abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 16 december 2009 @ 15:24:11 #251
70532 loveli
N
pi_75690339
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Mankini? Ik denk dat ik niet wil weten hoe 'ie aan die bijnaam komt.
Voor 5 euro stuur ik een foto
crap in = crap out
pi_75690382
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:02 schreef shinydiscoball het volgende:
Thanks Nynke, je hebt PM.

Syrena, praat jij met een zachte g?
Ik probeer 'm een beetje te onderdrukken als ik NL praat
Maarrrr mijn ex viel met name op mijn dialect
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? woensdag 16 december 2009 @ 15:29:51 #253
70532 loveli
N
pi_75690561
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik twijfel enorm.
When in doubt...
crap in = crap out
pi_75690758
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:31 schreef AKnynke het volgende:
Ja, we hebben fijn even gepraat. zit behoorlijk in de knoop met z'n phd, dus dat is lastig. K wil hem zo graag helpen, maar dat gaat niet..En soms wil ik hem gewoon even knuffelen, maar dan gaat dat ook niet.

Maar, over minder dan een week ben ik weer bij hem!
misschien helpt het als ie hoort dat serieus bijna alle phd's die ik ken een periode bij een psycholoog hebben gelopen, of anderszins in de put zaten. terwijl de meesten daarvan behoorlijk succesvol bezig zijn, en nog nooit daarvoor zo in de knoop hadden gezeten met zichzelf.

Kwak
pi_75690872
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Hmm t'is hier heel saai weer. Ben al wel weer drie uur aan de studie, dus dat schiet op! Zometeen ff naar de bieb, daarna evy lopen en dan werken.

Ik wil ook wel weer een Mcje trouwens. Ik was vrijdag bij McEx, die wel heel lief en complimenteus was maar hij is niet voor niets McEx
ik had al mn McEx
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_75690989
verder heet ik naar beide oma's (roepnaam en doopnaam. roepnaam is ook vernoemd)

en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar t concert ging goed!
Kwak
pi_75691138
ruige kwak!

Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 16 december 2009 @ 15:43:34 #258
70532 loveli
N
pi_75691158
Kwak, dat komt zo vreselijk niet overeen met je lieve krakter, mooie koppie en engelenstem
crap in = crap out
pi_75691322
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef loveli het volgende:
Kwak, dat komt zo vreselijk niet overeen met je lieve krakter, mooie koppie en engelenstem
I know... ik baal er achteraf ook van, omdat ik bijvoorbeeld niet eens fatsoenlijk mensen een fijne kerst enzo heb gewenst omdat ik niet merkte dat ze weggingen...

volgend feestje drink ik gewoon 1 wijn en verder cola. kijken hoe dat bevalt.
Kwak
pi_75691632
Ik had zoiets een jaar of wat geleden ook nog (was toen 33!!!), het zijn verraderlijke dagen zo rond de Kerst Bij bubbelspul voel ik ook nooit goed of ik nou al aan mijn tax zit of niet.
SPOILER
pi_75691703
tvp op pagina 11
  woensdag 16 december 2009 @ 15:56:22 #262
236335 neen
schone schijn
pi_75691713
Zo'n vlaams accent is echt
het lijkt niet wat het is
pi_75691731
evy
Ja doei.
pi_75691863
kwak
voel je je nu ook belabberd? of valt dat wel mee?

Vlaamse accenten vind ik erg schoon maar dan wel algemeen beschaafd Vlaams zeg maar. Dat hele platte daar kan ik weinig mee.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75691905
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:54 schreef Laureline het volgende:
Ik had zoiets een jaar of wat geleden ook nog (was toen 33!!!), het zijn verraderlijke dagen zo rond de Kerst Bij bubbelspul voel ik ook nooit goed of ik nou al aan mijn tax zit of niet.
SPOILER
SPOILER
Kwak
pi_75691961
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:59 schreef huuphuup het volgende:
kwak
voel je je nu ook belabberd? of valt dat wel mee?

Vlaamse accenten vind ik erg schoon maar dan wel algemeen beschaafd Vlaams zeg maar. Dat hele platte daar kan ik weinig mee.
valt mee. vanochtend begonnen met een ibuprofen en een domperidonnetje. was in de trein nog misselijk (en nog dronken denk ik) maar ben nu eigenlijk alleen maar moe en koud. en niet zoveel eetlust. de eetlust die er is betreft vettiggheid overigens

ik heb niet eens hoofdpijn
Kwak
  woensdag 16 december 2009 @ 16:03:08 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75692014
Dat is dan dankzij het water denk ik.. en het emmertje

Heb zoiets wel eens gehad na 2 Palmpjes. Die vielen echt compleet verkeerd. Tja, pech.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 16 december 2009 @ 16:03:32 #268
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75692031
kwak, jij ruig party animal!! Heb je dan ook een gigantische kater vandaag? Lezen, kuiken, kater valt gelukkig mee dus, das fijn
Ik heb net een interview gehad met een topsporter, over 2 van zijn wedstrtijden -was een studieopdracht- en dat ging goed denk dat ik de juiste informatie wel binnen heb, volgende week maar ergens uitwerken
(gesprek is opgenomen) een zijn reactie was ook leuk, hij vond het leuk om erover te praten en heeft nog wat nieuwe inzichten gekregen die hij wil gaan gebruiken in de toekomst
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75692181
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
SPOILER

Dan is vandaag zeker een zware dag voor je!

Ik ben momenteel in regressie De mini is ziek, dus die had ik in bed gepoot met Meester van de Zwarte Molen. Maar mijn kind is meer een wetenschapper in spé, dus die zit zich nu weer te vergapen aan lijvige boeken over de scheepvaart (conversatie vanuit het kamertje: "Wel zielig voor de Armada, hè mama!" of "Weet je wat ze verkeerd hadden gebouwd aan de Mary Rose? De patrijspoorten...." etc, lang technisch verhaal... ) en ik zit boterhammen met pindakaas te eten en zelf weer te genieten van de avonturen van Krabat
  woensdag 16 december 2009 @ 16:06:57 #270
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75692192
Nog 1 artikel, en ik hou het voor gezien. Ik kies mooi het kortste artikel uit!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75692212
Heb je nog eens iets gedaan met dat emailadres van die wielrenner, Calimero?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 16 december 2009 @ 16:07:43 #272
277802 _Calimero_
pi_75692219
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:06 schreef AKnynke het volgende:
Nog 1 artikel, en ik hou het voor gezien. Ik kies mooi het kortste artikel uit!
Gelijk heb je Succes nog even!
  woensdag 16 december 2009 @ 16:08:30 #273
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75692252
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:06 schreef Laureline het volgende:

[..]

Dan is vandaag zeker een zware dag voor je!

Ik ben momenteel in regressie De mini is ziek, dus die had ik in bed gepoot met Meester van de Zwarte Molen. Maar mijn kind is meer een wetenschapper in spé, dus die zit zich nu weer te vergapen aan lijvige boeken over de scheepvaart (conversatie vanuit het kamertje: "Wel zielig voor de Armada, hè mama!" of "Weet je wat ze verkeerd hadden gebouwd aan de Mary Rose? De patrijspoorten...." etc, lang technisch verhaal... ) en ik zit boterhammen met pindakaas te eten en zelf weer te genieten van de avonturen van Krabat
dan moet je haar meenemen naar Stockholm, daar zit het Vasaa museum, over een schip dat in de wateren van stockholm is vergaan ergens in 1700 ofzo, en dat schip is helemaal gerestaureerd, en kun je helemaal bekijken. Saliant detail: schip was gebouwd door een hollander..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 16 december 2009 @ 16:09:39 #274
277802 _Calimero_
pi_75692292
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je nog eens iets gedaan met dat emailadres van die wielrenner, Calimero?
ehm nu moet ik even heel diep graven, want dat berichtje zit niet meer in mijn inbox, maar ik heb het toen uiteindelijk niet gebruikt, maar ik weet niet meer waarom niet (ik weet ook niet meer om welke opdracht het ging.. ik denk dat het de opdracht was waarbij ik niet goed had gelezen en ik een sporter mét een blessure moest hebben, alleen hoefde ik die opdracht uiteindelijk niet et doen omdat mijn presentatie op dezelfde dag was (en in dat geval mocht je de opdracht van die keer laten vervallen)
  woensdag 16 december 2009 @ 16:10:09 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75692312
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:08 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dan moet je haar meenemen naar Stockholm, daar zit het Vasaa museum, over een schip dat in de wateren van stockholm is vergaan ergens in 1700 ofzo, en dat schip is helemaal gerestaureerd, en kun je helemaal bekijken. Saliant detail: schip was gebouwd door een hollander..
Het Vasamuseet . Twee keer geweest, erg gaaf inderdaad .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')