quote:Op woensdag 16 december 2009 10:38 schreef loveli het volgende:
Niet het eerste konijn dat de kerst niet haalt. Rot voor konijn, maar wel opluchting.
ohja? nou dan weet ik een nog veel betere: dan heb ik vanaf nu mijn eigen McArmy, want hij heeft een tijdje in het leger gezetenquote:
Zeg, met deze opmerkingen insinueer je toch niet dat het officieel 'aan' is? Dat zou tof zijn, en snel!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ohja? nou dan weet ik een nog veel betere: dan heb ik vanaf nu mijn eigen McArmy, want hij heeft een tijdje in het leger gezeten
De duitser is al een naam toch? en anders McKuilengraaf? McGerman, McHottie?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, met deze opmerkingen insinueer je toch niet dat het officieel 'aan' is? Dat zou tof zijn, en snel!
Oh, hoe zal ik m'n Duutser noemen? Gewoon maar McDuutser? Maar dat klinkt echt als een MacDonalds hamburger...
McGlatzequote:Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, met deze opmerkingen insinueer je toch niet dat het officieel 'aan' is? Dat zou tof zijn, en snel!
Oh, hoe zal ik m'n Duutser noemen? Gewoon maar McDuutser? Maar dat klinkt echt als een MacDonalds hamburger...
K wil ook een Mc!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef loveli het volgende:
[..]
McGlatzeMaar volgens mij heet 'ie al tijden 'de duitser' of een variant daarvan.
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Calimero, je hebt toch geen haast?
Gewoon genieten van de leuke tijd.
McHamburger it is dan. /Care dattie eigenlijk uit Bremen komt.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K wil ook een Mc!![]()
En Calimero..t klinkt wel heel fijn in ieder geval!
Dat wordt al snel McHambo dan hequote:Op woensdag 16 december 2009 11:45 schreef conleche het volgende:
[..]
McHamburger it is dan. /Care dattie eigenlijk uit Bremen komt.
Maar m'n Duutser is vegetarisch! Ik houd het gewoon wel bij m'n Duutser...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:45 schreef conleche het volgende:
[..]
McHamburger it is dan. /Care dattie eigenlijk uit Bremen komt.
Heeft McMankini nog eens een nieuwe date gepland? Zo nee, dan ga ik 'em ff schoppenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Hmm t'is hier heel saai weer. Ben al wel weer drie uur aan de studie, dus dat schiet op! Zometeen ff naar de bieb, daarna evy lopen en dan werken.
Ik wil ook wel weer een Mcje trouwens. Ik was vrijdag bij McEx, die wel heel lief en complimenteus was maar hij is niet voor niets McEx
Jawel,quote:Op woensdag 16 december 2009 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Heeft McMankini nog eens een nieuwe date gepland? Zo nee, dan ga ik 'em ff schoppen
Hij draagt wel eens een mankini geloof ik. Sexy hè?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Mankini? Ik denk dat ik niet wil weten hoe 'ie aan die bijnaam komt.
Hier in Utrecht ook nog geen sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |