Rrrrquote:
Hier precies hetzelfdequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:12 schreef huuphuup het volgende:
oh ik heet officieel wel Maria![]()
maar ik luister er niet naar omdat ik nooit zo genoemd wordt. Mn roepnaam is anders, dus op officiele dingen, diplomauitrijkingen enzo, duurt het altijd eventjes voordat het kwartje valt dat het over mij gaat
Mijn vader is m'n echte voornaam vergeten, heeft alleen de doopnamen opgegeven in zijn blijdschapquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb dat nooit echt begrepen he! Je kind officieel anders noemen dat de roepnaam? Da's toch niet handig?![]()
Een tweede naam heeft ook niet zoveel zin, maar daar kan ik me wel van voorstellen dat je dat leuk vindt (ik heb ook een tweede naam, maar die wordt toch nooit gebruikt).
Ik ben vernoemd en mn roepnaam is afgeleid van een van mn doopnamen (ja ik heb er meerderequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb dat nooit echt begrepen he! Je kind officieel anders noemen dat de roepnaam? Da's toch niet handig?![]()
Een tweede naam heeft ook niet zoveel zin, maar daar kan ik me wel van voorstellen dat je dat leuk vindt (ik heb ook een tweede naam, maar die wordt toch nooit gebruikt).
Oh dat verklaard dan wel jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn vader is m'n echte voornaam vergeten, heeft alleen de doopnamen opgegeven in zijn blijdschap
ben jij mij?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben vernoemd en mn roepnaam is afgeleid van een van mn doopnamen (ja ik heb er meerdere).
Zo hebben we dat hier wel gedaanquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat verklaard dan wel ja
Maar verder denk ik dan, doe de roepnaam als eerste naam, en eventuele vernoemingen en diepe dingen als tweede, etc.Maar misschien denk ik te praktisch
Ik ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:59 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha ben ik niet de enige! Ik zag idd al Duitsers in lange leren jassen en petten de pakjes bezorgen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
Mareli had ik dan wel weer een originele combi gevonden
Dat had mij ook handig geleken jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat verklaard dan wel ja
Maar verder denk ik dan, doe de roepnaam als eerste naam, en eventuele vernoemingen en diepe dingen als tweede, etc.Maar misschien denk ik te praktisch
Ook beide Fries? Een tijdje terug vroeg iemand of je mijn naam uitsprak als "Doewie".quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:41 schreef AKnynke het volgende:
ik heb ook maar 1 voornaam, en 1 achternaam. Vind ik ook wel meer dan genoeg, zeker omdat deze al meer dan genoeg problemen opleveren. D'r zijn weinig mensen die beide namen in 1 keer goed spellen..
Jups, zo fries als het maar kan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:42 schreef neen het volgende:
O en mijn lijstje van vandaag:
O: 4 broodjes, 2 met pindakaas en 2 met een gekookt eitje en 2 bekers melk
T: 3 koffie
D: aardappels spinazie en boomstammetje wat een partypooper ben ik, de rest ging naar de friettent
T: 4 koffie
Ik ben echt wakker nu van al die koffie![]()
[..]
Ook beide Fries? Een tijdje terug vroeg iemand of je mijn naam uitsprak als "Doewie".
Douwe, net als de koffiequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jups, zo fries als het maar kan.
Wat is jouw echte naam dan? die van mij is wel duidelijk, neem ik aan.
oooh ik dacht Dewi, en dan op zn Engels uitgesproken heb je ook doewiequote:
ohja, dat wist ik wel. Je achternaam is toch niet als de koffie?quote:
Nee die is ook echt Friesquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ohja, dat wist ik wel. Je achternaam is toch niet als de koffie?
veel plezierquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:58 schreef Californium het volgende:
helemaal in style gekleed
zin in vanavondwel koud
thx.... jammer... ga je daar foto's maken jahquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
veel plezierik ga niet.. moet nog aan essays werken, heb half 9 college én maak morgen foto's op de uitvaart van CP's ma...
wel jammer
Oh oh spijker op kop: dit waren koekjes in bed terwijl ik eigenlijk gewoon op moest staanquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:16 schreef huuphuup het volgende:
oh en Bo welkom!![]()
herkenbaar, die constante honger. Het helpt bij mij altijd als ik gewoon regelmaat heb, qua eettijden maar ook qua gewoon, dagelijkse dingen zeg maar. Regelmatig sporten, normale tijden naar bed en opstaan(!) en dat soort dingen.
Jaaaa!!! Auto's die stilletjes voorbijrollen enzo...quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef AKnynke het volgende:
De sneeuw is zo tof, het maakt de wereld zo heerlijk stil.
Nee, Djeez is iemand anders...quote:
Idem...quote:
best wel.. toen iki dat voor eerst hoorde moest ik ook lachenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
.Bo:![]()
![]()
Wolve: Mo begs to differ iig!</vlijmscherp>
Dirkje... Daar krijg ik ook een beetje kleine-dikkige-blonde-blozende-jongetjes-a-la-Dik-Trom-associaties bijPoor thing!
Ja, grandioos hèquote:
*denkt terug aan I.R. Baboon*quote:
leuke aflevering is dat.... dat ie zijn fantoomvoet / been breekt ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*denkt terug aan I.R. Baboon*![]()
PFje: ze stelde zich voor in het vorige topique met een ontbijt metkoekjes
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |