Naar!! Heb je toevallig veel suiker/troep gegeten? Ik heb dat vaak als ik slecht eetquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
syrena, thanks voor de tip! ik heb balneum extra vettende douche olie gekocht. heb nu al zin om me er morgen mee te douchen... want mn bodylotion begint alweer uit te werken en alles kriebelt alweer... brrr...
Ik hoop echt dat het helpt, niks zo naar als een hele droge huidquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
syrena, thanks voor de tip! ik heb balneum extra vettende douche olie gekocht. heb nu al zin om me er morgen mee te douchen... want mn bodylotion begint alweer uit te werken en alles kriebelt alweer... brrr...
niet meer dan andersquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Naar!! Heb je toevallig veel suiker/troep gegeten? Ik heb dat vaak als ik slecht eet
M'n legging ziet er gewoon uit als een gewone legging hoor! Gewoon zwart, maar dan met een lekker laagje aan de binnenkant.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:58 schreef Bob. het volgende:
Maar van die thermo dingen zien er vaak zo gek uit...Die van mij waren in ieder geval altijd een beetje flubberig ofzo.
Ik wil termo maillots, maar dan moeten ze er wel pracies uit zien als normale!
I know, ik smeer alleen vette cremes (geen vaseline) en neutrale voedende bodylotions. maar ik ben te lui voor dagelijks smeren, dus nu probeer ik de vette doucheolie erbij, kijken of t helpt!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:09 schreef P.F het volgende:
Je moet je huid ook niet afsluiten! Wel als er verzorgende rommel onder zit, maar niet dicht maken met vaseline of zo
Ooh dan moet ik die ook hebben!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n legging ziet er gewoon uit als een gewone legging hoor! Gewoon zwart, maar dan met een lekker laagje aan de binnenkant.
Ben je er wel eens voor bij de dermatoloog geweet? Ik ben er voor het grootste deel vanaf sinds ik acupressuur heb gehad (aanrader!), maar af en toe gebruik ik elidel/elocon zalf (elocon is hormoonzalf, de andere niet), die werken erg goed.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
I know, ik smeer alleen vette cremes (geen vaseline) en neutrale voedende bodylotions. maar ik ben te lui voor dagelijks smeren, dus nu probeer ik de vette doucheolie erbij, kijken of t helpt!
Wow!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
6 december 2008:
heup: 100
taille: 88
borst: 103
Iets meer dan een jaar later:
heup: 86
taille: 72
borst: 90
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
6 december 2008:
jup, als kind en als tiener al. Ik heb hormoonzalf (locoid), maar daar wordt mn huid erg dun en kwetsbaar van dus dat gebruik ik niet te vaak... verder vette creme "op recept" maar die is zonder recept verkrijgbaar en wordt dus toch niet vergoed, dus die koop ik los.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ben je er wel eens voor bij de dermatoloog geweet? Ik ben er voor het grootste deel vanaf sinds ik acupressuur heb gehad (aanrader!), maar af en toe gebruik ik elidel/elocon zalf (elocon is hormoonzalf, de andere niet), die werken erg goed.
pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig vraagt niemand om foto's van mijn nieuwe kleren.
Tevens tvp.
Gelukkig maar he!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef Viking84 het volgende:
Tevens tvp.
Ahum.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef Viking84 het volgende:
Tevens tvp.
Ik wist dat ik wat was vergeten....quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef Viking84 het volgende:
Tevens tvp.
Ik heb t ook al sinds mijn geboorte. Rond mn 18e was ik het helemaal zat, toen ben ik op internet gaan zoeken in het alternatieve circuit (omdat er volgens het reguliere niets meer aan te doen was). Zo ben ik terechtgekomen bij NAET-therapie, op basis van acupressuur. Daarmee ben ik er voor 95% vanaf gekomen.. Misschien iets voor jou?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jup, als kind en als tiener al. Ik heb hormoonzalf (locoid), maar daar wordt mn huid erg dun en kwetsbaar van dus dat gebruik ik niet te vaak... verder vette creme "op recept" maar die is zonder recept verkrijgbaar en wordt dus toch niet vergoed, dus die koop ik los.
ik heb al sinds ik baby ben eczeem dus t is niks nieuws helaas...
Ja heu, dat gaat zomaar nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef Viking84 het volgende:Ik heb even geprobeerd om foto's te maken, maar het resultaat was me niet naar de zin. Stomme kop, stomme belichting etc
Probeer later wel weer eens. Bijv op 25 dec, als ik het aan ga trekken
.
Goed hoor! Hoeveel woog je eerst?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
6 december 2008:
Dat was 85 C en is nu 75 B... daar ben ik dan even wat minder blij meequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:25 schreef Laureline het volgende:
Sexy TT!
En wat was en is je BH-maat nu, uniekhoorn? Modelesque cijfers hoor!
Iets met blijmaken en een dode musquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef Viking84 het volgende:Ik heb even geprobeerd om foto's te maken, maar het resultaat was me niet naar de zin. Stomme kop, stomme belichting etc
.
Een B is toch prima! En omvang 75 is volgens mij ook prima? Kudos voor de prestatiequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat was 85 C en is nu 75 B... daar ben ik dan even wat minder blij mee
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:33 schreef P.F het volgende:
Ik zag het zwarte colbertje, zwarte pantalon, witte blouse etc al helemaal voor mij, je beschreef het zooo beeldend!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:34 schreef conleche het volgende:
Ik zou gaarne Frau Vikkestein aanschouwen in haar nieuw aangeschafte nette goed. Mijn dank is bij voorbaat oneindig.
Ik heb ook nog geen SS pakje binnen. Misschien had niemand mij.
Ik krijg toch altijd WW-II vibes van die afkortingquote:
Santa heeft wel degelijk aan jou gedacht. Volgens tracktrace is jouw pakket al afgeleverd, op 5 december.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:34 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook nog geen SS pakje binnen. Misschien had niemand mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Haha ben ik niet de enige! Ik zag idd al Duitsers in lange leren jassen en petten de pakjes bezorgen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik krijg toch altijd WW-II vibes van die afkorting![]()
"Is het SS-pakje er al, generaal? Over"
"Neen. De adelaar vliegt noord. Over"
"Ahaa, groene schapen op Oost, waarachtig. Over"
Maar je liegt vikkert! Jij zei laatst dat je zat te stangen en dat je hem wel al had! Pfrt!
Nee hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:49 schreef rudolphh het volgende:
[..]
Santa heeft wel degelijk aan jou gedacht. Volgens tracktrace is jouw pakket al afgeleverd, op 5 december.
Goed dat je dit hebt gemeldt,quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hoor.Of Santa moet mij hebben verblijd met een telefoonrekening?? In dat geval heb ik niks gezegd, die is binnen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:16 schreef rudolphh het volgende:
[..]
Goed dat je dit hebt gemeldt,
Santa heeft toch maar even naar TNT gebeld.
Volgens mij heeft het systeem wat kuren,
Want volgens hen ligt het misschien bij de buren!
Kut.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar je liegt vikkert! Jij zei laatst dat je zat te stangen en dat je hem wel al had! Pfrt!
Sorry meid, maar tot mijn spijt,quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:20 schreef conleche het volgende:
Whatever happened met een briefje in de bus doen waarin wordt vermeld welke buren?? Ik heb er 8 of zo.
Of zeiden ze er dat erbij, lief rendier??
Eerst een beetje ons lekker maken en dan dit, wat een deceptie.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef Viking84 het volgende:Ik heb even geprobeerd om foto's te maken, maar het resultaat was me niet naar de zin. Stomme kop, stomme belichting etc
.
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
de eurowinkelmaar laat Krea niet lezen dat er meer mensen zijn die ze leuk vinden
tevens thuis vind post!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
6 december 2008:
Mooie vrouw ben je, en wat een lief kindekequote:Op dinsdag 15 december 2009 18:34 schreef huuphuup het volgende:
ja heb ik!![]()
maar liefst 112 cm was t met 9 maanden.in mn fobo staat een foto van mn 9maandenbuik.
Ik weet niet hoeveel het nu is, ik gok ook zo rond de 85 cm ofzo? Mn vet zit altijd op mn buik
Ik vroeg me idd al eens een keer af of dat je echte naam was. Ik vind je qua uiterlijk wel echt een Maria!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mn SeSa pakje is er!![]()
Heel clever, mijn Santa, heeft *echte voornaam* Maria *echte achternaam* erop laten zetten![]()
Euh, nee niet echtquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:26 schreef huuphuup het volgende:
oh havermout... smaakt dat nou een beetje hetzelfde als brinta? Of zeg ik nu iets heel stoms?
oewe buukske man! Da hedde ge ook! Das woar diene noavel zitquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:28 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, what in the world is een 'buukske'? Is dat net zoiets als 'bammetje'?
Waar is daar?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef AKnynke het volgende:
Thermo-ondergoed, shermo-ondergoed...Tis hier -10 ofzo..en zo koud is dat niet!
De sneeuw is zo tof, het maakt de wereld zo heerlijk stil.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even spammen hoor!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Euh, nee niet echtIk vind het lekkerder dan brinta, maar vind het moeilijk om te omschrijven hoe het nou smaakt. Warm ontbijten is wel echt fijn nu het zo koud is
ja hè?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:35 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en huup, wat een mooie vrouw ben jij zeg!
Ik woon in Zweden..quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar is daar?
Hier paella met zalm en tonijn gegeten. :3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |