ik vond het stom.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het Vasamuseet. Twee keer geweest, erg gaaf inderdaad
.
Men, ik ben wel goed in onderbouwde meningen vandaag. Terug gaat naar conflict prevention and the responsibility to protect...quote:
Serieus?quote:
Maakt ook niet uit, just curious!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ehm nu moet ik even heel diep graven, want dat berichtje zit niet meer in mijn inbox, maar ik heb het toen uiteindelijk niet gebruikt, maar ik weet niet meer waarom niet(ik weet ook niet meer om welke opdracht het ging.. ik denk dat het de opdracht was waarbij ik niet goed had gelezen en ik een sporter mét een blessure moest hebben, alleen hoefde ik die opdracht uiteindelijk niet et doen omdat mijn presentatie op dezelfde dag was (en in dat geval mocht je de opdracht van die keer laten vervallen)
Zo leukquote:
Oh wow, dat klinkt geweldig! Zeker voor de mini. Zweden staat al lang hoog op ons lijstje, zonder familiegedoe waren we er deze winter al heen getrokkenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan moet je haar meenemen naar Stockholm, daar zit het Vasaa museum, over een schip dat in de wateren van stockholm is vergaan ergens in 1700 ofzo, en dat schip is helemaal gerestaureerd, en kun je helemaal bekijken. Saliant detail: schip was gebouwd door een hollander..
oh wauwquote:Op woensdag 16 december 2009 16:30 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oh wow, dat klinkt geweldig! Zeker voor de mini. Zweden staat al lang hoog op ons lijstje, zonder familiegedoe waren we er deze winter al heen getrokken![]()
Ik was zelf ook erg onder de indruk van dat enorme schip in Egypte, dat ze tussen 2 piramides hebben opgegraven. Deze is het:
[ afbeelding ]
Egypte lijkt me trouwens ook een leuke reis om te maken met onze studiebol! Die gaat ons dan vast al de hele vliegreis om de oren slaan met alle goden
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik had al mn McEx
Oja, ik wist dat ik hem eerder had gezien, die naam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi! Nu wil ik er echt naartoequote:Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef kwakz0r het volgende:
http://www.vasamuseet.se/InEnglish/about.aspx
[ afbeelding ]
oh syrena, de baleum douche olie werkt al na 1 keer. heb al de hele dag nauwelijks jeuk. ben dolgelukkig!
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:54 schreef Laureline het volgende:
Ik had zoiets een jaar of wat geleden ook nog (was toen 33!!!), het zijn verraderlijke dagen zo rond de KerstBij bubbelspul voel ik ook nooit goed of ik nou al aan mijn tax zit of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je dat voor juni doet ben je hier uitgenodigd voor een kopje koffie. Met kanelbullar..quote:Op woensdag 16 december 2009 16:55 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mooi! Nu wil ik er echt naartoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |