Gelukkig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:08 schreef Myraela het volgende:
Fock mijn plaatje doet het niet goed.
ik weet niet wat ik wil.quote:
Schaatsen is idd echt leuk, alleen de schaatsbaan hier op dat "winterwonderland" is echt klote kwaliteitquote:
Als er warme chocolade melk is?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:19 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik heb een privébaan in de achtertuin, kom je ook?
Tering.. nu pasquote:
Hier staan er ook alweer een stuk of 5 met nog meer op komstquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:22 schreef Dionysiou het volgende:
Tering 15 pallets met kerstpakketten uitgedeeld gek. a 500 stuks.
Maaaaar lekker zo naar huis en 3 kerstpakketten mee op de scooter
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:21 schreef mstr het volgende:
Wat een kankerherrie is dat Paramore zeg
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als er warme chocolade melkgluhwein is?![]()
Zelfs ik vind t geen herrie, en ik heb nou niet bepaald de meest geraffineerde muzieksmaakquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:21 schreef mstr het volgende:
Wat een kankerherrie is dat Paramore zeg
Misschien ligt het aan het nieuwe nummer, die is kut.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zelfs ik vind t geen herrie, en ik heb nou niet bepaald de meest geraffineerde muzieksmaak
Haha beturrrr. Ik ga nog niet kijken wat erin zit. Thuis pas.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hier staan er ook alweer een stuk of 5 met nog meer op komst
Heb tenminste nog iets aan mn pa
Brick By Boring Brick?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan het nieuwe nummer, die is kut.
Cheape wijn om te koken, goeie om te drinkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha beturrrr. Ik ga nog niet kijken wat erin zit. Thuis pas.
Maar zo te voelen zit er wijn in.
Kan ik weer lekker even mee koken.
Laten we het daar maar niet over hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke, tot zo! Waar woon je eigenlijk?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben.
Hoe moet ik dan komenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben.
Zal niet de duurste zijn. Wat zal de bewaking wel niet denken als ik met 3 kerstpakketten gestapelt met de scooter door de slagboom wil.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Cheape wijn om te koken, goeie om te drinken
Die gaat een leuke kerst hebben?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Zal niet de duurste zijn. Wat zal de bewaking wel niet denken als ik met 3 kerstpakketten gestapelt met de scooter door de slagboom wil.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef MarkM het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere manier om te komen hoor, ik dacht dat je wilde schaatsen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef MarkM het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere manier om te komen hoor, ik dacht dat je wilde schaatsen.
Hell yeah.quote:
quote:Het gratis opvragen van reisadviezen via 9292ov.nl is beperkt.
Momenteel heeft REISinformatiegroep geconstateerd dat u (en/of collega's) de afgelopen tijd een groot aantal adviezen heeft (hebben) opgevraagd. Hiervan hebben wij de afgelopen maand melding gemaakt.
Hehe.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien vind ik schaatsen wel heel opwindend.
What the hellquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hell yeah.
Gedver net effe naar 9292ov gegaan om te kijken hoelaat ik de bus en trein moet pakken morgen en hoeveel strippen ik nodig hebt.
[..]
Waarom is dat in hemelsnaam beperktquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hell yeah.
Gedver net effe naar 9292ov gegaan om te kijken hoelaat ik de bus en trein moet pakken morgen en hoeveel strippen ik nodig hebt.
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hell yeah.
[..]
Hoe lang moet je nog dan?quote:
Ja, ik heb geen les meer, maar we hebben morgen presentatie en dat moeten we bespreken. Dus ze moeten opschieten. Ik moet nog even een muts halen en ik wil een nieuw truitje.quote:
Niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen les meer, maar we hebben morgen presentatie en dat moeten we bespreken. Dus ze moeten opschieten. Ik moet nog even een muts halen en ik wil een nieuw truitje.
Ik had ook weer vanalles gezien wat ik wil hebben in de stad eigenlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen les meer, maar we hebben morgen presentatie en dat moeten we bespreken. Dus ze moeten opschieten. Ik moet nog even een muts halen en ik wil een nieuw truitje.
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik had ook weer vanalles gezien wat ik wil hebben in de stad eigenlijk![]()
Maar dr zaten ook van die koopjes bij die ik gewoon niet kan laten liggenquote:
Was t lekker?quote:
Jup maar die hele combo maakt t wel een vet nrquote:
Werd de heletijd wakker gesmstquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Werd de heletijd wakker gesmst
Tevels
HOT NEWS!
ITS PROVEN
MacBook is not bulletproof!
[ afbeelding ]
http://www.engadget.com/2(...)ally-kill-a-macbook/
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef MarkM het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Tamashii/4/100#2266277
Gefeliciteerdquote:
Moet wel te doen toch, gezien die 8.6quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:59 schreef Noortje. het volgende:
! Als ik nou nog een toets boven de 7.5 haal sta ik afgerond een 8. Dat is me nog nooit gelukt met natuurkunde/scheikunde oid.
WOAR?!quote:
Herkenbaar. Daar word je zo vet duf vanquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef Dionysiou het volgende:
Tering wat ben ik moe.
Komt omdat die kut verwarming niet uit wil hier het is fucking warm en dan word ik slaperig.
Balenquote:
Ik had ook al een 8.7 voor mijn practicum natuurkunde, terwijl ik daar normaal gesproken 4'en voor haal.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet wel te doen toch, gezien die 8.6
Jup, best welquote:
Bestel een pizza, gezien je geen zin hebt om te koken. Hoef je zelfs je huis niet meer uitquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:09 schreef Noortje. het volgende:
Wat zal ik eten vanavond? Iets makkelijks, geen zin om te koken.
Pizza? Pasta? Wij eten zuurkoolschotelquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:09 schreef Noortje. het volgende:
Inderdaad. Ik peer hem wel over 15 min. Vind het wel goed zo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Herkenbaar. Daar word je zo vet duf van
That sux.quote:
Noodles.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:09 schreef Noortje. het volgende:
EINZ! EEN KAPOT PLAATJE!!1111 EINZZquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:15 schreef Pinkerton het volgende:
Kijk eens wat ik op google streetview vond:
[ afbeelding ]
Doen! Durf je toch nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef Dionysiou het volgende:
Ik kijk nu uit naar de kernreactor op dit terrein.
Als ik daar nu een foto van maak pleeg ik een strafbaar feit.
Durf ik inderdaad niet.quote:
Geen songtekst.. wow.quote:
als je eens vaker in de sc komt zie je dat ik niet alleen songteksten postquote:
nee gé!quote:
Ik loop nu ruim een maand mee en ik zie jou altijd songteksten posten. Volgensmij sprak tliciouz je er nog toen der tijd op aanquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
als je eens vaker in de sc komt zie je dat ik niet alleen songteksten post
dus nou ook niet zo lopen doen man.
[..]
nee gé!
quote:Hoe vertel je iemand .... dat de aarde niet meer rond is
Dat de vogels niet meer vliegen
En de zon niet meer langer schijnt
Hoe vertel ik jou
Dat het leven dat je leefde
En de liefde die je voelde
Binnenkort verdwijnt
Je raaaaaaaakt me kwijttttt
Je raaaaaaaakt me kwijttttttt
DIT IS DE WAARHEIDDDDDd
Sinds ik in de sc kom zie ik je alleen maar youtube liedjes plaatsen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
als je eens vaker in de sc komt zie je dat ik niet alleen songteksten post
dus nou ook niet zo lopen doen man.
[..]
nee gé!
Ssstquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:27 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik loop nu ruim een maand mee en ik zie jou altijd songteksten posten. Volgensmij sprak tliciouz je er nog toen der tijd op aan
Laat ik het maar doen dan
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:15 schreef Pinkerton het volgende:
Kijk eens wat ik op google streetview vond:
[ afbeelding ]
want ik kom er de laatste tijd ook zo vaak !!!!!!_:')quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds ik in de sc kom zie ik je alleen maar youtube liedjes plaatsen.
ja wauw al een maand. ik zit hier al n jaar, kneus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:27 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik loop nu ruim een maand mee en ik zie jou altijd songteksten posten. Volgensmij sprak tliciouz je er nog toen der tijd op aan
Laat ik het maar doen dan
[..]
Wees er vooral trots op.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:28 schreef Daniane het volgende:
[..]
want ik kom er de laatste tijd ook zo vaak !!!!!!_:')
[..]
ja wauw al een maand. ik zit hier al n jaar, kneus.
Het gaat er toch niet over hoe vaak je komt? Het gaat erover als je komt post je een liedje.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:28 schreef Daniane het volgende:
[..]
want ik kom er de laatste tijd ook zo vaak !!!!!!_:')
[..]
nee gewoon dat je niet over mij moet oordelen over de 10 x dat in in die maand hier ben geweest als je geen reet weet van wat ik ervoor post.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:29 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wees er vooral trots op.
Voel je je aangevallen ofzo?
Doe is normaal joh, pannenkoek poffertje.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef Daniane het volgende:
[..]
nee gewoon dat je niet over mij moet oordelen over de 10 x dat in in die maand hier ben geweest als je geen reet weet van wat ik ervoor post.
Hij zegt toch ook gewoon netjes dat hij je alleen maar dat soort dingen ziet posten als je post.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef Daniane het volgende:
[..]
nee gewoon dat je niet over mij moet oordelen over de 10 x dat in in die maand hier ben geweest als je geen reet weet van wat ik ervoor post.
nou, dan leer je er maar mee leven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet over hoe vaak je komt? Het gaat erover als je komt post je een liedje.
toevallig wel. al een paar weken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Doe is normaal joh, pannenkoek poffertje.
Alsof dit een oordeel is. Het was uberhaupt niet serieus bedoeld. Te weinig geslapen?
Ik 3quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:28 schreef Daniane het volgende:
[..]
alsof hij er ook steeds is als ik post.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook gewoon netjes dat hij je alleen maar dat soort dingen ziet posten als je post.
Reageer het voortaan niet meer op mij af oki?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
nou, dan leer je er maar mee leven.
[..]
toevallig wel. al een paar weken.
vanaf november.
als je niet op mij loopt te bitchen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:32 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Reageer het voortaan niet meer op mij af oki?
Ik heb er toch ook geen problemen meequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
nou, dan leer je er maar mee leven.
[..]
toevallig wel. al een paar weken.
vanaf november.
Dit zijn allemaal dingen die jij gaat concluderen. Ik zeg toch niet dat je geen nuttige bijdrage hebt. Tering meid.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
alsof hij er ook steeds is als ik post.![]()
ik post ook dingen met inhoud.
()
oké poessss wat jij wilt, want in dat jaar en langer kwam ik alleen om songteksten te posten ja klopt helemaal toet.. en ik ben altijd lief.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:32 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik 3
Dat veranderd niet dat je de SC binnenkwam om een songtekst te posten om vervolgens weer weg te gaan
en AF EN TOE WEL EENS lief deed
oke. dan weet je bij deze dat ik meteen hap bij zulke opmerkingen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb er toch ook geen problemen meeHet is een opmerking omdat het me opviel dat je opeens wat anders poste dan een songtekst. Leer daar maar mee leven.
dan ga ik wel weerquote:
Neequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
oké poessss wat jij wilt, want in dat jaar en langer kwam ik alleen om songteksten te posten ja klopt helemaal toet.. en ik ben altijd lief.
vind je songteksten een nuttige bijdrage dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:34 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal dingen die jij gaat concluderen. Ik zeg toch niet dat je geen nuttige bijdrage hebt. Tering meid.
3/4 weken dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nee
het is sinds je die PS3 hebt
jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:36 schreef Daniane het volgende:
[..]
3/4 weken dus.
dan heb ik gewoon adrenaline van ut zingah.
Gister was mijn avondeten een broodje bapao en later een bak popcorn bij de bioscoop, dus dat moet wel goedkomen.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:03 schreef Renesite het volgende:
Lau wult ook vriendjes mit mij worden auf hyves![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:03 schreef Renesite het volgende:
Nooh, moet maar dan, als ze op kort termijn eens in Groningen komtquote:
HAHA TS ZIT OP HYVESquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:03 schreef Renesite het volgende:
Dat glad is echt meerquote:
Ik vond het heel erg jammer dat ik er maandag niet was.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nooh, moet maar dan, als ze op kort termijn eens in Groningen komt!
Juhquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:10 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik vond het heel erg jammer dat ik er maandag niet was.
Snel een keer wat afspreken met een klein groepje dan?
ik nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
*kras
IK HEB TENMINSTE GEEN GOLDMEMBERSHIP
huh wutquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
*kras
IK HEB TENMINSTE GEEN GOLDMEMBERSHIP
Faalquote:
RIP RENEquote:
quote:
Ik gebruik mijn hyves eigenlijk vrij weinig..quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Zoals ik vaak genoeg heb gezegd.
7cent per dag voor iets waar ik redelijk veel profijt van heb, vind ik goed te doen
Hoevaak heb dmv hyves situaties dat je iemand zn nummer niet meer hebt. verholpenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn hyves eigenlijk vrij weinig..
MAAR WAT VOOR PROFIJT DAN?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Zoals ik vaak genoeg heb gezegd.
7cent per dag voor iets waar ik redelijk veel profijt van heb, vind ik goed te doen
dan vang je ongeveer 18 euro per jaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef Jotcha het volgende:
TY, doneer ook 5 cent per dag aan mij
Je hebt ook profijt van mijn kwaliteitsposts
Oh ja maar dat heb je ook zonder goldmembership. Ik dacht profijt alsin dat je profijt hebt van dat GMship zelf, niet van hyves op zich.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Euh. het stille type.
maar kijk bijv. eens hier
Zien wie er lurkt toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh ja maar dat heb je ook zonder goldmembership. Ik dacht profijt alsin dat je profijt hebt van dat GMship zelf, niet van hyves op zich.
Dat (potentiële chickieeesquote:
Nutteloos dus. Afgezien van het zien wie er lukrt want dat vraag ik me altijd af.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:32 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat (potentiële chickieees)
+ Extra Emoticons
+ Oneindig foto;s uploaden
+ extra pimp dingen
+ stats.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:32 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat (potentiële chickieees)
+ Extra Emoticons
+ Oneindig foto;s uploaden
+ extra pimp dingen
+ stats.
Precies wat ik ging zeggenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nutteloos dus. Afgezien van het zien wie er lukrt want dat vraag ik me altijd af.
+E.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
HEY MARLOUS IK WIL MET JE ONDER DE DOUCH.
Oh, is dat het.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik pas me aan, aan zijn niveau
je wilt zeggen dat je ongeveer. 2 maanden zonder internet heb gezeten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:43 schreef Syana het volgende:
Neuh, toevallig even bij mn moeder, en dus internet tot mn beschikking.
Hihi
Klopt helemaal :$quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat je ongeveer. 2 maanden zonder internet heb gezeten?
Dat zouden we niet doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
* correction: pukes over mstr.
Ik zou het mooi niet doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat je ongeveer. 2 maanden zonder internet heb gezeten?
Rinusquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
HEY MARLOUS IK WIL MET JE ONDER DE DOUCH.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Je moet het stopwoord zeggen!
Je mist onze grote Rik?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef Syana het volgende:
[..]
Het is ook best wel kut zonder internet.
No shitquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef Syana het volgende:
[..]
Het is ook best wel kut zonder internet.
Die Rik toch.quote:
Klopt ook nog steedsquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Syana het volgende:
[..]
Die Rik toch.
Ik had m echt bestempeld als de eeuwige vrijgezel
Aan jouw foto's te zien is dat probleem heel simpel op te lossen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Syana het volgende:
[..]
Die Rik toch.
Nuja, ik laat me niet naaien met de gedachte dat iemand meer wil dan datquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Syana het volgende:
[..]
Die Rik toch.
Ik denk dat die jongens niet op dooie cavia's vallen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:49 schreef Syana het volgende:
Teehee!
Ik ben bewust vrijgezel.
Alsof er in Bedum leuke jongens zijn.
Neeheee!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Aan jouw foto's te zien is dat probleem heel simpel op te lossen.
Jij en Rik.
She's not my type.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Aan jouw foto's te zien is dat probleem heel simpel op te lossen.
Jij en Rik.
En dat zeg jijquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:49 schreef Syana het volgende:
[..]
Neeheee!
Niet niet niet niet niet!
Ik heb mn grenzen
Dan moet je het maar weer zelf doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:49 schreef Syana het volgende:
[..]
Neeheee!
Ik heb mn grenzen
Volgens mij ben je niet de enige met grenzen, al zijn jullie wel schattig samenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:49 schreef Syana het volgende:
[..]
Neeheee!
Ik heb mn grenzen
Je trekt alleen een kutsmoelquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:50 schreef Syana het volgende:
En even over die cavia...
Ik heb ondertussen wel EEN nieuwe foto.
Breezersletjes foto!
Ftw!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:50 schreef Syana het volgende:
Breezersletjes foto!
Ftw!

Dat bedoelde ik preciesquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:50 schreef Syana het volgende:
Breezersletjes foto!
Ftw!
ISZ GOEDE KOPERquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben verdomme niet verhandelbaar ofzo.
Kindjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:58 schreef Syana het volgende:
Heerlijk toch, slijmen.
Alsof ik iets van m moet.
Jij hier.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:58 schreef Syana het volgende:
Heerlijk toch, slijmen.
Alsof ik iets van m moet.
Baren! Baren! Jij bent aan de beurt!quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:59 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Baren! Baren! Jij bent aan de beurt!
Voel je niets van, enkel als je pijptquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat wil je niet![]()
[..]
Neuqen met fristi smaak condoom?
HALLO, IK BEN GREETJE, HOE HEET JIJ DANNNNNNNNquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:59 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Baren! Baren! Jij bent aan de beurt!
Duh.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Voel je niets van, enkel als je pijpt
Geef weer gegevens eens, te veel pms in inboxquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Kan je al iets zien bij ons? is er al nummerbehoud aangevraagd?
Doe maar stoer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Geef weer gegevens eens, te veel pms in inbox
Anders bitchen mensen dat ik moet gaan msnenquote:
Goed idee. drop je msn eensquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Anders bitchen mensen dat ik moet gaan msnen
HelpDesk.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:07 schreef Syana het volgende:
[..]
HelpDesk.
Ik ben Helpdesk Operator / Moderator op een internationaal textbased gangsterspelletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |