Klopt ook nog steedsquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Syana het volgende:
[..]
Die Rik toch.
Ik had m echt bestempeld als de eeuwige vrijgezel
Aan jouw foto's te zien is dat probleem heel simpel op te lossen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Syana het volgende:
[..]
Die Rik toch.
Nuja, ik laat me niet naaien met de gedachte dat iemand meer wil dan datquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Syana het volgende:
[..]
Die Rik toch.
Ik denk dat die jongens niet op dooie cavia's vallen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:49 schreef Syana het volgende:
Teehee!
Ik ben bewust vrijgezel.
Alsof er in Bedum leuke jongens zijn.
Neeheee!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Aan jouw foto's te zien is dat probleem heel simpel op te lossen.
Jij en Rik.
She's not my type.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Aan jouw foto's te zien is dat probleem heel simpel op te lossen.
Jij en Rik.
En dat zeg jijquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:49 schreef Syana het volgende:
[..]
Neeheee!
Niet niet niet niet niet!
Ik heb mn grenzen
Dan moet je het maar weer zelf doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:49 schreef Syana het volgende:
[..]
Neeheee!
Ik heb mn grenzen
Volgens mij ben je niet de enige met grenzen, al zijn jullie wel schattig samenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:49 schreef Syana het volgende:
[..]
Neeheee!
Ik heb mn grenzen
Je trekt alleen een kutsmoelquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:50 schreef Syana het volgende:
En even over die cavia...
Ik heb ondertussen wel EEN nieuwe foto.
Breezersletjes foto!
Ftw!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:50 schreef Syana het volgende:
Breezersletjes foto!
Ftw!

Dat bedoelde ik preciesquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:50 schreef Syana het volgende:
Breezersletjes foto!
Ftw!
ISZ GOEDE KOPERquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben verdomme niet verhandelbaar ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |