Zal niet de duurste zijn. Wat zal de bewaking wel niet denken als ik met 3 kerstpakketten gestapelt met de scooter door de slagboom wil.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Cheape wijn om te koken, goeie om te drinken
Die gaat een leuke kerst hebben?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Zal niet de duurste zijn. Wat zal de bewaking wel niet denken als ik met 3 kerstpakketten gestapelt met de scooter door de slagboom wil.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef MarkM het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere manier om te komen hoor, ik dacht dat je wilde schaatsen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef MarkM het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere manier om te komen hoor, ik dacht dat je wilde schaatsen.
Hell yeah.quote:
quote:Het gratis opvragen van reisadviezen via 9292ov.nl is beperkt.
Momenteel heeft REISinformatiegroep geconstateerd dat u (en/of collega's) de afgelopen tijd een groot aantal adviezen heeft (hebben) opgevraagd. Hiervan hebben wij de afgelopen maand melding gemaakt.
Hehe.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien vind ik schaatsen wel heel opwindend.
What the hellquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hell yeah.
Gedver net effe naar 9292ov gegaan om te kijken hoelaat ik de bus en trein moet pakken morgen en hoeveel strippen ik nodig hebt.
[..]
Waarom is dat in hemelsnaam beperktquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hell yeah.
Gedver net effe naar 9292ov gegaan om te kijken hoelaat ik de bus en trein moet pakken morgen en hoeveel strippen ik nodig hebt.
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hell yeah.
[..]
Hoe lang moet je nog dan?quote:
Ja, ik heb geen les meer, maar we hebben morgen presentatie en dat moeten we bespreken. Dus ze moeten opschieten. Ik moet nog even een muts halen en ik wil een nieuw truitje.quote:
Niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen les meer, maar we hebben morgen presentatie en dat moeten we bespreken. Dus ze moeten opschieten. Ik moet nog even een muts halen en ik wil een nieuw truitje.
Ik had ook weer vanalles gezien wat ik wil hebben in de stad eigenlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen les meer, maar we hebben morgen presentatie en dat moeten we bespreken. Dus ze moeten opschieten. Ik moet nog even een muts halen en ik wil een nieuw truitje.
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik had ook weer vanalles gezien wat ik wil hebben in de stad eigenlijk![]()
Maar dr zaten ook van die koopjes bij die ik gewoon niet kan laten liggenquote:
Was t lekker?quote:
Jup maar die hele combo maakt t wel een vet nrquote:
Werd de heletijd wakker gesmstquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Werd de heletijd wakker gesmst
Tevels
HOT NEWS!
ITS PROVEN
MacBook is not bulletproof!
[ afbeelding ]
http://www.engadget.com/2(...)ally-kill-a-macbook/
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef MarkM het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Tamashii/4/100#2266277
Gefeliciteerdquote:
Moet wel te doen toch, gezien die 8.6quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:59 schreef Noortje. het volgende:
! Als ik nou nog een toets boven de 7.5 haal sta ik afgerond een 8. Dat is me nog nooit gelukt met natuurkunde/scheikunde oid.
WOAR?!quote:
Herkenbaar. Daar word je zo vet duf vanquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef Dionysiou het volgende:
Tering wat ben ik moe.
Komt omdat die kut verwarming niet uit wil hier het is fucking warm en dan word ik slaperig.
Balenquote:
Ik had ook al een 8.7 voor mijn practicum natuurkunde, terwijl ik daar normaal gesproken 4'en voor haal.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet wel te doen toch, gezien die 8.6
Jup, best welquote:
Bestel een pizza, gezien je geen zin hebt om te koken. Hoef je zelfs je huis niet meer uitquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:09 schreef Noortje. het volgende:
Wat zal ik eten vanavond? Iets makkelijks, geen zin om te koken.
Pizza? Pasta? Wij eten zuurkoolschotelquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:09 schreef Noortje. het volgende:
Inderdaad. Ik peer hem wel over 15 min. Vind het wel goed zo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Herkenbaar. Daar word je zo vet duf van
That sux.quote:
Noodles.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:09 schreef Noortje. het volgende:
EINZ! EEN KAPOT PLAATJE!!1111 EINZZquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:15 schreef Pinkerton het volgende:
Kijk eens wat ik op google streetview vond:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |