Gelukkig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:08 schreef Myraela het volgende:
Fock mijn plaatje doet het niet goed.
ik weet niet wat ik wil.quote:
Schaatsen is idd echt leuk, alleen de schaatsbaan hier op dat "winterwonderland" is echt klote kwaliteitquote:
Als er warme chocolade melk is?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:19 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik heb een privébaan in de achtertuin, kom je ook?
Tering.. nu pasquote:
Hier staan er ook alweer een stuk of 5 met nog meer op komstquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:22 schreef Dionysiou het volgende:
Tering 15 pallets met kerstpakketten uitgedeeld gek. a 500 stuks.
Maaaaar lekker zo naar huis en 3 kerstpakketten mee op de scooter
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:21 schreef mstr het volgende:
Wat een kankerherrie is dat Paramore zeg
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als er warme chocolade melkgluhwein is?![]()
Zelfs ik vind t geen herrie, en ik heb nou niet bepaald de meest geraffineerde muzieksmaakquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:21 schreef mstr het volgende:
Wat een kankerherrie is dat Paramore zeg
Misschien ligt het aan het nieuwe nummer, die is kut.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zelfs ik vind t geen herrie, en ik heb nou niet bepaald de meest geraffineerde muzieksmaak
Haha beturrrr. Ik ga nog niet kijken wat erin zit. Thuis pas.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hier staan er ook alweer een stuk of 5 met nog meer op komst
Heb tenminste nog iets aan mn pa
Brick By Boring Brick?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan het nieuwe nummer, die is kut.
Cheape wijn om te koken, goeie om te drinkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha beturrrr. Ik ga nog niet kijken wat erin zit. Thuis pas.
Maar zo te voelen zit er wijn in.
Kan ik weer lekker even mee koken.
Laten we het daar maar niet over hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke, tot zo! Waar woon je eigenlijk?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben.
Hoe moet ik dan komenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |