quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:03 schreef Renesite het volgende:
Lau wult ook vriendjes mit mij worden auf hyves![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:03 schreef Renesite het volgende:
Nooh, moet maar dan, als ze op kort termijn eens in Groningen komtquote:
HAHA TS ZIT OP HYVESquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:03 schreef Renesite het volgende:
Dat glad is echt meerquote:
Ik vond het heel erg jammer dat ik er maandag niet was.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nooh, moet maar dan, als ze op kort termijn eens in Groningen komt!
Juhquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:10 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik vond het heel erg jammer dat ik er maandag niet was.
Snel een keer wat afspreken met een klein groepje dan?
ik nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
*kras
IK HEB TENMINSTE GEEN GOLDMEMBERSHIP
huh wutquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
*kras
IK HEB TENMINSTE GEEN GOLDMEMBERSHIP
Faalquote:
RIP RENEquote:
quote:
Ik gebruik mijn hyves eigenlijk vrij weinig..quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Zoals ik vaak genoeg heb gezegd.
7cent per dag voor iets waar ik redelijk veel profijt van heb, vind ik goed te doen
Hoevaak heb dmv hyves situaties dat je iemand zn nummer niet meer hebt. verholpenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn hyves eigenlijk vrij weinig..
MAAR WAT VOOR PROFIJT DAN?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Zoals ik vaak genoeg heb gezegd.
7cent per dag voor iets waar ik redelijk veel profijt van heb, vind ik goed te doen
dan vang je ongeveer 18 euro per jaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef Jotcha het volgende:
TY, doneer ook 5 cent per dag aan mij
Je hebt ook profijt van mijn kwaliteitsposts
Oh ja maar dat heb je ook zonder goldmembership. Ik dacht profijt alsin dat je profijt hebt van dat GMship zelf, niet van hyves op zich.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Euh. het stille type.
maar kijk bijv. eens hier
Zien wie er lurkt toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh ja maar dat heb je ook zonder goldmembership. Ik dacht profijt alsin dat je profijt hebt van dat GMship zelf, niet van hyves op zich.
Dat (potentiële chickieeesquote:
Nutteloos dus. Afgezien van het zien wie er lukrt want dat vraag ik me altijd af.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:32 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat (potentiële chickieees)
+ Extra Emoticons
+ Oneindig foto;s uploaden
+ extra pimp dingen
+ stats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |