Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:54 schreef Wisheh het volgende:
GeslaagdKerel heeft geen eens gevraagd naar me theorie dus niks aan de hand
Maandag nieuw pasje halen.
Is ook 6 fouten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:12 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik zit nu de site gratis theorie.nl eens door te lezen.
Alleen vroeg ik me wat af: de opzet voor het theorie examen voor de auto is een tijdje terug veranderd, is dit voor de motor ook veranderd?
Of is het gewoon nog steeds 50 vragen, 6 fouten?
Nice, ik heb de grote broer, de 600. De vorige eigenaar (die ook een 400 had), zei dat een 400 toch echt te klein was en te weinig vermogen had. Goed op letten dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:39 schreef TPS het volgende:
Morgen proefritje maken op een Suzuki Bandit 400
Ach dat weet je als je een 400 gaat bekijken.. uiteindelijk kan alles sneller en beter, ligt er gewoon aan wat je wilt en dan kom je uiteindelijk ergens tussen een 150cc of een hayabusa uit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Nice, ik heb de grote broer, de 600. De vorige eigenaar (die ook een 400 had), zei dat een 400 toch echt te klein was en te weinig vermogen had. Goed op letten dus
Gefeliciteerd! Heb je geluk dat hij niet naar je theorie vroeg, maar ik neem aan dat ze dat ook in de computer kunnen zien, net als AVB. Bij mij vroegen ze er beiden keren wel om in ieder geval. Al een motor op het oog ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:54 schreef Wisheh het volgende:
GeslaagdKerel heeft geen eens gevraagd naar me theorie dus niks aan de hand
Maandag nieuw pasje halen.
Die inzicht vragen ed. is alleen voor de auto, motor is nog oldskool 50 vragen max. 6 fout.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:12 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik zit nu de site gratis theorie.nl eens door te lezen.
Alleen vroeg ik me wat af: de opzet voor het theorie examen voor de auto is een tijdje terug veranderd, is dit voor de motor ook veranderd?
Of is het gewoon nog steeds 50 vragen, 6 fouten?
Ik had deze:quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Heb je geluk dat hij niet naar je theorie vroeg, maar ik neem aan dat ze dat ook in de computer kunnen zien, net als AVB. Bij mij vroegen ze er beiden keren wel om in ieder geval. Al een motor op het oog ?
Door een vrouw die linksaf sloeg in der auto toen ik aan het inhalen was. Vorken waren nog recht maar de balhoofd pin was dwars door me kroonplaten gegaan. Oja en me voorvelg was krom.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:39 schreef Robin__ het volgende:
hoe de fuck vouw je de voorvork die kant op
flink wheelies lopen makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:52 schreef Wisheh het volgende:
Ik denk daarom ook dat er al een scheurtje ofzo in de platen zat. Zal wel is ff fototje maken een keer van hoe ie er nu bij staat en van wat ravage onderdelen
In dat geval,quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:31 schreef Wisheh het volgende:
Ze ging naar links richting een parkeer plaats van een juwelier. En nee was niet op een kruispunt
Zo he, dat is nogal wat. Neem aan dat die automobilist dus ook geen knipperlicht aan had op het moment dat jij haar wilde inhalen? Verder alles goed gekomen? Vrouw met de schrik vrij denk ik.. Geen problemen gehad verder met verzekering ofzo dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:16 schreef Wisheh het volgende:
Reed zelf, was op weg naar stuk bos waar we altijd crossen maar dan moet je dus ff stukje door dorp. En nouja de rest zie je wel aan de foto's. Zelf opstaan zat er niet in. Nachtje IC en 4 dagen normale verpleging. Resultaat: scheur in me lever, gekneusde long, 3 ribben gebroken, en gebroken sleutelbeen en schaafwonden en nog stukken glas in me arm/kin.
Merkgeil + gepast. En ja het wordt gelijk een R1! Spaar je moeite om mij om te praten die discussie heb ik al 1000 keer gevoerd. Het wordt gelijk een R1.quote:
Shit he, denk dat dat inderdaad wat knaken gaat kosten ben ik bang. Tenminste, als je ook mag opdraaien voor de ziekenhuiskosten...quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:47 schreef Wisheh het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen knipper heb gezien. Maar voordat ik het wist lag ik al dus mischien heeft ze hem wel aangehad en heb ik hem niet gezien. Kan me er ook niks van herinneren, de foto's is het enigste van wat ik er van weet wat er gebeurt is.
En qua verzekering heb ik nog geen idee, heb toevallig wel deze week een brief gehad dat ze een kopie van me rijbewijs willen zien. Dus we zullen het zien al denk ik wel dat ik een aardig centje kwijt ben aan ze. En van justitie een boete van ¤220,- voor rijden zonder rijbewijs. Die viel dus opzich wel mee.
Die discussie zal ik niet snel met iemand beginnen, ik rijd tenslotte ook al rond met meer vermogen dan strikt noodzakelijk zou zijn, gewoon omdat ik dat leuk vind. Ik vind het persoonlijk alleen niet logisch om alpine stars handschoenen te kopen als je de r1 waar je je zinnen op hebt gezet al lastig kan betalen. Maargoed je geeft iig gewoon toe dat je merkgeil bent.. en ach das je goed recht hoor, jou geldquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Merkgeil + gepast. En ja het wordt gelijk een R1! Spaar je moeite om mij om te praten die discussie heb ik al 1000 keer gevoerd. Het wordt gelijk een R1.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:46 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Die discussie zal ik niet snel met iemand beginnen, ik rijd tenslotte ook al rond met meer vermogen dan strikt noodzakelijk zou zijn, gewoon omdat ik dat leuk vind. Ik vind het persoonlijk alleen niet logisch om alpine stars handschoenen te kopen als je de r1 waar je je zinnen op hebt gezet al lastig kan betalen. Maargoed je geeft iig gewoon toe dat je merkgeil bent.. en ach das je goed recht hoor, jou geld
hoop wel dat je begrijpt hoe stereotype het overkomt, net je rijbewijs, r1, blitse outfit, trendy laarzen..natuurlijk krijg je dan hier en daar een opmerking, maar daar moet je ook maar tegen kunnen als je jezelf oud en wijs genoeg vind voor een grote jongens motor
Ieder zn eigen droommotor en 'stappenplan' hoor
succes met zoeken (en sparen)
Vergeet alle rijslessen en AVB/AVD examens vandaag!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:27 schreef NutKees het volgende:
Zijn bij iemand de rijlessen al afgezegd? Het is hier nogal glad op de binnenwegen, dus ik vraag me af wat er nu precies gaat gebeuren...
Hier ook, 1 dag binnen voordat de sneeuw kwamquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:52 schreef Gauner het volgende:
Wat ben ik blij dat ik rijbewijs net binnen heb voordat de kou het land binnenkwam, zat net in de auto en die gaf -11gr. aan, moet er niet aan denken dan op de motor te zitten.
Ja, tvp.
Ach, bij mij stond er een jaar een motor in de schuur (gewacht tot me 21stequote:Op zondag 20 december 2009 17:52 schreef betty_sue het volgende:
Ik ben al een flinke tijd bezig.
Bij mn laatste 10-lessenkaart zei hij dat het de laatste was en nu heb ik toch weer een nieuwe moeten kopen.
Wordt het een beetje zat dus hoop dat ik het snel af kan maken als het winterweer foetsie is.
Het knaagt ook heel erg nu er over 2 weken een motor beschikbaar staat in de schuur en ik er niks mee mag doen
Denk toch echt dat je beter normaal weer kan hebben dan reden in die zooi die nu op de wegligt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef NutKees het volgende:
Nieuwe examen: 6 januari... Jammer, ik had toch stiekem gehoopt dat het eerder zou kunnen.
Pff, lijkt me ook niet echt fijn rijden hier, tenminste, niet op de wegen in de woonwijken ed..quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Denk toch echt dat je beter normaal weer kan hebben dan reden in die zooi die nu op de wegligt.
Gisteren nog een motorrijder ongenadig hard onderuit zien gaan. Wil je ook niet hebben op je examen natuurlijk.
Heb jij even mooi mazzel dat het volgende week weer gaat vriezen!quote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef PeeJie_ het volgende:
Van de kerst handvatverwarming gekregen van mijn vriendin, dus dat word van de week toch wel even uitproberen
Nou, de buitenkant van je handen worden alsnog gewoon koud...quote:Op maandag 28 december 2009 00:57 schreef Gauner het volgende:
[..]
Heb jij even mooi mazzel dat het volgende week weer gaat vriezen!
Mijn nieuwe AVB-examen is pas 12 januari. Ook ik had stiekem eerder gehoopt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef NutKees het volgende:
Nieuwe examen: 6 januari... Jammer, ik had toch stiekem gehoopt dat het eerder zou kunnen.
Misschien ga ik ook nog wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef Montelly het volgende:
Jongens wie gaan dr allemaal naartoe??
Ik heb al allerlei CD roms met vragen gedownloadquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:40 schreef GimmeGore het volgende:
Net een oefentheorie examen gedaan.
Ik moet nog hard leren
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik heb al allerlei CD roms met vragen gedownloadNu eerst nog een theorie boekje zien te regelen.. Hier nog iemand die er voor een fokprijsje van af moet?
Als je in de nieuwsgroepen zoekt op "motor theorie" komt er heel wat naar vorenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik heb al allerlei CD roms met vragen gedownloadNu eerst nog een theorie boekje zien te regelen.. Hier nog iemand die er voor een fokprijsje van af moet?
Ik heb nog een boek over. 15 ex verzenden is ie voor jou.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Meddo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:50 schreef Meddo het volgende:
[..]
Als je in de nieuwsgroepen zoekt op "motor theorie" komt er heel wat naar voren
Er zitten denk ik voor een derde aan technische vragen in. Een boekje is een must.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:12 schreef GimmeGore het volgende:
zitten er alleen wel of geen technische vragen in een theorie examen?
Ik kan me van 2005 herinneren (uit de cursus) dat ze er niet inzaten, maar bij die ik gister had gedaan op internet zaten er wel technische vragen in (wat moet je doen als je je remmen tot aan je handvat kan inknijpen? zulke vragen bedoel ik dus)
Ach onzin, ik weet niet hoe groot je bent, zelf ben ik 1,72, maar volgens mij kan je beter wat kleiner dan wat groter zijn op een motor. Tenzij je een Goldwing of een ander soort motorvrachtwagen wiltquote:Op woensdag 30 december 2009 21:28 schreef GimmeGore het volgende:
Gelukkig is mijn broer ook geslaagd voor zijn theorie met mijn boeken uit 2005
Dus mij moet het ook wel lukken.
Ben alleen bang voor de "reken"vragen, ik ben wiskundig dyslectisch (dyscalculie) dus ik moet rijtjes maken en die uit mijn kop leren, want als ik dat moet gaan berekenen op zo n moment kom ik er toch niet uit.
Beetje jammer alleen dat er nu in ene keer mensen zijn die mij gaan lopen vertellen dat ik te klein en te licht ben om een motor in bedwang te houden.
1m66 en 55 kgquote:Op woensdag 30 december 2009 21:37 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ach onzin, ik weet niet hoe groot je bent, zelf ben ik 1,72, maar volgens mij kan je beter wat kleiner dan wat groter zijn op een motor. Tenzij je een Goldwing of een ander soort motorvrachtwagen wilt
Ik ben ook ongeveer 1m66 en weeg zo'n 7 kilo meer. En ik hoor ook van veel mensen dat ik bijna geen motors zal mogen rijden omdat ik die niet aankan. Maar tijdens mijn lessen heb ik nog geen problemen gehad.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:42 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
1m66 en 55 kg
En ik wil (later, ooit, als ik een rijke jurist ben) een Harley
Zoals Miriampje al zegt, dat zijn altijd mensen die er de ballen verstand van hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:42 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
1m66 en 55 kg
En ik wil (later, ooit, als ik een rijke jurist ben) een Harley
Zeg maar gerust voor volgende maand. Balen, maar daarna zijn er nog 10 maanden over om wel te kunnen rijdenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:59 schreef Miriampje het volgende:
De weersvoorspelling zijn niet echt motorrijder vriendelijk de komende weekBrrrr...
Gelukkig nieuwjaar!! Mijn voornemen voor dit nieuwe jaar: mijn rijbewijs halen en een motor kopen.
Inderdaad, de voorspellingen blijven ook nog steeds dik onder 0.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:05 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Zeg maar gerust voor volgende maand. Balen, maar daarna zijn er nog 10 maanden over om wel te kunnen rijden
Hmm.. vraag me af of de tweede keer wel een examen voor je gaat wordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef NutKees het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |