abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75661818
Ze ging naar links richting een parkeer plaats van een juwelier. En nee was niet op een kruispunt
pi_75662478
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:31 schreef Wisheh het volgende:
Ze ging naar links richting een parkeer plaats van een juwelier. En nee was niet op een kruispunt
In dat geval, kut automobilist!

Ze had je zeker niet gezien

(of reed ze je met opzet aan )
pi_75663921
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:16 schreef Wisheh het volgende:
Reed zelf, was op weg naar stuk bos waar we altijd crossen maar dan moet je dus ff stukje door dorp. En nouja de rest zie je wel aan de foto's. Zelf opstaan zat er niet in. Nachtje IC en 4 dagen normale verpleging. Resultaat: scheur in me lever, gekneusde long, 3 ribben gebroken, en gebroken sleutelbeen en schaafwonden en nog stukken glas in me arm/kin.
Zo he, dat is nogal wat. Neem aan dat die automobilist dus ook geen knipperlicht aan had op het moment dat jij haar wilde inhalen? Verder alles goed gekomen? Vrouw met de schrik vrij denk ik.. Geen problemen gehad verder met verzekering ofzo dan?
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_75666588
Vandaag eigenlijk mijn AVB-examen. We hadden onze pakken al aan om van te voren nog te lessen toen ze opbelden, te glad Nu wordt het toch volgend jaar wanneer ik mijn AVB ga halen.
Heb wel de eerste AVD les gehad, poeh hé wat koud. Moet binnenkort toch maar eens winterhandschoenen kopen en thermosokken. Was wel echt super, geen kunstjes meer op de parkeerplaats. Alleen volgend jaar nog examen doen
pi_75667824
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen knipper heb gezien. Maar voordat ik het wist lag ik al dus mischien heeft ze hem wel aangehad en heb ik hem niet gezien. Kan me er ook niks van herinneren, de foto's is het enigste van wat ik er van weet wat er gebeurt is.

En qua verzekering heb ik nog geen idee, heb toevallig wel deze week een brief gehad dat ze een kopie van me rijbewijs willen zien. Dus we zullen het zien al denk ik wel dat ik een aardig centje kwijt ben aan ze. En van justitie een boete van ¤220,- voor rijden zonder rijbewijs. Die viel dus opzich wel mee.
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:25:50 #31
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_75669461
Ben op 19/11 geslaagd. Moet nu alles gaan kopen zoals laarzen, shoei helm, alpine stars handschonen ect.

Heb trouwens deze motor op het oog. Momenteel nog wat te duur...

Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_75670034
Al gepast of gewoon merkgeil?
pi_75670351
Ik zou niet gelijk op een R1 beginnen eigenlijk, maar dat is mijn mening.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:20:18 #34
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_75671594
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:39 schreef Robin__ het volgende:
Al gepast of gewoon merkgeil?
Merkgeil + gepast. En ja het wordt gelijk een R1! Spaar je moeite om mij om te praten die discussie heb ik al 1000 keer gevoerd. Het wordt gelijk een R1.
pi_75671939
Moet je voor de gein eens zoeken op het motor forum naar beginnersmotor / r1 / hayabusa / 1000cc, kan je de mooiste discussie's vinden . Heb nog niet op zo'nn snelle motor gereden, mijn motor heeft 110pk ongeveer en vind het voor nu wel ff zat. Alleen als ik eerlijk ben en ik zou het geld er voor hebben had ik het wel geweten, gsx-r 750/1000, r1 of een blackbird .

En wat is de reden om niet met een r6 te beginnen? Volgens mij iets leuker geprijsd en je hebt nog iets om naar uit te kijken voor als je het geld bij elkaar heb...

[ Bericht 16% gewijzigd door PeeJie_ op 15-12-2009 23:35:39 ]
pi_75672026
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:47 schreef Wisheh het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen knipper heb gezien. Maar voordat ik het wist lag ik al dus mischien heeft ze hem wel aangehad en heb ik hem niet gezien. Kan me er ook niks van herinneren, de foto's is het enigste van wat ik er van weet wat er gebeurt is.

En qua verzekering heb ik nog geen idee, heb toevallig wel deze week een brief gehad dat ze een kopie van me rijbewijs willen zien. Dus we zullen het zien al denk ik wel dat ik een aardig centje kwijt ben aan ze. En van justitie een boete van ¤220,- voor rijden zonder rijbewijs. Die viel dus opzich wel mee.
Shit he, denk dat dat inderdaad wat knaken gaat kosten ben ik bang. Tenminste, als je ook mag opdraaien voor de ziekenhuiskosten...
pi_75672420
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:20 schreef Montelly het volgende:

[..]

Merkgeil + gepast. En ja het wordt gelijk een R1! Spaar je moeite om mij om te praten die discussie heb ik al 1000 keer gevoerd. Het wordt gelijk een R1.
Die discussie zal ik niet snel met iemand beginnen, ik rijd tenslotte ook al rond met meer vermogen dan strikt noodzakelijk zou zijn, gewoon omdat ik dat leuk vind. Ik vind het persoonlijk alleen niet logisch om alpine stars handschoenen te kopen als je de r1 waar je je zinnen op hebt gezet al lastig kan betalen. Maargoed je geeft iig gewoon toe dat je merkgeil bent.. en ach das je goed recht hoor, jou geld

hoop wel dat je begrijpt hoe stereotype het overkomt, net je rijbewijs, r1, blitse outfit, trendy laarzen.. natuurlijk krijg je dan hier en daar een opmerking, maar daar moet je ook maar tegen kunnen als je jezelf oud en wijs genoeg vind voor een grote jongens motor

Ieder zn eigen droommotor en 'stappenplan' hoor

succes met zoeken (en sparen )
  woensdag 16 december 2009 @ 15:08:25 #38
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_75689666
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:46 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Die discussie zal ik niet snel met iemand beginnen, ik rijd tenslotte ook al rond met meer vermogen dan strikt noodzakelijk zou zijn, gewoon omdat ik dat leuk vind. Ik vind het persoonlijk alleen niet logisch om alpine stars handschoenen te kopen als je de r1 waar je je zinnen op hebt gezet al lastig kan betalen. Maargoed je geeft iig gewoon toe dat je merkgeil bent.. en ach das je goed recht hoor, jou geld

hoop wel dat je begrijpt hoe stereotype het overkomt, net je rijbewijs, r1, blitse outfit, trendy laarzen.. natuurlijk krijg je dan hier en daar een opmerking, maar daar moet je ook maar tegen kunnen als je jezelf oud en wijs genoeg vind voor een grote jongens motor

Ieder zn eigen droommotor en 'stappenplan' hoor

succes met zoeken (en sparen )

Gewoon doen + omdat het kan
  woensdag 16 december 2009 @ 16:00:08 #39
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_75691887
ik heb voor het sparen zelfs een nieuwe zorgverzekering afgesloten
Nou ja, eigenlijk wastie gewoon goedkoper dan mijn huidige verzekering, maar ik heb heb besloten dat verschil van 15 euro ook elke maand te sparen
Is toch weer bijna een halve rijles
pi_75716474
Zijn bij iemand de rijlessen al afgezegd? Het is hier nogal glad op de binnenwegen, dus ik vraag me af wat er nu precies gaat gebeuren...
  donderdag 17 december 2009 @ 08:37:53 #41
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_75716701
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:27 schreef NutKees het volgende:
Zijn bij iemand de rijlessen al afgezegd? Het is hier nogal glad op de binnenwegen, dus ik vraag me af wat er nu precies gaat gebeuren...
Vergeet alle rijslessen en AVB/AVD examens vandaag!!!

Het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) heeft vandaag tussen de duizend en 1500 praktijkexamens moeten verplaatsen vanwege het winterweer. Dat heeft een zegsman gemeld.

In de regio noord, waar de meeste sneeuw is gevallen, zijn vanochtend vrijwel alle rijexamens uitgesteld. In de regio's oost en zuid wordt van uur tot uur gekeken of kandidaten de weg op kunnen. Maar het CBR vermoedt dat ook hier het grootste deel van de geplande examens geen doorgang kan vinden.

"De kandidaten moeten uiteraard wel kunnen rijden als er sneeuw op de weg ligt", stelt een zegsman. "Maar bij een examen moeten we beoordelen of een chauffeur zich onder normale omstandigheden weet te redden op de weg."

[ Bericht 44% gewijzigd door Montelly op 17-12-2009 12:40:22 ]
pi_75784922
even weer melden in het topic

Morgen les, brrrrrrrrrrrrrrrrrr. Gelukkig ligt hier nauwelijks sneeuw
You dream it, I live it.
  zaterdag 19 december 2009 @ 00:44:54 #43
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_75793010
Ben nu stiekem wel blij dat ik besloten heb te wachten tot na de kerstvakantie
pi_75797013
Tering zeg, afgelopen maandag was het al niet te houden en het is vandaag zeker 5 graden kouder. Heb dalijk rijles van 10 tot 12...
pi_75800063
Wat ben ik blij dat ik rijbewijs net binnen heb voordat de kou het land binnenkwam, zat net in de auto en die gaf -11gr. aan, moet er niet aan denken dan op de motor te zitten.

Ja, tvp.
pi_75801606
Ik heb 2 paar handschoenen over elkaar heen getrokken en nog waren mijn handen niet warm te krijgen. We zijn halverwege de les even gestopt en toen is die andere leerling afgehaakt, die hield het echt niet meer vol. Ik kon het me niet permitteren om te stoppen, heb maandag op examen. Maar de kans is zeer waarschijnlijk dat het niet doorgaat, vooral als het nog bij-sneeuwt vandaag of morgen. Al met al ging het toch best goed vandaag, niet echt last van gladheid gehad.
pi_75801692
afgelast hier

terrein was niet gestrooid en schoon, misschien maar goed ook
You dream it, I live it.
pi_75803527
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:52 schreef Gauner het volgende:
Wat ben ik blij dat ik rijbewijs net binnen heb voordat de kou het land binnenkwam, zat net in de auto en die gaf -11gr. aan, moet er niet aan denken dan op de motor te zitten.

Ja, tvp.
Hier ook, 1 dag binnen voordat de sneeuw kwam
pi_75807466
Kou hou je toch niet tegen, als heb je 6 paar handschoenen aan (al lijkt me dat niet zo fijn rijden ). Gevoelstemperatuur ligt al op - 5 tot -15 graden en dan zit je ook nog eens op de motor (meestal naked) met aardige rijwind. Tussen kerst en oud en nieuw ziet het er wat miner koud uit, 2 tot 8 graden (boven nul)..
pi_75834599
Sneeuw hou je ook niet tegen, dat examen morgen kan ik wel schudden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')