Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:54 schreef Wisheh het volgende:
GeslaagdKerel heeft geen eens gevraagd naar me theorie dus niks aan de hand
Maandag nieuw pasje halen.
Is ook 6 fouten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:12 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik zit nu de site gratis theorie.nl eens door te lezen.
Alleen vroeg ik me wat af: de opzet voor het theorie examen voor de auto is een tijdje terug veranderd, is dit voor de motor ook veranderd?
Of is het gewoon nog steeds 50 vragen, 6 fouten?
Nice, ik heb de grote broer, de 600. De vorige eigenaar (die ook een 400 had), zei dat een 400 toch echt te klein was en te weinig vermogen had. Goed op letten dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:39 schreef TPS het volgende:
Morgen proefritje maken op een Suzuki Bandit 400
Ach dat weet je als je een 400 gaat bekijken.. uiteindelijk kan alles sneller en beter, ligt er gewoon aan wat je wilt en dan kom je uiteindelijk ergens tussen een 150cc of een hayabusa uit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Nice, ik heb de grote broer, de 600. De vorige eigenaar (die ook een 400 had), zei dat een 400 toch echt te klein was en te weinig vermogen had. Goed op letten dus
Gefeliciteerd! Heb je geluk dat hij niet naar je theorie vroeg, maar ik neem aan dat ze dat ook in de computer kunnen zien, net als AVB. Bij mij vroegen ze er beiden keren wel om in ieder geval. Al een motor op het oog ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:54 schreef Wisheh het volgende:
GeslaagdKerel heeft geen eens gevraagd naar me theorie dus niks aan de hand
Maandag nieuw pasje halen.
Die inzicht vragen ed. is alleen voor de auto, motor is nog oldskool 50 vragen max. 6 fout.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:12 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik zit nu de site gratis theorie.nl eens door te lezen.
Alleen vroeg ik me wat af: de opzet voor het theorie examen voor de auto is een tijdje terug veranderd, is dit voor de motor ook veranderd?
Of is het gewoon nog steeds 50 vragen, 6 fouten?
Ik had deze:quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Heb je geluk dat hij niet naar je theorie vroeg, maar ik neem aan dat ze dat ook in de computer kunnen zien, net als AVB. Bij mij vroegen ze er beiden keren wel om in ieder geval. Al een motor op het oog ?
Door een vrouw die linksaf sloeg in der auto toen ik aan het inhalen was. Vorken waren nog recht maar de balhoofd pin was dwars door me kroonplaten gegaan. Oja en me voorvelg was krom.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:39 schreef Robin__ het volgende:
hoe de fuck vouw je de voorvork die kant op
flink wheelies lopen makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:52 schreef Wisheh het volgende:
Ik denk daarom ook dat er al een scheurtje ofzo in de platen zat. Zal wel is ff fototje maken een keer van hoe ie er nu bij staat en van wat ravage onderdelen
In dat geval,quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:31 schreef Wisheh het volgende:
Ze ging naar links richting een parkeer plaats van een juwelier. En nee was niet op een kruispunt
Zo he, dat is nogal wat. Neem aan dat die automobilist dus ook geen knipperlicht aan had op het moment dat jij haar wilde inhalen? Verder alles goed gekomen? Vrouw met de schrik vrij denk ik.. Geen problemen gehad verder met verzekering ofzo dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:16 schreef Wisheh het volgende:
Reed zelf, was op weg naar stuk bos waar we altijd crossen maar dan moet je dus ff stukje door dorp. En nouja de rest zie je wel aan de foto's. Zelf opstaan zat er niet in. Nachtje IC en 4 dagen normale verpleging. Resultaat: scheur in me lever, gekneusde long, 3 ribben gebroken, en gebroken sleutelbeen en schaafwonden en nog stukken glas in me arm/kin.
Merkgeil + gepast. En ja het wordt gelijk een R1! Spaar je moeite om mij om te praten die discussie heb ik al 1000 keer gevoerd. Het wordt gelijk een R1.quote:
Shit he, denk dat dat inderdaad wat knaken gaat kosten ben ik bang. Tenminste, als je ook mag opdraaien voor de ziekenhuiskosten...quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:47 schreef Wisheh het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen knipper heb gezien. Maar voordat ik het wist lag ik al dus mischien heeft ze hem wel aangehad en heb ik hem niet gezien. Kan me er ook niks van herinneren, de foto's is het enigste van wat ik er van weet wat er gebeurt is.
En qua verzekering heb ik nog geen idee, heb toevallig wel deze week een brief gehad dat ze een kopie van me rijbewijs willen zien. Dus we zullen het zien al denk ik wel dat ik een aardig centje kwijt ben aan ze. En van justitie een boete van ¤220,- voor rijden zonder rijbewijs. Die viel dus opzich wel mee.
Die discussie zal ik niet snel met iemand beginnen, ik rijd tenslotte ook al rond met meer vermogen dan strikt noodzakelijk zou zijn, gewoon omdat ik dat leuk vind. Ik vind het persoonlijk alleen niet logisch om alpine stars handschoenen te kopen als je de r1 waar je je zinnen op hebt gezet al lastig kan betalen. Maargoed je geeft iig gewoon toe dat je merkgeil bent.. en ach das je goed recht hoor, jou geldquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Merkgeil + gepast. En ja het wordt gelijk een R1! Spaar je moeite om mij om te praten die discussie heb ik al 1000 keer gevoerd. Het wordt gelijk een R1.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:46 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Die discussie zal ik niet snel met iemand beginnen, ik rijd tenslotte ook al rond met meer vermogen dan strikt noodzakelijk zou zijn, gewoon omdat ik dat leuk vind. Ik vind het persoonlijk alleen niet logisch om alpine stars handschoenen te kopen als je de r1 waar je je zinnen op hebt gezet al lastig kan betalen. Maargoed je geeft iig gewoon toe dat je merkgeil bent.. en ach das je goed recht hoor, jou geld
hoop wel dat je begrijpt hoe stereotype het overkomt, net je rijbewijs, r1, blitse outfit, trendy laarzen..natuurlijk krijg je dan hier en daar een opmerking, maar daar moet je ook maar tegen kunnen als je jezelf oud en wijs genoeg vind voor een grote jongens motor
Ieder zn eigen droommotor en 'stappenplan' hoor
succes met zoeken (en sparen)
Vergeet alle rijslessen en AVB/AVD examens vandaag!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:27 schreef NutKees het volgende:
Zijn bij iemand de rijlessen al afgezegd? Het is hier nogal glad op de binnenwegen, dus ik vraag me af wat er nu precies gaat gebeuren...
Hier ook, 1 dag binnen voordat de sneeuw kwamquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:52 schreef Gauner het volgende:
Wat ben ik blij dat ik rijbewijs net binnen heb voordat de kou het land binnenkwam, zat net in de auto en die gaf -11gr. aan, moet er niet aan denken dan op de motor te zitten.
Ja, tvp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |