DOH helemaal vergetenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
Fipo![]()
Net nog ff een ommetje gereden![]()
![]()
En nu voetbal kijken
Je maakt zeker wel een kans denk ik, soms lukt zelf 2 dagen eerder dan voorspelt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:44 schreef arnold-d het volgende:
morgen maar eens proberen of ik mijn rijbewijsje kan ophalen..
maandag aangevraagd, en ze zeiden dat ik hem vrijdag na 10:00 kon ophalen..
toch maar proberen
Ben wel eens met SPquote:SP: CBR moet betalen bij wachttijden rijexamen
Het CBR moet opdraaien voor de kosten van extra rijlessen voor leerlingen die langer dan zes weken op hun praktijkexamen moeten wachten. Dat eist de SP van minister van Verkeer Camiel Eurlings (CDA). Met de maatregel wil de partij voorkomen dat leerlingen de dupe worden van de lange wachttijden, zegt Tweede Kamerlid Emile Roemer.
Het kabinet dreigde vorige maand met maatregelen als het CBR niet snel met een structurele oplossing komt voor de lange wachttijden voor rijexamens. Volgens het bureau liggen de wachttijden gemiddeld op drie tot vier maanden.
Leerlingen die in de wacht staan voor een praktijkexamen, moeten wel blijven oefenen. Dit kost hen volgens de SP soms honderden euro's extra. "De minister heeft het CBR genoeg kansen gegeven om aan zijn eigen eis van zes weken te voldoen", zegt Roemer. "Nu moet hij ingrijpen door sancties op te leggen. De problemen van een overheidsinstantie moeten niet op het bordje komen van de nieuwe automobilisten."
Ik hoop het wel,.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:14 schreef sander89 het volgende:
[..]
Je maakt zeker wel een kans denk ik, soms lukt zelf 2 dagen eerder dan voorspelt.
[..]
Ben wel eens met SP![]()
Maar gaat niet lukken ben ik bang en volgens mij als nog erg lang duurt is het CBR failliet
Ja dankje, heb er erg naar uit gekeken vanaf ik de datum wistquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:22 schreef arnold-d het volgende:
[..]
enne sander, jij morgen AVB?
Succes he!!
zakken?, het is opzich simperquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:46 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja dankje, heb er erg naar uit gekeken vanaf ik de datum wistheb er zin in
![]()
alleen nu niet zakken![]()
Edje(kijkt voetbal
)
Handig om zelf gewoon langs te gaan bij een paar rijscholen, hier op Fok zit te kleine groep denk ik die beetje goed beeld heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:20 schreef mighty_myte het volgende:
tvp-tje en tevens herhaling van mijn vragen.
welke rijschool in Eindhoven? ervaringen? kosten?
Lol hadden ze het je nog niet uitgelegd, staat trouwens ook in de OP, in die PDF van CBR.quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:58 schreef Five_Horizons het volgende:
Iets wat me nu pas opvalt (): wat is eigenlijk het verschil tussen de stopproef en de noodstop?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:14 schreef sander89 het volgende:
[..]
Lol hadden ze het je nog niet uitgelegd, staat trouwens ook in de OP, in die PDF van CBR.
Noodstop: Je remt zo hard mogelijk zonder de controle te verliezen over de motor, je hoeft niet terug te schakelen. (mag wel)
Stopproef: Bedoeling van deze oefening is dat technische goed remt en je schakelt terug in ze 1e versnelling vlak voordat je stilstaat.
De stop afstand van de stopproef zit ongeveer tussen de noodstop en de precisiestop in.
Succes!quote:Maar ik ga vandoor straks effe uurtje inrijden en dan AVB![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:18 schreef Vince22 het volgende:
Ik heb inmiddels het roze papiertje pasje in mn portomonnee zitten dus ik mag uit de OP
Wat me nu pas opvalt dat er >25kw bij mn naam staat in de OP.. ik heb natuurlijk op de zware motor afgereden en 2 keer A op mn passie!
Dus even voor de compleetheid:
Vince22
Eerste rijles: 18-01-08
Theorie: 19-02-08
AVB: 19-03-08
AVD: 15-05-08
Rijschool : Toenink te Almelo
Lesmotor: Honda CBF 500 ABS
Ik wens alle lessers superveel succes en hoop dat jullie het net zoals ik allemaal in 1 keer halen!
Sander succes vandaag met je AVB!
Haha... dat is ook zoquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!
>25 is toch zwaar?
In het theoretische geval dat ik volgende week bij mijn herexamen slaag, vraag ik een spoedrijbewijs aan denk ik, want mijn motorbrommert staat al weken op me te wachten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:44 schreef arnold-d het volgende:
morgen maar eens proberen of ik mijn rijbewijsje kan ophalen..
maandag aangevraagd, en ze zeiden dat ik hem vrijdag na 10:00 kon ophalen..
toch maar proberen
Hoppa!quote:
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:49 schreef sander89 het volgende:
Ben geslaagd voor AVB![]()
![]()
ging erg goed
![]()
![]()
De OP geupdate
Ik kan je alleen over mijn eigen ervaring vertellen zo'n stoomcursus weet ik niet of dat wat is, wou het eerst doen maar later toch maar van afgezien.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:27 schreef Elegy het volgende:
En moet ik nou een stoomcursus doen zodat ik over een maand op de fiets (kan) zit(ten) of juist langzamer doen en twee lessen per week zodat ik meer weertypes/verkeersituaties meemaak?
Op het MF in het rijlestopic heb ik al gekeken, maar daar wordt alleen maar gebitcht op elkaarMijn vragen (die ik hier dus ook stel) worden daar gewoon genegeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |