Voertuigbeheersing ~100euro, verkeersdeelneming is ~200 euro. Bij elkaar 300, maar dan moet je wel 2 keer zakkenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:56 schreef Nachtdier het volgende:
Mijn tip:
Kijk naar de slagingspercentages van de CBR'en in het hele land. Daar zit namelijk nogal een verschil in.
Rotterdam bijvoorbeeld iets van 45%, tegen de grens Duitsland ergens in een of ander kutgehucht bijvoorbeeld 90%.
Dan even kijken of er familie in de buurt zit, en daar wat lessen nemen en afrijden. Denk dat het heel veel scheelt. Een keer zakken en je bent gelijk 300 euro armer zo ongeveer.
Uiteraard, dat zijn wéér 30 pegels voor het CBR!quote:Op woensdag 4 april 2007 20:20 schreef hallo_mensen het volgende:
Moet je voor de motor ook aparte theorie doen?
Ja iddquote:Op woensdag 4 april 2007 20:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard, dat zijn wéér 30 pegels voor het CBR!
Neem aan dat je een rijschool die bij de ANWB is aangesloten, bedoeld? Ik ben echt een N00b in dit soort dingen hoor...quote:Op woensdag 4 april 2007 19:27 schreef costadibalkoni het volgende:
Gewoon via de ANWB doen, altijd wel een locatie in de buurt. Je moet toch een rijschool hebben met een officieel oefen en of examen terrein voor voertuig beheersing.
De ANWB heeft een goede prijskwaliteit verhouding, vind ik tenminste en ik heb daar in ieder geval mijn voertuig beheersing en verkeersdeelneming examen in 1 keer gehaald.
Wat zijn je ervaringen daarmee dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:06 schreef HellRaver het volgende:
Rijschool Jochems uit Prinsenbeek is wel goed....
Jep, dat blijft zuur!!quote:Op woensdag 4 april 2007 20:22 schreef Sm0keZ het volgende:
En het examen is anders dan voor de auto, dus eerst ff leren is aan te raden..quote:Op woensdag 4 april 2007 20:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga niet te veel af op de prijs. Beter een goede maar duurdere rijschool waar je met minder lessen meer leert, dan een minder goede maar goedkopere rijschool waar je minder leert.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:25 schreef falloutboy het volgende:
Goedkope maar toch goede lessen (*ons ben zuunig)?
Ik weet niet of het overal zo is, maar in veel gevallen zie ik dat mensen de eerste lessen op een lichte motor doen, en daarna overstappen naar een zware (mits je het zware rijbewijs wil halen natuurlijk).quote:Verschil tussen zware motor / lichte motor bij het lessen?
Zo reageren de meesten die de ballen niet hebben om motor te rijden..quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:18 schreef Gluckskafer het volgende:
Motorrijden
Heb je iets te compenseren of zit je in je midlife-crisis ofzo
heb je wat aan, ballen, als je onder de vangrail vandaan gepeuterd wordtquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:55 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Zo reageren de meesten die de ballen niet hebben om motor te rijden..![]()
Waarom bekijk je überhaupt dit topic? Of moest het moeilijke mannetje toch even zijn frustratie kwijt? Ga gewoon in de tuin spelen of zo en laat ieder z'n hobby hebben....quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:18 schreef Gluckskafer het volgende:
Motorrijden
Heb je iets te compenseren of zit je in je midlife-crisis ofzo
Jij gaf bij de eerste motor les al op zekerquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:55 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Zo reageren de meesten die de ballen niet hebben om motor te rijden..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |