Ik ga vandaag een intest aanvragen bij de ANWBquote:Op donderdag 19 april 2007 15:54 schreef -XX- het volgende:
Na het topic Motor lessen
Maar even een 2de topic gemaakt!! Voor degene die met hun motorrijbewijs bezig zijn ,of willen gaan doen.
![]()
Owja, ook wel leuk![]()
Vul jezelf aan!:
-XX-
Theorie 08-01[s]-07
AVB 21-03-07
AVD (over 2 maanden pas)
Rijschool: Jansen, Alkmaar
Lesmotor: Kawasaki ER-5
Hier ook. Zoek een grote broer voor mn SSquote:Op donderdag 19 april 2007 17:48 schreef fs180 het volgende:
later komt er ook een cb, alleen dan oldtimert
Plaatjequote:Op donderdag 19 april 2007 17:48 schreef fs180 het volgende:
ik mag 7 mei op voor theorie
dezelfde dag als een gek naar de school om meteen zo snel mogelijk te mogen lessen![]()
ga dan lessen op een cb dacht ik, das wel mooi want later komt er ook een cb, alleen dan oldtimert
Je mag gewoon beginnen er ergens tussendoor je theorie gaan doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:52 schreef Oosthoek het volgende:
Mag je trouwens pas beginnen met lessen als je je theorie hebt gehaald of mag je met een autorijbewijs ook al plaatsnemen en later je theorie halen? Heb me er nog 'niet echt' in verdiept
Je mag pas je examen voor avd doen als je avb hebtquote:Op donderdag 19 april 2007 17:54 schreef fs180 het volgende:
volgens mij was het zo, dat je alleen de speciale verrichtingen ofzo niet mocht doen, maar wel rijden en zo
op cbr.nl staat het allemaal uitgelegd, las het klaatst nog
Niet als je eerst voor je A gaat.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:54 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Je mag gewoon beginnen er ergens tussendoor je theorie gaan doen.
Ja daar heb je idd gelijk ik,...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet als je eerst voor je A gaat.
Moet je eerst je theorie hebben wil je gaan lessen.
jamaar hij heeft zn b alquote:Op donderdag 19 april 2007 17:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet als je eerst voor je A gaat.
Moet je eerst je theorie hebben wil je gaan lessen.
Doen hoor!quote:
Van al die motoren is de originele toch duidelijk de mooiste imho. Maargoed ieder zn ding. Als je maar geen mooie originele gaat verneuken want dan kom ik je halenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
de ori versie:![]()
![]()
[afbeelding]
hoe ie ongeveer gaat worden:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:01 schreef -XX- het volgende:
Cafe racers!!!!!
Dat pwnd zo hard!![]()
![]()
[afbeelding]
Z750 vind ik ook erg vet. Alleen zijn die nog wat duurderquote:Op donderdag 19 april 2007 14:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als je voor naked ga is een Z1000 of Z750 ook de shizzle
Maar een monster 600 is ook nice
Gixxer ook daar niet van!![]()
Te veel leuks op de wereld![]()
En dan doe ik meequote:Op donderdag 19 april 2007 18:08 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Van al die motoren is de originele toch duidelijk de mooiste imho. Maargoed ieder zn ding. Als je maar geen mooie originele gaat verneuken want dan kom ik je halen![]()
maareuh.. als je licht lst.. dan haal je gewoon je 25kw lijkt me toch?of geldt het echt alleen voor ej examenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef DownForZ het volgende:
Zo even geregistreerd om hier in te posten.
Ik heb 15-mei-2007 me eerste motor rijles, ben nu 20 en ga dan beginnen op een 'zware' motor. Als het goed is zo rond midden september(word ik 21) me voertuigbeheersing en dan voor eind van het jaar me rijbewijs (als het allemaal goed gaat) en dan motor kopen
Als je de leeftijd hebt en je rijdt af op een zware fiets krijg je gewoon A onbeperkt, de examinator weet in principe niet waarop je gelest hebt en kijkt alleen of je het voertuig dat je dan bestuurt, voldoende beheerst.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
maareuh.. als je licht lst.. dan haal je gewoon je 25kw lijkt me toch?of geldt het echt alleen voor ej examen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |