Ach, bij mij stond er een jaar een motor in de schuur (gewacht tot me 21stequote:Op zondag 20 december 2009 17:52 schreef betty_sue het volgende:
Ik ben al een flinke tijd bezig.
Bij mn laatste 10-lessenkaart zei hij dat het de laatste was en nu heb ik toch weer een nieuwe moeten kopen.
Wordt het een beetje zat dus hoop dat ik het snel af kan maken als het winterweer foetsie is.
Het knaagt ook heel erg nu er over 2 weken een motor beschikbaar staat in de schuur en ik er niks mee mag doen
Denk toch echt dat je beter normaal weer kan hebben dan reden in die zooi die nu op de wegligt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef NutKees het volgende:
Nieuwe examen: 6 januari... Jammer, ik had toch stiekem gehoopt dat het eerder zou kunnen.
Pff, lijkt me ook niet echt fijn rijden hier, tenminste, niet op de wegen in de woonwijken ed..quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Denk toch echt dat je beter normaal weer kan hebben dan reden in die zooi die nu op de wegligt.
Gisteren nog een motorrijder ongenadig hard onderuit zien gaan. Wil je ook niet hebben op je examen natuurlijk.
Heb jij even mooi mazzel dat het volgende week weer gaat vriezen!quote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef PeeJie_ het volgende:
Van de kerst handvatverwarming gekregen van mijn vriendin, dus dat word van de week toch wel even uitproberen
Nou, de buitenkant van je handen worden alsnog gewoon koud...quote:Op maandag 28 december 2009 00:57 schreef Gauner het volgende:
[..]
Heb jij even mooi mazzel dat het volgende week weer gaat vriezen!
Mijn nieuwe AVB-examen is pas 12 januari. Ook ik had stiekem eerder gehoopt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef NutKees het volgende:
Nieuwe examen: 6 januari... Jammer, ik had toch stiekem gehoopt dat het eerder zou kunnen.
Misschien ga ik ook nog wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef Montelly het volgende:
Jongens wie gaan dr allemaal naartoe??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |