1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh ja, we hadden het nog niet over ons inwijdingsrititueel gehad he?
http://www.lactacyd.nl/ Dit is verplichte leesvoor. Schriftelijke overhoring volgt over een week. Klik ook even op 'proefpakketje aanvragen' . Daarover moet je namelijk 2 a4tjes schrijven over hoe je het gebruik ervan ervaart.
Succes
Ja, te ergquote:
ik was er al bang voor en dan te bedenken dat ik die monolitische paaseilandbewoner nog heb gesteund als een fokker die evt geschikt zou zijn in een ministerspost.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:43 schreef trovey het volgende:
Zeg kiao...je bent in de prijzen gevallen
POL-verkiezingen; de uitslag.
ah, ok!quote:
SNEL! in de quote van Bamba staat ie nog!quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aw damn, Elies niet zo snel editten! Geef me een minuutje om te lezen.
Ik ben slimmer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:09 schreef trovey het volgende:
Oh ja, we hadden het nog niet over ons inwijdingsrititueel gehad he?
http://www.lactacyd.nl/ Dit is verplichte leesvoor. Schriftelijke overhoring volgt over een week. Klik ook even op 'proefpakketje aanvragen' . Daarover moet je namelijk 2 a4tjes schrijven over hoe je het gebruik ervan ervaart.
Succes
Proest,,,,mijn melk...mijn toetsenbord...wat doe je
Wij zullen wel braaf zijn hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, te erg
Ik moet gauw gaan slapen! Laat het niet uit de hand lopen; mamma is morgenochtend weer terug
trustequote:Op dinsdag 15 december 2009 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, te erg
Ik moet gauw gaan slapen! Laat het niet uit de hand lopen; mamma is morgenochtend weer terug
Geen idee, mijn vriend heeft al sinds jaren een kunstgebitquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
en dan vraag ik me ineens af, is beffen bij een vrouw met een zure gleuf slecht voor je tandglazuur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
Tja zijn we toch niet de enigen op FOK die je bijdragen af en toe vaag vindenquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:10 schreef kitao het volgende:
[..]
ik was er al bang voor en dan te bedenken dat ik die monolitische paaseilandbewoner nog heb gesteund als een fokker die evt geschikt zou zijn in een ministerspost.
als enige notabene potverdorrie.
NEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, te erg
OMFGquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
en dan vraag ik me ineens af, is beffen bij een vrouw met een zure gleuf slecht voor je tandglazuur?
En nieuwe nespressocupjes, dan kan ik ook weer koffie drinkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:11 schreef P.F het volgende:
Morgen ga ik een waterkoker kopen, dan kan ik tenminste thee drinken
quote:
Sorryquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik moet mijn toestenbord leeggieten....tja dat antwoord kwam zo onverwacht
hahahahaha,quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Geen idee, mijn vriend heeft al sinds jaren een kunstgebit![]()
edit: even voor de duidelijheid..Hij heeft niet echt een kunstgebit hoor![]()
Dus eigk ga je je toetsenbord melken?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik moet mijn toestenbord leeggieten....tja dat antwoord kwam zo onverwacht
je kan toch ook gewoon een pan water opzetten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:11 schreef P.F het volgende:
Morgen ga ik een waterkoker kopen, dan kan ik tenminste thee drinken
quote:
Bitje indien die boxers ook in hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
Wil je zoiets nog heel vaak doen ja!?quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha,
NOU![]()
ik wou net vragen hoe dat kwam
Ja hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je zoiets nog heel vaak doen ja!?
Maakt niet uit hoor....heb me kostelijk vermaaktquote:
Vroeg jij nou naar de Underworld-films?quote:
Ik kan helaas niet spontaan vuur creëren dus dat gaat niet..quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je kan toch ook gewoon een pan water opzetten?
Gelukkig! Anders was ik 'm wel even komen schoonmaken hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor....heb me kostelijk vermaakten het toetsenbord doet het nog zoals je ziet.
Ja, ik vroeg dat idd! Ik ga morgen de eerste kijkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vroeg jij nou naar de Underworld-films?
Zijn leuk!!!!![]()
of zoeentjequote:Op dinsdag 15 december 2009 01:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Bitje indien die boxers ook in hebben...nee geen ervaring met mannen met bitjes in
ow ja dan wordt het wat moeilijkerquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet spontaan vuur creëren dus dat gaat niet..
Heb je geen vuur- of warmtemaakding wat op gas of elektriciteit werkt fornuis?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet spontaan vuur creëren dus dat gaat niet..
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je kan toch ook gewoon een pan water opzetten?
Kun jij me dan even uitleggen hoe je dan wilt doen wat je wilt doenquote:
weltrustequote:Op dinsdag 15 december 2009 01:19 schreef Bamba het volgende:
Ik ga maar eens slapen, tot morgen iedereen! Slaap lekker allemaal![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Je gaat hier zo geen vrienden maken
*duikt samen met Zwabber achter hetzelfde muurtje*
vroeg ik me ook afquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Kun jij me dan even uitleggen hoe je dan wilt doen wat je wilt doen
schuursponsje op de voorkant plakkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Kun jij me dan even uitleggen hoe je dan wilt doen wat je wilt doen
Nee.. Ik heb wel een aanstekerquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je geen vuur- of warmtemaakding wat op gas of elektriciteit werkt fornuis?
Dan ben je wel effe bezig.quote:
auwquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
schuursponsje op de voorkant plakken
Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten denk ik altijd maar. Liefde voor dieren hoeft liefde voor mensen niet uit te sluiten en andersom. Hoever iemand gaat met een huisdier is aan diegene om dat te beslissen....dat wil niet zeggen dat die persoon minder om zijn medemens geeft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:20 schreef kitao het volgende:![]()
ik respecteer, dus dat geeft meer aan als wat je mij nu verwijt.
ik denk dat ze de juiste beslissing heeft genomen , hoe moeilijk ook , maar uiteindelijk kun je er beter zo mee omgaan als met een kat die stilletjes ligt te sterven in een hoekje.
Toch vraag ik me wel eens af of de leifde voor dieren niet een beetje te ver is doorgeslagen , hoe goed bedoeld ook.
Ik heb geen idee op wie jij nu reageert, maar ik ga er dan maar even arrogant van uit dat je het tegen mij hebt. Hoewel in het vorige topic al is gevraagd wat je in F&F doet als je onze dierenliefde te erg vind, ga je nu door op een (in mijn ogen) al afgesloten onderwerp. En jij spreekt over respect, terwijl je, zodra je vrouw op het vliegtuig stapt, een andere vrouw in huis haalt. Je neerbuigende gedrag tenopzichte van vrouwen en onze liefde voor dieren zorgt voor de soms onvriendelijk reacties van ons op jou... Doe met deze informatie wat je maar wilt...quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:20 schreef kitao het volgende:
![]()
ik respecteer, dus dat geeft meer aan als wat je mij nu verwijt.
ik denk dat ze de juiste beslissing heeft genomen , hoe moeilijk ook , maar uiteindelijk kun je er beter zo mee omgaan als met een kat die stilletjes ligt te sterven in een hoekje.
Toch vraag ik me wel eens af of de leifde voor dieren niet een beetje te ver is doorgeslagen , hoe goed bedoeld ook.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:24 schreef P.F het volgende:
Ik had net iemand aan mijn deurOf ik van die harde hip hop draaide.. Eh.. Nee
![]()
Hij woont schuin onder mij dus sowieso een beetje vaag!
je hele huwelijksnacht is al voorbij!quote:
Ik zou een uur geleden gaan slapen maar het was hier veel te gezellig!quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef JJH het volgende:
Hallo allen.
*Kijkt op klok
Ik dacht echt ff dat ik 2u te vroeg naar huis gegaan was, wat een drukte nog!
Als hij ontkent, schrik dan niet. Geheugenverlies bij een hersenschudding is normaal.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je hele huwelijksnacht is al voorbij!![]()
iets van meegekregen?
We hebben op je gewacht!!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef JJH het volgende:
Hallo allen.
*Kijkt op klok
Ik dacht echt ff dat ik 2u te vroeg naar huis gegaan was, wat een drukte nog!
Wie wat ik?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als hij ontkent, schrik dan niet. Geheugenverlies bij een hersenschudding is normaal.
Schuursponsje gaat niet werken jochie...laat ik je dat als een rijpere vrouw maar alvast zeggenquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
schuursponsje op de voorkant plakken
sshhhhhhh *geeft glaasje water aan tombolafanquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee op wie jij nu reageert, maar ik ga er dan maar even arrogant van uit dat je het tegen mij hebt. Hoewel in het vorige topic al is gevraagd wat je in F&F doet als je onze dierenliefde te erg vind, ga je nu door op een (in mijn ogen) al afgesloten onderwerp. En jij spreekt over respect, terwijl je, zodra je vrouw op het vliegtuig stapt, een andere vrouw in huis haalt. Je neerbuigende gedrag tenopzichte van vrouwen en onze liefde voor dieren zorgt voor de soms onvriendelijk reacties van ons op jou... Doe met deze informatie wat je maar wilt...
t is moeilijk te volgen als je niet op t zelfde nivo zit...quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja zijn we toch niet de enigen op FOK die je bijdragen af en toe vaag vinden
*pakt haakse slijperquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Schuursponsje gaat niet werken jochie...laat ik je dat als een rijpere vrouw maar alvast zeggen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:19 schreef Bamba het volgende:
Ik ga maar eens slapen, tot morgen iedereen! Slaap lekker allemaal![]()
quote:
en wie zijn we , jij en die scheikunde atoom monolith?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja zijn we toch niet de enigen op FOK die je bijdragen af en toe vaag vinden
Jij hebt onze huwelijksnacht nog niet gelezen.quote:
Ik denk toch dat jij je op een ander niveau zit dan de rest op fok qua vaagheid anders viel je niet zo in de prijzen kitao.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:29 schreef kitao het volgende:
[..]
t is moeilijk te volgen als je niet op t zelfde nivo zit...
denk daar maar ff over na.
Nee. Ik doe het niet zo goed op commando's .quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:29 schreef kitao het volgende:
[..]
t is moeilijk te volgen als je niet op t zelfde nivo zit...
denk daar maar ff over na.
Wel het eerste stukje, ik ging geen kant op.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt onze huwelijksnacht nog niet gelezen.
*legt slijper teleurgesteld neer*quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou hoop ik dat je die dan voor dat gevaarte wil gebruiken en niet voor het andere
ja maar je moet niet meteen de overtreffende trap inzetten, straks bereikt ze d'r hoogtepunt te vroegquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Haakse slijpers zijn vet,![]()
Plasmasnijders zijn vetter.
[ afbeelding ]
Jij hoort nietsquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:24 schreef P.F het volgende:
Ik had net iemand aan mijn deurOf ik van die harde hip hop draaide.. Eh.. Nee
![]()
Hij woont schuin onder mij dus sowieso een beetje vaag!
Deel 2quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel het eerste stukje, ik ging geen kant op.
neh hij wilde gewoon bij die leuke bovenbuurvrouw buurtenquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij hoort niets....dan is het inderdaad vaag...heel vaag....had die persoon zijn koptelefoon wellicht nog op omdat hij die muziek hoorde die de rest blijkbaar niet hoorde.
Misschien moet je eens bij James Bond informeren hoe die de plasmasnijder vond.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*legt slijper teleurgesteld neer*
[..]
ja maar je moet niet meteen de overtreffende trap inzetten, straks bereikt ze d'r hoogtepunt te vroeg
ach gossiequote:Op dinsdag 15 december 2009 01:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*legt slijper teleurgesteld neer*
[..]
ja maar je moet niet meteen de overtreffende trap inzetten, straks bereikt ze d'r hoogtepunt te vroeg
Man kent manquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh hij wilde gewoon bij die leuke bovenbuurvrouw buurten
Idd. Zo blijf je kratjes bier knuffelen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:34 schreef trovey het volgende:
Zeg Zwabber...ik weet niet wat je vriendinnen altijd van je hebben gevonden maar met die hulpmiddelen gaat het "het"niet worden
mmmmm, volgens mij ging er wel iets omhoog...quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel het eerste stukje, ik ging geen kant op.
ze hebben achteraf nooit geprotesteerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:34 schreef trovey het volgende:
Zeg Zwabber...ik weet niet wat je vriendinnen altijd van je hebben gevonden maar met die hulpmiddelen gaat het "het"niet worden
Zwabber zelf vind dat de vonken er vanaf vliegen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:34 schreef trovey het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's niks, en verder dan deel 17 staat nog niet in de Wiki.
tralalalalalalalalalalaquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:30 schreef kitao het volgende:
[..]
en wie zijn we , jij en die scheikunde atoom monolith?
Nee met die laatste hulpmiddelen hebben ze het niet overleefd en liggen ze nu begraven in het gemeenteplantsoen....dan klagen vrouwen niet meer dat kloptquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze hebben achteraf nooit geprotesteerd
internet vloog er even af... bijna!quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's niks, en verder dan deel 17 staat nog niet in de Wiki.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwabber zelf vind dat de vonken er vanaf vliegen.
Aah.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmmm, volgens mij ging er wel iets omhoog...![]()
ahem, ik bedoel; kijk hier eens:
[SC] 432 Waar het ontzettend bere ijskoud is! -100!
A mother sings a lullaby to a childquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee met die laatste hulpmiddelen hebben ze het niet overleefd en liggen ze nu begraven in het gemeenteplantsoen....dan klagen vrouwen niet meer dat klopt
Ssssssj Tombolafan, do not feed the troll.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:30 schreef kitao het volgende:
[..]
en wie zijn we , jij en die scheikunde atoom monolith?
O NOEOEOEOEOES!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:41 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan de wiki niet wijzigen omdat ik bij de user-groep hoor!![]()
mn eigen verhaal NONDEJUUU!!!![]()
doe ik ook schat , het was inderdaad in sc 4xx-1 . Ik weet t zelf amper ook niet meer , maar ..quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee op wie jij nu reageert, maar ik ga er dan maar even arrogant van uit dat je het tegen mij hebt. Hoewel in het vorige topic al is gevraagd wat je in F&F doet als je onze dierenliefde te erg vind, ga je nu door op een (in mijn ogen) al afgesloten onderwerp. En jij spreekt over respect, terwijl je, zodra je vrouw op het vliegtuig stapt, een andere vrouw in huis haalt. Je neerbuigende gedrag tenopzichte van vrouwen en onze liefde voor dieren zorgt voor de soms onvriendelijk reacties van ons op jou... Doe met deze informatie wat je maar wilt...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
A mother sings a lullaby to a child
Sometime in the future the boy goes wild
And all his nerves are feeling some kind of energy
A walk in the woods and I will try
Something under the trees that made you cry
It's so erotic when your make up runs
I got wiring loose inside my head
I got books that I never ever read
I got secrets in my garden shed
I got a scar where all my urges bled
I got people underneath my bed
I got a place where all my dreams are dead
Swim with me into your blackest eyes
A few minutes with me inside my van
Should be so beautiful if we can
I'm feeling something taking over me
het erge is (buiten het feit dat het een bijzonder goed nummer is )quote:
logisch andersdenkenden worden altijd uitgesloten .quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk toch dat jij je op een ander niveau zit dan de rest op fok qua vaagheid anders viel je niet zo in de prijzen kitao.
Wat moet ik nu doen!quote:
Je leed hier klagen.quote:
ik zou maar een beetje kalmeren kitao, en accepteren dat deze mensen anders denken dan jijquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:47 schreef kitao het volgende:
[..]
logisch andersdenkenden worden altijd uitgesloten .
Het is goed zo kitaoquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:47 schreef kitao het volgende:
[..]
logisch andersdenkenden worden altijd uitgesloten .
dat is echt jammer , jij stond anders vooraan in mijn boekje,quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:42 schreef trovey het volgende:
[..]
...we gaan echt geen maatjes worden....dat was al duidelijk vanaf het begin.
ja maar, ja maar...quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je leed hier klagen.
Tot er een wiki oppergod langskomt die het er wel in kan zetten.
zoiets?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je leed hier klagen.
Tja leven loopt wel eens anders dan je wilt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:49 schreef kitao het volgende:
[..]
dat is echt jammer , jij stond anders vooraan in mijn boekje,
look no further!quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja maar, ja maar...
het is mijn verhaal!![]()
ik wil dat niet via een wiki-oppergod doen!![]()
ik ga hulp zoeken
Jij bent gewoon eng!quote:
quote:
hoewel ik natuurlijk eeuwig dankbaar ben...quote:
overigens, als ik zeg "Yossarian" wat zeg jij dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je leed hier klagen.
ja, dat is weer eens iets anders!quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon eng!![]()
Maar dan op een positieve manier.
quote:
Uhm.... PLOINK?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
overigens, als ik zeg "Yossarian" wat zeg jij dan?
vroeg het me zo af
Weet ik maar zo hoef ik FOK niet eerst opquote:
Voor als je het heeeeeel koud hebt, dusch.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Weet ik maar zo hoef ik FOK niet eerst op
er stond eigenlijk , althans , dat was de bedoeling :quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zou maar een beetje kalmeren kitao, en accepteren dat deze mensen anders denken dan jij
en voor iemand die logisch denkt, zou je toch wel door kunnen hebben dat op deze manier over dieren praten niet gewaardeerd word in een flora en fauna gedeelte
en nou weer lief doen kee?
trouwens...quote:
jammerquote:
Oké kan ook.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Weet ik maar zo hoef ik FOK niet eerst op
ik verwijt je echt niks hoor, maar je schrijfwijze kan soms lomp overkomen, en sommige mensen strijk je bewust of niet tegen de haren inquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:57 schreef kitao het volgende:
[..]
er stond eigenlijk , althans , dat was de bedoeling :
logisch , andersdenkenden enz....
waarom deze reactie , ik hou van dieren en heb 7 jaar gewijd aan het verzorgen van een verloren poes , lees je eigenlijk wel goed ?
ik vroeg me alleen af wat belangrijker is , zorg voor mensen of huisvee.
is dat asociaal terwijl de regering ondertussen 10000den geiten afslacht vanwege qkoorts?
Nee hoor, klok-klepel hier. Ik weet wat de term inhoudt maar heb het boek nooit gelezen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jammer
als je het boek "Catch-22" gelezen had had je het wel geweten
en gezien je username vroeg ik me af of dat zo was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
tof is dat hequote:Op dinsdag 15 december 2009 01:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké kan ook.
Sinds ik de laatste versie van Firefox heb, die je geschiedenis combineert met wat je in de adresbalk intikt gebruik ik mijn bookmarks amper meer.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:59 schreef tombolafan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jij snapt het helemaalquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor als je het heeeeeel koud hebt, dusch.
samenvatting: Yossarian is een legerpipo die geen zin heeft in vechten, en wil zich krankzinnig laten verklarenquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, klok-klepel hier. Ik weet wat de term inhoudt maar heb het boek nooit gelezen.
quote:
Ik heb een apart programma voor bookmarks genaamd BixBookmarks....werkt ideaal.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké kan ook.
Sinds ik de laatste versie van Firefox heb, die je geschiedenis combineert met wat je in de adresbalk intikt gebruik ik mijn bookmarks amper meer.
doe jij eens Ctrl+Shift+Pquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:03 schreef JJH het volgende:
Als je moeder naar libelle.nl wil gaan, en ze typt `li` in, ziet ze gelijk dat jij de avond tevoren liveactionporn.com bekeken hebt.
Ik zie.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
samenvatting: Yossarian is een legerpipo die geen zin heeft in vechten, en wil zich krankzinnig laten verklaren
alleen om zich krankzinnig te laten verklaren moet hij een formulier invullen, en als je dat formulier invult, dan ben je niet krankzinnig te verklaren omdat je een formulier in kan vullenhet hele boek staat vol met zulke redeneringen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
trouwens...
wanneer gaan jullie de scene naspelen??
ik heb linux, de nieuwe maatstaf voor ideaalquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb een apart programma voor bookmarks genaamd BixBookmarks....werkt ideaal.
nou dan zal ik je maar over je bolletje strijken want ik heb liever dat je mijn vriend blijft met goeie tips en steun aanwijzingen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik verwijt je echt niks hoor, maar je schrijfwijze kan soms lomp overkomen, en sommige mensen strijk je bewust of niet tegen de haren in
mooi zo, dan kunnen we nu beter allemaal kappen met de hele discussie, want niemand gaat toch van standpunt veranderenquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:07 schreef kitao het volgende:
[..]
nou dan zal ik je maar over je bolletje strijken want ik heb liever dat je mijn vriend blijft met goeie tips en steun aanwijzingen.
Zwabber!!! Neem Kitao anders mee naar de IRC???quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:08 schreef trovey het volgende:
We wijzen Zwabber aan als begeleider van kitao hier op de SC
quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooi zo, dan kunnen we nu beter allemaal kappen met de hele discussie, want niemand gaat toch van standpunt veranderen
dus, gaan we het hebben over courgettes ofzo
Ik zal nooit meer hetzelfde naar courgettes kunnen kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooi zo, dan kunnen we nu beter allemaal kappen met de hele discussie, want niemand gaat toch van standpunt veranderen
plus dat hij iets van twintig bombardementsvluchten over italie moest uitvoeren met een hoog gesneuveldenpercentage meen ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
samenvatting: Yossarian is een legerpipo die geen zin heeft in vechten, en wil zich krankzinnig laten verklaren
alleen om zich krankzinnig te laten verklaren moet hij een formulier invullen, en als je dat formulier invult, dan ben je niet krankzinnig te verklaren omdat je een formulier in kan vullenhet hele boek staat vol met zulke redeneringen
je hebt er toch niets mee gedaan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer hetzelfde naar courgettes kunnen kijken.
Sex op afstand werk niet zo goed.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:12 schreef tombolafan het volgende:
HEY!![]()
Zijn Cat en JJH de scene nu al aan het doen!?
courgettes ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wa's dat nou weer ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zwabber!!! Neem Kitao anders mee naar de IRC???![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:12 schreef kitao het volgende:
[..]
plus dat hij iets van twintig bombardementsvluchten over italie moest uitvoeren met een hoog gesneuveldenpercentage meen ik.
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:14 schreef kitao het volgende:
[..]
courgettes ?
ik verander het topic in corgettes.
drink een halve liter water en steek je vinger in je keel , ben je er vanaf , doe ik ook regelmatig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:13 schreef trovey het volgende:
Spruitjes!...Wie weet een oplossing voor het probleem dat sinds ik vanavond die spruitjes (geroerbakt met spekjes) heb gegeten ik nog steeds met regelmaat spruitjes eet....ze waren niet door en door gaar (want dat kan dat veroorzaken) maar juist beetgaar en toch....
quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:08 schreef trovey het volgende:
We wijzen Zwabber aan als begeleider van kitao hier op de SC
Iemand hier had dat geprobeerd maar het viel tegen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Cat! (ik tikte eerst gewoon Kat5...)
In de allerhande stond een recept voor een courgette-taartje!!!![]()
Exposure therapie:quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer hetzelfde naar courgettes kunnen kijken.
Die afstand kunnen we niet overbruggen nee....quote:
Heul niet! IK had de koekjes geprobeerd, maar het taartje niet!quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:17 schreef Cat22 het volgende:
Iemand hier had dat geprobeerd maar het viel tegen.![]()
Like I said...quote:Die afstand kunnen we niet overbruggen nee....
Malcolm in the middle nu!quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:18 schreef Cat22 het volgende:
Goh, Comedy Central heeft eigenlijk best leuke programmering zo midden in de nacht. Nooit geweten.
Ik prefeeer iets anders anders ben ik vannacht beroerd...ik kan slecht tegen overgeven zonder er nog beroerder van te worden maar bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:17 schreef kitao het volgende:
[..]
drink een halve liter water en steek je vinger in je keel , ben je er vanaf , doe ik ook regelmatig.
quote:
Jep.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:18 schreef Cat22 het volgende:
Goh, Comedy Central heeft eigenlijk best leuke programmering zo midden in de nacht. Nooit geweten.
malcolm in the middlequote:Op dinsdag 15 december 2009 02:18 schreef Cat22 het volgende:
Moet ik morgen dan mijn courgette gaan hakken?quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet! IK had de koekjes geprobeerd, maar het taartje niet!![]()
Jij ook alquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:17 schreef Cat22 het volgende:
Exposure therapie:
[ afbeelding ]
![]()
Drie keer raaien wat ik nog in de koelkast heb liggen.![]()
is niet jouw schuld, is een in-jokequote:Op dinsdag 15 december 2009 02:21 schreef kitao het volgende:
[..]
kan dit ook niet volgen , wie is er vaag , alleen ik ?
Er gaat een wereld voor je open zo vroeg in de morgenquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:18 schreef Cat22 het volgende:
Ah...quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!111![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
raad eens wat er vnaaf in mijn couscous zatquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij ook al....morgen maar door de pasta heen samen met de tomaten en een ui.
Malcom FTW! Al heb ik deze ook al gezien.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
malcolm in the middle![]()
alhoewel de programmering vroeger beter was, er zijn niet veel programma's de moeite waard in vergelijking tot een jaar of twee terug
quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah...![]()
![]()
Als troost:ik zag em op google en denk, ah nee die zal ik maar niet postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
raad eens wat er vnaaf in mijn couscous zat
W hebben hier op deze Sc meer overeenkomsten dan we denkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
raad eens wat er vnaaf in mijn couscous zat
ik heb ze allemaal al gezien geloof ik, ze worden ook niet meer gemaaktquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Malcom FTW! Al heb ik deze ook al gezien.
Leuke achtergrond voor Fok, zullen we maar zeggen.![]()
Ik was van plan morgen enigzins op tijd op te staan, dan valt het me woensdag niet zo zwaar. Maar ach.... dat voornemen is al uren geleden right out the window gegaan.
jeetje , ik dacht dat ik hier een pm'tje kreeg voor schunnige vertoningen , maar tenzij ik dit anders begrijp heeft dit toch ook een aardige dubbele bodem.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Iemand hier had dat geprobeerd maar het viel tegen.![]()
[..]
Exposure therapie:
[ afbeelding ]
![]()
Drie keer raaien wat ik nog in de koelkast heb liggen.![]()
[..]
Die afstand kunnen we niet overbruggen nee....
Ik heb m nog niet geprobeerd...quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet ik morgen dan mijn courgette gaan hakken?
ja, ik heb deze ook al gezien eigenlijk...quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Malcom FTW! Al heb ik deze ook al gezien.
Leuke achtergrond voor Fok, zullen we maar zeggen.![]()
Ik was van plan morgen enigzins op tijd op te staan, dan valt het me woensdag niet zo zwaar. Maar ach.... dat voornemen is al uren geleden right out the window gegaan.
Zo heb ik ooit een SF serie zien over de strijd tussen mensen en een soort oppermensen die dus de volgende stap in de mensheid waren....3x keer gezien maar nooit het einde....weet nou nog steeds niet hoe het afliep....dus ik wacht op de herhalingquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal al gezien geloof ik, ze worden ook niet meer gemaakt
weet alleen niet meer hoe de serie eindigt
Dat kunnen heel veel SF series zijn denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een SF serie zien over de strijd tussen mensen en een soort oppermensen die dus de volgende stap in de mensheid waren....3x keer gezien maar nooit het einde....weet nou nog steeds niet hoe het afliep....dus ik wacht op de herhaling
ik heb ook iets van 6x that 70s show moeten kijken voor de laatste afleveringquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een SF serie zien over de strijd tussen mensen en een soort oppermensen die dus de volgende stap in de mensheid waren....3x keer gezien maar nooit het einde....weet nou nog steeds niet hoe het afliep....dus ik wacht op de herhaling
klikkerdeklikquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:29 schreef tombolafan het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=597368&rq=courgette
maar ik zie nu dat t voor 4 man is...
Hier ook! Ik ga ook slapen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kunnen heel veel SF series zijn denk ik.![]()
Maar de luikjes beginnen hier stilkens aan dicht te vallen dus ik zoek mijn bed op.
Tot over een paar uur!
je bedoelt battlestar galactica, toffe serie, de mensen verliezen en worden uitgeroeid op een paar overlevenden na op een onherbergzame planeet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee die zeker niet....was een andere serie die zich op aarde afspeelde. Slaap ze voor degenen die nu of later gaan slapenquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:31 schreef kitao het volgende:
[..]
je bedoelt battlestar galactica, toffe serie, de mensen verliezen en worden uitgeroeid op een paar overlevenden na op een onherbergzame planeet.
het vervolg moet nog komen meen ik tenzij ze verhongerd zijn.
Die heb ik nu dus op DVD.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ook iets van 6x that 70s show moeten kijken voor de laatste aflevering
the flintstonesquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee die zeker niet....was een andere serie die zich op aarde afspeelde. Slapp ze voor degenen die nu of later gaan slapen![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kunnen heel veel SF series zijn denk ik.![]()
Maar de luikjes beginnen hier stilkens aan dicht te vallen dus ik zoek mijn bed op.
Tot over een paar uur!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:35 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga ook wel vroeger vandaag, heb ik beloofd
en morgen staat de schilder vroeg voor de deur![]()
ja jammer hequote:Op dinsdag 15 december 2009 02:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Die heb ik nu dus op DVD.
Ik vond het einde trouwens vrij slap...
truste trovey , ik duik ook mn mandje inquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee die zeker niet....was een andere serie die zich op aarde afspeelde. Slaap ze voor degenen die nu of later gaan slapen![]()
Echt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja jammer he
en nu zal ik toch wel gaan slapen zeg
Greys!!!quote:Op maandag 14 december 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
*op rug gaat liggen met pootjes omhoog*
Oeps, je kan niet meer typenquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:59 schreef DeZwabber het volgende:
GGRGRGRGRGRGGGRLL dus mijn vader belt naar boven " ja d swchilder gaat nu beginnen" n ineens staat er een schilder aan mijn slaapkamerdeur te schilderen.... tien minuten eerder even melden kon natuurlijk niet, toen zat hij thee te drinken met hem![]()
strompel ik fijn half in ondergod voor d neus van de schilder naar buiten
*veegt troep uit ogen*quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oeps, je kan niet meer typen
Goedemorgen Zwabber
Geeft nix; wie in zijn ondergod naar beneden gaat, hoéft niet te kunnen typenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:05 schreef DeZwabber het volgende:
*veegt troep uit ogen*
ohja ik zie het
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geeft nix; wie in zijn ondergod naar beneden gaat, hoéft niet te kunnen typen
Ik ben onder de indruk! Je ging keurig op tijd slapenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:07 schreef DeZwabber het volgende:![]()
kijk mij eens ochtendploegen
[ afbeelding ]
Ik heb een poez en een katerquote:
Dat doet mijn hond altijd als ik boos op haar benquote:
Heb je ze andere namen gegeven?quote:
Tessa heet nu Luna en Tom nog steeds Tomquote:
Ik ga het vanavond ook eens proberenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doet mijn hond altijd als ik boos op haar ben
Mogguh allemaal en tot later!
Oh wat leuk, heb je een hond?quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond ook eens proberen![]()
Misschien heeft ie wel een poesje!quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*ziet subtle streng praten tegen zijn konijn*
Ik vind het respectloos zo over haar te pratenquote:
Whoehoehoeeeeeeeeequote:Op dinsdag 15 december 2009 09:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind het respectloos zo over haar te praten
Jaaaaaaaaaaa! Broer en zusjequote:
Ja, tsjek 2 delen terug en huisdier+boom-topicquote:
quote:De oostelijke Canadese provincie Ontario is bedolven onder een sneeuwlaag van een meter. Aan de westkust van het land is de temperatuur inmiddels gedaald tot min 50°C.
Toronto, de economische hoofdstad van Canada, is bedolven onder een sneeuwtapijt dat op sommige plaatsen tot op borsthoogte komt. De sneeuwval van het afgelopen weekend is een van de zwaarste in de geschiedenis van de provincie.
De hulpdiensten raden af om in het eerste deel van de week naar de regio te reizen.
curling !quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
Mogguh Morrie!
WTF, min 50???!!!
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:50 schreef Morretje het volgende:
Jeutje, weer bijna 2 delen bijgekletst vannacht.
Was er nog wat interessants? Zag wel een druif voorbij komen die niet echt z'n best deed om te integreren. Was dat dezelfde Trovey, die je vorige week aan je rok had hangen met z'n rare praatjes?
Goedemorgen trouwens!
Ik heb een keer -40 meegemaakt in Boston een paar jaar geleden. Toen lieten ze op tv zien dat ze een glas water omhoog gooiden, en het kwam als ijzel naar benedenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:02 schreef Greys het volgende:
50 Graden onder nul, zou je het dan in huis nog wel warm kunnen houden?
Dat soort dingen kan een beetje vorst vaak wel aan, als we hier Canadese taferelen krijgen zou ik het wel overwegen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:11 schreef Greys het volgende:
Zou ik mijn eh... hoe heet zo'n ding.... zonne-energie-cellen-schermpje (waar de vijverbeluchting op draait met zon) binnen moeten halen? Of vriest zoiets niet kapot?
Oh nee domme vraag. Want die grote zonneschermen halen ze ook niet van het dak van gebouwen nu neem ik aan
Thermometer geeft hier een buitentemp van /8 aan. Brrrrr ik ga lekker naar buiten vandaag.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:08 schreef nieslief het volgende:
Thermometer geeft hier een buitentemp van -8 aan. brrrrrr ik blijf binnen vandaag.
Als mijn vader dit jaar weer belt of ik de buitenkraan leeg heb laten lopen dan weet ik deze keer meteen het antwoord.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:11 schreef Greys het volgende:
Zou ik mijn eh... hoe heet zo'n ding.... zonne-energie-cellen-schermpje (waar de vijverbeluchting op draait met zon) binnen moeten halen? Of vriest zoiets niet kapot?
Oh nee domme vraag. Want die grote zonneschermen halen ze ook niet van het dak van gebouwen nu neem ik aan
-5.7 hier!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:08 schreef nieslief het volgende:
Thermometer geeft hier een buitentemp van -8 aan. brrrrrr ik blijf binnen vandaag.
Ik doe niet aan buitentemperatuurmeters, ik zie zo ook wel dat het goed gevroren heeft vannacht.quote:
Mmmm... hebben ze daar kleine vrouwtjes of hebben de vrouwen daar hangtietenquote:De oostelijke Canadese provincie Ontario is bedolven onder een sneeuwlaag van een meter. Aan de westkust van het land is de temperatuur inmiddels gedaald tot min 50°C.
Toronto, de economische hoofdstad van Canada, is bedolven onder een sneeuwtapijt dat op sommige plaatsen tot op borsthoogte komt. De sneeuwval van het afgelopen weekend is een van de zwaarste in de geschiedenis van de provincie.
De hulpdiensten raden af om in het eerste deel van de week naar de regio te reizen.
Ik zie het op www.meteo-bleiswijk.nl waar ik steeds de actuele temperatuur kan zien, want mijn buitenthermometer spoort nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe niet aan buitentemperatuurmeters, ik zie zo ook wel dat het goed gevroren heeft vannacht.
Wat heb ik nou aan meteobleiswijk. Da's heul de andere kant van 't land.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het op www.meteo-bleiswijk.nl waar ik steeds de actuele temperatuur kan zien, want mijn buitenthermometer spoort niet
Waaromquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tessa heet nu Luna en Tom nog steeds Tom
Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan meteobleiswijk. Da's heul de andere kant van 't land.
Meteozwolle?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan meteobleiswijk. Da's heul de andere kant van 't land.
Wees maar blij dat je niet in Canada woontquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:22 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!!!! Ik ben bevroren...![]()
(tien minuten buiten lopen en mn tenen zijn dood!)
[ afbeelding ]
Oh, we moeten naar.... *tuurt naar enige stipje groen in Nederland*... fuck, na Texel komt.... (quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:23 schreef Cat22 het volgende:
Satsu:
'Lekkerrrrrrrr!!Naar buiten!!!'
![]()
*headbutt door katteluik*
![]()
![]()
![]()
![]()
-> woonkamer -> verwarming.
quote:
Nou, zeker!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet in Canada woont![]()
Het is hier -3,5 volgens dat ding... volgens onze thermometer -5 anders...quote:Oh, we moeten naar.... *tuurt naar enige stipje groen in Nederland*... fuck, na Texel komt.... ()... ehm... VLIELAND!
quote:
Hoei, ik heb een oom en tante in Ontario wonen!! Tante had al anderhalve week in d'r msnnaam staan dat het sneeuwde bij hen. Ze zijn wel wat gewend, dat scheelt. Meestal hebben ze winter en zomer, echte tussenseizoenen als lente en herfst hebben ze daar volgens mij niet..quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
Mogguh Morrie!
WTF, min 50???!!!
[..]
[ afbeelding ]
Aah, Ik durf nog geen buitendeuren open te doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:23 schreef Cat22 het volgende:
Satsu:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is groot, maar sommige honden en katten zijn niet graag binnen, ik weet niet hoe ze dat oplossen nuquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:27 schreef tombolafan het volgende:
Zitten alle dieren van DTH nu binnen dan? Is dat een beetje groot? Dat ze niet op elkaars lip zitten?
quote:
Echt Echt winter lijkt me ook wel eens leuk... Vorig jaar zou toch bijna de elfstedentocht doorgaan? Daar zou ik heen gaan (kijken dan he...quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hoei, ik heb een oom en tante in Ontario wonen!! Tante had al anderhalve week in d'r msnnaam staan dat het sneeuwde bij hen. Ze zijn wel wat gewend, dat scheelt. Meestal hebben ze winter en zomer, echte tussenseizoenen als lente en herfst hebben ze daar volgens mij niet..
Voor de binnenbeesten is er ruimte zat en voor de heel erg bange en voor de altijd buitenlevende bange buitenbeesten zijn er lekkere slaaphokjes. En die redden zich sowieso wel in deze temperaturen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:27 schreef tombolafan het volgende:
Zitten alle dieren van DTH nu binnen dan? Is dat een beetje groot? Dat ze niet op elkaars lip zitten?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:29 schreef nieslief het volgende:
Mininiesjes zijn vandaag weer naar de dagopvang![]()
![]()
![]()
Dat mooie plaatje geeft ook een heeeeel ander temperatuursbeeld dan mijn buiten thermometer.....
Whihihiiiii..quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:23 schreef Cat22 het volgende:
Satsu:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh, gelukkig!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor de binnenbeesten is er ruimte zat en voor de heel erg bange en voor de altijd buitenlevende bange buitenbeesten zijn er lekkere slaaphokjes. En die redden zich sowieso wel in deze temperaturen.
hahahahaha, onze kat ook altijd als er sneeuw lag:quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
Whihihiiiii..![]()
![]()
Poes ligt hier ook alleen maar voor de verwarming of op schoot. Veel meer beweging zit er niet in.
Gisteravond gingen Ravage en ik boodschappen doen, toen wilde mevrouw ook naar buiten, dat was een soortgelijke reactie. Ze ging wel, maar draalde meteen, en 5 seconden later zat ze al weer binnen.
Toch maar even een kattenbak klaarmaken denk ik..
Zul je toch naar buiten moetenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Aah, Ik durf nog geen buitendeuren open te doen.
Ik ga straks vetbolletjes ophangen.![]()
Bij mij komt er geen vogel nog... Te veel katten in de buurt vrees ik...quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Zul je toch naar buiten moeten![]()
De mijne hingen al 1,5 week werkeloos buiten, maar nu hebben ze ze gevonden!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:29 schreef nieslief het volgende:
Mininiesjes zijn vandaag weer naar de dagopvang![]()
![]()
![]()
Dat mooie plaatje geeft ook een heeeeel ander temperatuursbeeld dan mijn buiten thermometer.....
quote:
Ook met deze temperaturen nog?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij mij komt er geen vogel nog... Te veel katten in de buurt vrees ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |