quote:
twee na, secret Santa post(te) ook mee, en de kerstman is al veul ouderquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:57 schreef trovey het volgende:
[..]
BIj JJH kan je dat, volgens mij althans, zien in zijn profiel, en ik ben de één na oudste hier op deze SC....
Nope, een klein stukje ervan af, dan komt het harder aanquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:57 schreef Bamba het volgende:
Gaan we nou de 9e allemaal alvast in een rijtje tegen de muur staan ofzo?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vooraf lootjes trekken of je met je rug of met je buik naar de muur mag staan.
Nou dan hoop ik toch dat ik niet met m'n buik naar de muur moet gaan staan, want dat vertrouw ik toch niet zo hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And so the lion fell in love with the lamb
Gaat ook niet lukken met een mannetjequote:Op dinsdag 15 december 2009 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
overigens vind ik het een belediging voor het vee om huisdieren zo te noemen
ik kan zo hard knijpen in mijn parkiet als ik wil, maar melk geven ho maar![]()
Ik had me eigenlijk voorgenomen morgenochtend om 7:30 in de werkplaats te staanquote:
Hoe komt het dat jij de enige bent die hem lijkt te begrijpen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de vraag kwam in hem op of je officieel geen pot bent
rare manier van zinconstrueren ja
Dank uquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
twee na, secret Santa post(te) ook mee, en de kerstman is al veul ouder
Waar zie je me voor aanquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:00 schreef Bamba het volgende:
Nou dan hoop ik toch dat ik niet met m'n buik naar de muur moet gaan staan, want dat vertrouw ik toch niet zo hoor![]()
Ik had het dan ook niet specifiek over jouquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan
Ik ben echt by far de meest onschuldige hier in de SC
*proest*quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan
oh, bummer...quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:58 schreef kitao het volgende:
[..]
als oningewijde leerling hier kan ik onmogelijk de bedoeling van deze zinspelende grap vatten..
zelfs jouw zin vind ik raar. Ik heb geen idee wat ik zou zeggen als ik hem met "ja" beantwoord...quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de vraag kwam in hem op of je officieel geen pot bent
rare manier van zinconstrueren ja
Kitadinges is toch geen kloon van zwabbermans he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, bummer...![]()
[..]
zelfs jouw zin vind ik raar. Ik heb geen idee wat ik zou zeggen als ik hem met "ja" beantwoord...
Echt niet! Dat ben ik! Ik geloof ook niet in seks voor het huwelijk bijvoorbeeld!quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan
rustig lezen, en zelf op een rare manier denken helptquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij de enige bent die hem lijkt te begrijpen?
Mag ik nouquote:
De SC volgen is voor iedereen hier onmogelijk, dus maak je daar maar geen illusies over.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:03 schreef draculettetje het volgende:
ik moet echt vaker langs komen om jullie nog te kunnen volgen geloof ik
(en ook alle verhaal delen lezen)
whoei! ik quote een edit!quote:
ja = hequote:Op dinsdag 15 december 2009 01:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, bummer...![]()
[..]
zelfs jouw zin vind ik raar. Ik heb geen idee wat ik zou zeggen als ik hem met "ja" beantwoord...
Geloof ik ook niet in.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:04 schreef tombolafan het volgende:
Echt niet! Dat ben ik! Ik geloof ook niet in seks voor het huwelijk bijvoorbeeld!
Aw damn, Elies niet zo snel editten! Geef me een minuutje om te lezen.quote:
Oh ja, we hadden het nog niet over ons inwijdingsrititueel gehad he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |