Gary Oldmanquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
same here![]()
![]()
nou heb ik weer zin om die film te kijken
komt wel goed schatje (insert roosvicee plaatje)quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:49 schreef ElisaB het volgende:
En verder: jullie zijn echt goed bezigIk weet ook niet wat ik ermee moet
Het gaat wel over vermoed ik
Da's hetzelfde als z'n vrouw takkenwijf noemenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waar ze meer over vielen was hun huisdieren vee noemen
Daar kan je toch ook niks mee...quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:49 schreef ElisaB het volgende:
En verder: jullie zijn echt goed bezigIk weet ook niet wat ik ermee moet
Het gaat wel over vermoed ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nee, het is vergezocht en onnodig. Een beetje raar ook nog wel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:51 schreef kitao het volgende:
.. en daar reageerde tombola weer op meen ik , aangezien zij en elisab vrouw zijn kwam de vraag , kortstondig , in mij op of dat zij aangenomen niet lesbisch is .
Dat is toch geen belediging hoop ik , het was althans niet zo bedoeld.
intervieuw with the vampire moeten we ook niet vergetenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gary Oldman![]()
Twilight ben ik ook erg weg van, maar zie het niet als vampierenfilm. Want vampieren die glitteren dat kan natuurlijk niet
Mopjequote:Op dinsdag 15 december 2009 00:53 schreef draculettetje het volgende:
komt wel goed schatje (insert roosvicee plaatje)
al ben ik het wel met de rest eens natuurlijk dat het een vrij bot is dat hier zo neer te zetten
Ondanks* je uitleg snap ik sinds een minuut of 10 al een stuk beter hoe jij denkt. En dat is puur op jouw postgedrag, niks geen PM's of zo, mocht je dat denken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:51 schreef kitao het volgende:
[..]
goed lezen , verklaart veel.
ik had het over mijn vrouw aanspreken vanwege haar houding tov mijn kat , toen kwam deze reactie :
[..]
.. en daar reageerde tombola weer op meen ik , aangezien zij en elisab vrouw zijn kwam de vraag , kortstondig , in mij op of dat zij aangenomen niet lesbisch is .
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:53 schreef tombolafan het volgende:
Daar kan je toch ook niks mee...![]()
En die insinuaties!!!!!!
En ik wilde net gaan slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ook jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
intervieuw with the vampire moeten we ook niet vergeten
Je komt soms...nogal veel eigenlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:51 schreef kitao het volgende:
[..]
ik had het over mijn vrouw aanspreken vanwege haar houding tov mijn kat , toen kwam deze reactie :
[..]
vertel , hou oud zijn jullie , je maakt me nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:35 schreef trovey het volgende:
[..]
er is wel iets meer voor nodig dan alleen contact op internet hoor en trouwens er is nogal een leeftijdsverschil tussen ons beiden...ik denk dat hij liever iemand wil van zijn leeftijd net als ik trouwens
![]()
Jij in Rotterdam...ergens had ik het wel door dat jij geen Fries was
in mij op of dat zij aangenomen niet lesbisch isquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:51 schreef kitao het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar kan je toch ook niks mee...![]()
En die insinuaties!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
doet me bedenken dat ik morgen de eitjes weer kan weghalen, ze heeft er alweer 3 gelegd hierquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
overigens vind ik het een belediging voor het vee om huisdieren zo te noemen
ik kan zo hard knijpen in mijn parkiet als ik wil, maar melk geven ho maar![]()
BIj JJH kan je dat, volgens mij althans, zien in zijn profiel, en ik ben de één na oudste hier op deze SC....quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:56 schreef kitao het volgende:
[..]
vertel , hou oud zijn jullie , je maakt me nieuwsgierig.
als oningewijde leerling hier kan ik onmogelijk de bedoeling van deze zinspelende grap vatten..quote:
Vooraf lootjes trekken of je met je rug of met je buik naar de muur mag staan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:57 schreef Bamba het volgende:
Gaan we nou de 9e allemaal alvast in een rijtje tegen de muur staan ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
de vraag kwam in hem op of je officieel geen pot bentquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
in mij op of dat zij aangenomen niet lesbisch is
Ik snap die zin niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |