Dan ben je wel effe bezig.quote:
auwquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
schuursponsje op de voorkant plakken
Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten denk ik altijd maar. Liefde voor dieren hoeft liefde voor mensen niet uit te sluiten en andersom. Hoever iemand gaat met een huisdier is aan diegene om dat te beslissen....dat wil niet zeggen dat die persoon minder om zijn medemens geeft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:20 schreef kitao het volgende:![]()
ik respecteer, dus dat geeft meer aan als wat je mij nu verwijt.
ik denk dat ze de juiste beslissing heeft genomen , hoe moeilijk ook , maar uiteindelijk kun je er beter zo mee omgaan als met een kat die stilletjes ligt te sterven in een hoekje.
Toch vraag ik me wel eens af of de leifde voor dieren niet een beetje te ver is doorgeslagen , hoe goed bedoeld ook.
Ik heb geen idee op wie jij nu reageert, maar ik ga er dan maar even arrogant van uit dat je het tegen mij hebt. Hoewel in het vorige topic al is gevraagd wat je in F&F doet als je onze dierenliefde te erg vind, ga je nu door op een (in mijn ogen) al afgesloten onderwerp. En jij spreekt over respect, terwijl je, zodra je vrouw op het vliegtuig stapt, een andere vrouw in huis haalt. Je neerbuigende gedrag tenopzichte van vrouwen en onze liefde voor dieren zorgt voor de soms onvriendelijk reacties van ons op jou... Doe met deze informatie wat je maar wilt...quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:20 schreef kitao het volgende:
![]()
ik respecteer, dus dat geeft meer aan als wat je mij nu verwijt.
ik denk dat ze de juiste beslissing heeft genomen , hoe moeilijk ook , maar uiteindelijk kun je er beter zo mee omgaan als met een kat die stilletjes ligt te sterven in een hoekje.
Toch vraag ik me wel eens af of de leifde voor dieren niet een beetje te ver is doorgeslagen , hoe goed bedoeld ook.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:24 schreef P.F het volgende:
Ik had net iemand aan mijn deurOf ik van die harde hip hop draaide.. Eh.. Nee
![]()
Hij woont schuin onder mij dus sowieso een beetje vaag!
je hele huwelijksnacht is al voorbij!quote:
Ik zou een uur geleden gaan slapen maar het was hier veel te gezellig!quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef JJH het volgende:
Hallo allen.
*Kijkt op klok
Ik dacht echt ff dat ik 2u te vroeg naar huis gegaan was, wat een drukte nog!
Als hij ontkent, schrik dan niet. Geheugenverlies bij een hersenschudding is normaal.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je hele huwelijksnacht is al voorbij!![]()
iets van meegekregen?
We hebben op je gewacht!!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef JJH het volgende:
Hallo allen.
*Kijkt op klok
Ik dacht echt ff dat ik 2u te vroeg naar huis gegaan was, wat een drukte nog!
Wie wat ik?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als hij ontkent, schrik dan niet. Geheugenverlies bij een hersenschudding is normaal.
Schuursponsje gaat niet werken jochie...laat ik je dat als een rijpere vrouw maar alvast zeggenquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
schuursponsje op de voorkant plakken
sshhhhhhh *geeft glaasje water aan tombolafanquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee op wie jij nu reageert, maar ik ga er dan maar even arrogant van uit dat je het tegen mij hebt. Hoewel in het vorige topic al is gevraagd wat je in F&F doet als je onze dierenliefde te erg vind, ga je nu door op een (in mijn ogen) al afgesloten onderwerp. En jij spreekt over respect, terwijl je, zodra je vrouw op het vliegtuig stapt, een andere vrouw in huis haalt. Je neerbuigende gedrag tenopzichte van vrouwen en onze liefde voor dieren zorgt voor de soms onvriendelijk reacties van ons op jou... Doe met deze informatie wat je maar wilt...
t is moeilijk te volgen als je niet op t zelfde nivo zit...quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja zijn we toch niet de enigen op FOK die je bijdragen af en toe vaag vinden
*pakt haakse slijperquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Schuursponsje gaat niet werken jochie...laat ik je dat als een rijpere vrouw maar alvast zeggen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:19 schreef Bamba het volgende:
Ik ga maar eens slapen, tot morgen iedereen! Slaap lekker allemaal![]()
quote:
en wie zijn we , jij en die scheikunde atoom monolith?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja zijn we toch niet de enigen op FOK die je bijdragen af en toe vaag vinden
Jij hebt onze huwelijksnacht nog niet gelezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |