Gun hem gewoon dat lolletje en gooi die beentjes de lucht in zou ik zeggen.quote:Hoe open-minded ik ook ben, ben ik hier toch een beetje op afgeknapt, vrees ik
Zou kunnen natuurlijk, kan niet in z'n hoofd kijkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:31 schreef RRGJL het volgende:
Onzin. Mannen die tot hun 36ste geen vriendin willen (geen seks willen) bestaan niet. Waarschijnlijk was Beer, als hij echt zo normaal was verder, gewoon onzeker...
Nouja, het kan natuurlijk wel iets zeggen over je sociale vaardigheden en hoe je functioneert in een maatschappij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:31 schreef L.no het volgende:
Ik vind het een non-issue. Hij is wat later dan de rest, maar ik zou dat geen afknapper vinden.
Weet ik. I don't mind.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nouja, het kan natuurlijk wel iets zeggen over je sociale vaardigheden en hoe je functioneert in een maatschappij.
Ehmz, niet bepaald. Ik heb liever iemand die van de hoed en de rand weet zegmaar dan iemand die niks kanquote:Dat is mooiste wat er is. Een maagd die gewacht heeft op jou!
Ahh, het topic is ineens een stuk leuker gewordenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:41 schreef Zith het volgende:
Jammer dit zo van je te moeten horen Emiliana... Ik bel je morgen wel even.
Als je hem/haar zulke dingen niet langzaam kan aanleren, dan vind ik je ook niet echt iets van bakken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, niet bepaald. Ik heb liever iemand die van de hoed en de rand weet zegmaar dan iemand die niks kan![]()
Nouja het kán wel, zeker indien leuk genoeg, maar ik heb toch de voorkeur voor iemand die geen maagd meer isquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je hem/haar zulke dingen niet langzaam kan aanleren, dan vind ik je ook niet echt iets van bakken.
Wat is de reden eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja het kán wel, zeker indien leuk genoeg, maar ik heb toch de voorkeur voor iemand die geen maagd meer is
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:41 schreef Zith het volgende:
Jammer dit zo van je te moeten horen Emiliana... Ik bel je morgen wel even.
Omdat neuken met iemand die niet weet hoe het moet niet tof is.quote:
Die dus...wat maakt het uit dat hij geen ervaring heeft...kun je het hem allemaal mooi leren hoe het moetquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:39 schreef 12-1985 het volgende:
Grappig.
Als een man een vrouw tegenkomt die nog zo groen is als gras krijgt hij een stijve tot aan het plafond. Dat is mooiste wat er is. Een maagd die gewacht heeft op jou!
Als een vrouw een man tegenkomt die te weinig heeft geneukt dan knappen ze daar op af![]()
"als andere vrouwen hem niks vinden, dan zal er wel iets mis zijn met hem OF MIJN SMAAK"
Kom op, sta toch eens een keer waar voor je staat. Jij vindt hem toch leuk? Who gives a fuck dat andere vrouwen dat niet zo vinden?
Er is maar 1 weg naar geluk, en dat is kappen met al het geen wat er niet toe doet, zoals meningen van anderen bv en dingen doen die er WEL toe doen -> Liefde, sex, plezier.
Als jij je niet meer kon inhouden om hem te tongzoenen op die avond, dan vind je hem dus leuk. Ga er voor.
Klinkt best zielig. Als je het niet gedaan hebt, dan kan je moeilijk iets aan doen. Als mensen je afwijzen omdat je iets nog niet gedaan hebt,vind ik best jammer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat neuken met iemand die niet weet hoe het moet niet tof is.
Daarom.
En nou kappen met dat gezuig
Ik zeg toch ook niet dat ik ze zou afwijzen? Ik zeg alleen dat ik liever neuk met een meid die geen maagd is. Ik vind dat prettiger. En jij zit daar over te zuigen ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Klinkt best zielig. Als je het niet gedaan hebt, dan kan je moeilijk iets aan doen. Als mensen je afwijzen omdat je iets nog niet gedaan hebt,vind ik best jammer.
Maargoed, boeiend.
Kappen met gezuig? wtf
En ik wilde alleen een uitleg. Je hoeft het niet te geven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik ze zou afwijzen? Ik zeg alleen dat ik liever neuk met een meid die geen maagd is. Ik vind dat prettiger. En jij zit daar over te zuigen ja.
Anyway, ik ga naar bed, laat zat dacht ik zo
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef emiliana het volgende:
hey allemaal :-),
ik lees hier al een tijdje mee, en hoewel er waarschijnlijk al gelijkaardige topics zijn geweest, denk ik niet dat ik dit geval al heb zien voorbijgaan;
Een paar weken geleden heb ik (31 jaar) via het internet een leuke kerel (33 jaar) leren kennen. Bij onze eerste ontmoetingen was ik in ieder geval enorm door hem gecharmeerd. Hij heeft alles wat ik een man zoek. In tegenstelling tot vorige dates deed deze man wel geen enkele poging tot fysiek contact. Meer dan een kusje op de wang kon er niet af. Bij onze laatste dates kon ik me niet meer inhouden. Ik deed dan ook een (mislukte) poging om hem te tongzoenen.
Toen kwam de aap uit de mouw. Met het angstzweet in het gezicht en met trillende stem bekende hij dat hij nog nooit een relatie heeft gehad. En zelfs nog nooit heeft getongzoend ( laat staan meer ...)
Ik moet zeggen dat ik hier compleet perplex van stond. Zelf heb ik sinds mijn zestiende niet echt stilgezeten. Van one night stands, tot langere flirts, tot samenwonen. Ik heb het allemaal al meegemaakt. Hoe kan het gebeuren dat je in 33 jaar geen enkele vrouw hebt gescoord ? Zelf heb ik hem dit nog niet willen vragen. Na zijn bekentenis was hij niet echt meer in staat om dergelijke vragen te beantwoorden.
Hoe open-minded ik ook ben, ben ik hier toch een beetje op afgeknapt, vrees ik. Volgens mij wil het toch wel iets zeggen over het karakter van een mens als hij zich zo lang niet heeft ingelaten met het andere geslacht.
Ik weet niet wat ik met dit topic wil. Misschien gewoon even van me afschrijven. Misschien zitten hier vrouwen/mannen met gelijkaardige ervaringen...
Zouden jullie je een relatie met een 'groentje' van boven de dertig willen aangaan ? Of vinden jullie het compleet een non-issue ?
Dat wijf lijkt wel een vent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Het hoeft trouwens helemaal niet, dat er iets msi met 'm is. Ik ken meerdere gewone leuke jongens, die gewoon nog geen relatie of iets hebben gehad. Redenen verschillen van 'met andere dingen bezig geweest' tot 'niet de juiste tegengekomen'.
Maar goed, als je niet al mínstens 5 relaties hebt gehad ben je natuurlijk een ontzettend traditionele kneus.
Wat een vreselijk dom en kansloos topic.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef emiliana het volgende:
ik lees hier al een tijdje mee, en hoewel er waarschijnlijk al gelijkaardige topics zijn geweest, denk ik niet dat ik dit geval al heb zien voorbijgaan;
Een paar weken geleden heb ik (31 jaar) via het internet een leuke kerel (33 jaar) leren kennen. Bij onze eerste ontmoetingen was ik in ieder geval enorm door hem gecharmeerd. Hij heeft alles wat ik een man zoek. In tegenstelling tot vorige dates deed deze man wel geen enkele poging tot fysiek contact. Meer dan een kusje op de wang kon er niet af. Bij onze laatste dates kon ik me niet meer inhouden. Ik deed dan ook een (mislukte) poging om hem te tongzoenen.
Toen kwam de aap uit de mouw. Met het angstzweet in het gezicht en met trillende stem bekende hij dat hij nog nooit een relatie heeft gehad. En zelfs nog nooit heeft getongzoend ( laat staan meer ...)
Ik moet zeggen dat ik hier compleet perplex van stond. Zelf heb ik sinds mijn zestiende niet echt stilgezeten. Van one night stands, tot langere flirts, tot samenwonen. Ik heb het allemaal al meegemaakt. Hoe kan het gebeuren dat je in 33 jaar geen enkele vrouw hebt gescoord ? Zelf heb ik hem dit nog niet willen vragen. Na zijn bekentenis was hij niet echt meer in staat om dergelijke vragen te beantwoorden.
Hoe open-minded ik ook ben, ben ik hier toch een beetje op afgeknapt, vrees ik. Volgens mij wil het toch wel iets zeggen over het karakter van een mens als hij zich zo lang niet heeft ingelaten met het andere geslacht.
Ik weet niet wat ik met dit topic wil. Misschien gewoon even van me afschrijven. Misschien zitten hier vrouwen/mannen met gelijkaardige ervaringen...
Zouden jullie je een relatie met een 'groentje' van boven de dertig willen aangaan ? Of vinden jullie het compleet een non-issue ?
Zoals de TS?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:14 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Tsjonge, wat staan sommige mensen hier snel met hun oordeel klaar zeg...
Kijk... jij snapt het. Maar dat domme wijf weer niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Gun hem gewoon dat lolletje en gooi die beentjes de lucht in zou ik zeggen.
Je vind hem toch leuk? Nou en etc en meer van zulks en als het na een paar keer echt niks is kan je alsnog de stekker eruit trekken.
En dan kan die kneus mooi opscheppen tegenover zn WoW-vriendjes dat ie een keer geneukt heeft.
What's the fucking big deal
Die emancipatietak vind ik ook hilarischquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:36 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Kijk... jij snapt het. Maar dat domme wijf weer niet natuurlijk.
3x raden waarom die gozer nog nooit met een vrouw geweest is....
Hahaha, ik sla mezelf af en toe zelfs letterlijk voor mn kop als ik een wijf heb volgeblaft. Jullie zijn al die energie eigenlijk niet eens waard meer tegenwoordig.
Daarom ga ik sinds een tijdje ook meestal onderop. En met kerstbomen sjouwen laat ik vrouwlief het werk doen. En roep ik: EMANCIPATIE AAN HET WERK! Komt dat zien.
Wat een vreselijke MUTSEN zijn die wijven ook voor een groot deel. Doet me denken aan een ander topic. Iets over chickies van 16 die zwanger zijn en zich door mocro's en negerts laten meppen.
Really?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nouja, het kan natuurlijk wel iets zeggen over je sociale vaardigheden en hoe je functioneert in een maatschappij.
Kijk, van jou wil ik dan wel weer oprecht geloven dat vrouwen je nog niet met een meter lange stok aan zouden willen raken. Hoelang sta jij al droog, knul?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:40 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Really?
DEZE zieke maatschappij, en daar ga je in deze context een oordeel over iemand vellen?
(ja, ik zeik alles af, behalve als het serieus is, en dit, net als vuurwerkgewonden of chickies die zich door negerts laten meppen, vind ik serieus. Berlusconi die door een beeld in elkaar gemept wordt vind ik echter niet iets serieus en ik vind dat hij blij mag zijn dat ik er niet was want ik had hem met jezus aan het kruis voor zn giechel gezwaaid)
Probleem zit dus ook duidelijk bij TS en haar medestanders.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Blijkbaar is hij sociaal capabel genoeg om jou te versieren en ben je zo onder de indruk van 'm dat je zelf pogingen gaat zitten doen. Tot zover is er dus niets mis met 'm. Waarom kijk je niet eerst 's ff of je vooroordelen überhaupt wel waar zijn?
Nee, TS is te onzeker van zichzelf om ruggengraat te tonen in situaties als deze. Deze man zal door haar (onbewuste) toedoen waarschijnlijk na verloop van tijd erg pijn gedaan worden. Of hij knapt al vrij snel af op haar.quote:Ja, hij is groen, so what, wie weet is het een natuurtalent, of passen jullie gewoon goed bij elkaar.
Alleen al het feit dat dit bij haar een rol speelt in haar bovenkamer vind ik reden genoeg om het nu af te kappen. Zulke vreselijk kleine geesten zijn niet in staat om met de stroming mee te gaan en dat vol passie te kunnen blijven doen. Daarbij, de ruggengraat is er vaak gewoon niet voor.quote:Ik zou het er wel over hebben, gewoon vragen uit nieuwsgierigheid of hij dan nooit de behoefte heeft gehad ofzo, maar ga 'm nou niet als freak behandelen, als je 'm zo leuk vindt.
Dit dus... typisch wijven. Point made.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk, van jou wil ik dan wel weer oprecht geloven dat vrouwen je nog niet met een meter lange stok aan zouden willen raken. Hoelang sta jij al droog, knul?
Want jij belichaamt waar Shakespeare over schreef, zekerquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:58 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Dit dus... typisch wijven. Point made.
En dit zijn dus echt met recht WIJVEN. Is geen molecuul vrouw aan.
Je doet je naam eer aanquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Want jij belichaamt waar Shakespeare over schreef, zeker.
Jochie, niemand trapt in je stoere-vent-met-heus-wel-haar-op-z'n-ballen--act, geef het op
.
Want je hebt een tuinbroek nodig om koffie in te schenken? Jji moet trouwens al lang slapen, kom op computer uit en tanden poetsen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:13 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan![]()
![]()
Ga je tuinbroek aandoen en haal ff een kop koffie voor me, anders val ik zo in slaap van je saaie reacties.
Ja pa.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Want je hebt een tuinbroek nodig om koffie in te schenken? Jji moet trouwens al lang slapen, kom op computer uit en tanden poetsen.
Dankje, sarcastische godin die je bentquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap je punt TS, ik zou ook véél liever échte mannen zoals hierboven willen hebben.
Nou, ik ken al 2 mannen van 30+ (1 zelfs 40+) die nog maagd zijn. Alles is mogelijk, maar ik zet mijn geld er op in dat geen van beiden dat probleem heeft 'opgelost' door naar de hoeren te gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:22 schreef Crutch het volgende:
Daarbij is de kans heul heul heul erg klein dat de man in kwestie in zijn dertiger jaren nog maagd is; dan ben je echt wel een keer naar de hoeren geweest, hoe kansloos het ook klinkt.
Aha, weddenschapje?quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, ik ken al 2 mannen van 30+ (1 zelfs 40+) die nog maagd zijn. Alles is mogelijk, maar ik zet mijn geld er op in dat geen van beiden dat probleem heeft 'opgelost' door naar de hoeren te gaan.
Over hoe het zo kan lopen weid ik morgen wel uit. Nu bedtijd
Ik wilde het topic verlaten, maar ik moet toch even laten weten dat ik jouw reactie hilarisch vind, cerrorquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Die emancipatietak vind ik ook hilarisch
SJOUW JE EIGEN WIJN DOOS!
JA KRENG, JIJ WILT ZO GRAAG EEN PARKETVLOER! LEGGEN TRUT! EN RECHT!
Naja, kijk... dat is dus wat ik denk als ik de openingspost lees. Van dat soort oppervlakkigheden krijg ik echt vreselijk de kriebels. ZEKER omdat de TS de persoon in kwestie wel degelijk heel erg leuk vindt. En dan valt er iets voor wat niet binnen het geeikte patroontje valt en dan......... dan ist opeens niks meer? Ik vind dat echt een teken dat je gewoon niet in een relatie met zo iemand kan stappen. Ja, het kan wel, maar dan moet je wel heel goed realiseren dat als je dat doet, dat je dan een risico neemt. Als DIT al een reden is om zo met iemand om te gaan, hoe is het dan als er ECHT iets ernstig met 1 vd 2 gebeurt tijdens de relatie? Come on... Weet je, dan vind ik wel dat TS de jongen in kwestie op z'n minst er goed van op de hoogte moet stellen hoe ze er tegenover staat en waarom dat zo is, en als ze er niet mee door wilt gaan dan moet ze er wel even bij vertellen dat het echt aan haar ligt. En of de jongen in kwestie dat, diep van binnen, dan nog zal geloven.... I don't know.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:16 schreef Puntenjager het volgende:
Volgens mij heeft Kabouter Wesley van hierboven een beetje last van een opspelend trauma
Mensen lekker bot een spiegel voorhouden is ok, maar je kunt het overdrijven.
Daar mag je gerust voor jezelf spreken, want: Hell no. Dan vraag ik me net zo goed af wat er mis met d'r is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:39 schreef 12-1985 het volgende:
Als een man een vrouw tegenkomt die nog zo groen is als gras krijgt hij een stijve tot aan het plafond. Dat is mooiste wat er is. Een maagd die gewacht heeft op jou!
Jij voelt je blijkbaar erg tot de kerel aangetrokken, anders zou je geen stap verder gaan door met hem te willen tongzoenen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef emiliana het volgende:
quote:Zelf heb ik sinds mijn zestiende niet echt stilgezeten. Van one night stands, tot langere flirts, tot samenwonen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dan verleg je wel wat grenzen idd, en is alles om je heen raar, anders en vreemd.
Kijk jou eens een partij diepgang tonen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef emiliana het volgende:
Ik kan precies niet meer zo naar hem opkijken. HIj is wat van zijn mannelijkheid verloren, of zoiets
misschien getuigt het wel van diepgang dat ik er wél over nadenk en er me niet zomaar overheen kan zettenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk jou eens een partij diepgang tonen.
Goede beslissing! Succes!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:37 schreef emiliana het volgende:
[..]
misschien getuigt het wel van diepgang dat ik er wél over nadenk en er me niet zomaar overheen kan zetten.
Maar goed, ik heb in ieder geval beslist dat ik wel nog met hem wil afspreken. We zullen zien waar het schip strandt...
Het idee van lerares spelen maakt je ook niet wat warmer?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef emiliana het volgende:
wow, bedankt voor alle reacties. Ik ga dez middag eens alles lezen.
Ik ben nog altijd in dubio. Rationeel heb ik iets van geef de man een kans. Maar emotioneel is er toch iets veranderd na deze bekentenis.
Ik kan precies niet meer zo naar hem opkijken. HIj is wat van zijn mannelijkheid verloren, of zoiets
Nou, dan weet je toch ook meteen waarom hij 33jr is en geen klap heeft uitgevoerd? Een jankende vent heeft volgens mij niet echt een grote vijver om in te vissen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
omdat ik het niet echt normaal vind, ripley1...er moet toch iets achter zitten.
Ik val ook niet echt op onzekere mannen. Misschien is de manier waarop hij zijn "issues" aanbracht bij mij wel in het verkeerde keelgat geschoten. De tranen stonden bijna in zijn ogen.
Als hij gewoon op vaste toon had gezegd: emiliana, dit zijn de feiten, was mijn blik op hem misschien niet zo veranderd.
Tja, dat kan ik me nog wel voorstellen, dat is niet iets wat je makkelijk zegt als man van die leeftijd, zelfs een vrouw zou raar aangekeken worden op die leeftijd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
Ik val ook niet echt op onzekere mannen. Misschien is de manier waarop hij zijn "issues" aanbracht bij mij wel in het verkeerde keelgat geschoten. De tranen stonden bijna in zijn ogen.
Als hij gewoon op vaste toon had gezegd: emiliana, dit zijn de feiten, was mijn blik op hem misschien niet zo veranderd.
Ik ben bij een maagdenschool geweest en heb daar de redenen gehoord waarom mannen op die leeftijd nog maagd zijn en dat zijn vaak hele normale dingen hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
Vraag het hem zou ik zeggen. Maar alsjeblieft niet op de manier waarop je het hier vraagt, want daar zit al een oordeel in verstopt. Interesseer je gewoon voor hem en praat er over.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef emiliana het volgende:
12 jaar is niet de norm, maar 33 jaar nu ook weer niet...
Hoe heeft hij aaaaaaaal die jaren doorgebracht ? Heeft hij dan nooit gedate, nooit eens dronken op een fuif iemand gezoend, nooit eens actief naar een vrouw gezocht toen hij laat ons zeggen 25 jaar was ... hoe doe je het ?
Dat jij iets niet normaal vindt, hoeft niet niet abnormaal te zijn. En er zal er wacht achter zitten, wat dan nog. En natuurlijk is hij onzeker na 100 afwijzingen en gedachtengangen zoals die van jou.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
Aha, je bent Belgisch.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef emiliana het volgende:
Ik ben nog altijd in dubio. Rationeel heb ik iets van geef de man een kans. Maar emotioneel is er toch iets veranderd na deze bekentenis.
Dat is toch niet gek? De meeste mensen zoenen voor het eerst ergens tussen hun 12e en 18e ofzo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef emiliana het volgende:
Hoe heeft hij aaaaaaaal die jaren doorgebracht ? Heeft hij dan nooit gedate, nooit eens dronken op een fuif iemand gezoend, nooit eens actief naar een vrouw gezocht toen hij laat ons zeggen 25 jaar was ... hoe doe je het ?
Misschien schaamde hij zich, heeft hij hiervoor al verschillende meisjes zien weglopen nadat hij het vertelde, en kreeg hij tranen in de ogen van het bedenken dat jij ook wel eens uit z'n leven zou kunnen lopenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
Vertel dit verhaaltje voortaan ff aan alle dates die je voortaan hebt. Dan ff kijken wie hier straks in een soortgelijk bootje zit als de man waar je het nu over zelf over hebt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef emiliana het volgende:
ik begrijp hier echt niets van ... sorry.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Vertel dit verhaaltje voortaan ff aan alle dates die je voortaan hebt. Dan ff kijken wie hier straks in een soortgelijk bootje zit als de man waar je het nu over zelf over hebt.
"O, die meid is al heeeeeeeeeel lang niet met iemand in een relatie geweest, wat zou er mis met haar zijn?"
Maar hey, dat is dan WEL terecht natuurlijk.
*realiseert zich dat hij al zijn woorden in zal moeten slikken als de reden is dat mijnheer een pedo is*
**gooit olie op emotioneel vuur**![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:08 schreef TiMPiN het volgende:
En dan heeft ie het onder de knie en gaat ie int rondneuken omdat ie dat al die jaren gemist heb![]()
Alleen dat stukje al toont een ernstig gebrek aan inlevingsvermogen aan. Een gebrek aan levenservaring. Een algeheel gebrek aan voorstellingsvermogen en daarmee waarschijnlijk ook intelligentie en wijsheid.quote:
Je bedoelt het grappig maar als de man autist is zo als ik zei zit er nog dikke kans in ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:08 schreef TiMPiN het volgende:
En dan heeft ie het onder de knie en gaat ie int rondneuken omdat ie dat al die jaren gemist heb![]()
Vreselijk.... wat een muts. Ik vind je beslissing echt erg goed trouwens. Sorry dat ik je muts noem hoor, maar ik kan er werkelijk op geen enkele manier bij dat je zo denkt. Maar ja, in mijn wereld slaan mannen vrouwen niet en zijn vrouwen nog een beetje een soort van prinsesjes.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
Dat boven de 30 vind ik erger dan geen ervaring!quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef emiliana het volgende:
Dat er iets mis is met die kerel is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:20 schreef TiMPiN het volgende:
Als je 33 bent vind ik dat niet raar in de zin van dat ik die persoon retarded vind, maar 33 jaar lang 0 fysiek contact met meiden vind ik erg opmerkelijk. Heeft hij daar een verhaal achter zitten dan kan dat, ik kan ook niet over alles oordelen. Maar een verder normale kerel van 33 die zelfs nog nooit heeft gezoend...ja dat vind ik lastig om voor te stellen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat er iets mis is met die kerel is wel duidelijk.
Zie zijn vreemde reactie ook op pagina 1 in het topic.
Ik vind het juist van kracht getuigen. Dat daarbij tranen in zn ogen springen is logisch.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik me nog wel voorstellen, dat is niet iets wat je makkelijk zegt als man van die leeftijd, zelfs een vrouw zou raar aangekeken worden op die leeftijd.
Dat is niet iets waar je op zit te wachten om het te vertellen, maar waarbij het wel moet omdat er anders nog veel vreemder opgekeken wordt als je niet eens weet hoe je moet tongzoenen.
Hij zal wel aardig gezweet hebben toen hij dit moest vertellen, vind het best dapper dat hij het dan ook gewoon heeft gedaan ipv zich anders heeft voorgedaan.
Een meisje in de klas van de dochter van een kennis van me is 14 jaar, is al zwanger geweest en het heeft het kindje al weg laten halen. Niemand weet ervan behalve 2 meisjes (hoelang dat stand houdt weet ik niet, zal binnenkort wel de hele school zijn die het weet natuurlijk). Ze wist zelf alleen echt NIET wie de vader was. Geen kampermeid, geen negert, gewoon een braaf meisje uit een rasecht oerhollands gezin.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:59 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik ben bij een maagdenschool geweest en heb daar de redenen gehoord waarom mannen op die leeftijd nog maagd zijn en dat zijn vaak hele normale dingen hoor
En dat ie het zo bracht is niet gek, hij zal wel vaker zo'n reactie als die van jou hebben gehad.
Eigenlijk vind ik het heel gek dat het in het heden de norm is dat iedereen maar op hun 12e al seks heeft en dat maagd zijn een enorm taboe is.
Gewoon een galante kerel!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef emiliana het volgende:
Nou, bij mij werkt dat toch echt niet zo. Ik ga mezelf dan eerder afvragen hoe lang diegene nog bij mij blijft omdat ze naar verloop van tijd toch nieuwsgierig wordt naar andere mannen. Bij langdurige relaties zou dat me opbreken, maar met kortstondige, nietszeggende flirts maakt het me niet uit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:39 schreef 12-1985 het volgende:
Helemaal mee eens. Vrouwen zijn socialere wezens dan mannen, maar ondervinden daar ook een gebrek aan: ze doen te weinig wat ze zelf echt willen. Als man moet je dus wel veel geneukt hebben, want als veel vrouwen aan je knabbelen, denken de anderen automatisch dat het vast wel lekker zal zijn.quote:"als andere vrouwen hem niks vinden, dan zal er wel iets mis zijn met hem OF MIJN SMAAK"
Kom op, sta toch eens een keer waar voor je staat. Jij vindt hem toch leuk? Who gives a fuck dat andere vrouwen dat niet zo vinden?
Kijk.... jij bent een vrouw waar je als man goed toeven bij hebt. Vermoed ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Wie bepaald wat de max. leeftijd is om t bed voor de eerste keer met iemand te delen? Je voelt toch een klik met iemand? Who cares dat hij nog geen ervaring heeft.. Viel je op een verleden dat je verwacht had of op de persoon zelf?
Kijk, op t moment dat jij initiatief neemt, en hij die gretig beantwoord maar door gebrek aan ervaring, er niks van bakte, had je vermoedelijk gedacht, wat een lapzwans, moet ik met die wasmachine, weg ermee. Wees blij dat hij eerlijk is geweest, je weet wat je ongeveer kunt verwachten, en als ik de posts zo lees kan het alleen maar mee vallen!
Voor mij persoonlijk, ik zou dit niet als een afknapper zien. Als ik eenmaal voor iemand val, val ik voor het hele pakket en niet voor een klein onderdeel, om dit snel maar opzij te wschuiven bij een tegenslag. Maar misschien ben ik ook naief en hopeloos romantisch hoor, zou zo maar kunnen..
Ik had er eenquote:Oh trouwens, welke vrouwen hier heeft er ook daadwerkelijk een man thuis die maagd was toen ze wat met hem begonnen? Juist. Mooi lullen kan iedereen.
Vermoed dat mijn vent t met je eens isquote:Kijk.... jij bent een vrouw waar je als man goed toeven bij hebt. Vermoed ik
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:48 schreef Friek_ het volgende:
Oh trouwens, welke vrouwen hier heeft er ook daadwerkelijk een man thuis die maagd was toen ze wat met hem begonnen?
bij 23 jaar kan ik me nog iets voorstellen. Dan ben je gewoon een laatbloeier. De mijne is dus wel 10 jaar ouder !!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik had er een23 was ie, ook een 'laatbloeier' volgens maatschappelijke standaarden. Didn't care at the time. En nog steeds niet.
Die zitten hier wel hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:56 schreef emiliana het volgende:
[..]
bij 23 jaar kan ik me nog iets voorstellen. Dan ben je gewoon een laatbloeier. De mijne is dus wel 10 jaar ouder !!
Ik vraag me ook af of iedereen die hier reageert in het echt ookzou handelen zoals ze hier beweren.
Ik merk trouwens ook dat hier geen lotgenoten zitten. Ik heb blijkbaar wel een heel speciale man getroffen.
Er zit natuurlijk ook nog wel een gebiedje tussen, hequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Apart wel dat vrouwen altijd zeggen geen players te willen die met legio dames het bed hebben gedeeld en dan treffen ze een vent aan de uiterste andere zijde van het spectrum en dan is het nog niet goed?
daar was ik al bang voor....quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:02 schreef emiliana het volgende:
[..]
ik begrijp hier echt niets van ... sorry.
Ja, maar de ene uiterste is dus toch nog iets beter dan de andere zijde? Mij lijkt iemand met 0 ervaring me altijd nog beter dan iemand met (te)veel ervaring!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:06 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook nog wel een gebiedje tussen, he
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:34 schreef 501105 het volgende:
Het kan toch ook zijn dat de man in kwestie nooit echt zelfvertouwen heeft gehad en dus niets heeft durven proberen en voor de rest niet het geluk had om een vrouw/meid te hebben die de eerste stap maakte, helemaal als hij vroeger een rustig typetje was.
Om hem dan nu gelijk als half gestoord iemand af te schilderen vind ik toch wel ver gaan.
Je slaat de spijker op zn kop. Voor een deel van de vrouwen in elk geval: zelfbedrog, hypocriet, spineless, oppervlakkig, status gerichte snollies. Zie het topic en het filmpje: domme wijven die niet snappen -> waar zij dan voor de grote bekken gaan en de blingbling en bijbehorende klapjes, trekt het bij vele vrouwen op een ander niveau door, maar het IS er wel. Onbewust, en zo sterk zelfs dat het ten stelligste, zelfs tegenover zichzelf, ontkent wordt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:48 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind trouwens dat mensen hier wel een tikje moralistisch doen. Als man wordt je gewoon keihard beoordeeld door de maatschappij als je voor een bepaalde leeftijd nog niet geneukt hebt. Hoeveel geld ze hebben en hoeveel vrouwen ze geneukt hebben zijn de twee grootste succesmeters.
Oh trouwens, welke vrouwen hier heeft er ook daadwerkelijk een man thuis die maagd was toen ze wat met hem begonnen? Juist. Mooi lullen kan iedereen. Er bestaat een immers groot verschil tussen wat vrouwen zeggen op wat ze vallen en waar ze daadwerkelijk voor gaan.
quote:
Kaboutertje, tot er een vrouw van laat ons zeggen 35 jaar voor jou staat die geen enkele ervaring heeft. Volgens mij zit geen enkele man daar op te wachten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zn kop. Voor een deel van de vrouwen in elk geval: zelfbedrog, hypocriet, spineless, oppervlakkig, status gerichte snollies. Zie het topic en het filmpje: domme wijven die niet snappen -> waar zij dan voor de grote bekken gaan en de blingbling en bijbehorende klapjes, trekt het bij vele vrouwen op een ander niveau door, maar het IS er wel. Onbewust, en zo sterk zelfs dat het ten stelligste, zelfs tegenover zichzelf, ontkent wordt.
O, wat zullen die dames het moeilijk krijgen als ze een paar jaartjes ouder zijn. En dan moeten ze nog een jaar of 50 mee, als het goed is. En moet je kijken wat een stel zure bommen er zometeen overblijven zeg. Sja, en dan zijn het de mannen natuurlijk heh, in hun ogen, die fout zijn en achter hun lul aanlopenVoor het gemak vergeten ze dan even hun eigen gedrag, toen ze dachten het zich nog te kunnen veroorloven.
Cassandra & likeminded vrouwen even buiten beschouwing gelaten natuurlijk.
En zeg svp niet: ik snap hier niets van hoorWant DAT is nou net het probleem
![]()
Daar vergis je je in, mannen vinden maagdelijkheid wel geilquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:00 schreef emiliana het volgende:
[..]
Kaboutertje, tot er een vrouw van laat ons zeggen 35 jaar voor jou staat die geen enkele ervaring heeft. Volgens mij zit geen enkele man daar op te wachten.
Zeer goede vraag. Hert is een mix van emoties eigenlijk. Eerst en vooral denk ik dat iedere vrouw diep in haar hart wel een begeerde populaire man wil, hoe oppervlakkig dat ook mag klinken. Het is toch niet echt leuk om aan je vriendinnen en ouders te moeten zeggen: "dit is mijn vriend, ik ben zijn eerste vriendin ".quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:16 schreef ripley1 het volgende:
Maar wat vind je nu zo vervelend aan geen ervaring?
Dat hij nooit seks heeft gehad wil niet zeggen dat hij nooit begeerd is. Mijn ex-vriend was 26 en die had voor mij 1 vriendinnetje gehad, maar dat is een hele leuke, lieve en knappe jongen. Hij is alleen wat stil en stapt niet zo makkelijk op vrouwen af.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef emiliana het volgende:
[..]
Zeer goede vraag. Hert is een mix van emoties eigenlijk. Eerst en vooral denk ik dat iedere vrouw diep in haar hart wel een begeerde populaire man wil, hoe oppervlakkig dat ook mag klinken. Het is toch niet echt leuk om aan je vriendinnen en ouders te moeten zeggen: "dit is mijn vriend, ik ben zijn eerste vriendin ".
Ook heb ik angst dat er nog lijken uit de kast gaan vallen over zijn persoonlijkheid.
Ook heb ik een kant van hem gezien die ik niet echt aantrekkelijk vond. Dat is echt een puur irrationele reactie van mezelf. Zijn manier van doen stootte me af. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Het gevoel is een beetje bekoeld.
En ik leef mee met zijn verdriet hoor. Ik wil hem zeker nog ontmoeten en naar hem luisteren. Maar wil ik wel nog een relatie met hem ?.
Stel jij je vriend zo normaliter voor aan je vriendinnen en ouders?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef emiliana het volgende:
[..]
Het is toch niet echt leuk om aan je vriendinnen en ouders te moeten zeggen: "dit is mijn vriend, ik ben zijn eerste vriendin ".
Ok, nou ga ik het als 33 jarig groentje even voor hem opnemen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
Waarschijnlijk wel gezocht m,aar niet gevonden. Of ze wilden hem niet,quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef emiliana het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:00 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Die zitten hier wel hoorEn die kunnen ook gewoon uitleggen hoe en waarom
Kan me alleen voorstellen dat ze gezien de reactie die jij schetst geen zin hebben om hier te posten
bedankt voor deze post van een ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ok, nou ga ik het als 33 jarig groentje even voor hem opnemen.
Ik ben ook zo'n onzeker groentje, al heb ik wel een keer gezoend. Dat hij onzeker is met vrouwen wil niet zeggen dat hij altijd onzeker is, ik zelf ben in mijn werk hardstikke zeker van mezelf en als ik op straat loop of naar de winkel ga kruip ik ook niet onder alle auto's door om maar niemand te hoeven spreken.
Maar als jij keer op keer afgewezen wordt dan krijg je daar toch een beetje een naar gevoel bij. Dan durf je misschien niet zoveel meer. Dan heb je zoiets van: laat ik dat meisje maar niet aanpreken want ze zit toch niet op mij te wachten.
En toen kwam hij jou tegen: in zijn hoofd zat hij al te bedenken: hoe moet ik haar duidelijk maken dat ik maar een groentje ben zonder dat ze op me afknapt. Waarschijnlijk heeft hij het al een keer direct gezegd en neem van mij aan: dat vinden vrouwen ook weer een afknapper. Wat dat betreft doe je toch nooit het juiste.
Jij begon hem te zoenen en daar schrok hij van. Dat gebeurt immers nooit. En toen moest hij toch maar bekennen dat hij een groentje is. Ja , met tranen in de ogen, want hij ziet de bui al weer hangen.
Kortom, op welke manier je het ook gehoord had, het was nooit goed geweest.
Voordeel is wel: je hebt geen last van kwaaie exen en je bent ook geen vergelijkingsmateriaal. Waarschijnlijk wordt je ook nog op een voetstukje geplaatst. Vreemdgaan zal er ook niet zo snel inzitten van zijn kant.
En ja, als je met hem door gaat moet je hem nog een hoop leren. Da's waar. Hij zal af en toe moeite hebben met het feit dat hij rekening moet houden met iemand als hij wat afspreekt.
Maar goed, als jij hem daar allemaal op wilt afwijzen.....
Mooi hoor, vrouwen zitten te zeuren dat mannen nooit gevoel tonen. Tonen ze gevoel is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef emiliana het volgende:
[..]
Zeer goede vraag. Hert is een mix van emoties eigenlijk. Eerst en vooral denk ik dat iedere vrouw diep in haar hart wel een begeerde populaire man wil, hoe oppervlakkig dat ook mag klinken. Het is toch niet echt leuk om aan je vriendinnen en ouders te moeten zeggen: "dit is mijn vriend, ik ben zijn eerste vriendin ".
Ook heb ik angst dat er nog lijken uit de kast gaan vallen over zijn persoonlijkheid.
Ook heb ik een kant van hem gezien die ik niet echt aantrekkelijk vond. Dat is echt een puur irrationele reactie van mezelf. Zijn manier van doen stootte me af. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Het gevoel is een beetje bekoeld.
En ik leef mee met zijn verdriet hoor. Ik wil hem zeker nog ontmoeten en naar hem luisteren. Maar wil ik wel nog een relatie met hem ?.
Er is een verschil tussen regelmatig afgewezen worden en altijd. Als je altijd afgewezen wordt om wat voor reden dan ook (je bent mijn type niet, ik zie je meer als goede vriend, ik ga nog liever dood dan dat ik wat met jou hebJa, die heb ik allemaal gehoord) dan wordt je zelfvertrouwen daar niet beter van. Sterker nog, je gelooft niet meer in jezelf.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef emiliana het volgende:
[..]
bedankt voor deze post van een ervaringsdeskundige.
Ik ben ook al regelmatig afgewezen in mijn leven hoor, maar daarom kruip ik niet in mijn schulp en durf ik het de volgende keer niet weer opnieuw ! Afgewezen worden hoort er toch gewoon bij, of niet soms ?
Maar goed, zoals je zelf al aangaf. Het is een soort afknapper. Zoals er zo vele zijn. Je zet je er over of je zet er je niet over. Maar het is toch normaal dat je er even bij stilstaat...
Ik vind het ook zo vreemd dat velen hier wel beamen dat het een afknapper is, maar het dan toch vreemd vinden dat je er iemand voor zou afwijzen ...
sorry, maar als je echt altijd afgewezen wordt, dan moet je toch eens de hand in eigen boezem steken en eens grondig kijken wat er is wat de vrouwen blijkbaar van je "afstoot", om een cru woord te gebruiken. Ofwel mik je op de verkeerde vrouwen ...quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef RealZeus het volgende:
Er is een verschil tussen regelmatig afgewezen worden en altijd. Als je altijd afgewezen wordt om wat voor reden dan ook (je bent mijn type niet, ik zie je meer als goede vriend, ik ga nog liever dood dan dat ik wat met jou hebJa, die heb ik allemaal gehoord) dan wordt je zelfvertrouwen daar niet beter van. Sterker nog, je gelooft niet meer in jezelf.
Ik ben vroeger veel gepest (acne, aan de stevige kant) en ik dacht altijd dat ik niet goed genoeg was, de vele afwijzingen bevestigden dat gevoel alleen maar.
Afgelopen weekend kwam ik foto's tegen van 14 jaar geleden en ik moest bekennen dat ik helemaal niet zo dik was als ik toendertijd dacht. Maar goed, dat is achteraf en nou heb ik het zelfde probleem als die kerel die jij ontmoet hebt.
Joh, meen je het?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:08 schreef emiliana het volgende:
[..]
sorry, maar als je echt altijd afgewezen wordt, dan moet je toch eens de hand in eigen boezem steken en eens grondig kijken wat er is wat de vrouwen blijkbaar van je "afstoot", om een cru woord te gebruiken. Ofwel mik je op de verkeerde vrouwen ...
Mss was hij een mysoginist totdat hij jou ontmoette.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef emiliana het volgende:
[..]
Aha. Is dat zo? En hoe moet een man die zeg tot zijn 25ste nooit een vriendin heeft gehad door gebrek aan zelfvertrouwen, dan ooit nog zelfvertrouwen krijgen? Dan ben je dus gedoemd om geen zelfvertrouwen te hebben de rest van je leven (en geen relatie, als ze allemaal zoals jij dachten) ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:25 schreef Xennia het volgende:
Ik zou het een afknapper vinden. Niet alleen omdat hij in bed niets gewend is, maar ook omdat hij geen enkele relatie-ervaring heeft.
Daarbij komt dat hij waarschijnlijk weinig zelfvertrouwen heeft, terwijl ik een zelfverzekerde man naast me nodig heb. Of hij heeft hele andere normen en waarden rondom seks en dat is ook een mismatch.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef RRGJL het volgende:
Aha. Is dat zo? En hoe moet een man die zeg tot zijn 25ste nooit een vriendin heeft gehad door gebrek aan zelfvertrouwen, dan ooit nog zelfvertrouwen krijgen? Dan ben je dus gedoemd om geen zelfvertrouwen te hebben de rest van je leven (en geen relatie, als ze allemaal zoals jij dachten) ?
Ja, tja, als ik er zo over nadenk zou ik het niets vinden, maar dat is zo even onpersoonlijk op schrift, dan stel ik me een onzeker typje voor met sociale problemen en dat is niets voor mij(beeldvorming dus die lang niet altijd hoeft te kloppen).quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef emiliana het volgende:
[..]
Ik ben ook al regelmatig afgewezen in mijn leven hoor, maar daarom kruip ik niet in mijn schulp en durf ik het de volgende keer niet weer opnieuw ! Afgewezen worden hoort er toch gewoon bij, of niet soms ?
Maar goed, zoals je zelf al aangaf. Het is een soort afknapper. Zoals er zo vele zijn. Je zet je er over of je zet er je niet over. Maar het is toch normaal dat je er even bij stilstaat...
Ik vind het ook zo vreemd dat velen hier wel beamen dat het een afknapper is, maar het dan toch vreemd vinden dat je er iemand voor zou afwijzen ...
Met dien verstande dat je even goed moet letten op de aantallen en de manier van leven/ervaren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef emiliana het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik in mijn post schetstequote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen regelmatig afgewezen worden en altijd. Als je altijd afgewezen wordt om wat voor reden dan ook (je bent mijn type niet, ik zie je meer als goede vriend, ik ga nog liever dood dan dat ik wat met jou hebJa, die heb ik allemaal gehoord) dan wordt je zelfvertrouwen daar niet beter van. Sterker nog, je gelooft niet meer in jezelf.
Ik ben vroeger veel gepest (acne, aan de stevige kant) en ik dacht altijd dat ik niet goed genoeg was, de vele afwijzingen bevestigden dat gevoel alleen maar.
Afgelopen weekend kwam ik foto's tegen van 14 jaar geleden en ik moest bekennen dat ik helemaal niet zo dik was als ik toendertijd dacht. Maar goed, dat is achteraf en nou heb ik het zelfde probleem als die kerel die jij ontmoet hebt.
Je snapt het niet. Haar idee is dat iemand die nooit een relatie heeft gehad vast onzeker is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:55 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Dat is nog erger! Nu moet zij ook nog eens het vehicel zijn voor zijn zelfvertrouwen.
't is dat je een smiley neerzet en verder relativeert, maar anders had je billenkoek gehadquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:55 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Dat is nog erger! Nu moet zij ook nog eens het vehicel zijn voor zijn zelfvertrouwen.
Dat is toch niet de verantwoordelijkheid van TS? Die man ziet maar hoe ie zelfvertrouwen krijgt. En als hij het heeft mag ie terug komen![]()
Maar goed, misschien is deze man helemaal niet onzeker maar is hij lang ziek geweest ofzo waardoor hij nooit de kans heeft gehad zich aan vrouwen te binden. Dan zou ik het weer helemaal niet erg vinden.
Het zou voor mij niet gaan om het maagd zijn op zich maar om de reden die er achter zit.
vijandig ? waar heb ik al vijandig gereageerd ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef RRGJL het volgende:
Jammer dat TS weer alleen op de posts reageert die enigszins goed uitkomen, of waar ze vijandig op kan reageren.
ik sta op datingsites, met een foto, en ik word helemaal niet overspoeld door reacties. De eerste dagen misschien wel, maar daarna werd het heel kalmpjes. En het is niet omdat je veel reacties krijgt, dat dit allemaal interessante mannen waar je mee wil daten ...quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:24 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Met dien verstande dat je even goed moet letten op de aantallen en de manier van leven/ervaren.
Ter vergelijk: schrijf je eens in op relatieplanet als vrouw, zonder foto, geen tekst en voor de rest mag je het helemaal zelf invullen. Ga online zitten en wacht af. Je zal doodgegooid worden met berichtjes. Als je er een fototje bij plaatst krijg je zoveel berichtjes dat je ze waarschijnlijk niet eens allemaal wilt gaan beantwoorden.
Doe dit eens met een profiel waarbij je je als man inschrijft met en zonder foto, en bij het profiel zonder foto zal je waarschijnlijk zo goed als geen reactie krijgen als je niet zelf initieeerd en geen ijzersterke tekst hebt. Als je er als man goed uitziet en je zet wel of geen tekst neer, dan krijg je af en toe wel een berichtje. Maar ook dan klikken vele vrouwen door. Ben je minder mooi, dan zal het aantal berichtjes ook minder zijn. Simpel as that. Het is gewoon kijken en bekeken worden.
....
Ok, stap nu weer even uit dit voorbeeld en kijk naar het dagelijks leven: jij zegt "ik ben ook wel afgewezen hoor...." maar waarschijnlijk ben je ook 1001 keer niet afgewezen, sterker nog, je bent naar alle waarschijnlijkheid meer dan 1001x op je nek gesprongen door Jan (en alleman) al vanaf het moment dat je meisje was of puber. En dus is jouw hele emotionele belevingswereld op dit vlak totaal anders gevormd als die van iemand die misschien heel veel gepest is, een lastige jeugd gehad heeft, niet zo mooi is als standaard mooi gevonden wordt, etc etc etc. En dus kan je het vergelijk helemaal niet trekken wat jij hier doet.
Verhoudingsgewijs is er een te groot verschil. Hij heeft misschien wel 30 afwijzingen gehad en 1 benadering of misschien wel geen. Jij hebt misschien 30 afwijzingen gehad maar bent waarschijnlijk 300x benaderd en tien tegen 1 dat je zeker geen 30x iemand benaderd hebt zoals de gemiddelde man dat (moet) doen. Hierbij zijn alle verhoudingen dus al zoek. Het voorbeeld klopt niet, het uitgangspunt klopt niet, de handelswijze klopt niet, de belevings en denkwijze klopt niet. Is dat te volgen?
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:29 schreef Faithfulness het volgende:
In mijn vriendenkring hebben we B, laten we hem voor het gemak even 'Beer' noemen.
Beer is een knappe jongeman van 36 jaar. Beer is niet dik, niet lelijk, heeft een goede baan, vrienden, geen trauma's uit het verleden, niets. Beer is de ideale schoonzoon. Alleen had Beer -tot voor kort- nog nooit een vriendin gehad. Beer vond dat niet zo nodig, ondanks dat wij -zijn vrienden- hem toch zo nu en dan aan de vrouw (en uiteindelijk zelfs aan de man) hebben proberen te helpen. Beer had d'r geen zin in.
Inmiddels heeft Beer wel een leuk vriendinnetje. Voor het eerst in z'n leven verliefd.
Als ik niet getrouwd zou zijn zou ik Beer hebben genomen. Groentje of niet.
P.s: Beer speelt World of Warcraft.![]()
Dan nog blijven mijn andere punten overeind staan: geen sekservaring, geen ervaring met vrouwen en relaties. Een man van 33 wil ik niet alles nog hoeven te leren. Ik verwacht een gelijksoortige levenservaring/referentiekader.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:42 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Haar idee is dat iemand die nooit een relatie heeft gehad vast onzeker is.
Dat is onzin. Iemand kan wel om die reden lang single zijn geweest, maar wanneer diegene dan zelfverzekerder wordt zal diegene nog steeds een keer voor het eerst een relatie moeten krijgen. Die persoon is dan dus wél zelfverzekerd, maar heeft simpelweg nog geen relatie gehad (en daarmee gaat natuurlijk altijd wel weer wat onzekerheid gepaard. Dat is echter anders dan gegeneraliseerde onzekerheid). Het is gewoon een kromme redenatie, ooit moet de eerste keer zijn.
Eigenlijk denk ik er net zo over...quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:18 schreef dyna18 het volgende:
In elke post van de TS is te lezen dat ze is afgeknapt.
Ik krijg dus de indruk dat zij alleen nu nog de bevestiging hier zoekt om inderdaad deze man te dumpen. De enige reden dat dit waarschijnlijk nog niet gebeurd is om hem toch te beschermen tegen een grote klap.
TS wat wil je nou? Wil je hem nou een kans geven of niet? Zo ja, ga er dan voor. Zo nee, waarom zit je hier dan toch nog naar bevestiging te vissen?
Ook wederom een ware post.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:18 schreef dyna18 het volgende:
Ik krijg dus de indruk dat zij alleen nu nog de bevestiging hier zoekt om inderdaad deze man te dumpen. De enige reden dat dit waarschijnlijk nog niet gebeurd is om hem toch te beschermen tegen een grote klap.
TS wat wil je nou? Wil je hem nou een kans geven of niet? Zo ja, ga er dan voor. Zo nee, waarom zit je hier dan toch nog naar bevestiging te vissen?
Dat lijkt me toch ook erg fijn. Dat iemand weet wat / hoe en wanneer hij/zij iets moet doen. Lijkt me niet handig als hij telkens vraagt of hij het wel goed doet / of je dit wel lekker vindtquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan nog blijven mijn andere punten overeind staan: geen sekservaring, geen ervaring met vrouwen en relaties. Een man van 33 wil ik niet alles nog hoeven te leren. Ik verwacht een gelijksoortige levenservaring/referentiekader.
Tot je hopeloos valt voor iemand zonder een soortgelijk referentiekader, zonder alles wat je oorspronkelijk verwacht van een partner, omdat je tot de conclusie komt dat t verder gewoon zo onwijs goed klikt op alle andere fronten, dat je beseft dat een dergelijk referentiekader een illusie is en dat de mogelijkheden die je voor je hebt staan, vele malen beter zijn dan wat je aanvankelijk had kunnen denken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan nog blijven mijn andere punten overeind staan: geen sekservaring, geen ervaring met vrouwen en relaties. Een man van 33 wil ik niet alles nog hoeven te leren. Ik verwacht een gelijksoortige levenservaring/referentiekader.
Ik heb niet het gevoel dat hij daar vrede mee heeft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:50 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb meegelezen, maar ik heb een aspect nog helemaal niet gehoord. de man vertelt op zijn 33e dat hij nog zo groen als gras is. Hij is daar eerlijk in, hij heeft daar vrede mee en durft dat ook te vertellen. Het makkelijkste is om iemand te vertellen dat er al genoeg gebeurd is. Dat is immers normaal. Hij is eerlijk tegen je. Hij had je ook een heel verhaal over allerlei fictieve exen kunnen vertellen. Hij is dus iemand die vrede heeft met zichzelf en zelfvertrouwen heeft.
ik ben een beginnend fokkerquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 01:36 schreef the_annoying_devil het volgende:
Half off-topic, maar ik denk dat het topic zelf al aardig is besproken. Zoals iemand anders al zei, ze zoekt waarschijnlijk bevestiging om hem niet meer te daten.
Ik denk dat veel meiden niet realiseren hoe moeilijk het kan zijn voor sommige (meer verlegen) jongens om een meid te versieren. Als je vroeger bijvoorbeeld veel bent gepest op school en slechte ervaringen hebt met meisjes in het verleden (zoals ik) dan leer je niet op dezelfde manier met vrouwen omgaan.
Bij een meisje in dezelfde situatie loopt het een stuk beter af, omdat er sowieso kerels op haar af zullen stappen, zodat haar ervaring en zelfvertrouwen op het gebied van relaties wel weer goed komt. Ze hoeft er daarvoor niet eens zo heel goed uit te zien, zelfs de lelijkste horken kunnen nog scoren in menig met-mannen-overladen club. Een jongen blijft echter in een vicieuze cirkel zitten, want jongens worden over het algemeen weinig door meisjes benaderd en als ze dat doen zullen de meisjes bijna nooit initiatief nemen daarna. Een verlegen jongen is niet erg sexy, terwijl verlegenheid bij een meid vaak niet heel erg is.
Je kan er als jongen/kerel nog zo goed uit zien, als je verlegen/non-sociaal bij meisjes bent zul je nooit iemand krijgen. Ik zie er best goed uit (al zeg ik het zelf) en ben meestal prima sociaal, behalve als het om meisjes versieren gaat.
En verder was het wel gezellig vanavond?quote:Op woensdag 16 december 2009 02:23 schreef Flashwin het volgende:wat een sukkel dattie het ook zo triest vertelt..
enige wat ik bedenken als verklaring voor dit alles is dat hij heel klein geschapen is.
Niet echt, heb gewerkt en moet morgenvroeg weer naar college.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:46 schreef KosterT het volgende:
[..]
En verder was het wel gezellig vanavond?
Dat is anno 2009 niet helemaal waar hoor. Als jongen wordt je bestwel overspoeld door initiatiefnemende meisjes.quote:Op woensdag 16 december 2009 01:36 schreef the_annoying_devil het volgende:
Een jongen blijft echter in een vicieuze cirkel zitten, want jongens worden over het algemeen weinig door meisjes benaderd en als ze dat doen zullen de meisjes bijna nooit initiatief nemen daarna. Een verlegen jongen is niet erg sexy, terwijl verlegenheid bij een meid vaak niet heel erg is.
Je kan er als jongen/kerel nog zo goed uit zien, als je verlegen/non-sociaal bij meisjes bent zul je nooit iemand krijgen. Ik zie er best goed uit (al zeg ik het zelf) en ben meestal prima sociaal, behalve als het om meisjes versieren gaat.
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA etc etc etc.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:42 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Dat is anno 2009 niet helemaal waar hoor. Als jongen wordt je bestwel overspoeld door initiatiefnemende meisjes.
Ok dit is overdreven. Toen ik 5 jaar geleden mijn ex leerde kennen, draaide hij verlegen om mij heen. Dit heb ik een tijdje zo laten doorgaan tot ik zoiets had van, nu of nooit. Ik heb hém dan ook mee uitgevraagd. Maar ik wil sowieso altijd duidelijkheid en ik houd van initiatief, als iemand anders t niet neemt dan ik zelf maar.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA etc etc etc.
omfg ze mogen misschien de broek aan hebben en dezelfde rechten hebben maar dat betekent niet dat vrouwen 100% geemanicipeerd zijn. Mijn god... de eerste keer als een vrouw aan mij vraagt of ik wat wil drinken ga ik krasloten kopen want dat is het tijdstip dat de hel bevroren is en ik de loterij ga winnen.
Nee... vrouwen zijn gelijkwaardig aan mannen, maar absoluut niet gelijk aanelkaar. Een vrouw die op een man af stapt? Damn... ik denk eerder dat ik varkens zal zien vliegen.
(Ow ik ben niet bitter, gewoon realistisch)
De peuterspeelzaal bedoel je?quote:Op woensdag 16 december 2009 02:49 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Niet echt, heb gewerkt en moet morgenvroeg weer naar college.
Dus een ervaren man, weet bij de 1e keer met jou, direct wat jij lekker of niet lekker vind ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch ook erg fijn. Dat iemand weet wat / hoe en wanneer hij iets moet doen. Lijkt me niet handig als hij telkens vraagt of hij het wel goed doet / of je dit wel lekker vindt
uh ok, tis zelfs mij meerdere malen overkomen hoor, zo raar is het serieus nietquote:Op woensdag 16 december 2009 07:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA etc etc etc.
omfg ze mogen misschien de broek aan hebben en dezelfde rechten hebben maar dat betekent niet dat vrouwen 100% geemanicipeerd zijn. Mijn god... de eerste keer als een vrouw aan mij vraagt of ik wat wil drinken ga ik krasloten kopen want dat is het tijdstip dat de hel bevroren is en ik de loterij ga winnen.
Nee... vrouwen zijn gelijkwaardig aan mannen, maar absoluut niet gelijk aanelkaar. Een vrouw die op een man af stapt? Damn... ik denk eerder dat ik varkens zal zien vliegen.
(Ow ik ben niet bitter, gewoon realistisch)
Ik geloof ook dat ik weinig keus heb,als ik alles zo lees. Er schijnt sociaal van alles mis met me te zijn.(Het enige dat er 'mis' is is gebrek aan zelfvertrouwen en verlegenheid als ik iemand net ken)quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Voor alle groentjes, ik denk dat ze beter groen kunnen blijven als ik t zo lees.. Dan iemand die wel interesse heeft maar omdat je weinig ervaring hebt, zich voor je schaamt.Want dat gebeurt er zodra er wordt nagedacht hoe je deze of gene voorstelt aan je familie.
Ik snap echt niet hoe iemand afgewezen kan worden op basis van wat deze niet kan, zonder dat er gekeken wordt wat deze wél in zijn mars heeft zitten.
Dan moet TS hem gewoon de deur wijzen,daar gaat hij inmiddels toch al vanuit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:18 schreef dyna18 het volgende:
Dit is nu wel overdreven. Maar hij had er wel zichtbaar moeite mee.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:26 schreef dyna18 het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat hij daar vrede mee heeft.
Hij schrikt van een tongzoen. Hij barste in huilen uit, wist nauwelijks uit zijn woorden te komen en de rest van de avond was er geen normaal gesprek meer mogelijk met hem.
Het is me 1 hele keer overkomen dat een meisje mij aansprak.En ook liet merken dat er wel meer in zat. Daar schrok ik zo van dat ik het weer op domme wijze heb verprutst.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:21 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
uh ok, tis zelfs mij meerdere malen overkomen hoor, zo raar is het serieus niet
maar als je ook zo reageert in het echt kan ik het misschien wel begrijpen
Je verhaal komt neer op dat de TS dan maar met die maagd van 33 moet gaan omdat 'ie zielig is en een hoop meegemaakt heeft. Nou sorry hoor, het is vast allemaal enorm kut voor 'em, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je als vrouw geen kerel wil die compleet groen is.quote:
Zijn net zo goed vrouwen met minder ervaring. Zullen in de meeste gevallen niet de meest knappe vrouwen zijn maargoed.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef RealZeus het volgende:
Minder prettig is dat er redelijk wat vrouwen moeite hebben met dat groentje zijn.Dat biedt niet echt leuke toekomstvooruitzichten,zeg maar.
Ik had het nog niet zo sterk willen formuleren, maar dit gevoel heb ik dus wel een beetje...quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:52 schreef noregret het volgende:
Ik zou het niet kunnen. Zou het idee hebben dat hij een afdankertje is dat niemand wil.
Ik ken hem natuurlijk niet dus ik weet niet of hij open is of niet,maar als je hem gewoon eens vraagt hoe dat komt.Of zeg ik nu wat geks? Persoonlijk leg ik het liever uit dan dat ik weer eens word afgewezen.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:34 schreef emiliana het volgende:
[..]
Dit is nu wel overdreven. Maar hij had er wel zichtbaar moeite mee.
Maar goed, dit weekend staat er weer een date gepland. Ik laat het allemaal maar wat op me afkomen.
natuurlijk ga ik het hem vragen, als hij er over wil praten.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:41 schreef RealZeus het volgende:
Ik ken hem natuurlijk niet dus ik weet niet of hij open is of niet,maar als je hem gewoon eens vraagt hoe dat komt.Of zeg ik nu wat geks? Persoonlijk leg ik het liever uit dan dat ik weer eens word afgewezen.
Ook als ie voor de rest precies jouw smaak is, en je (als je een vrouw wasquote:Op woensdag 16 december 2009 09:39 schreef Catbert het volgende:
ik kan me heel goed voorstellen dat je als vrouw geen kerel wil die compleet groen is.
ik heb het misschien niet duidelijk genoeg omschreven, maar die tongzoen is dus niet doorgegaan, hé...quote:Op woensdag 16 december 2009 09:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook als ie voor de rest precies jouw smaak is, en je (als je een vrouw was) hem al een tongzoen gegeven hebt ?
Oh, dan was je inderdaad niet echt duidelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:53 schreef emiliana het volgende:
[..]
ik heb het misschien niet duidelijk genoeg omschreven, maar die tongzoen is dus niet doorgegaan, hé...
Hij leek de ideale vent, ja. Maar heb je dan nog nooit meegemaakt dat hoe beter je deze ideale vent leert kennen, je toch een beetje begint te twijfelen.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik snap t niet, in de eerste post wordt hij nog beschreven als de ideale vent, alles wat je in een man zoekt.
Ok hij is nog groen maar wat als hij zich ontpopt tot een ware casanova, dat weet je niet. Maar op basis van een vermoeden laat je de vent van je dromen lopen zogezegd?
Ja. Mannen moeten toch meer de 'leiding' nemen in een hoop dingen dan vrouwen doen. Misschien ben ik wat traditioneel ingesteld, maar als ik mezelf vergelijk met toen ik 17 was ben ik nu, gewoon door ervaring, een veel leuker persoon wat betreft relaties.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook als ie voor de rest precies jouw smaak is, en je (als je een vrouw was) hem al een tongzoen gegeven hebt ?
Het gaat erom dat je iets hoort wat je niet zo leuk vindt. Iets wat niet normaal is. Waar je je toch onmiddellijk vragen bij stelt...quote:Op woensdag 16 december 2009 09:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Een gevangenisstraf is appels met peren vergelijken, buiten dat, waar is de straf voor..
Nou wat ben je een leuker persoon in relaties geworden zeg, je hebt een hele leuke vriendin maar bent bang om erachter te komen wat er mis is met haar, want ja, als je als 30er geen relaties langer hebt gehad dan 5 maanden, dan moet er natuurlijk wel iets goed mis zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja. Mannen moeten toch meer de 'leiding' nemen in een hoop dingen dan vrouwen doen. Misschien ben ik wat traditioneel ingesteld, maar als ik mezelf vergelijk met toen ik 17 was ben ik nu, gewoon door ervaring, een veel leuker persoon wat betreft relaties.
Ik vind het voor vrouwen iets anders, maar ook daar zou ik me zorgen gaan maken over waarom ze dan kennelijk zo onsuccesvol is geweest. M'n nieuwe vriendinnetje heeft bijvoorbeeld nooit relaties gehad langer dan 5 maanden en is in de 30. Zit ik me ook wel wat af te vragen waarom dan niet; ze is heel leuk maar ben bang er achter te komen dat er wat mis is met d'r
ik denk dat de statistieken dat bepalen cassandra ... sommige feiten kan je toch gewoon niet ontkennen. Abnormaal hoeft niet per se negatief te zijn, maar het is in ieder geval niet normaal om op die leeftijd nog geen enkele ervaring te hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar wie bepaald dat onervaren op je 33e niet normaal is?? En dat jij er vragen bij stelt, en met jou velen, is aan jullie, maar dit is een hele grote reden waarom een man of een vrouw op latere leeftijd nog groen isl.
Kom maar op met die statistieken dan, ben benieuwd !quote:Op woensdag 16 december 2009 10:12 schreef emiliana het volgende:
[..]
ik denk dat de statistieken dat bepalen cassandra ... sommige feiten kan je toch gewoon niet ontkennen. Abnormaal hoeft niet per se negatief te zijn, maar het is in ieder geval niet normaal om op die leeftijd nog geen enkele ervaring te hebben.
ja man, ik heb me er niet echt in gespecialiseerd, moet ik je zeggenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Kom maar op met die statistieken dan, ben benieuwd !
D'r staat niet voor niets eenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou wat ben je een leuker persoon in relaties geworden zeg, je hebt een hele leuke vriendin maar bent bang om erachter te komen wat er mis is met haar, want ja, als je als 30er geen relaties langer hebt gehad dan 5 maanden, dan moet er natuurlijk wel iets goed mis zijn.
Nee, inderdaad zeg! Misschien is nog nooit gezoend hebben op je 33e wel helemaal doodnormaal!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar wie bepaald dat onervaren op je 33e niet normaal is??
Ah, die smiley betekende dus dat wat je als laatste schreef onzin was ?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
D'r staat niet voor niets eenachter kerel
Er zit nogal een gebied tussen 100% serieus en complete onzin. Maargoed, dit is Fok! natuurlijk, enige nuance is de gemiddelde poster hier compleet vreemd.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Ah, die smiley betekende dus dat wat je als laatste schreef onzin was ?
Had het dan gewoon niet geschreven man !
Dat hebben we kunnen zien inderdaad.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er zit nogal een gebied tussen 100% serieus en complete onzin. Maargoed, dit is Fok! natuurlijk, enige nuance is de gemiddelde poster hier compleet vreemd.
moest mijn date-man al een paar relaties of zelfs maar korte flirts hebben gehad, denk ik dat ik er persoonlijk geen punt van zou gemaakt hebben. Dus zo "erg" als jou ben ik nog niet ;-).quote:Op woensdag 16 december 2009 10:44 schreef Catbert het volgende:
Er zit nogal een gebied tussen 100% serieus en complete onzin. Maargoed, dit is Fok! natuurlijk, enige nuance is de gemiddelde poster hier compleet vreemd.
Kun je misschien omschrijven hoe zijn uitstraling is? Ik bedoel, jullie zullen toch wel al in cafeetjes en discotheken zijn geweest. Is het een klein, onzeker mannetje temidden van het andere publiek?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef emiliana het volgende:
[..]
moest mijn date-man al een paar relaties of zelfs maar korte flirts hebben gehad, denk ik dat ik er persoonlijk geen punt van zou gemaakt hebben. Dus zo "erg" als jou ben ik nog niet ;-).
Zelfs dat maagd zijn, zou ik misschien nog kunnen aanvaarden. Maar nog nooit getongzoend, daar stond ik toch echt van te kijken. Dan heb je echt wel nog niets meegemaakt...
neen,quote:Op woensdag 16 december 2009 10:51 schreef andlikethathesgone het volgende:
Kun je misschien omschrijven hoe zijn uitstraling is? Ik bedoel, jullie zullen toch wel al in cafeetjes en discotheken zijn geweest. Is het een klein, onzeker mannetje temidden van het andere publiek?
Vicieuze cirkel?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef emiliana het volgende:
Hoe kan het gebeuren dat je in 33 jaar geen enkele vrouw hebt gescoord ? Zelf heb ik hem dit nog niet willen vragen.
Je kunt het in ieder geval een kans geven? Misschien is het een snelle leerling.quote:
Als hij heel lang is kan dat ook het probleem zijn hoor. Ik ken wel meer lange mannen die nog nooit geflept hebben. Is het een extreem geval?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:55 schreef emiliana het volgende:
[..]
neen,
zijn uitstraling is volkomen normaal. Hij gedraagt zich niet sullig of onzeker. HIj is ook niet klein trouwens.
Kijk, moest hij echt klein, lelijk, onzeker, sullig overkomen, zou ik zelf ook wel de vraag kunnen beantwoorden waarom hij nog geen vrouwen heeft kunnen scoren.
Nu vind ik het zo vreemd.
Voor die vent zal er wellicht een (laten we het noemen:) een transitie-relatie nodig zijn om die aanvulling te bewerkstelligen. Dat zal niet zonder slag of stoot zijn gegaan durf ik te wedden, want er moet 33 jaar aan vastgeroest en ingesleten gedrag worden doorbroken. Vervolgens eindigt die relatie dan, omdat het teveel vergt, en pas dáárna zal die vent doorhebben wat hij nou heeft geleerd. Dan is de transitie compleet en is hij de leuke vent geworden die jij beschrijft.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:11 schreef pipilangkousje het volgende:
Als je hem dus later weer terug ontmoete was het dezelfde kerel maar wat er miste dat was dus aangevuld.
Ik denk dat er heel veel meiden dus later wel zoiets hadden van...had ik er nu maar wat meer intresse in gehad. Dus als ik jouw was go for it.
Waar je nu op afknapt zal later verdwenen zijn.
om mijn date even te verdedigen, dit lijkt me toch wel heel erg overdreven.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:19 schreef Garisson72 het volgende:
Voor die vent zal er wellicht een (laten we het noemen:) een transitie-relatie nodig zijn om die aanvulling te bewerkstelligen. Dat zal niet zonder slag of stoot zijn gegaan durf ik te wedden, want er moet 33 jaar aan vastgeroest en ingesleten gedrag worden doorbroken. Vervolgens eindigt die relatie dan, omdat het teveel vergt, en pas dáárna zal die vent doorhebben wat hij nou heeft geleerd. Dan is de transitie compleet en is hij de leuke vent geworden die jij beschrijft.
De vraag is dus of TS zin heeft om zoiets met hem aan te gaan.
Nou probeer het eens uit met hem, zou ik zeggen!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:37 schreef emiliana het volgende:
om mijn date even te verdedigen, dit lijkt me toch wel heel erg overdreven.
Tja, players gaan dit proces al op hun 13e in. Wat zie je in deze date?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:37 schreef emiliana het volgende:
[..]
om mijn date even te verdedigen, dit lijkt me toch wel heel erg overdreven.
mijn eerste vaste relatie en het daar bijhorende samenwonen waren voor mij ook ENORM wennen. Het was een serieuze omwenteling. Het was bovendien niet zoals ik dacht dat het zou zijn en het heeft er serieus om gespannen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
Nou probeer het eens uit met hem, zou ik zeggen!
Want, jij bent al volledig uitontwikkeld op relationeel gebied?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef emiliana het volgende:
[..]
Als hij een transitierelatie nodig heeft, dan ben ik blijkbaar toch niet de ware voor hem.
dit is nu al de derde idiote vraag die je stelt waar ik echt niets mee kan.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:49 schreef andlikethathesgone het volgende:
Want, jij bent al volledig uitontwikkeld op relationeel gebied?
Maar jij was met die eerste relatie ws een heel stuk jonger dan 33. Dat verschil laat zich niet overschatten, denk ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef emiliana het volgende:
mijn eerste vaste relatie en het daar bijhorende samenwonen waren voor mij ook ENORM wennen. Het was een serieuze omwenteling. Het was bovendien niet zoals ik dacht dat het zou zijn en het heeft er serieus om gespannen.
Maar als je elkaar graat ziet, dan ga je er toch gewoon voor.
De reden dat het na jaren toch is uitgeraakt, heeft niets te maken met die (zeer) moeilijke beginperiode.
Als hij een transitierelatie nodig heeft, dan ben ik blijkbaar toch niet de ware voor hem.
Check je PM felle damequote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef emiliana het volgende:
[..]
dit is nu al de derde idiote vraag die je stelt waar ik echt niets mee kan.
Neen, hij is niet overdreven groot.
Ja ik weet dat er players zijn die al op 13-jarige leeftijd beginnen. En wat ik zie in deze date. Wel ik vond hem gewoon leuk gezelschap.
en leg eerst eens uit wat het wil zeggen om uitontwikkeld te zijn op relationeel gebied. Of nog beter, bespaar je de moeite.
Zo je drie vorige vragen zijn beantwoord.
a personal message. heb ik je net verstuurd. klik op het leuke kleine envelopje rechtsbovenin je scherm, of check http://messages.fok.nlquote:
Nope.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je verhaal komt neer op dat de TS dan maar met die maagd van 33 moet gaan omdat 'ie zielig is en een hoop meegemaakt heeft. Nou sorry hoor, het is vast allemaal enorm kut voor 'em, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je als vrouw geen kerel wil die compleet groen is.
[..]
Zijn net zo goed vrouwen met minder ervaring. Zullen in de meeste gevallen niet de meest knappe vrouwen zijn maargoed.
Goed zo. Sluit jezelf niet direct af maar stel je juist open. Mkayyyy?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:34 schreef emiliana het volgende:
[..]
Dit is nu wel overdreven. Maar hij had er wel zichtbaar moeite mee.
Maar goed, dit weekend staat er weer een date gepland. Ik laat het allemaal maar wat op me afkomen.
Nope. Dat heeft niets met internet te maken. Dat heeft te maken met hoe mensen in zn algemeenheid met elkaar omgaan en communiceren. I get your point though.... En wellicht is het hele verwachtingenpatroon wat er aan "daten" of internetdaten hangt daar icm eerder genoemde punt wel het meeste debet aan. Daten sucksquote:Op woensdag 16 december 2009 09:41 schreef emiliana het volgende:
[..]
Ik had het nog niet zo sterk willen formuleren, maar dit gevoel heb ik dus wel een beetje...
Maar goed, ik wil hem toch echt wel wat beter leren kennen. Maar langs de andere kant wil ik hem ook niet aan het lijnje houden.
Het is een andere discussie, maar soms heb ik de indruk dat de (internet)datewereld alleen maar goed is voor snelle beslissers. Even rustig de tijd nemen om iemand echt te leren kennen zit er blijkbaar niet meer in. Want dan hou ik hem aan het lijntje.
Kernwoorden: "dacht ik". Verkeerd gedacht dus misschien. Zeker als je ziet hoeveel mensen dit lezen en zich in de discussie mengen, zelfs apart registreren ervoor komt het dus vaker voor dan je denkt. En dan tellen we de mensen die alleen blijven lezen niet mee. Een indicatie op zich dat het lang niet zo "abnormaal" is als je misschien denkt/dacht. Het lijkt er eerder op te wijzen dat er in een bepaald wereldje geleefd is en daar niet erg ver buiten gekeken is. Of vergis ik me daarin? Ik wil je niet aanvallen maar, wie definieert "normaal"? Jijzelf? De media? Je vrienden? Je werk? Je opleiding? Je sociale leven? Er is geen doorsnee, hoewel men dat wel graag aanneemt. Dan hoef je namelijk niet zo hard na te denken over alles. En ik ben daar net zo schuldig aan als iedereen. Ben geen haar beter. Maar probeer er af en toe wel bij stil te staan en mensen zover te krijgen om dat ook te doen. Als je eens wist hoeveel mannen met soortgelijke problemen worstelen en hoeveel vrouwen er totaal oblivious lijken te zijn van dat fenomeen dan vraag ik me af: wie zijn er nou niet normaal? Bij dat topic komt emancipatie om de hoek kijken, de stand van zaken in de huidige maatschappij, vader/moeder -schap (ouderschap zeg maar) en juist het gebrek daaraan. Really, het is een apart subforum waard, zoveel kan je erover discussieren. En ik denk dat de mensen die bereid zijn dat te doen vanuit een open mind, de mensen zijn die je het beste om je heen kunt hebben. Het loyaalst zijn, rotsen in de branding.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:31 schreef emiliana het volgende:
[..]
ja man, ik heb me er niet echt in gespecialiseerd, moet ik je zeggen, maar de gemiddelde eerste keer gebeurt bij de meesten toch op hun 17/18 de, dacht ik.
En een eerste tongzoen waarschijnlijk dus nog een pak vroeger.
Ik vond je, ondanks mijn kritiek, in de laatste posts erg goed reageren. Alleen deze snap ik dan weer even niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef emiliana het volgende:
[..]
Och wat niet weet wat niet deert blijkt maar weer. Kennelijk nemen enkele vrouwen het hier wel voor lief wanneer je het gewoon in een doofpot van wat verzonnen one-night stands stopt.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat ik weinig keus heb,als ik alles zo lees. Er schijnt sociaal van alles mis met me te zijn.(Het enige dat er 'mis' is is gebrek aan zelfvertrouwen en verlegenheid als ik iemand net ken)
Oohw.. sorryquote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De duim links van mijn post.
Damn... moet ik toch weer reagerenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vermoed dat dáár de schuld wordt gelegd door AK en niet zo zeer bij jou of bij het vrouwelijk geslacht, al wordt dit zo genoemd aangezien het een vrouw tegenover een 33-jarige groene man is in dít geval.
En indien ik het zo correct heb verwoord kan ik mij geheel achter de mening van AK scharen
Dus dat.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef Aarskaboutertje het volgende:
?????? Het is niet mijn bedoeling om "schuld' bij iemand neer te leggen. Laat staan bij een geslacht in zn algemeenheid. Wel denk ik dat er tegenwoordig een aantal dingen een rol spelen die maatschappelijk een bepaalde kant op zijn doorgeslagen en nog niet terug in balans zijn gebracht, maar we komen daar wel. Hoop ik![]()
lol.. Ik vermoed zo dat we beiden maar aan t werk moetenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:42 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Damn... moet ik toch weer reageren
You are correct.
IK hoop dat je relatie snel over isquote:Op woensdag 16 december 2009 13:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Als voorbeeld, ik vond persoonlijk 5 jaar verschil al veel. Ben nu 22 en blijven hangen bij iemand van 10 jaar ouderSimpelweg omdat die me zooo veel meer te bieden heeft dan een leeftijd die ík in mijn hoofd had,
Neujj ben zo blij dat ik iemand heb gevonden met wie ik zo gruwelijk op 1 lijn zit dat ik m niet meer laat gaan hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 13:59 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
IK hoop dat je relatie snel over is![]()
![]()
En NUaan het werk AKtje!!
Ik verdien met de zweep als ik het nu niet echt ga doen....
volgens mij is een relatie met een groot leeftijdsverschil helemaal niet zo uitzonderlijk...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Laten we er van het gemak vanuit gaan dat die man niet heeft gelogen, maar het is gewoon niet ter sprake gekomen. Dolverliefd als je bent op eerste indruk ben je er direct vanuit gegaan dat er hoogstens 5 jaar tussen kon zitten (mijn moeder wordt bijv 50 maar iedereen schat haar in op begin 30 dus ja dat kan)
Mijn nieuwsgierigheid in dit hele verhaal zit er sowieso in in hoeverre gevoel/liefde wordt afgezet tegen maatschappelijke normen (of statistieken, hoe je t ook wilt noemen)
Val hier niemand mee aan, puur interesse (en een beetje verbazing)
Misschien zou je eens een poging moeten wagen om in termen als “gebruikelijk” en “ongebruikelijk” te denken, in plaats van in dit beperkte “normaal” en “abnormaal”-patroontje. Dat komt ten goede aan je weerbaarheid in discussies met mensen die wel verder kunnen denken/redeneren dan hun neus lang is. Het lijkt mij namelijk best lastig, en niet bevorderlijk voor je zelfvertrouwen, om terug te moeten vallen op misplaatst sarcasme als zaken te complex voor je worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, inderdaad zeg! Misschien is nog nooit gezoend hebben op je 33e wel helemaal doodnormaal!
ik ben hetero en wat ik antwoorde op iemand anders. Wat ik bedoel is dat het wel prettig is dat iemand al ervaring heeft en niet telkens om bevestiging moet vragen vanwege de onzekerheid. (<=groentje)quote:Op woensdag 16 december 2009 08:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus een ervaren man, weet bij de 1e keer met jou, direct wat jij lekker of niet lekker vind ?
Knap !
Oeeee.... wat een foute gedachten allemaalquote:Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef noregret het volgende:
Maar leeftijdsverschil en niemand gehad hebben zijn 2 andere dingen vind ik. Iemand die ouder is heeft misschien zelfs meer ervaring, geeft minder problemen dan een jong 'kinderlijk' iemand. Ik blijf erbij dat iemand zonder enige ervaring op die leeftijd op mij overkomt als een afdankertje. en als niemand hem wil moet er wel wat mis met hem zijn. Bovendien; ben IK dan nog wel zo speciaal of pakt hij wat hij pakken kan?
Jij weer hier??!! Hup, aan 't werk!quote:
+1quote:Op woensdag 16 december 2009 15:14 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Jij weer hier??!! Hup, aan 't werk!![]()
Definitie pleasequote:Op woensdag 16 december 2009 15:15 schreef cYbErTiM het volgende:
m.a.w. dumpen nu het nog kan emiliana en zoek een echte vent!
Zo 1 als uit dat topic over: vrouwen die niet snappen, uit de klaagbaak: domme wijven die niet snappen.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Definitie please
Ik had 'een echte vent' en die heb ik goddank gedumpt
Maar wat als je hem in eerste instantie écht leuk vond. Dat je in je hoofd eigenlijk al dacht, jup, dit is hem!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef noregret het volgende:
Ik blijf erbij dat iemand zonder enige ervaring op die leeftijd op mij overkomt als een afdankertje. en als niemand hem wil moet er wel wat mis met hem zijn. Bovendien; ben IK dan nog wel zo speciaal of pakt hij wat hij pakken kan?
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Als je op hoge leeftijd nog geen ervaring hebt met relaties/seksuele handelingen is er toch iets dat niet helemaal normaal is. Dit kan van alles zijn en hoeft niet altijd negatief te zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef noregret het volgende:
Maar leeftijdsverschil en niemand gehad hebben zijn 2 andere dingen vind ik. Iemand die ouder is heeft misschien zelfs meer ervaring, geeft minder problemen dan een jong 'kinderlijk' iemand. Ik blijf erbij dat iemand zonder enige ervaring op die leeftijd op mij overkomt als een afdankertje. en als niemand hem wil moet er wel wat mis met hem zijn. Bovendien; ben IK dan nog wel zo speciaal of pakt hij wat hij pakken kan?
Hmm, het is voor jou nu dus een heel groot iets, hoe zou hij dit voelen? Ik denk dat hij het ook 'vreemd' vind en dat hij ook denkt dat er 'wat mis' is met hem omdat hij nog compleet geen ervaring heeft.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef emiliana het volgende:
[..]
Maar wat als je hem in eerste instantie écht leuk vond. Dat je in je hoofd eigenlijk al dacht, jup, dit is hem!
Die gedachte dat hij waarschijnlijk elke vrouw die hij een beetje leuk vind wel zou nemen, heeft ook al door mijn hoofd gespeeld, trouwens...
Dat is waar ik als 36 jarige "groene" man altijd tegen aanloop.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef noregret het volgende:
Ik blijf erbij dat iemand zonder enige ervaring op die leeftijd op mij overkomt als een afdankertjeoverschotje. en als niemand hem wil moet er wel wat mis met hem zijn. Bovendien; ben IK dan nog wel zo speciaal of pakt hij wat hij pakken kan?
Nah, in dat geval doe je toch gewoon ff een lolletje en maak je er een ONS van. Zal toch ook niet de eerste keer zijn? Kijken of ie je daarna nog leuk vindt. Zo ja, dan is bovenstaand argument een loos argument. In elk geval een stuk minder steekhoudend. Oder nicht?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef emiliana het volgende:
[..]
Maar wat als je hem in eerste instantie écht leuk vond. Dat je in je hoofd eigenlijk al dacht, jup, dit is hem!
Die gedachte dat hij waarschijnlijk elke vrouw die hij een beetje leuk vind wel zou nemen, heeft ook al door mijn hoofd gespeeld trouwens...
Hoezo heb jij geen ervaring met relaties en dergelijke op jouw leeftijd, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:
[..]
Dat is waar ik als 36 jarige "groene" man altijd tegen aanloop.
In gesprekken met vrouwen komt altijd wel een keer de vraag tevoorschijn "en, heb jij al veel relaties gehad ?",
waarop ik dan altijd eerlijk antwoord "nee nog nooit " waarop de meeste vrouwen wel afhaken en degene die nog wel interesse blijven tonen komen vanzelf wel een keer met de vraag of je wel es wat intiemer geweest ben met een vrouw, waarop ik ook weer ontkennend moet antwoorden.
De dames die daarna nog interesse tonen blijken psychisch nogal verkreukeld te zijn en daar kan ik als "onervaren" man dan weer niets mee.
en komt het dan nooit in je op om die "psychisch verkeukelde" vrouwen te gebruiken om wat ervaring mee op te doen? Wat houdt je op zo'n moment tegen ? Als man heb je toch wel je behoeften ? Hoe hou je je zo lang in ?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:
De dames die daarna nog interesse tonen blijken psychisch nogal verkreukeld te zijn en daar kan ik als "onervaren" man dan weer niets mee.
Das nie netjes hequote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef emiliana het volgende:
[..]
en komt het dan nooit in je op om die "psychisch verkeukelde" vrouwen te gebruiken om wat ervaring mee op te doen? Wat houdt je op zo'n moment tegen ? Als man heb je toch wel je behoeften ? Hoe hou je je zo lang in ?
Wat je niet kent mis je ook nietquote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef emiliana het volgende:
[..]
en komt het dan nooit in je op om die "psychisch verkeukelde" vrouwen te gebruiken om wat ervaring mee op te doen? Wat houdt je op zo'n moment tegen ? Als man heb je toch wel je behoeften ? Hoe hou je je zo lang in ?
onenightstands verzinnen... tja, je kan het proberen, maar je zal toch niet lang kunnen verbergen dat je hebt gelogen. Ik kan me niet voorstellen dat ik het niet zou merken.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef Hexagon het volgende:
Das nie netjes he
Dan kun je nog beter gewoon een paar onenight stands verzinnen en het allemaal in de doofpot laten
Zie je, en daar verschillen mannen zoals hij in, van eh... vrouwen... zoals jij. En DAAR reken je hem dan op af? Omdat hij wel manieren heeft?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:20 schreef emiliana het volgende:
[..]
onenightstands verzinnen... tja, je kan het proberen, maar je zal toch niet lang kunnen verbergen dat je hebt gelogen. Ik kan me niet voorstellen dat ik het niet zou merken.
en "gebruiken", tja... mmmmokay, ik denk dat ik soms toch wel eens mannen heb gebruikt om aan bepaalde behoeften te voldoen, en andersom trouwens ook.
ik heb misschien geen manieren, maar ik heb wel natuurlijke behoeften... ik ga er vanuit dat mannen die ook hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:25 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Zie je, en daar verschillen mannen zoals hij in, van eh... vrouwen... zoals jij. En DAAR reken je hem dan op af? Omdat hij wel manieren heeft?
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:28 schreef emiliana het volgende:
[..]
ik heb misschien geen manieren, maar ik heb wel natuurlijke behoeften... ik ga er vanuit dat mannen die ook hebben.
Zie daar wat er gebeurt als de behoeften winnen van de beschaving.quote:Warenhuiswanker opgepaktDe man die een tijd lang een Zweeds warenhuis teisterde door voor de ingang zijn klabanus door het vuistje te halen is eindelijk opgepakt. De politie in Örebro heeft de rukkende man in de boeien kunnen slaan, zo meldt het Zweedse Nerikes Allehanda.
Volgens de krant maakte de man zich meermaals schuldig aan de buitenissigheid, maar rukten de agenten constant te laat uit om de man te kunnen aanhouden. De schennispleger was constant te snel klaar en koos het hazenpad op zijn fiets.
Op tijd
Deze keer was de politie echter voortijdig ingeschakeld en kon de man worden opgepakt toen hij zijn klabanus uit zijn broek wilde halen. Er zal nu een dossier worden aangelegd met een overzicht van alle strapatsen van de extravagante man. Hij zal vermoedelijk worden vervolgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |