abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75643845
Ik hoop dat hij jou niet meer wil. Omdat je volledig uitgewoond bent.
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:17:21 #77
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75643929
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef emiliana het volgende:
Ik kan precies niet meer zo naar hem opkijken. HIj is wat van zijn mannelijkheid verloren, of zoiets
Kijk jou eens een partij diepgang tonen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_75644228
Al die moraalridders hier Tis toch best logisch dat TS zo denkt...op die leeftijd is de kans om iemand tegen te komen die 0 ervaring heeft echt fucking klein. Je hoeft 'm niet meteen aan de kant te zetten, maar ik zou zelf ook wel me twijfels hebben hoor...in de fucking 30 en niet eens gezoend, dude...en dat is niet lullig bedoeld, maar hoe kan dat ingodsnaam?!
pi_75644526
Gewoon deze film samen gaan kijken, goeie ijsbreker
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_75644545
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:17 schreef Garisson72 het volgende:

Kijk jou eens een partij diepgang tonen.
misschien getuigt het wel van diepgang dat ik er wél over nadenk en er me niet zomaar overheen kan zetten .

Maar goed, ik heb in ieder geval beslist dat ik wel nog met hem wil afspreken. We zullen zien waar het schip strandt...
pi_75644599
Waarom vind je het een afknapper eigenlijk? Als het gewoon een leuke jongen is maakt het toch verder niet uit.

Ik beoordeel een man op wie hij nu is, niet op zijn verleden. Of ie nu 1 of 100 anderen heeft gehad maakt me echt niks uit.
pi_75644642
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:37 schreef emiliana het volgende:

[..]

misschien getuigt het wel van diepgang dat ik er wél over nadenk en er me niet zomaar overheen kan zetten .

Maar goed, ik heb in ieder geval beslist dat ik wel nog met hem wil afspreken. We zullen zien waar het schip strandt...
Goede beslissing! Succes!
pi_75644727
quote:
wow, bedankt voor alle reacties. Ik ga dez middag eens alles lezen.

Ik ben nog altijd in dubio. Rationeel heb ik iets van geef de man een kans. Maar emotioneel is er toch iets veranderd na deze bekentenis.

Ik kan precies niet meer zo naar hem opkijken. HIj is wat van zijn mannelijkheid verloren, of zoiets
Het idee van lerares spelen maakt je ook niet wat warmer? Geniet ervan. En weet dat je hem er enorm mee helpt door hem uit zijn schulp te trekken. Als iemand zo lang maagd is dan ligt dat puur aan onzekerheid. En als dat terecht is (hij is erg klein geschapen) kan je altijd nog zeggen dat ie zich eerst maar bezig moet houden met jou "down under" tevreden te stellen, oraal. Daarna hoef je hem nooit meer te zien

Worst case scenario: Het is een watje in bed. Move on. Heb je dat ook weer gedaan.
Best case scenario: Hij verrast je compleet. Bouw er op voort, of niet.
pi_75644810
omdat ik het niet echt normaal vind, ripley1...er moet toch iets achter zitten.

Ik val ook niet echt op onzekere mannen. Misschien is de manier waarop hij zijn "issues" aanbracht bij mij wel in het verkeerde keelgat geschoten. De tranen stonden bijna in zijn ogen.

Als hij gewoon op vaste toon had gezegd: emiliana, dit zijn de feiten, was mijn blik op hem misschien niet zo veranderd.
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:56:26 #85
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_75645170
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:

Ik val ook niet echt op onzekere mannen. Misschien is de manier waarop hij zijn "issues" aanbracht bij mij wel in het verkeerde keelgat geschoten. De tranen stonden bijna in zijn ogen.

Als hij gewoon op vaste toon had gezegd: emiliana, dit zijn de feiten, was mijn blik op hem misschien niet zo veranderd.
Nou, dan weet je toch ook meteen waarom hij 33jr is en geen klap heeft uitgevoerd? Een jankende vent heeft volgens mij niet echt een grote vijver om in te vissen.

Maar of deze mietjes-cyclus bij de beste man doorbroken kan worden door wel een keertje te scoren, daar kan je maar op 1manier achter komen.

Laat'm dan wel ff 3 condooms overelkaar aantrekken ik denk dat na 33jaar droog staan het feestje anders heel snel voorbij is
Je leeft maar één keer...
pi_75645251
quote:

Tja, dat kan ik me nog wel voorstellen, dat is niet iets wat je makkelijk zegt als man van die leeftijd, zelfs een vrouw zou raar aangekeken worden op die leeftijd.
Dat is niet iets waar je op zit te wachten om het te vertellen, maar waarbij het wel moet omdat er anders nog veel vreemder opgekeken wordt als je niet eens weet hoe je moet tongzoenen.

Hij zal wel aardig gezweet hebben toen hij dit moest vertellen, vind het best dapper dat hij het dan ook gewoon heeft gedaan ipv zich anders heeft voorgedaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_75645260
quote:

Ik ben bij een maagdenschool geweest en heb daar de redenen gehoord waarom mannen op die leeftijd nog maagd zijn en dat zijn vaak hele normale dingen hoor

En dat ie het zo bracht is niet gek, hij zal wel vaker zo'n reactie als die van jou hebben gehad.

Eigenlijk vind ik het heel gek dat het in het heden de norm is dat iedereen maar op hun 12e al seks heeft en dat maagd zijn een enorm taboe is.
pi_75645591
¨Hij heeft alles wat ik in een man zoek.¨

In dat geval een non issue.
zelfde als diginoob
pi_75645648
12 jaar is niet de norm, maar 33 jaar nu ook weer niet...

Hoe heeft hij aaaaaaaal die jaren doorgebracht ? Heeft hij dan nooit gedate, nooit eens dronken op een fuif iemand gezoend, nooit eens actief naar een vrouw gezocht toen hij laat ons zeggen 25 jaar was ... hoe doe je het ?
pi_75645846
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef emiliana het volgende:

Hoe heeft hij aaaaaaaal die jaren doorgebracht ? Heeft hij dan nooit gedate, nooit eens dronken op een fuif iemand gezoend, nooit eens actief naar een vrouw gezocht toen hij laat ons zeggen 25 jaar was ... hoe doe je het ?
Vraag het hem zou ik zeggen. Maar alsjeblieft niet op de manier waarop je het hier vraagt, want daar zit al een oordeel in verstopt. Interesseer je gewoon voor hem en praat er over.
pi_75645940
quote:

Dat jij iets niet normaal vindt, hoeft niet niet abnormaal te zijn. En er zal er wacht achter zitten, wat dan nog. En natuurlijk is hij onzeker na 100 afwijzingen en gedachtengangen zoals die van jou.

De juiste toon bestaat niet. Aan je post te zien heb je hier al een oordeel over.

[ Bericht 4% gewijzigd door zwaaibaai op 15-12-2009 12:23:33 (edit. ) ]
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_75646221
Als je in de 30 bent ben je toch op zoek naar een serieuze relatie...tenminste de tijd van proberen en scharrels is toch enigszins voorbij. Als je dan iemand ontmoet die je nog alles moet leren(hoe een relatie werkt etc.) dan is dat ook niet echt alles...
pi_75646369
quote:

Ik ben nog altijd in dubio. Rationeel heb ik iets van geef de man een kans. Maar emotioneel is er toch iets veranderd na deze bekentenis.

Aha, je bent Belgisch.
pi_75646453
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef emiliana het volgende:

Dat is toch niet gek? De meeste mensen zoenen voor het eerst ergens tussen hun 12e en 18e ofzo.
Als je bepaalde problemen had in je jeugd, extreme onzekerheid, dik, veel puisten, whatever, dan is de kans groter dat je daar de boot mist. Vervolgens ben je in je 20er jaren, en dan durf je niet meer, want hee: die meiden vinden je vast belachelijk omdat je nooit een vriendin hebt gehad / nooit hebt gezoend. Dan kost het nog heel wat jaren om je daaroverheen te zetten en in te zien dat je anders alleen eindigt (zie hier de positieve wending, en het bewijs dat het karakter niet per se het probleem is), en dan neem je toch maar het risico. Vervolgens wordt zo een man dan gedumpt door een vrouw zoals jij, die hem terug naar beneden trapt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2009 12:40:51 ]
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:47:20 #95
279527 Muts100
Kijk nou eerst es naar jezelf!
pi_75646728
hmm, wel een beetje vreemd idd, in de dertig en nog nooit gezoend..?!

Maar ja, iemand zal hem toch es een lekkere tongzoen moeten geven!
Hij is dus wel aantrekkelijk, leef je uit, misschien wel een geweldige ervaring!
Hij heeft dus al 20 jaar gedroomd over dit ene moment en jij bent dan degene die hem ontgroent...! WOW
pi_75646854
Wie bepaald wat de max. leeftijd is om t bed voor de eerste keer met iemand te delen? Je voelt toch een klik met iemand? Who cares dat hij nog geen ervaring heeft.. Viel je op een verleden dat je verwacht had of op de persoon zelf?

Kijk, op t moment dat jij initiatief neemt, en hij die gretig beantwoord maar door gebrek aan ervaring, er niks van bakte, had je vermoedelijk gedacht, wat een lapzwans, moet ik met die wasmachine, weg ermee. Wees blij dat hij eerlijk is geweest, je weet wat je ongeveer kunt verwachten, en als ik de posts zo lees kan het alleen maar mee vallen!

Voor mij persoonlijk, ik zou dit niet als een afknapper zien. Als ik eenmaal voor iemand val, val ik voor het hele pakket en niet voor een klein onderdeel, om dit snel maar opzij te wschuiven bij een tegenslag. Maar misschien ben ik ook naief en hopeloos romantisch hoor, zou zo maar kunnen..
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 13:48:43 #97
230491 Zith
pls tip
pi_75648751
quote:

Misschien schaamde hij zich, heeft hij hiervoor al verschillende meisjes zien weglopen nadat hij het vertelde, en kreeg hij tranen in de ogen van het bedenken dat jij ook wel eens uit z'n leven zou kunnen lopen Is toch schattig?

Verder kun je hem nog helemaal kneden in de seks-vorm die jij het liefst hebt, en zal hij z'n uiterste best doen precies alles te doen zoals jij wilt! Goed toch!?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_75648954
quote:

Vertel dit verhaaltje voortaan ff aan alle dates die je voortaan hebt. Dan ff kijken wie hier straks in een soortgelijk bootje zit als de man waar je het nu over zelf over hebt.

"O, die meid is al heeeeeeeeeel lang niet met iemand in een relatie geweest, wat zou er mis met haar zijn?"

Maar hey, dat is dan WEL terecht natuurlijk.

*realiseert zich dat hij al zijn woorden in zal moeten slikken als de reden is dat mijnheer een pedo is*

**gooit olie op emotioneel vuur**
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:00:45 #99
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75649094
Dus het is een kerel die veel problemen heeft en nog nooit wat met een vrouw gedaan heeft.
Klinkt als friendzone verleden etc. Is hij er niet gewoon nog niet achter dat hij homo is ?
Nee onzin. Ik als man met asperger weet als ik zo om me heen kijk dat het vaak zo afloopt.

Heb je hem al eens gevraagd of hij niet gewoon een intelligente autist is ?
Als dat zo is dan kan je als nog wel met hem gaan maar verwacht no easy road.

Vraag mijn exen maar eentje heeft gezworen me te vermoorden als ze me weer tegen komt.
Oohja heel lief en gevoelig doen in het begin is in dat geval meestal maar een houding.

We kunnen de liefste man ter aarde zijn maar ook de meest verschrikkelijke.
Zo als iemand anders in dit topic al eerder aangaf als je af en toe een klootzak bent dan lukt het wel.
Moet je hem wel die klootzak laten zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_75649139
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef Aarskaboutertje het volgende:

Vertel dit verhaaltje voortaan ff aan alle dates die je voortaan hebt. Dan ff kijken wie hier straks in een soortgelijk bootje zit als de man waar je het nu over zelf over hebt.

"O, die meid is al heeeeeeeeeel lang niet met iemand in een relatie geweest, wat zou er mis met haar zijn?"

Maar hey, dat is dan WEL terecht natuurlijk.

*realiseert zich dat hij al zijn woorden in zal moeten slikken als de reden is dat mijnheer een pedo is*

**gooit olie op emotioneel vuur**
ik begrijp hier echt niets van ... sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')