Kijk jou eens een partij diepgang tonen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef emiliana het volgende:
Ik kan precies niet meer zo naar hem opkijken. HIj is wat van zijn mannelijkheid verloren, of zoiets
misschien getuigt het wel van diepgang dat ik er wél over nadenk en er me niet zomaar overheen kan zettenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk jou eens een partij diepgang tonen.
Goede beslissing! Succes!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:37 schreef emiliana het volgende:
[..]
misschien getuigt het wel van diepgang dat ik er wél over nadenk en er me niet zomaar overheen kan zetten.
Maar goed, ik heb in ieder geval beslist dat ik wel nog met hem wil afspreken. We zullen zien waar het schip strandt...
Het idee van lerares spelen maakt je ook niet wat warmer?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef emiliana het volgende:
wow, bedankt voor alle reacties. Ik ga dez middag eens alles lezen.
Ik ben nog altijd in dubio. Rationeel heb ik iets van geef de man een kans. Maar emotioneel is er toch iets veranderd na deze bekentenis.
Ik kan precies niet meer zo naar hem opkijken. HIj is wat van zijn mannelijkheid verloren, of zoiets
Nou, dan weet je toch ook meteen waarom hij 33jr is en geen klap heeft uitgevoerd? Een jankende vent heeft volgens mij niet echt een grote vijver om in te vissen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
omdat ik het niet echt normaal vind, ripley1...er moet toch iets achter zitten.
Ik val ook niet echt op onzekere mannen. Misschien is de manier waarop hij zijn "issues" aanbracht bij mij wel in het verkeerde keelgat geschoten. De tranen stonden bijna in zijn ogen.
Als hij gewoon op vaste toon had gezegd: emiliana, dit zijn de feiten, was mijn blik op hem misschien niet zo veranderd.
Tja, dat kan ik me nog wel voorstellen, dat is niet iets wat je makkelijk zegt als man van die leeftijd, zelfs een vrouw zou raar aangekeken worden op die leeftijd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
Ik val ook niet echt op onzekere mannen. Misschien is de manier waarop hij zijn "issues" aanbracht bij mij wel in het verkeerde keelgat geschoten. De tranen stonden bijna in zijn ogen.
Als hij gewoon op vaste toon had gezegd: emiliana, dit zijn de feiten, was mijn blik op hem misschien niet zo veranderd.
Ik ben bij een maagdenschool geweest en heb daar de redenen gehoord waarom mannen op die leeftijd nog maagd zijn en dat zijn vaak hele normale dingen hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
Vraag het hem zou ik zeggen. Maar alsjeblieft niet op de manier waarop je het hier vraagt, want daar zit al een oordeel in verstopt. Interesseer je gewoon voor hem en praat er over.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef emiliana het volgende:
12 jaar is niet de norm, maar 33 jaar nu ook weer niet...
Hoe heeft hij aaaaaaaal die jaren doorgebracht ? Heeft hij dan nooit gedate, nooit eens dronken op een fuif iemand gezoend, nooit eens actief naar een vrouw gezocht toen hij laat ons zeggen 25 jaar was ... hoe doe je het ?
Dat jij iets niet normaal vindt, hoeft niet niet abnormaal te zijn. En er zal er wacht achter zitten, wat dan nog. En natuurlijk is hij onzeker na 100 afwijzingen en gedachtengangen zoals die van jou.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
Aha, je bent Belgisch.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef emiliana het volgende:
Ik ben nog altijd in dubio. Rationeel heb ik iets van geef de man een kans. Maar emotioneel is er toch iets veranderd na deze bekentenis.
Dat is toch niet gek? De meeste mensen zoenen voor het eerst ergens tussen hun 12e en 18e ofzo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef emiliana het volgende:
12 jaar is niet de norm, maar 33 jaar nu ook weer niet...
Hoe heeft hij aaaaaaaal die jaren doorgebracht ? Heeft hij dan nooit gedate, nooit eens dronken op een fuif iemand gezoend, nooit eens actief naar een vrouw gezocht toen hij laat ons zeggen 25 jaar was ... hoe doe je het ?
Misschien schaamde hij zich, heeft hij hiervoor al verschillende meisjes zien weglopen nadat hij het vertelde, en kreeg hij tranen in de ogen van het bedenken dat jij ook wel eens uit z'n leven zou kunnen lopenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
Vertel dit verhaaltje voortaan ff aan alle dates die je voortaan hebt. Dan ff kijken wie hier straks in een soortgelijk bootje zit als de man waar je het nu over zelf over hebt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef emiliana het volgende:
ik begrijp hier echt niets van ... sorry.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Vertel dit verhaaltje voortaan ff aan alle dates die je voortaan hebt. Dan ff kijken wie hier straks in een soortgelijk bootje zit als de man waar je het nu over zelf over hebt.
"O, die meid is al heeeeeeeeeel lang niet met iemand in een relatie geweest, wat zou er mis met haar zijn?"
Maar hey, dat is dan WEL terecht natuurlijk.
*realiseert zich dat hij al zijn woorden in zal moeten slikken als de reden is dat mijnheer een pedo is*
**gooit olie op emotioneel vuur**![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |