abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75636827
hey allemaal :-),

ik lees hier al een tijdje mee, en hoewel er waarschijnlijk al gelijkaardige topics zijn geweest, denk ik niet dat ik dit geval al heb zien voorbijgaan;

Een paar weken geleden heb ik (31 jaar) via het internet een leuke kerel (33 jaar) leren kennen. Bij onze eerste ontmoetingen was ik in ieder geval enorm door hem gecharmeerd. Hij heeft alles wat ik een man zoek. In tegenstelling tot vorige dates deed deze man wel geen enkele poging tot fysiek contact. Meer dan een kusje op de wang kon er niet af. Bij onze laatste dates kon ik me niet meer inhouden. Ik deed dan ook een (mislukte) poging om hem te tongzoenen.

Toen kwam de aap uit de mouw. Met het angstzweet in het gezicht en met trillende stem bekende hij dat hij nog nooit een relatie heeft gehad. En zelfs nog nooit heeft getongzoend ( laat staan meer ...)

Ik moet zeggen dat ik hier compleet perplex van stond. Zelf heb ik sinds mijn zestiende niet echt stilgezeten. Van one night stands, tot langere flirts, tot samenwonen. Ik heb het allemaal al meegemaakt. Hoe kan het gebeuren dat je in 33 jaar geen enkele vrouw hebt gescoord ? Zelf heb ik hem dit nog niet willen vragen. Na zijn bekentenis was hij niet echt meer in staat om dergelijke vragen te beantwoorden.

Hoe open-minded ik ook ben, ben ik hier toch een beetje op afgeknapt, vrees ik . Volgens mij wil het toch wel iets zeggen over het karakter van een mens als hij zich zo lang niet heeft ingelaten met het andere geslacht.

Ik weet niet wat ik met dit topic wil. Misschien gewoon even van me afschrijven. Misschien zitten hier vrouwen/mannen met gelijkaardige ervaringen...

Zouden jullie je een relatie met een 'groentje' van boven de dertig willen aangaan ? Of vinden jullie het compleet een non-issue ?
pi_75636923
-edit- + note

[ Bericht 96% gewijzigd door Re op 15-12-2009 00:52:19 ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_75636960
Geef hem gewoon een kans. Het hoeft helemaal niets over zijn karakter in zijn algemeenheid te zeggen; hij kan ook veel meegemaakt hebben of whatever. Praat er een keer goed over.
Ik zie sowieso het issue niet zo zeer. Dat voorspellende gedrag... 'het zegt iets over het karakter', wat heb je daar nou eigenlijk aan? Mannen die wel een relatie hebben gehad kunnen net zo goed niet sporen. Gewoon proberen, en als het niet bevalt dan weet je genoeg maar dan heb je het iig niet gebaseerd op aannames.
pi_75636972
quote:
Hoe open-minded ik ook ben, ben ik hier toch een beetje op afgeknapt, vrees ik
Gun hem gewoon dat lolletje en gooi die beentjes de lucht in zou ik zeggen.

Je vind hem toch leuk? Nou en etc en meer van zulks en als het na een paar keer echt niks is kan je alsnog de stekker eruit trekken.

En dan kan die kneus mooi opscheppen tegenover zn WoW-vriendjes dat ie een keer geneukt heeft.

What's the fucking big deal
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75637039
Ze zijn er!

In mijn vriendenkring hebben we B, laten we hem voor het gemak even 'Beer' noemen.

Beer is een knappe jongeman van 36 jaar. Beer is niet dik, niet lelijk, heeft een goede baan, vrienden, geen trauma's uit het verleden, niets. Beer is de ideale schoonzoon. Alleen had Beer -tot voor kort- nog nooit een vriendin gehad. Beer vond dat niet zo nodig, ondanks dat wij -zijn vrienden- hem toch zo nu en dan aan de vrouw (en uiteindelijk zelfs aan de man) hebben proberen te helpen. Beer had d'r geen zin in.

Inmiddels heeft Beer wel een leuk vriendinnetje. Voor het eerst in z'n leven verliefd.

Als ik niet getrouwd zou zijn zou ik Beer hebben genomen. Groentje of niet.

P.s: Beer speelt World of Warcraft.
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:31:15 #6
137556 L.no
Midlife crisis
pi_75637087
Ik vind het een non-issue. Hij is wat later dan de rest, maar ik zou dat geen afknapper vinden.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_75637090
Onzin. Mannen die tot hun 36ste geen vriendin willen (geen seks willen) bestaan niet. Waarschijnlijk was Beer, als hij echt zo normaal was verder, gewoon onzeker...
pi_75637128
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:31 schreef RRGJL het volgende:
Onzin. Mannen die tot hun 36ste geen vriendin willen (geen seks willen) bestaan niet. Waarschijnlijk was Beer, als hij echt zo normaal was verder, gewoon onzeker...
Zou kunnen natuurlijk, kan niet in z'n hoofd kijken
Nooit echt bemerkt in ieder geval!
pi_75637166
Als je een relatie met iemand wilt aangaan, moet je er in goede en slechte tijden voor hem of haar zijn. Deze jongen heeft nu al een flinke stap gezet door zijn groen-zijn op te biechten. Kijk gewoon eens hoe het loopt en ga met hem om omdat je hem leuk vindt, niet omdat zijn seksuele verleden je aanspreekt.
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:35:22 #10
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_75637202
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:31 schreef L.no het volgende:
Ik vind het een non-issue. Hij is wat later dan de rest, maar ik zou dat geen afknapper vinden.
Nouja, het kan natuurlijk wel iets zeggen over je sociale vaardigheden en hoe je functioneert in een maatschappij.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:39:30 #11
137556 L.no
Midlife crisis
pi_75637301
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:35 schreef nietzman het volgende:

[..]

Nouja, het kan natuurlijk wel iets zeggen over je sociale vaardigheden en hoe je functioneert in een maatschappij.
Weet ik. I don't mind.
pi_75637307
Grappig.

Als een man een vrouw tegenkomt die nog zo groen is als gras krijgt hij een stijve tot aan het plafond. Dat is mooiste wat er is. Een maagd die gewacht heeft op jou!

Als een vrouw een man tegenkomt die te weinig heeft geneukt dan knappen ze daar op af

"als andere vrouwen hem niks vinden, dan zal er wel iets mis zijn met hem OF MIJN SMAAK"

Kom op, sta toch eens een keer waar voor je staat. Jij vindt hem toch leuk? Who gives a fuck dat andere vrouwen dat niet zo vinden?
Er is maar 1 weg naar geluk, en dat is kappen met al het geen wat er niet toe doet, zoals meningen van anderen bv en dingen doen die er WEL toe doen -> Liefde, sex, plezier.

Als jij je niet meer kon inhouden om hem te tongzoenen op die avond, dan vind je hem dus leuk. Ga er voor.
pi_75637325
misschien heeft hij dit probleem al 15 jaar, om het nou op te geven om deze reden zou ik stom vinden.
pi_75637347
quote:
Dat is mooiste wat er is. Een maagd die gewacht heeft op jou!
Ehmz, niet bepaald. Ik heb liever iemand die van de hoed en de rand weet zegmaar dan iemand die niks kan
vosss is de naam,
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 00:41:56 #15
230491 Zith
pls tip
pi_75637351
Jammer dit zo van je te moeten horen Emiliana... Ik bel je morgen wel even.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_75637367
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:41 schreef Zith het volgende:
Ahh, het topic is ineens een stuk leuker geworden
vosss is de naam,
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:43:20 #17
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75637376
Ik ken een jongen die is autistisch die is 23 en bloost nog bij een programma over sex.
Heb je niet gewoon een autist aan de haak ts.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 00:43:25 #18
230491 Zith
pls tip
pi_75637378
nee dat is dus een garpje
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:43:35 #19
137556 L.no
Midlife crisis
pi_75637384
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:41 schreef vosss het volgende:

[..]

Ehmz, niet bepaald. Ik heb liever iemand die van de hoed en de rand weet zegmaar dan iemand die niks kan
Als je hem/haar zulke dingen niet langzaam kan aanleren, dan vind ik je ook niet echt iets van bakken.
pi_75637420
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:43 schreef L.no het volgende:

[..]

Als je hem/haar zulke dingen niet langzaam kan aanleren, dan vind ik je ook niet echt iets van bakken.
Nouja het kán wel, zeker indien leuk genoeg, maar ik heb toch de voorkeur voor iemand die geen maagd meer is
vosss is de naam,
pi_75637442
ontmaag je hem. Klaar, is die ook geen maagd meer.
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:46:56 #22
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_75637461
ik kan die vent wel begrijpen
op mn 15 eens verliefd geweest, égt verliefd, niet goed afgelopen, en sindsdien nooit meer dat gevoel geevenaard.. resultaat was dat ik geen meisje moest hebben.. gelukkig ben ik een klootzak en een zatlap en heb ik scharrels gehad. nu op mn 21ste nog geen relatie gehad langer als 2 maand,
ow ow mijn huidige relatie is nu 2maand,maar ik dump ze na nieuwjaar
sommigen beschouwen mij als een gevoelloze klootzak.. ik kan gewoon niet meer verliefd worden, dat gevoel wil je echtniet hebben.

conclusie, als ik geen klootzak was geweest, was ik op mn 30ste wrsl ook nog zo groen als iets
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:47:03 #23
137556 L.no
Midlife crisis
pi_75637463
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Nouja het kán wel, zeker indien leuk genoeg, maar ik heb toch de voorkeur voor iemand die geen maagd meer is
Wat is de reden eigenlijk?
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:48:35 #24
268260 Dr.Mikey
pi_75637496
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:41 schreef Zith het volgende:
R.I.P DTS.
pi_75637501
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:47 schreef L.no het volgende:

[..]

Wat is de reden eigenlijk?
Omdat neuken met iemand die niet weet hoe het moet niet tof is.

Daarom.

En nou kappen met dat gezuig
vosss is de naam,
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:50:37 #26
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_75637532
En dan verklaren vrouwen dat mannen close minded zijn.
Als hij je heeft kunnen verleiden tot soppen aan toe, dan is er weinig mis met zijn social skills lijkt me.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:50:58 #27
213821 pistoletsopzondag
Professioneel lurker
pi_75637541
Een non-issue is het zeker en vast niet

Ik zou echter opletten met dit toe te schrijven aan karakter.
Je weet niet hoe 't komt want hij was niet in staat om er nog over te praten na z'n bekentenis.
Zeggen dat er dan wel iets mis moet zijn met z'n karakter slaat voorlopig nergens op IMO
(vreemd ook dat dat bijzondere karakter je de afgelopen weken zo goed beviel dan, if you catch my drift).
Misschien is hij de laatste 5 jr. enkel vrouwen tegengekomen die afknapten op zijn gebrek aan ervaring... (om maar een voorbeeld te noemen).

Ben zelf 36 en weet echt niet of ik het zou zien zitten om van nul te herbeginnen.
Ik vrees van niet.
Er is een kans dat hij geen natuurralent blijkt te zijn met een hoop gestuntel vandien.
Op sexueel vlak zou ik dat een ongelofelijke turn-off vinden

Los van het sexuele zijn er natuurlijk nog de andere aspecten van een relatie.
Zal hij je claimen? (als hij dan eindelijk aan de vrouw is kan het wel zijn dat hij er alles aan zou doen om dat zo te houden) etc.

Anderzijds: als jij bereid zou zijn om er tijd en energie in te steken kan je binnen een half jaar al een heel eind verder staan natuurlijk.
Vanuit moreel oogpunt vind ik het persoonlijk redelijk min om hem te laten vallen wegens gebrek aan ervaring (hoewel ik voor mezelf de kans ook 80% acht dat ik het er maar bij zou laten).
Hangt ook af van het pure en onbezoedelde aspect van de sex die je de eerste tijd te wachten staat.
Ben je daar voor te vinden of heb je daar al iets te veel vegen voor op je ziel/lakens?
Terugschroeven na reeds de nodige ervaring te hebben opgedaan is niet zo evident vrees ik (en dan heb ik het niet enkel over het feit of hij je kan bevredigen maar ook of je bereid bent om er veel/genoeg over te praten en of je voldoende geduld kan opbrengen).
Als je 't geduld niet hebt zou ik er niet aan beginnen.

Het is wel delicaat. Indien je nu besluit om er voor te gaan dan kan je binnen 2 weken niet terugkrabbelen want dan bezorg je die kerel waarschijnlijk een enorme deuk en dat is iets wat jij TEN ALLEN TIJDE moet zien te voorkomen. Als je beslist om er voor te gaan dan dien je je echt wel aan je beslissing te houden
(denk maar aan zijn angstzweet en trillende stem. Het zit nu al diep genoeg).

Als ik jou was zou ik er nog ettelijke nachtjes goed over nadenken (en vergeet niet dat je hier in je OP net hebt gezegd dat hij verder alles heeft wat je zoekt in een man).

Blijf in ieder geval normaal doen tegen hem
Succes!
De fanfare van honger en dorst.
pi_75637548
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:39 schreef 12-1985 het volgende:
Grappig.

Als een man een vrouw tegenkomt die nog zo groen is als gras krijgt hij een stijve tot aan het plafond. Dat is mooiste wat er is. Een maagd die gewacht heeft op jou!

Als een vrouw een man tegenkomt die te weinig heeft geneukt dan knappen ze daar op af

"als andere vrouwen hem niks vinden, dan zal er wel iets mis zijn met hem OF MIJN SMAAK"

Kom op, sta toch eens een keer waar voor je staat. Jij vindt hem toch leuk? Who gives a fuck dat andere vrouwen dat niet zo vinden?
Er is maar 1 weg naar geluk, en dat is kappen met al het geen wat er niet toe doet, zoals meningen van anderen bv en dingen doen die er WEL toe doen -> Liefde, sex, plezier.

Als jij je niet meer kon inhouden om hem te tongzoenen op die avond, dan vind je hem dus leuk. Ga er voor.
Die dus...wat maakt het uit dat hij geen ervaring heeft...kun je het hem allemaal mooi leren hoe het moet
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:52:06 #29
137556 L.no
Midlife crisis
pi_75637558
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:48 schreef vosss het volgende:

[..]

Omdat neuken met iemand die niet weet hoe het moet niet tof is.

Daarom.

En nou kappen met dat gezuig
Klinkt best zielig. Als je het niet gedaan hebt, dan kan je moeilijk iets aan doen. Als mensen je afwijzen omdat je iets nog niet gedaan hebt,vind ik best jammer.
Maargoed, boeiend.
Kappen met gezuig? wtf
pi_75637603
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:52 schreef L.no het volgende:

[..]

Klinkt best zielig. Als je het niet gedaan hebt, dan kan je moeilijk iets aan doen. Als mensen je afwijzen omdat je iets nog niet gedaan hebt,vind ik best jammer.
Maargoed, boeiend.
Kappen met gezuig? wtf
Ik zeg toch ook niet dat ik ze zou afwijzen? Ik zeg alleen dat ik liever neuk met een meid die geen maagd is. Ik vind dat prettiger. En jij zit daar over te zuigen ja.

Anyway, ik ga naar bed, laat zat dacht ik zo
vosss is de naam,
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:57:48 #31
137556 L.no
Midlife crisis
pi_75637674
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:54 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat ik ze zou afwijzen? Ik zeg alleen dat ik liever neuk met een meid die geen maagd is. Ik vind dat prettiger. En jij zit daar over te zuigen ja.

Anyway, ik ga naar bed, laat zat dacht ik zo
En ik wilde alleen een uitleg. Je hoeft het niet te geven.
Doei.
pi_75637817
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef emiliana het volgende:

ik lees hier al een tijdje mee, en hoewel er waarschijnlijk al gelijkaardige topics zijn geweest, denk ik niet dat ik dit geval al heb zien voorbijgaan;

Een paar weken geleden heb ik (31 jaar) via het internet een leuke kerel (33 jaar) leren kennen. Bij onze eerste ontmoetingen was ik in ieder geval enorm door hem gecharmeerd. Hij heeft alles wat ik een man zoek. In tegenstelling tot vorige dates deed deze man wel geen enkele poging tot fysiek contact. Meer dan een kusje op de wang kon er niet af. Bij onze laatste dates kon ik me niet meer inhouden. Ik deed dan ook een (mislukte) poging om hem te tongzoenen.

Toen kwam de aap uit de mouw. Met het angstzweet in het gezicht en met trillende stem bekende hij dat hij nog nooit een relatie heeft gehad. En zelfs nog nooit heeft getongzoend ( laat staan meer ...)

Ik moet zeggen dat ik hier compleet perplex van stond. Zelf heb ik sinds mijn zestiende niet echt stilgezeten. Van one night stands, tot langere flirts, tot samenwonen. Ik heb het allemaal al meegemaakt. Hoe kan het gebeuren dat je in 33 jaar geen enkele vrouw hebt gescoord ? Zelf heb ik hem dit nog niet willen vragen. Na zijn bekentenis was hij niet echt meer in staat om dergelijke vragen te beantwoorden.

Hoe open-minded ik ook ben, ben ik hier toch een beetje op afgeknapt, vrees ik . Volgens mij wil het toch wel iets zeggen over het karakter van een mens als hij zich zo lang niet heeft ingelaten met het andere geslacht.

Ik weet niet wat ik met dit topic wil. Misschien gewoon even van me afschrijven. Misschien zitten hier vrouwen/mannen met gelijkaardige ervaringen...

Zouden jullie je een relatie met een 'groentje' van boven de dertig willen aangaan ? Of vinden jullie het compleet een non-issue ?

33 is wel héél erg oud om nog een groentje te zijn.
Ik vind echter niet dat je hem nu uit je hoofd moet zetten. Ik bedoel, eens moet toch de eerste keer zijn? En het feit dat hij nog nooit heeft gezoend en ook nog nooit een relatie heeft gehad wil toch niet gelijk zeggen dat hij geen goede partner kan zijn?
Mijn advies: Get over it, probeer er niet teveel aan te denken. Als het je echter teveel afleidt zou ik zeggen "Kap het af, voordat het serieus wordt, want je wilt hem ook niet aan het lijntje houden".

Maar als je hem dan over een jaar of drie tegenkomt en hij is gelukkig getrouwd met een droomvrouw en heeft twee geweldige kindertjes of zoiets, dan moet je niet klagen want jij wou hem niet toen het kon om een stomme reden
pi_75637818
Blijkbaar is hij sociaal capabel genoeg om jou te versieren en ben je zo onder de indruk van 'm dat je zelf pogingen gaat zitten doen. Tot zover is er dus niets mis met 'm. Waarom kijk je niet eerst 's ff of je vooroordelen überhaupt wel waar zijn? Ja, hij is groen, so what, wie weet is het een natuurtalent, of passen jullie gewoon goed bij elkaar.

Ik zou het er wel over hebben, gewoon vragen uit nieuwsgierigheid of hij dan nooit de behoefte heeft gehad ofzo, maar ga 'm nou niet als freak behandelen, als je 'm zo leuk vindt.
pi_75637834
Deze jongen/man zal je waarschijnlijk alles geven als je hem de kans geeft. Lijkt mij dat ie vaak is afgewezen/pech heeft gehad. Aangezien heel veel meiden hier op afknappen. Als je dit laat lopen, zit je de rest van je leven opgescheept met de rest van het zooitje. Hij kan voor hetzelfde geld wel heel zijn leven besteed hebben aan iets anders, wat hij toendertijds belangrijker vond.
"That is not a dream, that is a substitute for reality"
pi_75637994
Tsjonge, wat staan sommige mensen hier snel met hun oordeel klaar zeg...
pi_75638053
Het hoeft trouwens helemaal niet, dat er iets msi met 'm is. Ik ken meerdere gewone leuke jongens, die gewoon nog geen relatie of iets hebben gehad. Redenen verschillen van 'met andere dingen bezig geweest' tot 'niet de juiste tegengekomen'.

Maar goed, als je niet al mínstens 5 relaties hebt gehad ben je natuurlijk een ontzettend traditionele kneus .
  dinsdag 15 december 2009 @ 01:30:01 #37
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_75638255
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Het hoeft trouwens helemaal niet, dat er iets msi met 'm is. Ik ken meerdere gewone leuke jongens, die gewoon nog geen relatie of iets hebben gehad. Redenen verschillen van 'met andere dingen bezig geweest' tot 'niet de juiste tegengekomen'.

Maar goed, als je niet al mínstens 5 relaties hebt gehad ben je natuurlijk een ontzettend traditionele kneus .
Dat wijf lijkt wel een vent.
pi_75638295
quote:

Wat een vreselijk dom en kansloos topic.

Wat voor oppervlakkig typje ben je eigenlijk? Ah... geslacht: vrouw.

Duidelijk. Never mind.
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
  dinsdag 15 december 2009 @ 01:33:35 #39
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_75638311
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:14 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Tsjonge, wat staan sommige mensen hier snel met hun oordeel klaar zeg...
Zoals de TS?
pi_75638356
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:27 schreef vosss het volgende:

[..]

Gun hem gewoon dat lolletje en gooi die beentjes de lucht in zou ik zeggen.

Je vind hem toch leuk? Nou en etc en meer van zulks en als het na een paar keer echt niks is kan je alsnog de stekker eruit trekken.

En dan kan die kneus mooi opscheppen tegenover zn WoW-vriendjes dat ie een keer geneukt heeft.

What's the fucking big deal
Kijk... jij snapt het. Maar dat domme wijf weer niet natuurlijk.

3x raden waarom die gozer nog nooit met een vrouw geweest is....

Hahaha, ik sla mezelf af en toe zelfs letterlijk voor mn kop als ik een wijf heb volgeblaft. Jullie zijn al die energie eigenlijk niet eens waard meer tegenwoordig.

Daarom ga ik sinds een tijdje ook meestal onderop. En met kerstbomen sjouwen laat ik vrouwlief het werk doen. En roep ik: EMANCIPATIE AAN HET WERK! Komt dat zien.

Wat een vreselijke MUTSEN zijn die wijven ook voor een groot deel. Doet me denken aan een ander topic. Iets over chickies van 16 die zwanger zijn en zich door mocro's en negerts laten meppen.
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
  dinsdag 15 december 2009 @ 01:39:10 #41
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_75638395
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:36 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Kijk... jij snapt het. Maar dat domme wijf weer niet natuurlijk.

3x raden waarom die gozer nog nooit met een vrouw geweest is....

Hahaha, ik sla mezelf af en toe zelfs letterlijk voor mn kop als ik een wijf heb volgeblaft. Jullie zijn al die energie eigenlijk niet eens waard meer tegenwoordig.

Daarom ga ik sinds een tijdje ook meestal onderop. En met kerstbomen sjouwen laat ik vrouwlief het werk doen. En roep ik: EMANCIPATIE AAN HET WERK! Komt dat zien.

Wat een vreselijke MUTSEN zijn die wijven ook voor een groot deel. Doet me denken aan een ander topic. Iets over chickies van 16 die zwanger zijn en zich door mocro's en negerts laten meppen.
Die emancipatietak vind ik ook hilarisch
SJOUW JE EIGEN WIJN DOOS!
JA KRENG, JIJ WILT ZO GRAAG EEN PARKETVLOER! LEGGEN TRUT! EN RECHT!
pi_75638405
Mijn eerste reactie zou ook zijn 'aaah run away! er is vast iets mis met hem'. Maar als ik er zo over nadenk zou ik het wel nog even aankijken. Een vriend van me (weliswaar 10 jaar jonger, maar toch net iets te oud om helemaal groen te zijn) heeft ook nog nooit gezoend, en dat komt alleen omdat hij consequent nét niet vlot genoeg zijn interesse laat blijken en telkens in de friendszone terecht komt. Het kan iets heel simpels zijn waardoor iemand geen relaties heeft gehad.

Dat wordt trouwens wel wippen als konijnen denk ik, als je eenmaal begint...
pi_75638411
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:35 schreef nietzman het volgende:

[..]

Really?

DEZE zieke maatschappij, en daar ga je in deze context een oordeel over iemand vellen?

(ja, ik zeik alles af, behalve als het serieus is, en dit, net als vuurwerkgewonden of chickies die zich door negerts laten meppen, vind ik serieus. Berlusconi die door een beeld in elkaar gemept wordt vind ik echter niet iets serieus en ik vind dat hij blij mag zijn dat ik er niet was want ik had hem met jezus aan het kruis voor zn giechel gezwaaid)
pi_75638457
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:40 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Really?

DEZE zieke maatschappij, en daar ga je in deze context een oordeel over iemand vellen?

(ja, ik zeik alles af, behalve als het serieus is, en dit, net als vuurwerkgewonden of chickies die zich door negerts laten meppen, vind ik serieus. Berlusconi die door een beeld in elkaar gemept wordt vind ik echter niet iets serieus en ik vind dat hij blij mag zijn dat ik er niet was want ik had hem met jezus aan het kruis voor zn giechel gezwaaid)
Kijk, van jou wil ik dan wel weer oprecht geloven dat vrouwen je nog niet met een meter lange stok aan zouden willen raken. Hoelang sta jij al droog, knul?
pi_75638512
Er is maar één manier om ervoor te zorgen dat hij niet meer groen is...
pi_75638591
Hoe langer iemand wacht, hoe moelijker het waarschijnlijk voor hem wordt om die stap te zetten. Als je ouder wordt "verwacht" gewoon iedereen dat je ervaring hebt, maar dat wil niet zegen dat er "iets heel erg mis is"...volg gewoon je gevoel en zolang je er prettig bij voelt is er niets aan de hand.
Het wordt waarschijnlijk de eerste paar keer een beetje een gestundel, maar ook hij krijgt er oefening in en na een paar keer merk je er niets meer van...Als hij als mens ok is, geef hem een kans! Of heb je liever iemand die het hele hockeyteam al heeft gehad?

[ Bericht 5% gewijzigd door Zana op 15-12-2009 01:59:54 ]
pi_75638596
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Blijkbaar is hij sociaal capabel genoeg om jou te versieren en ben je zo onder de indruk van 'm dat je zelf pogingen gaat zitten doen. Tot zover is er dus niets mis met 'm. Waarom kijk je niet eerst 's ff of je vooroordelen überhaupt wel waar zijn?
Probleem zit dus ook duidelijk bij TS en haar medestanders.
quote:
Ja, hij is groen, so what, wie weet is het een natuurtalent, of passen jullie gewoon goed bij elkaar.
Nee, TS is te onzeker van zichzelf om ruggengraat te tonen in situaties als deze. Deze man zal door haar (onbewuste) toedoen waarschijnlijk na verloop van tijd erg pijn gedaan worden. Of hij knapt al vrij snel af op haar.
quote:
Ik zou het er wel over hebben, gewoon vragen uit nieuwsgierigheid of hij dan nooit de behoefte heeft gehad ofzo, maar ga 'm nou niet als freak behandelen, als je 'm zo leuk vindt.
Alleen al het feit dat dit bij haar een rol speelt in haar bovenkamer vind ik reden genoeg om het nu af te kappen. Zulke vreselijk kleine geesten zijn niet in staat om met de stroming mee te gaan en dat vol passie te kunnen blijven doen. Daarbij, de ruggengraat is er vaak gewoon niet voor.

Ooit weleens afgevraagd waarom vrouwen zo vaak naar "assertiviteits cursussen" gaan? Of waarom het gros van de anti-depressiva aan de vrouw wordt voorgeschreven?

Ik zou ook depressief worden als ik een vrouw was. No pun intended....

[ Bericht 1% gewijzigd door Aarskaboutertje op 15-12-2009 02:00:18 ]
pi_75638637
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Kijk, van jou wil ik dan wel weer oprecht geloven dat vrouwen je nog niet met een meter lange stok aan zouden willen raken. Hoelang sta jij al droog, knul?
Dit dus... typisch wijven. Point made.
En dit zijn dus echt met recht WIJVEN. Is geen molecuul vrouw aan.
pi_75638730
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:58 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Dit dus... typisch wijven. Point made.
En dit zijn dus echt met recht WIJVEN. Is geen molecuul vrouw aan.
Want jij belichaamt waar Shakespeare over schreef, zeker .

Jochie, niemand trapt in je stoere-vent-met-heus-wel-haar-op-z'n-ballen- -act, geef het op .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2009 02:08:22 ]
pi_75638777
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Want jij belichaamt waar Shakespeare over schreef, zeker .

Jochie, niemand trapt in je stoere-vent-met-heus-wel-haar-op-z'n-ballen- -act, geef het op .
Je doet je naam eer aan

Ga je tuinbroek aandoen en haal ff een kop koffie voor me, anders val ik zo in slaap van je saaie reacties.
pi_75638795
Volgens mij heeft Kabouter Wesley van hierboven een beetje last van een opspelend trauma

Mensen lekker bot een spiegel voorhouden is ok, maar je kunt het overdrijven.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_75638840
Lekker fucking boeiend hoe nat die achter de oren is? Gewoon kijken hoe het loopt, kan altijd nog goed gaan (of fout). Als jij niet toe bent aan een project moet je het gewoon niet doen natuurlijk, maar dat zegt dan natuurlijk ook wel meer over jou als persoon als over hem.

Verder is iedereen in dit topic wel lekker bot bezig zeg.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:22:20 #53
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_75638841
De TS is een man die op het punt staat zijn eerste vriendinnetje te vertellen dat hij nog maagd is. Zien jullie dat nou echt niet?
Emiliana? Emiel zeker....
Daarbij is de kans heul heul heul erg klein dat de man in kwestie in zijn dertiger jaren nog maagd is; dan ben je echt wel een keer naar de hoeren geweest, hoe kansloos het ook klinkt.

Maar goed, OT: Non-issue, TS. Dit is echt aanstellerij.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:25:22 #54
118585 Crutch
pi_75638865
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:13 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Je doet je naam eer aan

Ga je tuinbroek aandoen en haal ff een kop koffie voor me, anders val ik zo in slaap van je saaie reacties.
Want je hebt een tuinbroek nodig om koffie in te schenken? Jji moet trouwens al lang slapen, kom op computer uit en tanden poetsen.
Je moeder is een hamster
pi_75638874
Ik snap je punt TS, ik zou ook véél liever échte mannen zoals hierboven willen hebben.
pi_75638882
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:25 schreef Crutch het volgende:

[..]

Want je hebt een tuinbroek nodig om koffie in te schenken? Jji moet trouwens al lang slapen, kom op computer uit en tanden poetsen.
Ja pa.
pi_75638890
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap je punt TS, ik zou ook véél liever échte mannen zoals hierboven willen hebben.
Dankje, sarcastische godin die je bent
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_75638903
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:22 schreef Crutch het volgende:
Daarbij is de kans heul heul heul erg klein dat de man in kwestie in zijn dertiger jaren nog maagd is; dan ben je echt wel een keer naar de hoeren geweest, hoe kansloos het ook klinkt.
Nou, ik ken al 2 mannen van 30+ (1 zelfs 40+) die nog maagd zijn. Alles is mogelijk, maar ik zet mijn geld er op in dat geen van beiden dat probleem heeft 'opgelost' door naar de hoeren te gaan.

Over hoe het zo kan lopen weid ik morgen wel uit. Nu bedtijd
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:34:17 #59
118585 Crutch
pi_75638919
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:31 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Nou, ik ken al 2 mannen van 30+ (1 zelfs 40+) die nog maagd zijn. Alles is mogelijk, maar ik zet mijn geld er op in dat geen van beiden dat probleem heeft 'opgelost' door naar de hoeren te gaan.

Over hoe het zo kan lopen weid ik morgen wel uit. Nu bedtijd
Aha, weddenschapje?

Truste, ik ga ook.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:37:31 #60
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75638943
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:39 schreef cerror het volgende:

[..]

Die emancipatietak vind ik ook hilarisch
SJOUW JE EIGEN WIJN DOOS!
JA KRENG, JIJ WILT ZO GRAAG EEN PARKETVLOER! LEGGEN TRUT! EN RECHT!
Ik wilde het topic verlaten, maar ik moet toch even laten weten dat ik jouw reactie hilarisch vind, cerror !
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_75639053
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:16 schreef Puntenjager het volgende:
Volgens mij heeft Kabouter Wesley van hierboven een beetje last van een opspelend trauma

Mensen lekker bot een spiegel voorhouden is ok, maar je kunt het overdrijven.
Naja, kijk... dat is dus wat ik denk als ik de openingspost lees. Van dat soort oppervlakkigheden krijg ik echt vreselijk de kriebels. ZEKER omdat de TS de persoon in kwestie wel degelijk heel erg leuk vindt. En dan valt er iets voor wat niet binnen het geeikte patroontje valt en dan......... dan ist opeens niks meer? Ik vind dat echt een teken dat je gewoon niet in een relatie met zo iemand kan stappen. Ja, het kan wel, maar dan moet je wel heel goed realiseren dat als je dat doet, dat je dan een risico neemt. Als DIT al een reden is om zo met iemand om te gaan, hoe is het dan als er ECHT iets ernstig met 1 vd 2 gebeurt tijdens de relatie? Come on... Weet je, dan vind ik wel dat TS de jongen in kwestie op z'n minst er goed van op de hoogte moet stellen hoe ze er tegenover staat en waarom dat zo is, en als ze er niet mee door wilt gaan dan moet ze er wel even bij vertellen dat het echt aan haar ligt. En of de jongen in kwestie dat, diep van binnen, dan nog zal geloven.... I don't know.

En begrijp me niet verkeerd: ieder zn meug hoor. Alleen de OP geeft wel aan hoe deze persoon een beetje tegenover dit soort dingen staat en onzekerheid en mogelijk conformiteit een grote rol spelen voor haar en ik denk dat als iemand in zn dertigste idd nog nooit gezoend heeft oid, dat er dan onderhuids best wat zeer zal zitten, bewust of onbewust. Dat kan bijna niet anders. En ik denk dat je in relaties in zn algemeenheid door dat soort dingen heen moet kunnen en willen bijten als de relatie enige waarde moet gaan hebben. Los van hoe je jezelf in de spiegel aankijkt als je van jezelf weet dat je om dergelijke futiliteiten/oppervlakkigheden mensen zo laat.... vallen, eigenlijk. Het zal niet de eerste keer zijn (mag ik hopen) en ook zeker niet de laatste keer dat dergelijke "struikelblokken" (ahum...) zich op zullen werpen. Dus is dit een mooie tijd om je op dat vlak wat verder te ontwikkelen. Maar goed... zover is het dus nog niet helemaal klaarblijkelijk.

En dan? Meteen de stekker eruit trekken? Of jezelf inzetten voor het 1 of 't ander? Eigenlijk kan ik daar niets over zeggen, logischerwijs. Maar waar ik me wel het meeste aan irriteer is het feit dat TS de persoon gewoon leuk vind en door een stukje onzekerheid van haar kant, danwel sociale conditionering die onbewust opgelegd is (immers wijkt de jongen in dit stukje af van de ideeen van wat gangbaar is en DAAR wordt naar gehandeld, niet naar wat of wie hij is) nu zichzelf de kans op iets heel leuks zou ontnemen. Om een non-reden. Naja, anders dan haar eigen onzekerheid/oppervlakkigheid. En hey, als het een weloverwogen beslissing is, then so be it.... maar ik heb de indruk dat dat dus niet zo is. En dat de redenatie die gebruikt wordt in de gemiddelde reactie wel degelijk middelen zijn om de situatie een wending te geven, maar of TS er ook op een dieper liggend persoonlijk vlak wat aan heeft dat weet ik niet.

En nee, dan kan je niet te ver gaan in de spiegel voorhouden. Hoewel ik wel een handje heb van "ff bot reageren want je ziet het zelf donders goed als je je ogen opent". Maar als men echt niet bereid is of niet het inzicht heeft om over te gaan tot een bepaalde mate van zelfreflectie, dan......

But that is just me.... En een ieder is vrij om te doen en laten wat hij of zij wilt natuurlijk.
pi_75639580
Ja , non issue inderdaad ; je kunt niet in je eentje een relatie aangaan met iemand. toch?
uiteindelijk lukt altijd alles
  dinsdag 15 december 2009 @ 08:15:51 #63
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_75639995
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:39 schreef 12-1985 het volgende:
Daar mag je gerust voor jezelf spreken, want: Hell no. Dan vraag ik me net zo goed af wat er mis met d'r is.
Ik ga naar huis.
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 08:59:23 #64
230491 Zith
pls tip
pi_75640590
Je beschrijft hem als een respectvol en aardige jongen, niet lelijk of wat dan ook... maar je vind het zo vervelend dat hij z'n piemel niet in andere meiden heeft gestopt?
pi_75640747
Stel je toch eens voor zeg, een man van 33 zonder sex- of relatie-ervaring, geef je groot gelijk hoor TS, gelijk afkappen die handel, wat kan jou het schelen dat het verder een toffe vent is...

Op naar een man die je bij de eerste neukbeurt alle hoeken van de slaapkamer laat zien !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_75640821
Hij is alles wat je zoekt, maar je knapt wel af op zijn verleden?
  dinsdag 15 december 2009 @ 09:19:24 #67
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_75640933
Je moet hem gewoon helemaal suf neuken.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_75641347
quote:

Jij voelt je blijkbaar erg tot de kerel aangetrokken, anders zou je geen stap verder gaan door met hem te willen tongzoenen.
Echter omdat het een groentje zou zijn zou je het niet aandurven. Er zijn zat mensen die meerdere relaties hebben gehad en er nog steeds niet goed mee omgaan als ze weer een nieuwe relatie krijgen (waaronder ikzelf trouwens). Er zijn ook zat mensen die uiteindelijk trouwen met de persoon waarmee ze de eerste relatie hebben. Misschien is hij wel zo'n persoon en heeft hij een hartstikke goed karakter dat bij jou past.
  dinsdag 15 december 2009 @ 09:47:26 #69
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_75641512
quote:
Zelf heb ik sinds mijn zestiende niet echt stilgezeten. Van one night stands, tot langere flirts, tot samenwonen.

Ja, dan verleg je wel wat grenzen idd, en is alles om je heen raar, anders en vreemd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_75641549
en dan vraagt men af waarom iemand onervaren is op die leeftijd? als elke vrouw zo reageert in je leven?

Wat geeft jou (of anderen) hier het recht om daar een persoonlijkheid op te plakken? Als JIJ zelf al zo reageert... dan lijkt het mij vrij duidelijk dat het issue en de persoonlijkheids problemen niet bij hem maar bij u en konsoorten ligt.

Ik hoop van harte dat ik nooit iemand zoals u tegenkom als dat u keuze is(zoals die persoon)... want dan weet ik, voor mij persoonlijk, dat het ineens de laatste zou zijn waar ik ooit nog met probeer, want het non-probleem zou alleen maar groter worden.

ps: je kan mss ineens een reply steken in het topic over afknappen om belachelijke/genante redenen.

Ik denk dat het vrij duidelijk is, volg je hart en niet je stereotype. Als je dat niet kan maak het dan uit, en zeg dan ook maar waarom je het doet. Dat hij goed beseft dat je geen greintje respect waard bent en hij je compleet verkeerd had ingeschat hierin.

[ Bericht 7% gewijzigd door Devpartner op 15-12-2009 09:54:26 ]
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:15:31 #71
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75642181
Ooit was ik de laatbloeier op relatiegebied, die er blij mee was dat er uiteindelijk toch iemand zoveel in mij zag om een relatie met mij te proberen. Vervolgens bleek dat een bepaald egocentrisme dermate ingesleten was door de jaren dat het 'wij'-gevoel dat bij een relatie hoort maar moeilijk postvatte. Misschien dat dat bij deze knaap ook aan de orde zal zijn.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:20:37 #72
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_75642302
Ik zou geen moeite hebben met hem. Alleen wel vragen waarom. Na een tijdje denk ik.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_75642396
Ik vermoed dat TS nu door de meelezende date vermoord is...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_75643498
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:47 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ja, dan verleg je wel wat grenzen idd, en is alles om je heen raar, anders en vreemd.
pi_75643792
wow, bedankt voor alle reacties. Ik ga dez middag eens alles lezen.

Ik ben nog altijd in dubio. Rationeel heb ik iets van geef de man een kans. Maar emotioneel is er toch iets veranderd na deze bekentenis.

Ik kan precies niet meer zo naar hem opkijken. HIj is wat van zijn mannelijkheid verloren, of zoiets
pi_75643845
Ik hoop dat hij jou niet meer wil. Omdat je volledig uitgewoond bent.
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:17:21 #77
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75643929
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef emiliana het volgende:
Ik kan precies niet meer zo naar hem opkijken. HIj is wat van zijn mannelijkheid verloren, of zoiets
Kijk jou eens een partij diepgang tonen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_75644228
Al die moraalridders hier Tis toch best logisch dat TS zo denkt...op die leeftijd is de kans om iemand tegen te komen die 0 ervaring heeft echt fucking klein. Je hoeft 'm niet meteen aan de kant te zetten, maar ik zou zelf ook wel me twijfels hebben hoor...in de fucking 30 en niet eens gezoend, dude...en dat is niet lullig bedoeld, maar hoe kan dat ingodsnaam?!
pi_75644526
Gewoon deze film samen gaan kijken, goeie ijsbreker
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_75644545
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:17 schreef Garisson72 het volgende:

Kijk jou eens een partij diepgang tonen.
misschien getuigt het wel van diepgang dat ik er wél over nadenk en er me niet zomaar overheen kan zetten .

Maar goed, ik heb in ieder geval beslist dat ik wel nog met hem wil afspreken. We zullen zien waar het schip strandt...
pi_75644599
Waarom vind je het een afknapper eigenlijk? Als het gewoon een leuke jongen is maakt het toch verder niet uit.

Ik beoordeel een man op wie hij nu is, niet op zijn verleden. Of ie nu 1 of 100 anderen heeft gehad maakt me echt niks uit.
pi_75644642
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:37 schreef emiliana het volgende:

[..]

misschien getuigt het wel van diepgang dat ik er wél over nadenk en er me niet zomaar overheen kan zetten .

Maar goed, ik heb in ieder geval beslist dat ik wel nog met hem wil afspreken. We zullen zien waar het schip strandt...
Goede beslissing! Succes!
pi_75644727
quote:

Ik ben nog altijd in dubio. Rationeel heb ik iets van geef de man een kans. Maar emotioneel is er toch iets veranderd na deze bekentenis.

Het idee van lerares spelen maakt je ook niet wat warmer? Geniet ervan. En weet dat je hem er enorm mee helpt door hem uit zijn schulp te trekken. Als iemand zo lang maagd is dan ligt dat puur aan onzekerheid. En als dat terecht is (hij is erg klein geschapen) kan je altijd nog zeggen dat ie zich eerst maar bezig moet houden met jou "down under" tevreden te stellen, oraal. Daarna hoef je hem nooit meer te zien

Worst case scenario: Het is een watje in bed. Move on. Heb je dat ook weer gedaan.
Best case scenario: Hij verrast je compleet. Bouw er op voort, of niet.
pi_75644810
omdat ik het niet echt normaal vind, ripley1...er moet toch iets achter zitten.

Ik val ook niet echt op onzekere mannen. Misschien is de manier waarop hij zijn "issues" aanbracht bij mij wel in het verkeerde keelgat geschoten. De tranen stonden bijna in zijn ogen.

Als hij gewoon op vaste toon had gezegd: emiliana, dit zijn de feiten, was mijn blik op hem misschien niet zo veranderd.
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:56:26 #85
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_75645170
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:

Ik val ook niet echt op onzekere mannen. Misschien is de manier waarop hij zijn "issues" aanbracht bij mij wel in het verkeerde keelgat geschoten. De tranen stonden bijna in zijn ogen.

Als hij gewoon op vaste toon had gezegd: emiliana, dit zijn de feiten, was mijn blik op hem misschien niet zo veranderd.
Nou, dan weet je toch ook meteen waarom hij 33jr is en geen klap heeft uitgevoerd? Een jankende vent heeft volgens mij niet echt een grote vijver om in te vissen.

Maar of deze mietjes-cyclus bij de beste man doorbroken kan worden door wel een keertje te scoren, daar kan je maar op 1manier achter komen.

Laat'm dan wel ff 3 condooms overelkaar aantrekken ik denk dat na 33jaar droog staan het feestje anders heel snel voorbij is
Je leeft maar één keer...
pi_75645251
quote:

Tja, dat kan ik me nog wel voorstellen, dat is niet iets wat je makkelijk zegt als man van die leeftijd, zelfs een vrouw zou raar aangekeken worden op die leeftijd.
Dat is niet iets waar je op zit te wachten om het te vertellen, maar waarbij het wel moet omdat er anders nog veel vreemder opgekeken wordt als je niet eens weet hoe je moet tongzoenen.

Hij zal wel aardig gezweet hebben toen hij dit moest vertellen, vind het best dapper dat hij het dan ook gewoon heeft gedaan ipv zich anders heeft voorgedaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_75645260
quote:

Ik ben bij een maagdenschool geweest en heb daar de redenen gehoord waarom mannen op die leeftijd nog maagd zijn en dat zijn vaak hele normale dingen hoor

En dat ie het zo bracht is niet gek, hij zal wel vaker zo'n reactie als die van jou hebben gehad.

Eigenlijk vind ik het heel gek dat het in het heden de norm is dat iedereen maar op hun 12e al seks heeft en dat maagd zijn een enorm taboe is.
pi_75645591
¨Hij heeft alles wat ik in een man zoek.¨

In dat geval een non issue.
zelfde als diginoob
pi_75645648
12 jaar is niet de norm, maar 33 jaar nu ook weer niet...

Hoe heeft hij aaaaaaaal die jaren doorgebracht ? Heeft hij dan nooit gedate, nooit eens dronken op een fuif iemand gezoend, nooit eens actief naar een vrouw gezocht toen hij laat ons zeggen 25 jaar was ... hoe doe je het ?
pi_75645846
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef emiliana het volgende:

Hoe heeft hij aaaaaaaal die jaren doorgebracht ? Heeft hij dan nooit gedate, nooit eens dronken op een fuif iemand gezoend, nooit eens actief naar een vrouw gezocht toen hij laat ons zeggen 25 jaar was ... hoe doe je het ?
Vraag het hem zou ik zeggen. Maar alsjeblieft niet op de manier waarop je het hier vraagt, want daar zit al een oordeel in verstopt. Interesseer je gewoon voor hem en praat er over.
pi_75645940
quote:

Dat jij iets niet normaal vindt, hoeft niet niet abnormaal te zijn. En er zal er wacht achter zitten, wat dan nog. En natuurlijk is hij onzeker na 100 afwijzingen en gedachtengangen zoals die van jou.

De juiste toon bestaat niet. Aan je post te zien heb je hier al een oordeel over.

[ Bericht 4% gewijzigd door zwaaibaai op 15-12-2009 12:23:33 (edit. ) ]
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_75646221
Als je in de 30 bent ben je toch op zoek naar een serieuze relatie...tenminste de tijd van proberen en scharrels is toch enigszins voorbij. Als je dan iemand ontmoet die je nog alles moet leren(hoe een relatie werkt etc.) dan is dat ook niet echt alles...
pi_75646369
quote:

Aha, je bent Belgisch.
pi_75646453
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef emiliana het volgende:

Dat is toch niet gek? De meeste mensen zoenen voor het eerst ergens tussen hun 12e en 18e ofzo.
Als je bepaalde problemen had in je jeugd, extreme onzekerheid, dik, veel puisten, whatever, dan is de kans groter dat je daar de boot mist. Vervolgens ben je in je 20er jaren, en dan durf je niet meer, want hee: die meiden vinden je vast belachelijk omdat je nooit een vriendin hebt gehad / nooit hebt gezoend. Dan kost het nog heel wat jaren om je daaroverheen te zetten en in te zien dat je anders alleen eindigt (zie hier de positieve wending, en het bewijs dat het karakter niet per se het probleem is), en dan neem je toch maar het risico. Vervolgens wordt zo een man dan gedumpt door een vrouw zoals jij, die hem terug naar beneden trapt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2009 12:40:51 ]
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:47:20 #95
279527 Muts100
Kijk nou eerst es naar jezelf!
pi_75646728
hmm, wel een beetje vreemd idd, in de dertig en nog nooit gezoend..?!

Maar ja, iemand zal hem toch es een lekkere tongzoen moeten geven!
Hij is dus wel aantrekkelijk, leef je uit, misschien wel een geweldige ervaring!
Hij heeft dus al 20 jaar gedroomd over dit ene moment en jij bent dan degene die hem ontgroent...! WOW
pi_75646854
Wie bepaald wat de max. leeftijd is om t bed voor de eerste keer met iemand te delen? Je voelt toch een klik met iemand? Who cares dat hij nog geen ervaring heeft.. Viel je op een verleden dat je verwacht had of op de persoon zelf?

Kijk, op t moment dat jij initiatief neemt, en hij die gretig beantwoord maar door gebrek aan ervaring, er niks van bakte, had je vermoedelijk gedacht, wat een lapzwans, moet ik met die wasmachine, weg ermee. Wees blij dat hij eerlijk is geweest, je weet wat je ongeveer kunt verwachten, en als ik de posts zo lees kan het alleen maar mee vallen!

Voor mij persoonlijk, ik zou dit niet als een afknapper zien. Als ik eenmaal voor iemand val, val ik voor het hele pakket en niet voor een klein onderdeel, om dit snel maar opzij te wschuiven bij een tegenslag. Maar misschien ben ik ook naief en hopeloos romantisch hoor, zou zo maar kunnen..
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 13:48:43 #97
230491 Zith
pls tip
pi_75648751
quote:

Misschien schaamde hij zich, heeft hij hiervoor al verschillende meisjes zien weglopen nadat hij het vertelde, en kreeg hij tranen in de ogen van het bedenken dat jij ook wel eens uit z'n leven zou kunnen lopen Is toch schattig?

Verder kun je hem nog helemaal kneden in de seks-vorm die jij het liefst hebt, en zal hij z'n uiterste best doen precies alles te doen zoals jij wilt! Goed toch!?
pi_75648954
quote:

Vertel dit verhaaltje voortaan ff aan alle dates die je voortaan hebt. Dan ff kijken wie hier straks in een soortgelijk bootje zit als de man waar je het nu over zelf over hebt.

"O, die meid is al heeeeeeeeeel lang niet met iemand in een relatie geweest, wat zou er mis met haar zijn?"

Maar hey, dat is dan WEL terecht natuurlijk.

*realiseert zich dat hij al zijn woorden in zal moeten slikken als de reden is dat mijnheer een pedo is*

**gooit olie op emotioneel vuur**
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:00:45 #99
268260 Dr.Mikey
pi_75649094
Dus het is een kerel die veel problemen heeft en nog nooit wat met een vrouw gedaan heeft.
Klinkt als friendzone verleden etc. Is hij er niet gewoon nog niet achter dat hij homo is ?
Nee onzin. Ik als man met asperger weet als ik zo om me heen kijk dat het vaak zo afloopt.

Heb je hem al eens gevraagd of hij niet gewoon een intelligente autist is ?
Als dat zo is dan kan je als nog wel met hem gaan maar verwacht no easy road.

Vraag mijn exen maar eentje heeft gezworen me te vermoorden als ze me weer tegen komt.
Oohja heel lief en gevoelig doen in het begin is in dat geval meestal maar een houding.

We kunnen de liefste man ter aarde zijn maar ook de meest verschrikkelijke.
Zo als iemand anders in dit topic al eerder aangaf als je af en toe een klootzak bent dan lukt het wel.
Moet je hem wel die klootzak laten zijn.
R.I.P DTS.
pi_75649139
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef Aarskaboutertje het volgende:

Vertel dit verhaaltje voortaan ff aan alle dates die je voortaan hebt. Dan ff kijken wie hier straks in een soortgelijk bootje zit als de man waar je het nu over zelf over hebt.

"O, die meid is al heeeeeeeeeel lang niet met iemand in een relatie geweest, wat zou er mis met haar zijn?"

Maar hey, dat is dan WEL terecht natuurlijk.

*realiseert zich dat hij al zijn woorden in zal moeten slikken als de reden is dat mijnheer een pedo is*

**gooit olie op emotioneel vuur**
ik begrijp hier echt niets van ... sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')