Gun hem gewoon dat lolletje en gooi die beentjes de lucht in zou ik zeggen.quote:Hoe open-minded ik ook ben, ben ik hier toch een beetje op afgeknapt, vrees ik
Zou kunnen natuurlijk, kan niet in z'n hoofd kijkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:31 schreef RRGJL het volgende:
Onzin. Mannen die tot hun 36ste geen vriendin willen (geen seks willen) bestaan niet. Waarschijnlijk was Beer, als hij echt zo normaal was verder, gewoon onzeker...
Nouja, het kan natuurlijk wel iets zeggen over je sociale vaardigheden en hoe je functioneert in een maatschappij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:31 schreef L.no het volgende:
Ik vind het een non-issue. Hij is wat later dan de rest, maar ik zou dat geen afknapper vinden.
Weet ik. I don't mind.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nouja, het kan natuurlijk wel iets zeggen over je sociale vaardigheden en hoe je functioneert in een maatschappij.
Ehmz, niet bepaald. Ik heb liever iemand die van de hoed en de rand weet zegmaar dan iemand die niks kanquote:Dat is mooiste wat er is. Een maagd die gewacht heeft op jou!
Ahh, het topic is ineens een stuk leuker gewordenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:41 schreef Zith het volgende:
Jammer dit zo van je te moeten horen Emiliana... Ik bel je morgen wel even.
Als je hem/haar zulke dingen niet langzaam kan aanleren, dan vind ik je ook niet echt iets van bakken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, niet bepaald. Ik heb liever iemand die van de hoed en de rand weet zegmaar dan iemand die niks kan![]()
Nouja het kán wel, zeker indien leuk genoeg, maar ik heb toch de voorkeur voor iemand die geen maagd meer isquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je hem/haar zulke dingen niet langzaam kan aanleren, dan vind ik je ook niet echt iets van bakken.
Wat is de reden eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja het kán wel, zeker indien leuk genoeg, maar ik heb toch de voorkeur voor iemand die geen maagd meer is
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:41 schreef Zith het volgende:
Jammer dit zo van je te moeten horen Emiliana... Ik bel je morgen wel even.
Omdat neuken met iemand die niet weet hoe het moet niet tof is.quote:
Die dus...wat maakt het uit dat hij geen ervaring heeft...kun je het hem allemaal mooi leren hoe het moetquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:39 schreef 12-1985 het volgende:
Grappig.
Als een man een vrouw tegenkomt die nog zo groen is als gras krijgt hij een stijve tot aan het plafond. Dat is mooiste wat er is. Een maagd die gewacht heeft op jou!
Als een vrouw een man tegenkomt die te weinig heeft geneukt dan knappen ze daar op af![]()
"als andere vrouwen hem niks vinden, dan zal er wel iets mis zijn met hem OF MIJN SMAAK"
Kom op, sta toch eens een keer waar voor je staat. Jij vindt hem toch leuk? Who gives a fuck dat andere vrouwen dat niet zo vinden?
Er is maar 1 weg naar geluk, en dat is kappen met al het geen wat er niet toe doet, zoals meningen van anderen bv en dingen doen die er WEL toe doen -> Liefde, sex, plezier.
Als jij je niet meer kon inhouden om hem te tongzoenen op die avond, dan vind je hem dus leuk. Ga er voor.
Klinkt best zielig. Als je het niet gedaan hebt, dan kan je moeilijk iets aan doen. Als mensen je afwijzen omdat je iets nog niet gedaan hebt,vind ik best jammer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat neuken met iemand die niet weet hoe het moet niet tof is.
Daarom.
En nou kappen met dat gezuig
Ik zeg toch ook niet dat ik ze zou afwijzen? Ik zeg alleen dat ik liever neuk met een meid die geen maagd is. Ik vind dat prettiger. En jij zit daar over te zuigen ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Klinkt best zielig. Als je het niet gedaan hebt, dan kan je moeilijk iets aan doen. Als mensen je afwijzen omdat je iets nog niet gedaan hebt,vind ik best jammer.
Maargoed, boeiend.
Kappen met gezuig? wtf
En ik wilde alleen een uitleg. Je hoeft het niet te geven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik ze zou afwijzen? Ik zeg alleen dat ik liever neuk met een meid die geen maagd is. Ik vind dat prettiger. En jij zit daar over te zuigen ja.
Anyway, ik ga naar bed, laat zat dacht ik zo
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef emiliana het volgende:
hey allemaal :-),
ik lees hier al een tijdje mee, en hoewel er waarschijnlijk al gelijkaardige topics zijn geweest, denk ik niet dat ik dit geval al heb zien voorbijgaan;
Een paar weken geleden heb ik (31 jaar) via het internet een leuke kerel (33 jaar) leren kennen. Bij onze eerste ontmoetingen was ik in ieder geval enorm door hem gecharmeerd. Hij heeft alles wat ik een man zoek. In tegenstelling tot vorige dates deed deze man wel geen enkele poging tot fysiek contact. Meer dan een kusje op de wang kon er niet af. Bij onze laatste dates kon ik me niet meer inhouden. Ik deed dan ook een (mislukte) poging om hem te tongzoenen.
Toen kwam de aap uit de mouw. Met het angstzweet in het gezicht en met trillende stem bekende hij dat hij nog nooit een relatie heeft gehad. En zelfs nog nooit heeft getongzoend ( laat staan meer ...)
Ik moet zeggen dat ik hier compleet perplex van stond. Zelf heb ik sinds mijn zestiende niet echt stilgezeten. Van one night stands, tot langere flirts, tot samenwonen. Ik heb het allemaal al meegemaakt. Hoe kan het gebeuren dat je in 33 jaar geen enkele vrouw hebt gescoord ? Zelf heb ik hem dit nog niet willen vragen. Na zijn bekentenis was hij niet echt meer in staat om dergelijke vragen te beantwoorden.
Hoe open-minded ik ook ben, ben ik hier toch een beetje op afgeknapt, vrees ik. Volgens mij wil het toch wel iets zeggen over het karakter van een mens als hij zich zo lang niet heeft ingelaten met het andere geslacht.
Ik weet niet wat ik met dit topic wil. Misschien gewoon even van me afschrijven. Misschien zitten hier vrouwen/mannen met gelijkaardige ervaringen...
Zouden jullie je een relatie met een 'groentje' van boven de dertig willen aangaan ? Of vinden jullie het compleet een non-issue ?
Dat wijf lijkt wel een vent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Het hoeft trouwens helemaal niet, dat er iets msi met 'm is. Ik ken meerdere gewone leuke jongens, die gewoon nog geen relatie of iets hebben gehad. Redenen verschillen van 'met andere dingen bezig geweest' tot 'niet de juiste tegengekomen'.
Maar goed, als je niet al mínstens 5 relaties hebt gehad ben je natuurlijk een ontzettend traditionele kneus.
Wat een vreselijk dom en kansloos topic.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef emiliana het volgende:
ik lees hier al een tijdje mee, en hoewel er waarschijnlijk al gelijkaardige topics zijn geweest, denk ik niet dat ik dit geval al heb zien voorbijgaan;
Een paar weken geleden heb ik (31 jaar) via het internet een leuke kerel (33 jaar) leren kennen. Bij onze eerste ontmoetingen was ik in ieder geval enorm door hem gecharmeerd. Hij heeft alles wat ik een man zoek. In tegenstelling tot vorige dates deed deze man wel geen enkele poging tot fysiek contact. Meer dan een kusje op de wang kon er niet af. Bij onze laatste dates kon ik me niet meer inhouden. Ik deed dan ook een (mislukte) poging om hem te tongzoenen.
Toen kwam de aap uit de mouw. Met het angstzweet in het gezicht en met trillende stem bekende hij dat hij nog nooit een relatie heeft gehad. En zelfs nog nooit heeft getongzoend ( laat staan meer ...)
Ik moet zeggen dat ik hier compleet perplex van stond. Zelf heb ik sinds mijn zestiende niet echt stilgezeten. Van one night stands, tot langere flirts, tot samenwonen. Ik heb het allemaal al meegemaakt. Hoe kan het gebeuren dat je in 33 jaar geen enkele vrouw hebt gescoord ? Zelf heb ik hem dit nog niet willen vragen. Na zijn bekentenis was hij niet echt meer in staat om dergelijke vragen te beantwoorden.
Hoe open-minded ik ook ben, ben ik hier toch een beetje op afgeknapt, vrees ik. Volgens mij wil het toch wel iets zeggen over het karakter van een mens als hij zich zo lang niet heeft ingelaten met het andere geslacht.
Ik weet niet wat ik met dit topic wil. Misschien gewoon even van me afschrijven. Misschien zitten hier vrouwen/mannen met gelijkaardige ervaringen...
Zouden jullie je een relatie met een 'groentje' van boven de dertig willen aangaan ? Of vinden jullie het compleet een non-issue ?
Zoals de TS?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:14 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Tsjonge, wat staan sommige mensen hier snel met hun oordeel klaar zeg...
Kijk... jij snapt het. Maar dat domme wijf weer niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Gun hem gewoon dat lolletje en gooi die beentjes de lucht in zou ik zeggen.
Je vind hem toch leuk? Nou en etc en meer van zulks en als het na een paar keer echt niks is kan je alsnog de stekker eruit trekken.
En dan kan die kneus mooi opscheppen tegenover zn WoW-vriendjes dat ie een keer geneukt heeft.
What's the fucking big deal
Die emancipatietak vind ik ook hilarischquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:36 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Kijk... jij snapt het. Maar dat domme wijf weer niet natuurlijk.
3x raden waarom die gozer nog nooit met een vrouw geweest is....
Hahaha, ik sla mezelf af en toe zelfs letterlijk voor mn kop als ik een wijf heb volgeblaft. Jullie zijn al die energie eigenlijk niet eens waard meer tegenwoordig.
Daarom ga ik sinds een tijdje ook meestal onderop. En met kerstbomen sjouwen laat ik vrouwlief het werk doen. En roep ik: EMANCIPATIE AAN HET WERK! Komt dat zien.
Wat een vreselijke MUTSEN zijn die wijven ook voor een groot deel. Doet me denken aan een ander topic. Iets over chickies van 16 die zwanger zijn en zich door mocro's en negerts laten meppen.
Really?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nouja, het kan natuurlijk wel iets zeggen over je sociale vaardigheden en hoe je functioneert in een maatschappij.
Kijk, van jou wil ik dan wel weer oprecht geloven dat vrouwen je nog niet met een meter lange stok aan zouden willen raken. Hoelang sta jij al droog, knul?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:40 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Really?
DEZE zieke maatschappij, en daar ga je in deze context een oordeel over iemand vellen?
(ja, ik zeik alles af, behalve als het serieus is, en dit, net als vuurwerkgewonden of chickies die zich door negerts laten meppen, vind ik serieus. Berlusconi die door een beeld in elkaar gemept wordt vind ik echter niet iets serieus en ik vind dat hij blij mag zijn dat ik er niet was want ik had hem met jezus aan het kruis voor zn giechel gezwaaid)
Probleem zit dus ook duidelijk bij TS en haar medestanders.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Blijkbaar is hij sociaal capabel genoeg om jou te versieren en ben je zo onder de indruk van 'm dat je zelf pogingen gaat zitten doen. Tot zover is er dus niets mis met 'm. Waarom kijk je niet eerst 's ff of je vooroordelen überhaupt wel waar zijn?
Nee, TS is te onzeker van zichzelf om ruggengraat te tonen in situaties als deze. Deze man zal door haar (onbewuste) toedoen waarschijnlijk na verloop van tijd erg pijn gedaan worden. Of hij knapt al vrij snel af op haar.quote:Ja, hij is groen, so what, wie weet is het een natuurtalent, of passen jullie gewoon goed bij elkaar.
Alleen al het feit dat dit bij haar een rol speelt in haar bovenkamer vind ik reden genoeg om het nu af te kappen. Zulke vreselijk kleine geesten zijn niet in staat om met de stroming mee te gaan en dat vol passie te kunnen blijven doen. Daarbij, de ruggengraat is er vaak gewoon niet voor.quote:Ik zou het er wel over hebben, gewoon vragen uit nieuwsgierigheid of hij dan nooit de behoefte heeft gehad ofzo, maar ga 'm nou niet als freak behandelen, als je 'm zo leuk vindt.
Dit dus... typisch wijven. Point made.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk, van jou wil ik dan wel weer oprecht geloven dat vrouwen je nog niet met een meter lange stok aan zouden willen raken. Hoelang sta jij al droog, knul?
Want jij belichaamt waar Shakespeare over schreef, zekerquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:58 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Dit dus... typisch wijven. Point made.
En dit zijn dus echt met recht WIJVEN. Is geen molecuul vrouw aan.
Je doet je naam eer aanquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Want jij belichaamt waar Shakespeare over schreef, zeker.
Jochie, niemand trapt in je stoere-vent-met-heus-wel-haar-op-z'n-ballen--act, geef het op
.
Want je hebt een tuinbroek nodig om koffie in te schenken? Jji moet trouwens al lang slapen, kom op computer uit en tanden poetsen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:13 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan![]()
![]()
Ga je tuinbroek aandoen en haal ff een kop koffie voor me, anders val ik zo in slaap van je saaie reacties.
Ja pa.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Want je hebt een tuinbroek nodig om koffie in te schenken? Jji moet trouwens al lang slapen, kom op computer uit en tanden poetsen.
Dankje, sarcastische godin die je bentquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap je punt TS, ik zou ook véél liever échte mannen zoals hierboven willen hebben.
Nou, ik ken al 2 mannen van 30+ (1 zelfs 40+) die nog maagd zijn. Alles is mogelijk, maar ik zet mijn geld er op in dat geen van beiden dat probleem heeft 'opgelost' door naar de hoeren te gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:22 schreef Crutch het volgende:
Daarbij is de kans heul heul heul erg klein dat de man in kwestie in zijn dertiger jaren nog maagd is; dan ben je echt wel een keer naar de hoeren geweest, hoe kansloos het ook klinkt.
Aha, weddenschapje?quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, ik ken al 2 mannen van 30+ (1 zelfs 40+) die nog maagd zijn. Alles is mogelijk, maar ik zet mijn geld er op in dat geen van beiden dat probleem heeft 'opgelost' door naar de hoeren te gaan.
Over hoe het zo kan lopen weid ik morgen wel uit. Nu bedtijd
Ik wilde het topic verlaten, maar ik moet toch even laten weten dat ik jouw reactie hilarisch vind, cerrorquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Die emancipatietak vind ik ook hilarisch
SJOUW JE EIGEN WIJN DOOS!
JA KRENG, JIJ WILT ZO GRAAG EEN PARKETVLOER! LEGGEN TRUT! EN RECHT!
Naja, kijk... dat is dus wat ik denk als ik de openingspost lees. Van dat soort oppervlakkigheden krijg ik echt vreselijk de kriebels. ZEKER omdat de TS de persoon in kwestie wel degelijk heel erg leuk vindt. En dan valt er iets voor wat niet binnen het geeikte patroontje valt en dan......... dan ist opeens niks meer? Ik vind dat echt een teken dat je gewoon niet in een relatie met zo iemand kan stappen. Ja, het kan wel, maar dan moet je wel heel goed realiseren dat als je dat doet, dat je dan een risico neemt. Als DIT al een reden is om zo met iemand om te gaan, hoe is het dan als er ECHT iets ernstig met 1 vd 2 gebeurt tijdens de relatie? Come on... Weet je, dan vind ik wel dat TS de jongen in kwestie op z'n minst er goed van op de hoogte moet stellen hoe ze er tegenover staat en waarom dat zo is, en als ze er niet mee door wilt gaan dan moet ze er wel even bij vertellen dat het echt aan haar ligt. En of de jongen in kwestie dat, diep van binnen, dan nog zal geloven.... I don't know.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:16 schreef Puntenjager het volgende:
Volgens mij heeft Kabouter Wesley van hierboven een beetje last van een opspelend trauma
Mensen lekker bot een spiegel voorhouden is ok, maar je kunt het overdrijven.
Daar mag je gerust voor jezelf spreken, want: Hell no. Dan vraag ik me net zo goed af wat er mis met d'r is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:39 schreef 12-1985 het volgende:
Als een man een vrouw tegenkomt die nog zo groen is als gras krijgt hij een stijve tot aan het plafond. Dat is mooiste wat er is. Een maagd die gewacht heeft op jou!
Jij voelt je blijkbaar erg tot de kerel aangetrokken, anders zou je geen stap verder gaan door met hem te willen tongzoenen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef emiliana het volgende:
quote:Zelf heb ik sinds mijn zestiende niet echt stilgezeten. Van one night stands, tot langere flirts, tot samenwonen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dan verleg je wel wat grenzen idd, en is alles om je heen raar, anders en vreemd.
Kijk jou eens een partij diepgang tonen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef emiliana het volgende:
Ik kan precies niet meer zo naar hem opkijken. HIj is wat van zijn mannelijkheid verloren, of zoiets
misschien getuigt het wel van diepgang dat ik er wél over nadenk en er me niet zomaar overheen kan zettenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk jou eens een partij diepgang tonen.
Goede beslissing! Succes!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:37 schreef emiliana het volgende:
[..]
misschien getuigt het wel van diepgang dat ik er wél over nadenk en er me niet zomaar overheen kan zetten.
Maar goed, ik heb in ieder geval beslist dat ik wel nog met hem wil afspreken. We zullen zien waar het schip strandt...
Het idee van lerares spelen maakt je ook niet wat warmer?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef emiliana het volgende:
wow, bedankt voor alle reacties. Ik ga dez middag eens alles lezen.
Ik ben nog altijd in dubio. Rationeel heb ik iets van geef de man een kans. Maar emotioneel is er toch iets veranderd na deze bekentenis.
Ik kan precies niet meer zo naar hem opkijken. HIj is wat van zijn mannelijkheid verloren, of zoiets
Nou, dan weet je toch ook meteen waarom hij 33jr is en geen klap heeft uitgevoerd? Een jankende vent heeft volgens mij niet echt een grote vijver om in te vissen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
omdat ik het niet echt normaal vind, ripley1...er moet toch iets achter zitten.
Ik val ook niet echt op onzekere mannen. Misschien is de manier waarop hij zijn "issues" aanbracht bij mij wel in het verkeerde keelgat geschoten. De tranen stonden bijna in zijn ogen.
Als hij gewoon op vaste toon had gezegd: emiliana, dit zijn de feiten, was mijn blik op hem misschien niet zo veranderd.
Tja, dat kan ik me nog wel voorstellen, dat is niet iets wat je makkelijk zegt als man van die leeftijd, zelfs een vrouw zou raar aangekeken worden op die leeftijd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
Ik val ook niet echt op onzekere mannen. Misschien is de manier waarop hij zijn "issues" aanbracht bij mij wel in het verkeerde keelgat geschoten. De tranen stonden bijna in zijn ogen.
Als hij gewoon op vaste toon had gezegd: emiliana, dit zijn de feiten, was mijn blik op hem misschien niet zo veranderd.
Ik ben bij een maagdenschool geweest en heb daar de redenen gehoord waarom mannen op die leeftijd nog maagd zijn en dat zijn vaak hele normale dingen hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
Vraag het hem zou ik zeggen. Maar alsjeblieft niet op de manier waarop je het hier vraagt, want daar zit al een oordeel in verstopt. Interesseer je gewoon voor hem en praat er over.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef emiliana het volgende:
12 jaar is niet de norm, maar 33 jaar nu ook weer niet...
Hoe heeft hij aaaaaaaal die jaren doorgebracht ? Heeft hij dan nooit gedate, nooit eens dronken op een fuif iemand gezoend, nooit eens actief naar een vrouw gezocht toen hij laat ons zeggen 25 jaar was ... hoe doe je het ?
Dat jij iets niet normaal vindt, hoeft niet niet abnormaal te zijn. En er zal er wacht achter zitten, wat dan nog. En natuurlijk is hij onzeker na 100 afwijzingen en gedachtengangen zoals die van jou.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
Aha, je bent Belgisch.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef emiliana het volgende:
Ik ben nog altijd in dubio. Rationeel heb ik iets van geef de man een kans. Maar emotioneel is er toch iets veranderd na deze bekentenis.
Dat is toch niet gek? De meeste mensen zoenen voor het eerst ergens tussen hun 12e en 18e ofzo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef emiliana het volgende:
12 jaar is niet de norm, maar 33 jaar nu ook weer niet...
Hoe heeft hij aaaaaaaal die jaren doorgebracht ? Heeft hij dan nooit gedate, nooit eens dronken op een fuif iemand gezoend, nooit eens actief naar een vrouw gezocht toen hij laat ons zeggen 25 jaar was ... hoe doe je het ?
Misschien schaamde hij zich, heeft hij hiervoor al verschillende meisjes zien weglopen nadat hij het vertelde, en kreeg hij tranen in de ogen van het bedenken dat jij ook wel eens uit z'n leven zou kunnen lopenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
Vertel dit verhaaltje voortaan ff aan alle dates die je voortaan hebt. Dan ff kijken wie hier straks in een soortgelijk bootje zit als de man waar je het nu over zelf over hebt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef emiliana het volgende:
ik begrijp hier echt niets van ... sorry.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Vertel dit verhaaltje voortaan ff aan alle dates die je voortaan hebt. Dan ff kijken wie hier straks in een soortgelijk bootje zit als de man waar je het nu over zelf over hebt.
"O, die meid is al heeeeeeeeeel lang niet met iemand in een relatie geweest, wat zou er mis met haar zijn?"
Maar hey, dat is dan WEL terecht natuurlijk.
*realiseert zich dat hij al zijn woorden in zal moeten slikken als de reden is dat mijnheer een pedo is*
**gooit olie op emotioneel vuur**![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |