daar was ik al bang voor....quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:02 schreef emiliana het volgende:
[..]
ik begrijp hier echt niets van ... sorry.
Ja, maar de ene uiterste is dus toch nog iets beter dan de andere zijde? Mij lijkt iemand met 0 ervaring me altijd nog beter dan iemand met (te)veel ervaring!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:06 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook nog wel een gebiedje tussen, he
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:34 schreef 501105 het volgende:
Het kan toch ook zijn dat de man in kwestie nooit echt zelfvertouwen heeft gehad en dus niets heeft durven proberen en voor de rest niet het geluk had om een vrouw/meid te hebben die de eerste stap maakte, helemaal als hij vroeger een rustig typetje was.
Om hem dan nu gelijk als half gestoord iemand af te schilderen vind ik toch wel ver gaan.
Je slaat de spijker op zn kop. Voor een deel van de vrouwen in elk geval: zelfbedrog, hypocriet, spineless, oppervlakkig, status gerichte snollies. Zie het topic en het filmpje: domme wijven die niet snappen -> waar zij dan voor de grote bekken gaan en de blingbling en bijbehorende klapjes, trekt het bij vele vrouwen op een ander niveau door, maar het IS er wel. Onbewust, en zo sterk zelfs dat het ten stelligste, zelfs tegenover zichzelf, ontkent wordt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:48 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind trouwens dat mensen hier wel een tikje moralistisch doen. Als man wordt je gewoon keihard beoordeeld door de maatschappij als je voor een bepaalde leeftijd nog niet geneukt hebt. Hoeveel geld ze hebben en hoeveel vrouwen ze geneukt hebben zijn de twee grootste succesmeters.
Oh trouwens, welke vrouwen hier heeft er ook daadwerkelijk een man thuis die maagd was toen ze wat met hem begonnen? Juist. Mooi lullen kan iedereen. Er bestaat een immers groot verschil tussen wat vrouwen zeggen op wat ze vallen en waar ze daadwerkelijk voor gaan.
quote:
Kaboutertje, tot er een vrouw van laat ons zeggen 35 jaar voor jou staat die geen enkele ervaring heeft. Volgens mij zit geen enkele man daar op te wachten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zn kop. Voor een deel van de vrouwen in elk geval: zelfbedrog, hypocriet, spineless, oppervlakkig, status gerichte snollies. Zie het topic en het filmpje: domme wijven die niet snappen -> waar zij dan voor de grote bekken gaan en de blingbling en bijbehorende klapjes, trekt het bij vele vrouwen op een ander niveau door, maar het IS er wel. Onbewust, en zo sterk zelfs dat het ten stelligste, zelfs tegenover zichzelf, ontkent wordt.
O, wat zullen die dames het moeilijk krijgen als ze een paar jaartjes ouder zijn. En dan moeten ze nog een jaar of 50 mee, als het goed is. En moet je kijken wat een stel zure bommen er zometeen overblijven zeg. Sja, en dan zijn het de mannen natuurlijk heh, in hun ogen, die fout zijn en achter hun lul aanlopenVoor het gemak vergeten ze dan even hun eigen gedrag, toen ze dachten het zich nog te kunnen veroorloven.
Cassandra & likeminded vrouwen even buiten beschouwing gelaten natuurlijk.
En zeg svp niet: ik snap hier niets van hoorWant DAT is nou net het probleem
![]()
Daar vergis je je in, mannen vinden maagdelijkheid wel geilquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:00 schreef emiliana het volgende:
[..]
Kaboutertje, tot er een vrouw van laat ons zeggen 35 jaar voor jou staat die geen enkele ervaring heeft. Volgens mij zit geen enkele man daar op te wachten.
Zeer goede vraag. Hert is een mix van emoties eigenlijk. Eerst en vooral denk ik dat iedere vrouw diep in haar hart wel een begeerde populaire man wil, hoe oppervlakkig dat ook mag klinken. Het is toch niet echt leuk om aan je vriendinnen en ouders te moeten zeggen: "dit is mijn vriend, ik ben zijn eerste vriendin ".quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:16 schreef ripley1 het volgende:
Maar wat vind je nu zo vervelend aan geen ervaring?
Dat hij nooit seks heeft gehad wil niet zeggen dat hij nooit begeerd is. Mijn ex-vriend was 26 en die had voor mij 1 vriendinnetje gehad, maar dat is een hele leuke, lieve en knappe jongen. Hij is alleen wat stil en stapt niet zo makkelijk op vrouwen af.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef emiliana het volgende:
[..]
Zeer goede vraag. Hert is een mix van emoties eigenlijk. Eerst en vooral denk ik dat iedere vrouw diep in haar hart wel een begeerde populaire man wil, hoe oppervlakkig dat ook mag klinken. Het is toch niet echt leuk om aan je vriendinnen en ouders te moeten zeggen: "dit is mijn vriend, ik ben zijn eerste vriendin ".
Ook heb ik angst dat er nog lijken uit de kast gaan vallen over zijn persoonlijkheid.
Ook heb ik een kant van hem gezien die ik niet echt aantrekkelijk vond. Dat is echt een puur irrationele reactie van mezelf. Zijn manier van doen stootte me af. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Het gevoel is een beetje bekoeld.
En ik leef mee met zijn verdriet hoor. Ik wil hem zeker nog ontmoeten en naar hem luisteren. Maar wil ik wel nog een relatie met hem ?.
Stel jij je vriend zo normaliter voor aan je vriendinnen en ouders?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef emiliana het volgende:
[..]
Het is toch niet echt leuk om aan je vriendinnen en ouders te moeten zeggen: "dit is mijn vriend, ik ben zijn eerste vriendin ".
Ok, nou ga ik het als 33 jarig groentje even voor hem opnemen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
omdat ik het niet echt normaal vind, ripley1...er moet toch iets achter zitten.
Ik val ook niet echt op onzekere mannen. Misschien is de manier waarop hij zijn "issues" aanbracht bij mij wel in het verkeerde keelgat geschoten. De tranen stonden bijna in zijn ogen.
Als hij gewoon op vaste toon had gezegd: emiliana, dit zijn de feiten, was mijn blik op hem misschien niet zo veranderd.
Waarschijnlijk wel gezocht m,aar niet gevonden. Of ze wilden hem niet,quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef emiliana het volgende:
12 jaar is niet de norm, maar 33 jaar nu ook weer niet...
Hoe heeft hij aaaaaaaal die jaren doorgebracht ? Heeft hij dan nooit gedate, nooit eens dronken op een fuif iemand gezoend, nooit eens actief naar een vrouw gezocht toen hij laat ons zeggen 25 jaar was ... hoe doe je het ?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:00 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Die zitten hier wel hoorEn die kunnen ook gewoon uitleggen hoe en waarom
Kan me alleen voorstellen dat ze gezien de reactie die jij schetst geen zin hebben om hier te posten
bedankt voor deze post van een ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ok, nou ga ik het als 33 jarig groentje even voor hem opnemen.
Ik ben ook zo'n onzeker groentje, al heb ik wel een keer gezoend. Dat hij onzeker is met vrouwen wil niet zeggen dat hij altijd onzeker is, ik zelf ben in mijn werk hardstikke zeker van mezelf en als ik op straat loop of naar de winkel ga kruip ik ook niet onder alle auto's door om maar niemand te hoeven spreken.
Maar als jij keer op keer afgewezen wordt dan krijg je daar toch een beetje een naar gevoel bij. Dan durf je misschien niet zoveel meer. Dan heb je zoiets van: laat ik dat meisje maar niet aanpreken want ze zit toch niet op mij te wachten.
En toen kwam hij jou tegen: in zijn hoofd zat hij al te bedenken: hoe moet ik haar duidelijk maken dat ik maar een groentje ben zonder dat ze op me afknapt. Waarschijnlijk heeft hij het al een keer direct gezegd en neem van mij aan: dat vinden vrouwen ook weer een afknapper. Wat dat betreft doe je toch nooit het juiste.
Jij begon hem te zoenen en daar schrok hij van. Dat gebeurt immers nooit. En toen moest hij toch maar bekennen dat hij een groentje is. Ja , met tranen in de ogen, want hij ziet de bui al weer hangen.
Kortom, op welke manier je het ook gehoord had, het was nooit goed geweest.
Voordeel is wel: je hebt geen last van kwaaie exen en je bent ook geen vergelijkingsmateriaal. Waarschijnlijk wordt je ook nog op een voetstukje geplaatst. Vreemdgaan zal er ook niet zo snel inzitten van zijn kant.
En ja, als je met hem door gaat moet je hem nog een hoop leren. Da's waar. Hij zal af en toe moeite hebben met het feit dat hij rekening moet houden met iemand als hij wat afspreekt.
Maar goed, als jij hem daar allemaal op wilt afwijzen.....
Mooi hoor, vrouwen zitten te zeuren dat mannen nooit gevoel tonen. Tonen ze gevoel is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef emiliana het volgende:
[..]
Zeer goede vraag. Hert is een mix van emoties eigenlijk. Eerst en vooral denk ik dat iedere vrouw diep in haar hart wel een begeerde populaire man wil, hoe oppervlakkig dat ook mag klinken. Het is toch niet echt leuk om aan je vriendinnen en ouders te moeten zeggen: "dit is mijn vriend, ik ben zijn eerste vriendin ".
Ook heb ik angst dat er nog lijken uit de kast gaan vallen over zijn persoonlijkheid.
Ook heb ik een kant van hem gezien die ik niet echt aantrekkelijk vond. Dat is echt een puur irrationele reactie van mezelf. Zijn manier van doen stootte me af. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Het gevoel is een beetje bekoeld.
En ik leef mee met zijn verdriet hoor. Ik wil hem zeker nog ontmoeten en naar hem luisteren. Maar wil ik wel nog een relatie met hem ?.
Er is een verschil tussen regelmatig afgewezen worden en altijd. Als je altijd afgewezen wordt om wat voor reden dan ook (je bent mijn type niet, ik zie je meer als goede vriend, ik ga nog liever dood dan dat ik wat met jou hebJa, die heb ik allemaal gehoord) dan wordt je zelfvertrouwen daar niet beter van. Sterker nog, je gelooft niet meer in jezelf.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef emiliana het volgende:
[..]
bedankt voor deze post van een ervaringsdeskundige.
Ik ben ook al regelmatig afgewezen in mijn leven hoor, maar daarom kruip ik niet in mijn schulp en durf ik het de volgende keer niet weer opnieuw ! Afgewezen worden hoort er toch gewoon bij, of niet soms ?
Maar goed, zoals je zelf al aangaf. Het is een soort afknapper. Zoals er zo vele zijn. Je zet je er over of je zet er je niet over. Maar het is toch normaal dat je er even bij stilstaat...
Ik vind het ook zo vreemd dat velen hier wel beamen dat het een afknapper is, maar het dan toch vreemd vinden dat je er iemand voor zou afwijzen ...
sorry, maar als je echt altijd afgewezen wordt, dan moet je toch eens de hand in eigen boezem steken en eens grondig kijken wat er is wat de vrouwen blijkbaar van je "afstoot", om een cru woord te gebruiken. Ofwel mik je op de verkeerde vrouwen ...quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef RealZeus het volgende:
Er is een verschil tussen regelmatig afgewezen worden en altijd. Als je altijd afgewezen wordt om wat voor reden dan ook (je bent mijn type niet, ik zie je meer als goede vriend, ik ga nog liever dood dan dat ik wat met jou hebJa, die heb ik allemaal gehoord) dan wordt je zelfvertrouwen daar niet beter van. Sterker nog, je gelooft niet meer in jezelf.
Ik ben vroeger veel gepest (acne, aan de stevige kant) en ik dacht altijd dat ik niet goed genoeg was, de vele afwijzingen bevestigden dat gevoel alleen maar.
Afgelopen weekend kwam ik foto's tegen van 14 jaar geleden en ik moest bekennen dat ik helemaal niet zo dik was als ik toendertijd dacht. Maar goed, dat is achteraf en nou heb ik het zelfde probleem als die kerel die jij ontmoet hebt.
Joh, meen je het?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:08 schreef emiliana het volgende:
[..]
sorry, maar als je echt altijd afgewezen wordt, dan moet je toch eens de hand in eigen boezem steken en eens grondig kijken wat er is wat de vrouwen blijkbaar van je "afstoot", om een cru woord te gebruiken. Ofwel mik je op de verkeerde vrouwen ...
Mss was hij een mysoginist totdat hij jou ontmoette.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef emiliana het volgende:
[..]
Aha. Is dat zo? En hoe moet een man die zeg tot zijn 25ste nooit een vriendin heeft gehad door gebrek aan zelfvertrouwen, dan ooit nog zelfvertrouwen krijgen? Dan ben je dus gedoemd om geen zelfvertrouwen te hebben de rest van je leven (en geen relatie, als ze allemaal zoals jij dachten) ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:25 schreef Xennia het volgende:
Ik zou het een afknapper vinden. Niet alleen omdat hij in bed niets gewend is, maar ook omdat hij geen enkele relatie-ervaring heeft.
Daarbij komt dat hij waarschijnlijk weinig zelfvertrouwen heeft, terwijl ik een zelfverzekerde man naast me nodig heb. Of hij heeft hele andere normen en waarden rondom seks en dat is ook een mismatch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |