abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2009 @ 10:40:19 #226
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75679775
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar wie bepaald dat onervaren op je 33e niet normaal is??
Nee, inderdaad zeg! Misschien is nog nooit gezoend hebben op je 33e wel helemaal doodnormaal!

"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_75679784
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:39 schreef Catbert het volgende:

[..]

D'r staat niet voor niets een achter kerel
Ah, die smiley betekende dus dat wat je als laatste schreef onzin was ?
Had het dan gewoon niet geschreven man !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 16 december 2009 @ 10:44:31 #228
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75679874
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Ah, die smiley betekende dus dat wat je als laatste schreef onzin was ?
Had het dan gewoon niet geschreven man !
Er zit nogal een gebied tussen 100% serieus en complete onzin. Maargoed, dit is Fok! natuurlijk, enige nuance is de gemiddelde poster hier compleet vreemd.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_75679928
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

Er zit nogal een gebied tussen 100% serieus en complete onzin. Maargoed, dit is Fok! natuurlijk, enige nuance is de gemiddelde poster hier compleet vreemd.
Dat hebben we kunnen zien inderdaad.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_75679931
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:44 schreef Catbert het volgende:

moest mijn date-man al een paar relaties of zelfs maar korte flirts hebben gehad, denk ik dat ik er persoonlijk geen punt van zou gemaakt hebben. Dus zo "erg" als jou ben ik nog niet ;-).

Zelfs dat maagd zijn, zou ik misschien nog kunnen aanvaarden. Maar nog nooit getongzoend, daar stond ik toch echt van te kijken. Dan heb je echt wel nog niets meegemaakt...
pi_75680042
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef emiliana het volgende:

[..]

moest mijn date-man al een paar relaties of zelfs maar korte flirts hebben gehad, denk ik dat ik er persoonlijk geen punt van zou gemaakt hebben. Dus zo "erg" als jou ben ik nog niet ;-).

Zelfs dat maagd zijn, zou ik misschien nog kunnen aanvaarden. Maar nog nooit getongzoend, daar stond ik toch echt van te kijken. Dan heb je echt wel nog niets meegemaakt...
Kun je misschien omschrijven hoe zijn uitstraling is? Ik bedoel, jullie zullen toch wel al in cafeetjes en discotheken zijn geweest. Is het een klein, onzeker mannetje temidden van het andere publiek?
pi_75680146
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:51 schreef andlikethathesgone het volgende:

Kun je misschien omschrijven hoe zijn uitstraling is? Ik bedoel, jullie zullen toch wel al in cafeetjes en discotheken zijn geweest. Is het een klein, onzeker mannetje temidden van het andere publiek?
neen,

zijn uitstraling is volkomen normaal. Hij gedraagt zich niet sullig of onzeker. HIj is ook niet klein trouwens.

Kijk, moest hij echt klein, lelijk, onzeker, sullig overkomen, zou ik zelf ook wel de vraag kunnen beantwoorden waarom hij nog geen vrouwen heeft kunnen scoren.

Nu vind ik het zo vreemd.
pi_75680224
Ik moet steeds denken aan beauty en de nerd, met die onwijs leuke belg.. Ook een raadsel.

Kan t niet gewoon zijn dat hij onwijs zeker is van zichzelf, maar op t gebied van vrouwen onzeker wegens ervaringen in t verleden, misschien is hij ook wel gepest vroeger wegens een bril ofzo en heeft hij daarna nooit meer over die drempel heen kunnen stappen. Kan zomaar..
pi_75680274
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef emiliana het volgende:
Hoe kan het gebeuren dat je in 33 jaar geen enkele vrouw hebt gescoord ? Zelf heb ik hem dit nog niet willen vragen.
Vicieuze cirkel?
quote:

Zouden jullie je een relatie met een 'groentje' van boven de dertig willen aangaan ? Of vinden jullie het compleet een non-issue ?
Je kunt het in ieder geval een kans geven? Misschien is het een snelle leerling.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_75680636
Ik zelf had ook een mannelijke kennis die dus op 28 jr ook nog nooit had gezoent laat staan verder was gegaan.
Hele knappe kerel , kon best leuk kletsen, maar beetje afstandelijk,er was toch iets wat ontbrak. Denk dat je z'n onzekerheid voelde al kwam hij toch niet zo over.
Later kwam er een vriendin(had klein jaar daarvoor vriend verloren) bij het groepje en die viel gelijk voor hem(z'n rust en afwachtendheid). Dus zij maakte er werk van, en toen bleek dus dat hij dus totaal geen ervaring had met...Hoe het kwam: was in puberjaren verliefd geweest en daar had hij een flinke knak van gehad.
Na een paar date's is het er dan toch allemaal van gekomen en ze zijn nu zoveel jr later dus nog steeds samen , kindertjes enz.
Als je hem dus later weer terug ontmoete was het dezelfde kerel maar wat er miste dat was dus aangevuld.
Ik denk dat er heel veel meiden dus later wel zoiets hadden van...had ik er nu maar wat meer intresse in gehad. Dus als ik jouw was go for it.
Waar je nu op afknapt zal later verdwenen zijn.
pi_75680816
vergat ik nog,,,ik zou er zeker niet meer over beginnen te praten voordat hij dus bij jouw wat ervaring heeft opgedaan
Hij heeft het je bekent, heeft zich heel kwetsbaar op gesteld als je er weer over begint dan ....kan je hem wel eens heel onzeker terug maken.
Je kan er later als hij wat zekerder van z'n zaak is altijd nog naar vragen.

Soms moet je over dingen die heel gevoelig liggen niet praten, moet er eerst een beetje eelt op de pijnlijke plaats terug zijn
pi_75680881
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:55 schreef emiliana het volgende:

[..]

neen,

zijn uitstraling is volkomen normaal. Hij gedraagt zich niet sullig of onzeker. HIj is ook niet klein trouwens.

Kijk, moest hij echt klein, lelijk, onzeker, sullig overkomen, zou ik zelf ook wel de vraag kunnen beantwoorden waarom hij nog geen vrouwen heeft kunnen scoren.

Nu vind ik het zo vreemd.
Als hij heel lang is kan dat ook het probleem zijn hoor. Ik ken wel meer lange mannen die nog nooit geflept hebben. Is het een extreem geval?
  woensdag 16 december 2009 @ 11:19:38 #238
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75680899
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:11 schreef pipilangkousje het volgende:
Als je hem dus later weer terug ontmoete was het dezelfde kerel maar wat er miste dat was dus aangevuld.
Ik denk dat er heel veel meiden dus later wel zoiets hadden van...had ik er nu maar wat meer intresse in gehad. Dus als ik jouw was go for it.
Waar je nu op afknapt zal later verdwenen zijn.
Voor die vent zal er wellicht een (laten we het noemen:) een transitie-relatie nodig zijn om die aanvulling te bewerkstelligen. Dat zal niet zonder slag of stoot zijn gegaan durf ik te wedden, want er moet 33 jaar aan vastgeroest en ingesleten gedrag worden doorbroken. Vervolgens eindigt die relatie dan, omdat het teveel vergt, en pas dáárna zal die vent doorhebben wat hij nou heeft geleerd. Dan is de transitie compleet en is hij de leuke vent geworden die jij beschrijft.
De vraag is dus of TS zin heeft om zoiets met hem aan te gaan.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_75681512
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:19 schreef Garisson72 het volgende:

Voor die vent zal er wellicht een (laten we het noemen:) een transitie-relatie nodig zijn om die aanvulling te bewerkstelligen. Dat zal niet zonder slag of stoot zijn gegaan durf ik te wedden, want er moet 33 jaar aan vastgeroest en ingesleten gedrag worden doorbroken. Vervolgens eindigt die relatie dan, omdat het teveel vergt, en pas dáárna zal die vent doorhebben wat hij nou heeft geleerd. Dan is de transitie compleet en is hij de leuke vent geworden die jij beschrijft.
De vraag is dus of TS zin heeft om zoiets met hem aan te gaan.
om mijn date even te verdedigen, dit lijkt me toch wel heel erg overdreven.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:37:58 #240
94676 Garisson72
pi_75681548
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:37 schreef emiliana het volgende:
Nou probeer het eens uit met hem, zou ik zeggen!
pi_75681590
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:37 schreef emiliana het volgende:

[..]

Tja, players gaan dit proces al op hun 13e in. Wat zie je in deze date?
pi_75681721
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:37 schreef Garisson72 het volgende:

Nou probeer het eens uit met hem, zou ik zeggen!
mijn eerste vaste relatie en het daar bijhorende samenwonen waren voor mij ook ENORM wennen. Het was een serieuze omwenteling. Het was bovendien niet zoals ik dacht dat het zou zijn en het heeft er serieus om gespannen.

Maar als je elkaar graat ziet, dan ga je er toch gewoon voor.

De reden dat het na jaren toch is uitgeraakt, heeft niets te maken met die (zeer) moeilijke beginperiode.

Als hij een transitierelatie nodig heeft, dan ben ik blijkbaar toch niet de ware voor hem.
pi_75681885
Flexibiliteit verschilt ook per persoon. Niet iedereen kost het veel moeite om zich aan te passen, te leren etc.
Ik hoor ook van veel mensen dat ze het vervelend vonden om op kamers te gaan wonen. Jezelf redden, een hoop nieuwe contacten maken, geen ouders meer om je heen, vooral in het begin minder gezelligheid. Ik heb er nooit problemen mee gehad, geen enkele dag. Dat even ter illustratie

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2009 11:48:21 ]
pi_75681969
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef emiliana het volgende:

[..]

Als hij een transitierelatie nodig heeft, dan ben ik blijkbaar toch niet de ware voor hem.
Want, jij bent al volledig uitontwikkeld op relationeel gebied?
pi_75682197
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:49 schreef andlikethathesgone het volgende:

Want, jij bent al volledig uitontwikkeld op relationeel gebied?
dit is nu al de derde idiote vraag die je stelt waar ik echt niets mee kan.

Neen, hij is niet overdreven groot.
Ja ik weet dat er players zijn die al op 13-jarige leeftijd beginnen. En wat ik zie in deze date. Wel ik vond hem gewoon leuk gezelschap.
en leg eerst eens uit wat het wil zeggen om uitontwikkeld te zijn op relationeel gebied. Of nog beter, bespaar je de moeite.

Zo je drie vorige vragen zijn beantwoord.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:57:10 #246
94676 Garisson72
pi_75682272
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef emiliana het volgende:
mijn eerste vaste relatie en het daar bijhorende samenwonen waren voor mij ook ENORM wennen. Het was een serieuze omwenteling. Het was bovendien niet zoals ik dacht dat het zou zijn en het heeft er serieus om gespannen.

Maar als je elkaar graat ziet, dan ga je er toch gewoon voor.

De reden dat het na jaren toch is uitgeraakt, heeft niets te maken met die (zeer) moeilijke beginperiode.

Maar jij was met die eerste relatie ws een heel stuk jonger dan 33. Dat verschil laat zich niet overschatten, denk ik.
pi_75682323
Ik snap niet wat er moeilijk gedaan wordt, die man verdient toch ook een dame die helemaal idolaat van hem is, en niet iemand die hem zo snel afschrijft en tussen die vele negatieve punten nog een piepklein positief pluspuntje zoekt?
Dus ik zou zeggen, wees eerlijk, laat gaan. Maar dat is mijn bescheiden mening

Persoonlijk zou ik toch echt liever vrijgezel zijn dan daten met mannen die op basis van statistieken bepalen wat leuk is en wat niet.
En daar heb ik ook ervaring in, als ik ga stapen met een vriendin, drommen de mannen in hordes om haar heen. Aantrekkelijke meid, geef ik toe. Na een halfuur inhoudloos te hebben gesproken gaan ze naar mij toe voor een 'echt' gesprek. Op basis van t uiterlijke plaatje word ik dus aan de kant geschoven, en vervolgens wordt er gedacht dat ik meer brains dan beauty ben maar ach dat is ook positief, en ik zit er vast om te springen, een beetje aandacht van zo'n hete gast
Maar helaas schijn bedriegt Ik vind dat namelijk nóg oppervlakkiger en als ik ergens een hekel aan heb is het oppervlakkigheid..
pi_75682380
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef emiliana het volgende:

[..]

dit is nu al de derde idiote vraag die je stelt waar ik echt niets mee kan.

Neen, hij is niet overdreven groot.
Ja ik weet dat er players zijn die al op 13-jarige leeftijd beginnen. En wat ik zie in deze date. Wel ik vond hem gewoon leuk gezelschap.
en leg eerst eens uit wat het wil zeggen om uitontwikkeld te zijn op relationeel gebied. Of nog beter, bespaar je de moeite.

Zo je drie vorige vragen zijn beantwoord.
Check je PM felle dame
pi_75682456
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:59 schreef andlikethathesgone het volgende:

Check je PM felle dame
wat is een PM ?
pi_75682554
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:01 schreef emiliana het volgende:

[..]

wat is een PM ?
a personal message. heb ik je net verstuurd. klik op het leuke kleine envelopje rechtsbovenin je scherm, of check http://messages.fok.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')