quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:08 schreef TiMPiN het volgende:
En dan heeft ie het onder de knie en gaat ie int rondneuken omdat ie dat al die jaren gemist heb![]()
Alleen dat stukje al toont een ernstig gebrek aan inlevingsvermogen aan. Een gebrek aan levenservaring. Een algeheel gebrek aan voorstellingsvermogen en daarmee waarschijnlijk ook intelligentie en wijsheid.quote:
Je bedoelt het grappig maar als de man autist is zo als ik zei zit er nog dikke kans in ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:08 schreef TiMPiN het volgende:
En dan heeft ie het onder de knie en gaat ie int rondneuken omdat ie dat al die jaren gemist heb![]()
Vreselijk.... wat een muts. Ik vind je beslissing echt erg goed trouwens. Sorry dat ik je muts noem hoor, maar ik kan er werkelijk op geen enkele manier bij dat je zo denkt. Maar ja, in mijn wereld slaan mannen vrouwen niet en zijn vrouwen nog een beetje een soort van prinsesjes.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
omdat ik het niet echt normaal vind, ripley1...er moet toch iets achter zitten.
Ik val ook niet echt op onzekere mannen. Misschien is de manier waarop hij zijn "issues" aanbracht bij mij wel in het verkeerde keelgat geschoten. De tranen stonden bijna in zijn ogen.
Als hij gewoon op vaste toon had gezegd: emiliana, dit zijn de feiten, was mijn blik op hem misschien niet zo veranderd.
Dat boven de 30 vind ik erger dan geen ervaring!quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef emiliana het volgende:
Zouden jullie je een relatie met een 'groentje' van boven de dertig willen aangaan ? Of vinden jullie het compleet een non-issue ?
Dat er iets mis is met die kerel is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:20 schreef TiMPiN het volgende:
Als je 33 bent vind ik dat niet raar in de zin van dat ik die persoon retarded vind, maar 33 jaar lang 0 fysiek contact met meiden vind ik erg opmerkelijk. Heeft hij daar een verhaal achter zitten dan kan dat, ik kan ook niet over alles oordelen. Maar een verder normale kerel van 33 die zelfs nog nooit heeft gezoend...ja dat vind ik lastig om voor te stellen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat er iets mis is met die kerel is wel duidelijk.
Zie zijn vreemde reactie ook op pagina 1 in het topic.
Ik vind het juist van kracht getuigen. Dat daarbij tranen in zn ogen springen is logisch.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik me nog wel voorstellen, dat is niet iets wat je makkelijk zegt als man van die leeftijd, zelfs een vrouw zou raar aangekeken worden op die leeftijd.
Dat is niet iets waar je op zit te wachten om het te vertellen, maar waarbij het wel moet omdat er anders nog veel vreemder opgekeken wordt als je niet eens weet hoe je moet tongzoenen.
Hij zal wel aardig gezweet hebben toen hij dit moest vertellen, vind het best dapper dat hij het dan ook gewoon heeft gedaan ipv zich anders heeft voorgedaan.
Een meisje in de klas van de dochter van een kennis van me is 14 jaar, is al zwanger geweest en het heeft het kindje al weg laten halen. Niemand weet ervan behalve 2 meisjes (hoelang dat stand houdt weet ik niet, zal binnenkort wel de hele school zijn die het weet natuurlijk). Ze wist zelf alleen echt NIET wie de vader was. Geen kampermeid, geen negert, gewoon een braaf meisje uit een rasecht oerhollands gezin.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:59 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik ben bij een maagdenschool geweest en heb daar de redenen gehoord waarom mannen op die leeftijd nog maagd zijn en dat zijn vaak hele normale dingen hoor
En dat ie het zo bracht is niet gek, hij zal wel vaker zo'n reactie als die van jou hebben gehad.
Eigenlijk vind ik het heel gek dat het in het heden de norm is dat iedereen maar op hun 12e al seks heeft en dat maagd zijn een enorm taboe is.
Gewoon een galante kerel!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef emiliana het volgende:
12 jaar is niet de norm, maar 33 jaar nu ook weer niet...
Hoe heeft hij aaaaaaaal die jaren doorgebracht ? Heeft hij dan nooit gedate, nooit eens dronken op een fuif iemand gezoend, nooit eens actief naar een vrouw gezocht toen hij laat ons zeggen 25 jaar was ... hoe doe je het ?
Nou, bij mij werkt dat toch echt niet zo. Ik ga mezelf dan eerder afvragen hoe lang diegene nog bij mij blijft omdat ze naar verloop van tijd toch nieuwsgierig wordt naar andere mannen. Bij langdurige relaties zou dat me opbreken, maar met kortstondige, nietszeggende flirts maakt het me niet uit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:39 schreef 12-1985 het volgende:
Als een man een vrouw tegenkomt die nog zo groen is als gras krijgt hij een stijve tot aan het plafond. Dat is mooiste wat er is. Een maagd die gewacht heeft op jou!
Helemaal mee eens. Vrouwen zijn socialere wezens dan mannen, maar ondervinden daar ook een gebrek aan: ze doen te weinig wat ze zelf echt willen. Als man moet je dus wel veel geneukt hebben, want als veel vrouwen aan je knabbelen, denken de anderen automatisch dat het vast wel lekker zal zijn.quote:"als andere vrouwen hem niks vinden, dan zal er wel iets mis zijn met hem OF MIJN SMAAK"
Kom op, sta toch eens een keer waar voor je staat. Jij vindt hem toch leuk? Who gives a fuck dat andere vrouwen dat niet zo vinden?
Kijk.... jij bent een vrouw waar je als man goed toeven bij hebt. Vermoed ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Wie bepaald wat de max. leeftijd is om t bed voor de eerste keer met iemand te delen? Je voelt toch een klik met iemand? Who cares dat hij nog geen ervaring heeft.. Viel je op een verleden dat je verwacht had of op de persoon zelf?
Kijk, op t moment dat jij initiatief neemt, en hij die gretig beantwoord maar door gebrek aan ervaring, er niks van bakte, had je vermoedelijk gedacht, wat een lapzwans, moet ik met die wasmachine, weg ermee. Wees blij dat hij eerlijk is geweest, je weet wat je ongeveer kunt verwachten, en als ik de posts zo lees kan het alleen maar mee vallen!
Voor mij persoonlijk, ik zou dit niet als een afknapper zien. Als ik eenmaal voor iemand val, val ik voor het hele pakket en niet voor een klein onderdeel, om dit snel maar opzij te wschuiven bij een tegenslag. Maar misschien ben ik ook naief en hopeloos romantisch hoor, zou zo maar kunnen..
Ik had er eenquote:Oh trouwens, welke vrouwen hier heeft er ook daadwerkelijk een man thuis die maagd was toen ze wat met hem begonnen? Juist. Mooi lullen kan iedereen.
Vermoed dat mijn vent t met je eens isquote:Kijk.... jij bent een vrouw waar je als man goed toeven bij hebt. Vermoed ik
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:48 schreef Friek_ het volgende:
Oh trouwens, welke vrouwen hier heeft er ook daadwerkelijk een man thuis die maagd was toen ze wat met hem begonnen?
bij 23 jaar kan ik me nog iets voorstellen. Dan ben je gewoon een laatbloeier. De mijne is dus wel 10 jaar ouder !!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik had er een23 was ie, ook een 'laatbloeier' volgens maatschappelijke standaarden. Didn't care at the time. En nog steeds niet.
Die zitten hier wel hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:56 schreef emiliana het volgende:
[..]
bij 23 jaar kan ik me nog iets voorstellen. Dan ben je gewoon een laatbloeier. De mijne is dus wel 10 jaar ouder !!
Ik vraag me ook af of iedereen die hier reageert in het echt ookzou handelen zoals ze hier beweren.
Ik merk trouwens ook dat hier geen lotgenoten zitten. Ik heb blijkbaar wel een heel speciale man getroffen.
Er zit natuurlijk ook nog wel een gebiedje tussen, hequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Apart wel dat vrouwen altijd zeggen geen players te willen die met legio dames het bed hebben gedeeld en dan treffen ze een vent aan de uiterste andere zijde van het spectrum en dan is het nog niet goed?
daar was ik al bang voor....quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:02 schreef emiliana het volgende:
[..]
ik begrijp hier echt niets van ... sorry.
Ja, maar de ene uiterste is dus toch nog iets beter dan de andere zijde? Mij lijkt iemand met 0 ervaring me altijd nog beter dan iemand met (te)veel ervaring!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:06 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook nog wel een gebiedje tussen, he
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:34 schreef 501105 het volgende:
Het kan toch ook zijn dat de man in kwestie nooit echt zelfvertouwen heeft gehad en dus niets heeft durven proberen en voor de rest niet het geluk had om een vrouw/meid te hebben die de eerste stap maakte, helemaal als hij vroeger een rustig typetje was.
Om hem dan nu gelijk als half gestoord iemand af te schilderen vind ik toch wel ver gaan.
Je slaat de spijker op zn kop. Voor een deel van de vrouwen in elk geval: zelfbedrog, hypocriet, spineless, oppervlakkig, status gerichte snollies. Zie het topic en het filmpje: domme wijven die niet snappen -> waar zij dan voor de grote bekken gaan en de blingbling en bijbehorende klapjes, trekt het bij vele vrouwen op een ander niveau door, maar het IS er wel. Onbewust, en zo sterk zelfs dat het ten stelligste, zelfs tegenover zichzelf, ontkent wordt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:48 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind trouwens dat mensen hier wel een tikje moralistisch doen. Als man wordt je gewoon keihard beoordeeld door de maatschappij als je voor een bepaalde leeftijd nog niet geneukt hebt. Hoeveel geld ze hebben en hoeveel vrouwen ze geneukt hebben zijn de twee grootste succesmeters.
Oh trouwens, welke vrouwen hier heeft er ook daadwerkelijk een man thuis die maagd was toen ze wat met hem begonnen? Juist. Mooi lullen kan iedereen. Er bestaat een immers groot verschil tussen wat vrouwen zeggen op wat ze vallen en waar ze daadwerkelijk voor gaan.
quote:
Kaboutertje, tot er een vrouw van laat ons zeggen 35 jaar voor jou staat die geen enkele ervaring heeft. Volgens mij zit geen enkele man daar op te wachten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zn kop. Voor een deel van de vrouwen in elk geval: zelfbedrog, hypocriet, spineless, oppervlakkig, status gerichte snollies. Zie het topic en het filmpje: domme wijven die niet snappen -> waar zij dan voor de grote bekken gaan en de blingbling en bijbehorende klapjes, trekt het bij vele vrouwen op een ander niveau door, maar het IS er wel. Onbewust, en zo sterk zelfs dat het ten stelligste, zelfs tegenover zichzelf, ontkent wordt.
O, wat zullen die dames het moeilijk krijgen als ze een paar jaartjes ouder zijn. En dan moeten ze nog een jaar of 50 mee, als het goed is. En moet je kijken wat een stel zure bommen er zometeen overblijven zeg. Sja, en dan zijn het de mannen natuurlijk heh, in hun ogen, die fout zijn en achter hun lul aanlopenVoor het gemak vergeten ze dan even hun eigen gedrag, toen ze dachten het zich nog te kunnen veroorloven.
Cassandra & likeminded vrouwen even buiten beschouwing gelaten natuurlijk.
En zeg svp niet: ik snap hier niets van hoorWant DAT is nou net het probleem
![]()
Daar vergis je je in, mannen vinden maagdelijkheid wel geilquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:00 schreef emiliana het volgende:
[..]
Kaboutertje, tot er een vrouw van laat ons zeggen 35 jaar voor jou staat die geen enkele ervaring heeft. Volgens mij zit geen enkele man daar op te wachten.
Zeer goede vraag. Hert is een mix van emoties eigenlijk. Eerst en vooral denk ik dat iedere vrouw diep in haar hart wel een begeerde populaire man wil, hoe oppervlakkig dat ook mag klinken. Het is toch niet echt leuk om aan je vriendinnen en ouders te moeten zeggen: "dit is mijn vriend, ik ben zijn eerste vriendin ".quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:16 schreef ripley1 het volgende:
Maar wat vind je nu zo vervelend aan geen ervaring?
Dat hij nooit seks heeft gehad wil niet zeggen dat hij nooit begeerd is. Mijn ex-vriend was 26 en die had voor mij 1 vriendinnetje gehad, maar dat is een hele leuke, lieve en knappe jongen. Hij is alleen wat stil en stapt niet zo makkelijk op vrouwen af.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef emiliana het volgende:
[..]
Zeer goede vraag. Hert is een mix van emoties eigenlijk. Eerst en vooral denk ik dat iedere vrouw diep in haar hart wel een begeerde populaire man wil, hoe oppervlakkig dat ook mag klinken. Het is toch niet echt leuk om aan je vriendinnen en ouders te moeten zeggen: "dit is mijn vriend, ik ben zijn eerste vriendin ".
Ook heb ik angst dat er nog lijken uit de kast gaan vallen over zijn persoonlijkheid.
Ook heb ik een kant van hem gezien die ik niet echt aantrekkelijk vond. Dat is echt een puur irrationele reactie van mezelf. Zijn manier van doen stootte me af. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Het gevoel is een beetje bekoeld.
En ik leef mee met zijn verdriet hoor. Ik wil hem zeker nog ontmoeten en naar hem luisteren. Maar wil ik wel nog een relatie met hem ?.
Stel jij je vriend zo normaliter voor aan je vriendinnen en ouders?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef emiliana het volgende:
[..]
Het is toch niet echt leuk om aan je vriendinnen en ouders te moeten zeggen: "dit is mijn vriend, ik ben zijn eerste vriendin ".
Ok, nou ga ik het als 33 jarig groentje even voor hem opnemen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
omdat ik het niet echt normaal vind, ripley1...er moet toch iets achter zitten.
Ik val ook niet echt op onzekere mannen. Misschien is de manier waarop hij zijn "issues" aanbracht bij mij wel in het verkeerde keelgat geschoten. De tranen stonden bijna in zijn ogen.
Als hij gewoon op vaste toon had gezegd: emiliana, dit zijn de feiten, was mijn blik op hem misschien niet zo veranderd.
Waarschijnlijk wel gezocht m,aar niet gevonden. Of ze wilden hem niet,quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef emiliana het volgende:
12 jaar is niet de norm, maar 33 jaar nu ook weer niet...
Hoe heeft hij aaaaaaaal die jaren doorgebracht ? Heeft hij dan nooit gedate, nooit eens dronken op een fuif iemand gezoend, nooit eens actief naar een vrouw gezocht toen hij laat ons zeggen 25 jaar was ... hoe doe je het ?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:00 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Die zitten hier wel hoorEn die kunnen ook gewoon uitleggen hoe en waarom
Kan me alleen voorstellen dat ze gezien de reactie die jij schetst geen zin hebben om hier te posten
bedankt voor deze post van een ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ok, nou ga ik het als 33 jarig groentje even voor hem opnemen.
Ik ben ook zo'n onzeker groentje, al heb ik wel een keer gezoend. Dat hij onzeker is met vrouwen wil niet zeggen dat hij altijd onzeker is, ik zelf ben in mijn werk hardstikke zeker van mezelf en als ik op straat loop of naar de winkel ga kruip ik ook niet onder alle auto's door om maar niemand te hoeven spreken.
Maar als jij keer op keer afgewezen wordt dan krijg je daar toch een beetje een naar gevoel bij. Dan durf je misschien niet zoveel meer. Dan heb je zoiets van: laat ik dat meisje maar niet aanpreken want ze zit toch niet op mij te wachten.
En toen kwam hij jou tegen: in zijn hoofd zat hij al te bedenken: hoe moet ik haar duidelijk maken dat ik maar een groentje ben zonder dat ze op me afknapt. Waarschijnlijk heeft hij het al een keer direct gezegd en neem van mij aan: dat vinden vrouwen ook weer een afknapper. Wat dat betreft doe je toch nooit het juiste.
Jij begon hem te zoenen en daar schrok hij van. Dat gebeurt immers nooit. En toen moest hij toch maar bekennen dat hij een groentje is. Ja , met tranen in de ogen, want hij ziet de bui al weer hangen.
Kortom, op welke manier je het ook gehoord had, het was nooit goed geweest.
Voordeel is wel: je hebt geen last van kwaaie exen en je bent ook geen vergelijkingsmateriaal. Waarschijnlijk wordt je ook nog op een voetstukje geplaatst. Vreemdgaan zal er ook niet zo snel inzitten van zijn kant.
En ja, als je met hem door gaat moet je hem nog een hoop leren. Da's waar. Hij zal af en toe moeite hebben met het feit dat hij rekening moet houden met iemand als hij wat afspreekt.
Maar goed, als jij hem daar allemaal op wilt afwijzen.....
Mooi hoor, vrouwen zitten te zeuren dat mannen nooit gevoel tonen. Tonen ze gevoel is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef emiliana het volgende:
[..]
Zeer goede vraag. Hert is een mix van emoties eigenlijk. Eerst en vooral denk ik dat iedere vrouw diep in haar hart wel een begeerde populaire man wil, hoe oppervlakkig dat ook mag klinken. Het is toch niet echt leuk om aan je vriendinnen en ouders te moeten zeggen: "dit is mijn vriend, ik ben zijn eerste vriendin ".
Ook heb ik angst dat er nog lijken uit de kast gaan vallen over zijn persoonlijkheid.
Ook heb ik een kant van hem gezien die ik niet echt aantrekkelijk vond. Dat is echt een puur irrationele reactie van mezelf. Zijn manier van doen stootte me af. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Het gevoel is een beetje bekoeld.
En ik leef mee met zijn verdriet hoor. Ik wil hem zeker nog ontmoeten en naar hem luisteren. Maar wil ik wel nog een relatie met hem ?.
Er is een verschil tussen regelmatig afgewezen worden en altijd. Als je altijd afgewezen wordt om wat voor reden dan ook (je bent mijn type niet, ik zie je meer als goede vriend, ik ga nog liever dood dan dat ik wat met jou hebJa, die heb ik allemaal gehoord) dan wordt je zelfvertrouwen daar niet beter van. Sterker nog, je gelooft niet meer in jezelf.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef emiliana het volgende:
[..]
bedankt voor deze post van een ervaringsdeskundige.
Ik ben ook al regelmatig afgewezen in mijn leven hoor, maar daarom kruip ik niet in mijn schulp en durf ik het de volgende keer niet weer opnieuw ! Afgewezen worden hoort er toch gewoon bij, of niet soms ?
Maar goed, zoals je zelf al aangaf. Het is een soort afknapper. Zoals er zo vele zijn. Je zet je er over of je zet er je niet over. Maar het is toch normaal dat je er even bij stilstaat...
Ik vind het ook zo vreemd dat velen hier wel beamen dat het een afknapper is, maar het dan toch vreemd vinden dat je er iemand voor zou afwijzen ...
sorry, maar als je echt altijd afgewezen wordt, dan moet je toch eens de hand in eigen boezem steken en eens grondig kijken wat er is wat de vrouwen blijkbaar van je "afstoot", om een cru woord te gebruiken. Ofwel mik je op de verkeerde vrouwen ...quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef RealZeus het volgende:
Er is een verschil tussen regelmatig afgewezen worden en altijd. Als je altijd afgewezen wordt om wat voor reden dan ook (je bent mijn type niet, ik zie je meer als goede vriend, ik ga nog liever dood dan dat ik wat met jou hebJa, die heb ik allemaal gehoord) dan wordt je zelfvertrouwen daar niet beter van. Sterker nog, je gelooft niet meer in jezelf.
Ik ben vroeger veel gepest (acne, aan de stevige kant) en ik dacht altijd dat ik niet goed genoeg was, de vele afwijzingen bevestigden dat gevoel alleen maar.
Afgelopen weekend kwam ik foto's tegen van 14 jaar geleden en ik moest bekennen dat ik helemaal niet zo dik was als ik toendertijd dacht. Maar goed, dat is achteraf en nou heb ik het zelfde probleem als die kerel die jij ontmoet hebt.
Joh, meen je het?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:08 schreef emiliana het volgende:
[..]
sorry, maar als je echt altijd afgewezen wordt, dan moet je toch eens de hand in eigen boezem steken en eens grondig kijken wat er is wat de vrouwen blijkbaar van je "afstoot", om een cru woord te gebruiken. Ofwel mik je op de verkeerde vrouwen ...
Mss was hij een mysoginist totdat hij jou ontmoette.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef emiliana het volgende:
[..]
Aha. Is dat zo? En hoe moet een man die zeg tot zijn 25ste nooit een vriendin heeft gehad door gebrek aan zelfvertrouwen, dan ooit nog zelfvertrouwen krijgen? Dan ben je dus gedoemd om geen zelfvertrouwen te hebben de rest van je leven (en geen relatie, als ze allemaal zoals jij dachten) ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:25 schreef Xennia het volgende:
Ik zou het een afknapper vinden. Niet alleen omdat hij in bed niets gewend is, maar ook omdat hij geen enkele relatie-ervaring heeft.
Daarbij komt dat hij waarschijnlijk weinig zelfvertrouwen heeft, terwijl ik een zelfverzekerde man naast me nodig heb. Of hij heeft hele andere normen en waarden rondom seks en dat is ook een mismatch.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef RRGJL het volgende:
Aha. Is dat zo? En hoe moet een man die zeg tot zijn 25ste nooit een vriendin heeft gehad door gebrek aan zelfvertrouwen, dan ooit nog zelfvertrouwen krijgen? Dan ben je dus gedoemd om geen zelfvertrouwen te hebben de rest van je leven (en geen relatie, als ze allemaal zoals jij dachten) ?
Ja, tja, als ik er zo over nadenk zou ik het niets vinden, maar dat is zo even onpersoonlijk op schrift, dan stel ik me een onzeker typje voor met sociale problemen en dat is niets voor mij(beeldvorming dus die lang niet altijd hoeft te kloppen).quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef emiliana het volgende:
[..]
Ik ben ook al regelmatig afgewezen in mijn leven hoor, maar daarom kruip ik niet in mijn schulp en durf ik het de volgende keer niet weer opnieuw ! Afgewezen worden hoort er toch gewoon bij, of niet soms ?
Maar goed, zoals je zelf al aangaf. Het is een soort afknapper. Zoals er zo vele zijn. Je zet je er over of je zet er je niet over. Maar het is toch normaal dat je er even bij stilstaat...
Ik vind het ook zo vreemd dat velen hier wel beamen dat het een afknapper is, maar het dan toch vreemd vinden dat je er iemand voor zou afwijzen ...
Met dien verstande dat je even goed moet letten op de aantallen en de manier van leven/ervaren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef emiliana het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik in mijn post schetstequote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen regelmatig afgewezen worden en altijd. Als je altijd afgewezen wordt om wat voor reden dan ook (je bent mijn type niet, ik zie je meer als goede vriend, ik ga nog liever dood dan dat ik wat met jou hebJa, die heb ik allemaal gehoord) dan wordt je zelfvertrouwen daar niet beter van. Sterker nog, je gelooft niet meer in jezelf.
Ik ben vroeger veel gepest (acne, aan de stevige kant) en ik dacht altijd dat ik niet goed genoeg was, de vele afwijzingen bevestigden dat gevoel alleen maar.
Afgelopen weekend kwam ik foto's tegen van 14 jaar geleden en ik moest bekennen dat ik helemaal niet zo dik was als ik toendertijd dacht. Maar goed, dat is achteraf en nou heb ik het zelfde probleem als die kerel die jij ontmoet hebt.
Je snapt het niet. Haar idee is dat iemand die nooit een relatie heeft gehad vast onzeker is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:55 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Dat is nog erger! Nu moet zij ook nog eens het vehicel zijn voor zijn zelfvertrouwen.
't is dat je een smiley neerzet en verder relativeert, maar anders had je billenkoek gehadquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:55 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Dat is nog erger! Nu moet zij ook nog eens het vehicel zijn voor zijn zelfvertrouwen.
Dat is toch niet de verantwoordelijkheid van TS? Die man ziet maar hoe ie zelfvertrouwen krijgt. En als hij het heeft mag ie terug komen![]()
Maar goed, misschien is deze man helemaal niet onzeker maar is hij lang ziek geweest ofzo waardoor hij nooit de kans heeft gehad zich aan vrouwen te binden. Dan zou ik het weer helemaal niet erg vinden.
Het zou voor mij niet gaan om het maagd zijn op zich maar om de reden die er achter zit.
vijandig ? waar heb ik al vijandig gereageerd ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef RRGJL het volgende:
Jammer dat TS weer alleen op de posts reageert die enigszins goed uitkomen, of waar ze vijandig op kan reageren.
ik sta op datingsites, met een foto, en ik word helemaal niet overspoeld door reacties. De eerste dagen misschien wel, maar daarna werd het heel kalmpjes. En het is niet omdat je veel reacties krijgt, dat dit allemaal interessante mannen waar je mee wil daten ...quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:24 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Met dien verstande dat je even goed moet letten op de aantallen en de manier van leven/ervaren.
Ter vergelijk: schrijf je eens in op relatieplanet als vrouw, zonder foto, geen tekst en voor de rest mag je het helemaal zelf invullen. Ga online zitten en wacht af. Je zal doodgegooid worden met berichtjes. Als je er een fototje bij plaatst krijg je zoveel berichtjes dat je ze waarschijnlijk niet eens allemaal wilt gaan beantwoorden.
Doe dit eens met een profiel waarbij je je als man inschrijft met en zonder foto, en bij het profiel zonder foto zal je waarschijnlijk zo goed als geen reactie krijgen als je niet zelf initieeerd en geen ijzersterke tekst hebt. Als je er als man goed uitziet en je zet wel of geen tekst neer, dan krijg je af en toe wel een berichtje. Maar ook dan klikken vele vrouwen door. Ben je minder mooi, dan zal het aantal berichtjes ook minder zijn. Simpel as that. Het is gewoon kijken en bekeken worden.
....
Ok, stap nu weer even uit dit voorbeeld en kijk naar het dagelijks leven: jij zegt "ik ben ook wel afgewezen hoor...." maar waarschijnlijk ben je ook 1001 keer niet afgewezen, sterker nog, je bent naar alle waarschijnlijkheid meer dan 1001x op je nek gesprongen door Jan (en alleman) al vanaf het moment dat je meisje was of puber. En dus is jouw hele emotionele belevingswereld op dit vlak totaal anders gevormd als die van iemand die misschien heel veel gepest is, een lastige jeugd gehad heeft, niet zo mooi is als standaard mooi gevonden wordt, etc etc etc. En dus kan je het vergelijk helemaal niet trekken wat jij hier doet.
Verhoudingsgewijs is er een te groot verschil. Hij heeft misschien wel 30 afwijzingen gehad en 1 benadering of misschien wel geen. Jij hebt misschien 30 afwijzingen gehad maar bent waarschijnlijk 300x benaderd en tien tegen 1 dat je zeker geen 30x iemand benaderd hebt zoals de gemiddelde man dat (moet) doen. Hierbij zijn alle verhoudingen dus al zoek. Het voorbeeld klopt niet, het uitgangspunt klopt niet, de handelswijze klopt niet, de belevings en denkwijze klopt niet. Is dat te volgen?
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:29 schreef Faithfulness het volgende:
In mijn vriendenkring hebben we B, laten we hem voor het gemak even 'Beer' noemen.
Beer is een knappe jongeman van 36 jaar. Beer is niet dik, niet lelijk, heeft een goede baan, vrienden, geen trauma's uit het verleden, niets. Beer is de ideale schoonzoon. Alleen had Beer -tot voor kort- nog nooit een vriendin gehad. Beer vond dat niet zo nodig, ondanks dat wij -zijn vrienden- hem toch zo nu en dan aan de vrouw (en uiteindelijk zelfs aan de man) hebben proberen te helpen. Beer had d'r geen zin in.
Inmiddels heeft Beer wel een leuk vriendinnetje. Voor het eerst in z'n leven verliefd.
Als ik niet getrouwd zou zijn zou ik Beer hebben genomen. Groentje of niet.
P.s: Beer speelt World of Warcraft.![]()
Dan nog blijven mijn andere punten overeind staan: geen sekservaring, geen ervaring met vrouwen en relaties. Een man van 33 wil ik niet alles nog hoeven te leren. Ik verwacht een gelijksoortige levenservaring/referentiekader.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:42 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Haar idee is dat iemand die nooit een relatie heeft gehad vast onzeker is.
Dat is onzin. Iemand kan wel om die reden lang single zijn geweest, maar wanneer diegene dan zelfverzekerder wordt zal diegene nog steeds een keer voor het eerst een relatie moeten krijgen. Die persoon is dan dus wél zelfverzekerd, maar heeft simpelweg nog geen relatie gehad (en daarmee gaat natuurlijk altijd wel weer wat onzekerheid gepaard. Dat is echter anders dan gegeneraliseerde onzekerheid). Het is gewoon een kromme redenatie, ooit moet de eerste keer zijn.
Eigenlijk denk ik er net zo over...quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:18 schreef dyna18 het volgende:
In elke post van de TS is te lezen dat ze is afgeknapt.
Ik krijg dus de indruk dat zij alleen nu nog de bevestiging hier zoekt om inderdaad deze man te dumpen. De enige reden dat dit waarschijnlijk nog niet gebeurd is om hem toch te beschermen tegen een grote klap.
TS wat wil je nou? Wil je hem nou een kans geven of niet? Zo ja, ga er dan voor. Zo nee, waarom zit je hier dan toch nog naar bevestiging te vissen?
Ook wederom een ware post.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:18 schreef dyna18 het volgende:
Ik krijg dus de indruk dat zij alleen nu nog de bevestiging hier zoekt om inderdaad deze man te dumpen. De enige reden dat dit waarschijnlijk nog niet gebeurd is om hem toch te beschermen tegen een grote klap.
TS wat wil je nou? Wil je hem nou een kans geven of niet? Zo ja, ga er dan voor. Zo nee, waarom zit je hier dan toch nog naar bevestiging te vissen?
Dat lijkt me toch ook erg fijn. Dat iemand weet wat / hoe en wanneer hij/zij iets moet doen. Lijkt me niet handig als hij telkens vraagt of hij het wel goed doet / of je dit wel lekker vindtquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan nog blijven mijn andere punten overeind staan: geen sekservaring, geen ervaring met vrouwen en relaties. Een man van 33 wil ik niet alles nog hoeven te leren. Ik verwacht een gelijksoortige levenservaring/referentiekader.
Tot je hopeloos valt voor iemand zonder een soortgelijk referentiekader, zonder alles wat je oorspronkelijk verwacht van een partner, omdat je tot de conclusie komt dat t verder gewoon zo onwijs goed klikt op alle andere fronten, dat je beseft dat een dergelijk referentiekader een illusie is en dat de mogelijkheden die je voor je hebt staan, vele malen beter zijn dan wat je aanvankelijk had kunnen denken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan nog blijven mijn andere punten overeind staan: geen sekservaring, geen ervaring met vrouwen en relaties. Een man van 33 wil ik niet alles nog hoeven te leren. Ik verwacht een gelijksoortige levenservaring/referentiekader.
Ik heb niet het gevoel dat hij daar vrede mee heeft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:50 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb meegelezen, maar ik heb een aspect nog helemaal niet gehoord. de man vertelt op zijn 33e dat hij nog zo groen als gras is. Hij is daar eerlijk in, hij heeft daar vrede mee en durft dat ook te vertellen. Het makkelijkste is om iemand te vertellen dat er al genoeg gebeurd is. Dat is immers normaal. Hij is eerlijk tegen je. Hij had je ook een heel verhaal over allerlei fictieve exen kunnen vertellen. Hij is dus iemand die vrede heeft met zichzelf en zelfvertrouwen heeft.
ik ben een beginnend fokkerquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 01:36 schreef the_annoying_devil het volgende:
Half off-topic, maar ik denk dat het topic zelf al aardig is besproken. Zoals iemand anders al zei, ze zoekt waarschijnlijk bevestiging om hem niet meer te daten.
Ik denk dat veel meiden niet realiseren hoe moeilijk het kan zijn voor sommige (meer verlegen) jongens om een meid te versieren. Als je vroeger bijvoorbeeld veel bent gepest op school en slechte ervaringen hebt met meisjes in het verleden (zoals ik) dan leer je niet op dezelfde manier met vrouwen omgaan.
Bij een meisje in dezelfde situatie loopt het een stuk beter af, omdat er sowieso kerels op haar af zullen stappen, zodat haar ervaring en zelfvertrouwen op het gebied van relaties wel weer goed komt. Ze hoeft er daarvoor niet eens zo heel goed uit te zien, zelfs de lelijkste horken kunnen nog scoren in menig met-mannen-overladen club. Een jongen blijft echter in een vicieuze cirkel zitten, want jongens worden over het algemeen weinig door meisjes benaderd en als ze dat doen zullen de meisjes bijna nooit initiatief nemen daarna. Een verlegen jongen is niet erg sexy, terwijl verlegenheid bij een meid vaak niet heel erg is.
Je kan er als jongen/kerel nog zo goed uit zien, als je verlegen/non-sociaal bij meisjes bent zul je nooit iemand krijgen. Ik zie er best goed uit (al zeg ik het zelf) en ben meestal prima sociaal, behalve als het om meisjes versieren gaat.
En verder was het wel gezellig vanavond?quote:Op woensdag 16 december 2009 02:23 schreef Flashwin het volgende:wat een sukkel dattie het ook zo triest vertelt..
enige wat ik bedenken als verklaring voor dit alles is dat hij heel klein geschapen is.
Niet echt, heb gewerkt en moet morgenvroeg weer naar college.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:46 schreef KosterT het volgende:
[..]
En verder was het wel gezellig vanavond?
Dat is anno 2009 niet helemaal waar hoor. Als jongen wordt je bestwel overspoeld door initiatiefnemende meisjes.quote:Op woensdag 16 december 2009 01:36 schreef the_annoying_devil het volgende:
Een jongen blijft echter in een vicieuze cirkel zitten, want jongens worden over het algemeen weinig door meisjes benaderd en als ze dat doen zullen de meisjes bijna nooit initiatief nemen daarna. Een verlegen jongen is niet erg sexy, terwijl verlegenheid bij een meid vaak niet heel erg is.
Je kan er als jongen/kerel nog zo goed uit zien, als je verlegen/non-sociaal bij meisjes bent zul je nooit iemand krijgen. Ik zie er best goed uit (al zeg ik het zelf) en ben meestal prima sociaal, behalve als het om meisjes versieren gaat.
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA etc etc etc.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:42 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Dat is anno 2009 niet helemaal waar hoor. Als jongen wordt je bestwel overspoeld door initiatiefnemende meisjes.
Ok dit is overdreven. Toen ik 5 jaar geleden mijn ex leerde kennen, draaide hij verlegen om mij heen. Dit heb ik een tijdje zo laten doorgaan tot ik zoiets had van, nu of nooit. Ik heb hém dan ook mee uitgevraagd. Maar ik wil sowieso altijd duidelijkheid en ik houd van initiatief, als iemand anders t niet neemt dan ik zelf maar.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA etc etc etc.
omfg ze mogen misschien de broek aan hebben en dezelfde rechten hebben maar dat betekent niet dat vrouwen 100% geemanicipeerd zijn. Mijn god... de eerste keer als een vrouw aan mij vraagt of ik wat wil drinken ga ik krasloten kopen want dat is het tijdstip dat de hel bevroren is en ik de loterij ga winnen.
Nee... vrouwen zijn gelijkwaardig aan mannen, maar absoluut niet gelijk aanelkaar. Een vrouw die op een man af stapt? Damn... ik denk eerder dat ik varkens zal zien vliegen.
(Ow ik ben niet bitter, gewoon realistisch)
De peuterspeelzaal bedoel je?quote:Op woensdag 16 december 2009 02:49 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Niet echt, heb gewerkt en moet morgenvroeg weer naar college.
Dus een ervaren man, weet bij de 1e keer met jou, direct wat jij lekker of niet lekker vind ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch ook erg fijn. Dat iemand weet wat / hoe en wanneer hij iets moet doen. Lijkt me niet handig als hij telkens vraagt of hij het wel goed doet / of je dit wel lekker vindt
uh ok, tis zelfs mij meerdere malen overkomen hoor, zo raar is het serieus nietquote:Op woensdag 16 december 2009 07:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA etc etc etc.
omfg ze mogen misschien de broek aan hebben en dezelfde rechten hebben maar dat betekent niet dat vrouwen 100% geemanicipeerd zijn. Mijn god... de eerste keer als een vrouw aan mij vraagt of ik wat wil drinken ga ik krasloten kopen want dat is het tijdstip dat de hel bevroren is en ik de loterij ga winnen.
Nee... vrouwen zijn gelijkwaardig aan mannen, maar absoluut niet gelijk aanelkaar. Een vrouw die op een man af stapt? Damn... ik denk eerder dat ik varkens zal zien vliegen.
(Ow ik ben niet bitter, gewoon realistisch)
Ik geloof ook dat ik weinig keus heb,als ik alles zo lees. Er schijnt sociaal van alles mis met me te zijn.(Het enige dat er 'mis' is is gebrek aan zelfvertrouwen en verlegenheid als ik iemand net ken)quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Voor alle groentjes, ik denk dat ze beter groen kunnen blijven als ik t zo lees.. Dan iemand die wel interesse heeft maar omdat je weinig ervaring hebt, zich voor je schaamt.Want dat gebeurt er zodra er wordt nagedacht hoe je deze of gene voorstelt aan je familie.
Ik snap echt niet hoe iemand afgewezen kan worden op basis van wat deze niet kan, zonder dat er gekeken wordt wat deze wél in zijn mars heeft zitten.
Dan moet TS hem gewoon de deur wijzen,daar gaat hij inmiddels toch al vanuit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:18 schreef dyna18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |