We hadden Chris Zegers nagemaakt en ook een hele lelijke dikke kleine kerel met een grote neus die Fred heette.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 23:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
We hadden Chris Zegers nagemaakt en ook een hele lelijke dikke kleine kerel met een grote neus die Fred heette.
Fred en Chris zijn allebei ook achternamen dus die zaten bij het commentaar
Ik heb wel twee keer gewonnen. Het was wel ff wennen, de laatste die ik had gespeeld was Fifa 98
Fred en Chris hebben allebei bij Olympique Lyon gespeeld, of ze er nog spelen, I dont know.quote:Op zondag 13 december 2009 23:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
We hadden Chris Zegers nagemaakt en ook een hele lelijke dikke kleine kerel met een grote neus die Fred heette.
Fred en Chris zijn allebei ook achternamen dus die zaten bij het commentaar
Ik heb wel twee keer gewonnen. Het was wel ff wennen, de laatste die ik had gespeeld was Fifa 98
Chris Zegers is een beetje een inside joke figuurquote:
5 euro per persoon.quote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Fred en Chris hebben allebei bij Olympique Lyon gespeeld, of ze er nog spelen, I dont know.
Fifa is sowieso vet, met een paar vrienden erbij toernooitje
quote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga slapen. Kusje voor Sky. Mini kusjes voor de rest.
Ja ik zie het al voor mij van die giegelende meisjes die een goed voetbalspel niet spelen om het goede maar voor de humor ervan.quote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Chris Zegers is een beetje een inside joke figuurvooral door de briljante Koefnoen persiflage van RTL travel waar Chris naar Almere muziekwijk afreist
"Ik ben vanmorgen extra vroeg opgestaan om m'n haar net te doen alsof ik net uit bed kom."quote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Chris Zegers is een beetje een inside joke figuurvooral door de briljante Koefnoen persiflage van RTL travel waar Chris naar Almere muziekwijk afreist
Ik was het enige giechelende meisjequote:Op zondag 13 december 2009 23:23 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik zie het al voor mij van die giegelende meisjes die een goed voetbalspel niet spelen om het goede maar voor de humor ervan.
quote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Ik ben vanmorgen extra vroeg opgestaan om m'n haar net te doen alsof ik net uit bed kom."
NINJA EDIT BAN DAAR STOND HEUL WAT ANDERSquote:Op zondag 13 december 2009 23:29 schreef NoelGallagher het volgende:
de mod die mijn op verneukt heeft: Krijg een fikse verkoudheid.
Idd, kankergejankquote:Op zondag 13 december 2009 23:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Flikker eens op met dat gezeik over Douglas. Het is een 100% Braziliaan en hoort dus niet in het Nederlands Elftal. Klaar met de discussie.
Buitenlanders nationaliteit geven en dan in het Nederlands elftal laten spelen. Fuck op die mensen hebben toch geen gevoel voor het land. De passie mist dan altijd.quote:Op zondag 13 december 2009 23:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Flikker eens op met dat gezeik over Douglas. Het is een 100% Braziliaan en hoort dus niet in het Nederlands Elftal. Klaar met de discussie.
Bohh, weet je wel hoe ik eruit zie dan? Of wist je in je droom dat ik het was op een of andere manier? Dat heb ik weleens namelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 23:31 schreef Maisnon het volgende:
Fas ik had vannacht gedroomd over veel mensen tegelijkertijd maar er was ook iemand bij die een combinatie was van onder andere jij en iemand die ik in de trein zag.
NEEEEEE!!quote:
Ik heb wel eens een foto van je gezienquote:Op zondag 13 december 2009 23:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bohh, weet je wel hoe ik eruit zie dan? Of wist je in je droom dat ik het was op een of andere manier? Dat heb ik weleens namelijk.
Jeetje, dus je denkt overdag aan me?quote:Op zondag 13 december 2009 23:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een foto van je gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op zondag 13 december 2009 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje, dus je denkt overdag aan me?Nou in m'n dromen zelfs heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent nu officieel de 3e persoon van FOK! die in mijn dromen is verschenen
Maar je was wel een combinatie met iemand in de trein die op je leek en nog 1 ander niet bestaand iemand denk ik. Meestal kan ik als ik wakker word best makkelijk de boel uitpluizen
De ruimte waarin het allemaal afspeelde was een combinatie van de wachtkamer van de dokter, de wildwaterbaan van een zwembad in Tilburg en de wachtruimte voor het theorie examen van het CBS plus een restaurant gecombineerd uit iets op de waalkade in Nijmegen en iets in Berlijn.
Hele dikke emo.gif? ik dacht het wel![]()
Boh, en ik had een kamer in Nijmegen, it all makes sense.quote:Op maandag 14 december 2009 00:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou in m'n dromen zelfs he![]()
Je bent nu officieel de 3e persoon van FOK! die in mijn dromen is verschenen
Maar je was wel een combinatie met iemand in de trein die op je leek en nog 1 ander niet bestaand iemand denk ik. Meestal kan ik als ik wakker word best makkelijk de boel uitpluizen
De ruimte waarin het allemaal afspeelde was een combinatie van de wachtkamer van de dokter, de wildwaterbaan van een zwembad in Tilburg en de wachtruimte voor het theorie examen van het CBS plus een restaurant gecombineerd uit iets op de waalkade in Nijmegen en iets in Berlijn.
Hele dikke emo.gif? ik dacht het wel
Hij zei Harry Belafonte terwijl ik Otis Redding zochtquote:Op maandag 14 december 2009 00:19 schreef Maisnon het volgende:
http://en.akinator.com/
Hij weet echt bijna alles
quote:Op zondag 13 december 2009 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje, dus je denkt overdag aan me?Ik dacht jou af en toe te zien in Amsterdam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Dan moet je even verder zoeken vind hem gegarandeerdquote:Op maandag 14 december 2009 00:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij zei Harry Belafonte terwijl ik Otis Redding zocht
Ik deed Kate Moss en die wist ie nietquote:Op maandag 14 december 2009 00:19 schreef Maisnon het volgende:
http://en.akinator.com/
Hij weet echt bijna alles
Whehe, wat dan?quote:Op maandag 14 december 2009 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht jou af en toe te zien in Amsterdam.
quote:Is your character a girl? No No
Is your character real? Yes Yes
Has your character ever been married? Don't know Yes
Is your character a citizen of the United-States? No No
Is your character European? Yes Yes
Has your character died ? Yes Yes
Has your character killed humans? No No
Has your character lived in the 20th century? Yes Yes
Is your character a musician? No No
Is your character a scientist? No No
Is your character a writer? No No
Does your character have a job linked with arts? Yes Yes
Is your character a painter? Yes Yes
Does your character love to make funny faces all the time? No ?
Is your character a native Spanish speaker? No No
Is your character from Holland? No No
Is your character French-speaking? Probably No
Does your character make funny things? No ?
Has your character ever retired? Don't know Don't know
Is your character Russian? No No
Wedden van wel!quote:Op maandag 14 december 2009 00:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik deed Kate Moss en die wist ie niet
Brad Pitt had ie dan weer wel goed al heel snelquote:Op maandag 14 december 2009 00:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik deed Kate Moss en die wist ie niet
Niet met hoe ik antwoordde, en ik antwoordde heel oprecht!quote:
Wat voor kleding droeg ze?quote:Op maandag 14 december 2009 00:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zelfde kapsel en gezicht wat ik ervan herinner hoe jij eruit ziet.
quote:Op maandag 14 december 2009 00:30 schreef Japsnars het volgende:
Oke, Famke Janssen, eens zien wat hij daar van zegt.
Doorgaan geeft Natalie Portmanquote:
Weer doorgaan geeft:quote:
Foalsquote:Op maandag 14 december 2009 00:38 schreef Maisnon het volgende:
Yannis Philippakis van Foals raadde ie ook goed
Met mijn droomuitleg heb ik me weer raarder gemaakt, maar ik heb laatst dus met iemand uitgebreid gediscussieerd hoe iets als Arkinator het best zou kunnen werkenquote:
Ik denk dat met de combinaties van vragen heel veel mogelijkheden per keer afvallen en je best veel informatie krijgt over wie het zou kunnen zijn. Je moet het eigenlijk gewoon eens testen, zelf de Akinator spelen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Met mijn droomuitleg heb ik me weer raarder gemaakt, maar ik heb laatst dus met iemand uitgebreid gediscussieerd hoe iets als Arkinator het best zou kunnen werken
quote:
Sukkol.quote:Op maandag 14 december 2009 01:11 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe krijg ik het nou weer voor elkaar om op zondagavond knetterstoned thuis te komen terwijl ik nog dingen moet maken voor morgen!
Dat kan al jarenquote:Op maandag 14 december 2009 01:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat met de combinaties van vragen heel veel mogelijkheden per keer afvallen en je best veel informatie krijgt over wie het zou kunnen zijn. Je moet het eigenlijk gewoon eens testen, zelf de Akinator spelen.
Gebrek aan discipline. En ga nu maar, ja.quote:Op maandag 14 december 2009 01:11 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe krijg ik het nou weer voor elkaar om op zondagavond knetterstoned thuis te komen terwijl ik nog dingen moet maken voor morgen!
OF JE DOET EVEN AARDIG OFZO!?quote:Op maandag 14 december 2009 01:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gebrek aan discipline. En ga nu maar, ja.
Oké, ik heb iemand in gedachten.quote:
Verveel je me expres?quote:Op maandag 14 december 2009 01:16 schreef Maisnon het volgende:
De basis van 'veilig raden' is volgens mij om een vraag te stellen over een eigenschap die de groep van mogelijke resultaten zo veel mogelijk delen.
Man of vrouw bvb: daar halveer je het zeg maar mee.
Stel dat je 5 kwaliteiten neemt... geslacht, huidskleur, haarkleur, oogkleur, bril
Als je nou in je eerste vraag meteen heeft ie een bril zegt, en het antwoord is ja, dan vallen daar weliswaar de meeste mensen mee af, maarrr als het nee zou zijn, dan vallen daar weer de minste mensen mee af.
Er is dus een soort... ideale win/verlies verhouding waarin je kan spelen
Er zit ook een soort gewicht systeem aan, sommige antwoord reeksen lijden sneller tot het ene dan het andere.
Gelukkig is die Joint zo wel weer uitgewerkt en kan je rolijk aan het werk.quote:
Allerliefste Bt, je moet even je schoolwerk gaan doen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OF JE DOET EVEN AARDIG OFZO!?
Klinkt logisch.quote:Op maandag 14 december 2009 01:16 schreef Maisnon het volgende:
De basis van 'veilig raden' is volgens mij om een vraag te stellen over een eigenschap die de groep van mogelijke resultaten zo veel mogelijk delen.
Stel dat je 5 kwaliteiten neemt... geslacht, huidskleur, haarkleur, oogkleur, bril
Als je nou in je eerste vraag meteen heeft ie een bril zegt, en het antwoord is ja, dan vallen daar weliswaar de meeste mensen mee af, maarrr als het nee zou zijn, dan vallen daar weer de minste mensen mee af.
Er zit ook een soort gewicht systeem aan, sommige antwoord reeksen lijden sneller tot het ene dan het andere.
Alsof ik dat kan op dit momentquote:Op maandag 14 december 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Allerliefste Bt, je moet even je schoolwerk gaan doen.
Uhu, dat klinkt plausibel. Wat ben jij intelligent.quote:Op maandag 14 december 2009 01:16 schreef Maisnon het volgende:
IBMquote:
Wtf, Bt? Ik denken dat ik de eerste vrouw was waar je over droomde, aber nein.quote:Op maandag 14 december 2009 01:21 schreef Maisnon het volgende:
Trouwens Fasc, Chrrris en Bt waren de 2 voor jou
Huh wat huh?quote:Op maandag 14 december 2009 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, Bt? Ik denken dat ik de eerste vrouw was waar je over droomde, aber nein.
Waar droomde je bij Bt over dan?
Chrrris is ook een vrouwquote:Op maandag 14 december 2009 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, Bt? Ik denken dat ik de eerste vrouw was waar je over droomde, aber nein.
Waar droomde je bij Bt over dan?
Mijn god, ik wil dit zo graag snappen dat het me gek maakt.quote:Op maandag 14 december 2009 01:16 schreef Maisnon het volgende:
Oh.quote:
Iemand postte zo'n website die kan raden welke persoon jij in gedachten heb, door een aantal random vragen te stellenquote:Op maandag 14 december 2009 01:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn god, ik wil dit zo graag snappen dat het me gek maakt.
Oiquote:Op maandag 14 december 2009 01:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen zorgen, het is gewoon een onschuldige obsessie die je voor me hebt.
Weet ikquote:Op maandag 14 december 2009 01:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ik heb ook meerdere keren over Bt gedroomd.
OOOOOOOOOOOOOOH! Now it all makes sensequote:Op maandag 14 december 2009 01:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iemand postte zo'n website die kan raden welke persoon jij in gedachten heb, door een aantal random vragen te stellen
Maisnon probeert te benaderen hoe het systeem werkt.
Okay, dan leg ik het je uitquote:Op maandag 14 december 2009 01:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn god, ik wil dit zo graag snappen dat het me gek maakt.
quote:Op maandag 14 december 2009 01:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Okay, dan leg ik het je uit
Het gaat over wie is het? en dat soort spellen. Dat iemand moet raden wat jij in gedachte hebt.
Wat zijn dan, met een bepaalde groep personen, de beste vragen om te stellen?
Die vragen hangen samen met de eigenschappen die de personen die nog geraden kunnen worden, delen.
Je moet er voor zorgen dat je als je wint of verliest ongeveer evenveel overhoud, als je het safe wil spelen.
Stel dat je 10 mensen nog over hebt. 5 zijn man, 5 zijn vrouw. 1 heeft er een bril, 9 niet.
Dan is het logischer dat je vraagt: is het een man? dan: heeft ie een bril?
Met de 2e vallen er weliswaar 9 af als je het goed hebt, maar als je het fout hebt maar 1tje. En bij de eerste vallen er 5 af als je het goed hebt, minder dan 9. Maar je hebt wel minder risico: als je het fout hebt vallen er 5 af!
Sorry dat ik overal een enter tussen zet
Jawel, in dit geval heb je een gigantische database met celebrities.quote:Op maandag 14 december 2009 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
Maarrrr.. Je weet toch juist niet wat voor mensen je nog over hebt? Dus stel het zijn 9 mannen en 1 vrouw en 9 van de 10 hebben een bril.. Dan heb je dus meer kans als je vraagt wie er een bril heeft.
Dus hoe weet je dan wat je moet vragen?
Maar je weet dus al hoeveel daarvan er man zijn en hoeveel vrouw?quote:Op maandag 14 december 2009 01:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, in dit geval heb je een gigantische database met celebrities.
als 9 een bril hebben en 1 niet.quote:Op maandag 14 december 2009 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
Maarrrr.. Je weet toch juist niet wat voor mensen je nog over hebt? Dus stel het zijn 9 mannen en 1 vrouw en 9 van de 10 hebben een bril.. Dan heb je dus meer kans als je vraagt wie er een bril heeft.
Dus hoe weet je dan wat je moet vragen?
Ja.quote:Op maandag 14 december 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je weet dus al hoeveel daarvan er man zijn en hoeveel vrouw?
Verpest m'n semi-intelligente opmerking niet Maisnonquote:Op maandag 14 december 2009 01:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
als 9 een bril hebben en 1 niet.
En 9 een man zijn en 1 niet.
Dan is dat evenveel
Ja je hebt een soort rijtje eigenschappen van iedereen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je weet dus al hoeveel daarvan er man zijn en hoeveel vrouw?
Aha oke. Maar interessante theorie van jouw kant, ik denk dat je helemaal gelijk hebt en dat het niet meer dan logisch is!quote:Op maandag 14 december 2009 01:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja je hebt een soort rijtje eigenschappen van iedereen.
Maar dat zijn wel allemaal 'waar/nietwaar' dingen.
Dus niet oogkleur: groen, blauw, bruin
Maar groene ogen: niet waar
Iedereen noemt mijn studie HBO+quote:Op maandag 14 december 2009 01:35 schreef Maisnon het volgende:
Ik doe een veredelde knutselstudie he die meer op HBO lijkt dan WO
Trusten. Ik ga ook maar eens slapen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aha oke. Maar interessante theorie van jouw kant, ik denk dat je helemaal gelijk hebt en dat het niet meer dan logisch is!
En nu ga ik slapen![]()
!
Ah, koetsiekoetsiekoee, jij bent ook slim hoor B'teetje.quote:Op maandag 14 december 2009 01:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verpest m'n semi-intelligente opmerking niet Maisnonwe voelen ons hier allemaal al dom genoeg naast jou.
Ja bij mij is het eigenlijk zoquote:Op maandag 14 december 2009 01:36 schreef Fascination het volgende:
Maisnon is volgens mij zo iemand die zelfs in ruzies nog lief blijft.
Dat respect ook wat hij krijgt. Wat een treurigheid.quote:Op maandag 14 december 2009 11:37 schreef Skylark. het volgende:
http://moker-1-8-7.hyves.nl/fotos/750502096/0/w1gT/
![]()
.
Geef hem de auto mee.quote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdomme, omdat die kankerhuisgenoot van mij zn rekeningen niet betaald maar wel een auto koopt krijg ik een deurwaarder op mn dak
Ja zou ik haast doenquote:
pauper rook gewoon bij zo'n paalquote:Op maandag 14 december 2009 13:54 schreef Allure_ het volgende:
Zo'n lul de behanger conducteur wilde me een boete geven omdat ik 3 stappen te ver van de rook paal af stond. Volgens mij is ie niet eens bevoegd om dat te doen dus ik lachte m een beetje uit. Zegt ie 'ja wat zit je nou stom te lachen ik geef je zo een boete van 65 euro!'
Nigga please.
misschien wou die alleen je 06 hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik stond ook bij zo'n kanker paal:(! Die kerel had duidelijk niks te doen.
en jij bent ?quote:
Mogen die lui welquote:Op maandag 14 december 2009 13:54 schreef Allure_ het volgende:
Zo'n lul de behanger conducteur wilde me een boete geven omdat ik 3 stappen te ver van de rook paal af stond. Volgens mij is ie niet eens bevoegd om dat te doen dus ik lachte m een beetje uit. Zegt ie 'ja wat zit je nou stom te lachen ik geef je zo een boete van 65 euro!'
Nigga please.
Mijn ochtend was echt ongeveer zo kutquote:Op maandag 14 december 2009 15:22 schreef Siniti het volgende:
Dit was echt de ergste maandag ochtend in jaren. Eerste wordt ik om 5 uur wakker met een barstende koppijn, terwijl ik om 7 uur pas op moet voor herkansing. Ik wordt dan om 7 uur wakker, nog steeds barstende koppijn en verschrikkelijk moe. Ik denk dus ik gooi er snel een broodje vlokken in, zijn de vlokken op. Ik dus 's ochtends vroeg pindakaas gegeten. Daarna snel glas chocomelk en ik neem snel een rolletje Mentos mint mee. Ik ga naar de bushalte, ik mis op de seconde mijn bus, sta daar 10 minuten langer in de vrieskou te kleumen tot de volgende eraan komt. Ik ga in die bus zitten, komt er de volgende bus een Antilliaan met een fucking pistool de bus binnen die helemaal achteraan tegenover mij gaat zitten. Met zijn pistool open en bloot. Best ongemakkelijk. Dan denk ik ik ga mijn adem eens verfrissen met een Mentos mint, heb ik een pakje neukende Mentos chlorophylle gepakt, wat de fuck is dat überhaupt? Na een tijdje kom ik eindelijk op school aan, ga aan mijn tentamen beginnen. De koppijn word vanaf nu steeds erger, maar het tentamen ging nog redelijk. Ben ik midden in mijn tentamen, besluit mijn GR zijn RAM opeens te resetten. Dag, lieve digitale spiekbriefjes. Tweede helft tentamen was stuk moeilijk en ik was pas om 11:30 klaar
.
Dat is ook tamelijk onprettigquote:Op maandag 14 december 2009 15:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn ochtend was echt ongeveer zo kut
Ik sliep pas rond half 3 en werd om 1 minuut voor 7 wakker. Mijn wekker ging om 7uOmdat ik 06 zag staan leefde ik in de veronderstelling dat ik nog een goed uur kon pitten. Niet dus
. Het was veel te koud om op te staan dus heb ik de verwarming aangetyft op het hoogst. Kwartier later eruit gegaan ( niet mee rkoud jewaidsz) en gaan douchen. Snel aankleden met nog een paar minuten rennend naar de bus. Wil ik de bus instappen besef ik dat ik mijn rekenmachine vergeten ben
. Dikke pot kanker dus. Ik snel terugrennen en de volgende bus pakken. Valt die bus midden op zijn route gewoon fucking uit
. Die buschauffeur, welke ongeveer 180 kilo woog en het verstand had van een zak pepernoten, had geen idee hoe die dit moest oplossen
. 15 minuten stil gestaan en ik vol in de stress of ik mijn herkansing wel zou halen
![]()
![]()
Kom ik 2 minuten voor half 9 aan in het lokaal.
BLIJKT HET EEN FUCKING ANDERE HERKANSING TE ZIJN EN HAD IK PAS OM 11 UUR![]()
. Uiteraad had ik geen boek bij me zodat ik kon leren. Nee, dat soort dingen vergeet ik ook
.
Herkansing wel goed gemaakt though.
quote:
Stel je niet aan, mietje. Het is nu tenminste lekker weer, dit heb ik 100x keer liever als die regenachtige winterdagen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef Lakitu het volgende:
Het is khenkerkoud. Tot zover het weerbericht.
Nee, op de fiets ga je dood van de kou nu. Als het regent, pak ik gewoon de tram. Plus is het warmer. Dus.quote:Op maandag 14 december 2009 16:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Stel je niet aan, mietje. Het is nu tenminste lekker weer, dit heb ik 100x keer liever als die regenachtige winterdagen.
O, ik vind het echt heerlijk. Plus je krijgt van die mooie rooie wangetjes van deze temperaturen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, op de fiets ga je dood van de kou nu. Als het regent, pak ik gewoon de tram. Plus is het warmer. Dus.
Vooral gezicht ja, ik heb chille handschoenen + chille mutsquote:Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef kurk_droog het volgende:
Laat staan mijn vingers en gezicht![]()
Beter bivak muts op
Waarom pak je nu dan niet de tram?quote:Op maandag 14 december 2009 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, op de fiets ga je dood van de kou nu. Als het regent, pak ik gewoon de tram. Plus is het warmer. Dus.
Omdat dat pussy is als het niet regent, en ik niet zo ver moet.quote:Op maandag 14 december 2009 16:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waarom pak je nu dan niet de tram?
Pussy of niet. Luiheid voor alles.quote:Op maandag 14 december 2009 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat dat pussy is als het niet regent, en ik niet zo ver moet.
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Pussy of niet. Luiheid voor alles.
Ik moet even vest retourneren en dan kan ik ook handschoenen kopen. Muts misschien ook want in rotterdam is <<--- die niet altijd handigquote:Op maandag 14 december 2009 16:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vooral gezicht ja, ik heb chille handschoenen + chille muts
Dat dus.quote:Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Pussy of niet. Luiheid voor alles.
Ik heb vandaag al 26 km gefietst.quote:Op maandag 14 december 2009 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die 26 km moeten fietsen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 26 km gefietst.
Pussy.
Uur en een kwartier ong.quote:Op maandag 14 december 2009 16:42 schreef kurk_droog het volgende:
26km fietsen.. dan ben je gewoon 1.5uur onderweg
Ik moest vroeger ook 2x 15 km op een dag fietsen. Nadeel van het wonen in een dorp. Ik was dan ook blij toen ik op mijn 16e een scooter kreeg.quote:Op maandag 14 december 2009 16:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 26 km gefietst.
Pussy.
Het is ook de afstand Arnhem - Nijmegen en ik denk dat ik zelfs sneller ben met de fiets door dat gekloot aan de Waalbrugquote:Op maandag 14 december 2009 16:44 schreef S.Seagal het volgende:
Dat is de afstand van hier naar Leeuwarden. Ik heb een gevoel of kan je niet eens zo'n afstand afleggen op de fiets. Klinkt zo onbereikbaar.
Ja echt, godverdomme zeg ik dacht dat ik dood ging.quote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef Lakitu het volgende:
Het is khenkerkoud. Tot zover het weerbericht.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:42 schreef kurk_droog het volgende:
26km fietsen.. dan ben je gewoon 1.5uur onderweg
Inderdaad.quote:
Dan heb je echt een kut leven.quote:Op maandag 14 december 2009 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad.
En ik fiets 13km naar school, en 13 km terug. Het is makkelijk te doen.
Whehe, was je ook met de fiets?quote:Op maandag 14 december 2009 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echt, godverdomme zeg ik dacht dat ik dood ging.
Koop een scooter, manquote:Op maandag 14 december 2009 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad.
In een rokje zeker en nou hebt ze bevroren lippen.quote:
quote:
:'|quote:Op maandag 14 december 2009 16:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
In een rokje zeker en nou hebt ze bevroren lippen.
die zijn zo weer ingevetquote:Op maandag 14 december 2009 16:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
In een rokje zeker en nou hebt ze bevroren lippen.
Het gaat mij om het weer, faalkonijn.quote:Op maandag 14 december 2009 16:49 schreef Mozy het volgende:
Mensen die te zwak zijn om te fietsen
Als iets geen energie kost is het fietsen wel.
Je blijft er wel lekker slank bijquote:Op maandag 14 december 2009 16:49 schreef Mozy het volgende:
Mensen die te zwak zijn om te fietsen
Als iets geen energie kost is het fietsen wel.
Ow zo.quote:Op maandag 14 december 2009 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het gaat mij om het weer, faalkonijn.!
Koud = Kut.quote:Op maandag 14 december 2009 16:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ow zo.
Je moet niet janken om wat kou, tering wat heb jij een slapjanus._!
Mijn janus is fucking hard gekkquote:Op maandag 14 december 2009 16:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ow zo.
Je moet niet janken om wat kou, tering wat heb jij een slapjanus._!
hahaquote:Op maandag 14 december 2009 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad.
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 16:54 schreef Mozy het volgende:
En als ik met de bus ga ben ik anderhalf uur onderweg.
Ik blijf liever tot 8 uur in mijn nest.
Omg watquote:Op maandag 14 december 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jazonder handschoenen of muts of sjaal.
The fuckquote:Op maandag 14 december 2009 16:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je blijft er wel lekker slank bij
In de bus kan je slapen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:54 schreef Mozy het volgende:
Fietsen om af te vallen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je blijft er wel lekker slank bij
Slapen in de bus lukt niet met al die krijsende huppelkutjes om je heen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
In de bus kan je slapen.![]()
Ik zou het wel weten als ik in je schoenen stond.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:54 schreef Mozy het volgende:
Waarom is jullie OV zo gay?quote:Op maandag 14 december 2009 16:56 schreef Chai het volgende:
Ik moet 8 km heen en 8 km terug. Met de bus doe ik er minstens 50 minuten over en ik fiets het in 25 minuten.
Nee ik heb niets om te geven.quote:Op maandag 14 december 2009 16:53 schreef reetveter het volgende:
Zou je dit chagerijntje geven?
[ afbeelding ]
Is het weer een van je facebook-sletjes?quote:
Lekker fietsen, tegenwind, koud.quote:Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Slapen in de bus lukt niet met al die krijsende huppelkutjes om je heen.
Ja weet ik veel ik had mezelf stoerder ingeschat dan ik was denk ikquote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omg wat![]()
Waarom
Ik was zonder handschoenen sowieso met de tram geweest. Maar dat hebben jullie niet he.
MySpace.quote:Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is het weer een van je facebook-sletjes?
Ik zit eerst 35 minuten in de bus naar Eindhoven. En daar is de aansluiting op mijn school bagger.quote:
Je verbrandt toch calorieen met trappen?quote:Op maandag 14 december 2009 16:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Fietsen om af te vallen.
Sinds wanneer lees jij de viva.
Ohja en dat. Ik kan nog beter lopen vanaf het busstation naar mijn school en ik haat lopen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zit eerst 35 minuten in de bus naar Eindhoven. En daar is de aansluiting op mijn school bagger.
Kost geen energie, voel je niet, voel je ook niet als je een beetje man bent.quote:Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker fietsen, tegenwind, koud.
ik was laatst ook op eindhoven.. Nergens een mogelijkheid om briefgeld om te wisselen voor muntgeld dus ik kon geen bamihap uit de muur trekkenquote:Op maandag 14 december 2009 16:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zit eerst 35 minuten in de bus naar Eindhoven. En daar is de aansluiting op mijn school bagger.
Maar dat is bijna niks.quote:Op maandag 14 december 2009 16:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je verbrandt toch calorieen met trappen?
quote:Op maandag 14 december 2009 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echt, godverdomme zeg ik dacht dat ik dood ging.
Ik fiets naar de tram..2 minuten onderweg...val je dan ook af?quote:Op maandag 14 december 2009 16:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, jij bent dik.quote:Op maandag 14 december 2009 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik fiets naar de tram..2 minuten onderweg...val je dan ook af?
quote:Op maandag 14 december 2009 16:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja jullie hapten maar nietquote:Op maandag 14 december 2009 17:04 schreef Siniti het volgende:
wat de neuk reetveter ben je wel goed bij je hoofd
tussen 180 en 190quote:
Als jij 50 bent post je hier pics oke?quote:Op maandag 14 december 2009 17:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
tussen 180 en 190![]()
Ik kan zoveel eten als ik wil. Ik word niet dik.. Misschien roesten alleen mijn aderen dicht
Villarreal was de terechte winnaar.quote:
Nee dan sta ik op de golfbaan in spanjequote:Op maandag 14 december 2009 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij 50 bent post je hier pics oke?
ik nog nooit gedaanquote:Op maandag 14 december 2009 17:09 schreef reetveter het volgende:
Hoe vaak is he twel niet voorbij gekomen dat iedereen zijn gewicht en lengte heeft geplaatst.
Ja echt he iedereen heeft fucking eetstoornissen ofzoquote:Op maandag 14 december 2009 17:09 schreef reetveter het volgende:
Hoe vaak is he twel niet voorbij gekomen dat iedereen zijn gewicht en lengte heeft geplaatst.
Volgens mij bungelt daar ergens een lul.quote:
WAT HEEFT ZE EEN VRIENDquote:Op maandag 14 december 2009 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Meer pics van jou en het uitmaken met je vriend
want?quote:Op maandag 14 december 2009 17:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja echt he iedereen heeft fucking eetstoornissen ofzo![]()
Voel je niks van.quote:
JA ik dacht bijna een date met haar te hebben en misschien haar hyves.. Lees ik afgelopen iets van haar met vriend in 1 zinquote:
Ja, zo'n grote zwarte neger.quote:
Oh, dan voel je er wel wat van. Negeer mijn vorige post.quote:
Ze had geen hyves zei zequote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
JA ik dacht bijna een date met haar te hebben en misschien haar hyves.. Lees ik afgelopen iets van haar met vriend in 1 zin
Een heel erg doenbaar meisje.quote:Op maandag 14 december 2009 17:12 schreef reetveter het volgende:
K_D ik volgde je voorbeeld en poste tetten in het fobo van tliciouz. Wie de fuck is dat eignelijk?
linkquote:Op maandag 14 december 2009 17:12 schreef reetveter het volgende:
K_D ik volgde je voorbeeld en poste tetten in het fobo van tliciouz. Wie de fuck is dat eignelijk?
Maar het is waar dus?quote:Op maandag 14 december 2009 17:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Look a like van Notorious BIG.![]()
O nee.
http://fotoboek.fok.nl/tliciouzquote:Op maandag 14 december 2009 17:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
linkDat moet van voor mijn ban zijn
Die tieten vielen mij ook al op.quote:Op maandag 14 december 2009 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind haar konijnachtig, maar ze heeft wel goeie tieten.
nee ik had 20m vertraging. Trein reed niet door logistiek probleemquote:Op maandag 14 december 2009 17:16 schreef S.Seagal het volgende:
Kurk had je trein 20 minuten vertraging?
Ait. Want mijn trein had namelijk 20 minuten vertraging. Dus ik dacht misschien zelfde trein.quote:Op maandag 14 december 2009 17:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee ik had 20m vertraging. Trein reed niet door logistiek probleemDe volgende dan weer wel
Maar was echt kanker koudStations moeten ze verwarmen en dicht makne!
welke trein was dat?quote:Op maandag 14 december 2009 17:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ait. Want mijn trein had namelijk 20 minuten vertraging. Dus ik dacht misschien zelfde trein.
Niet dat het iets had uitgemaakt want ik weet niet hoe je eruit ziet enzo.
Verkapte-kijk-mij-met-kurk-droog-willen-daten-om-hem-daarna-woest-hard-te-palen-in-de-plees-van-de-trein.quote:Op maandag 14 december 2009 17:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ait. Want mijn trein had namelijk 20 minuten vertraging. Dus ik dacht misschien zelfde trein.
Niet dat het iets had uitgemaakt want ik weet niet hoe je eruit ziet enzo.
20 meter?quote:Op maandag 14 december 2009 17:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee ik had 20m vertraging. Trein reed niet door logistiek probleemDe volgende dan weer wel
Maar was echt kanker koudStations moeten ze verwarmen en dicht makne!
WTF is datquote:Op maandag 14 december 2009 17:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
welke trein was dat?
Dit wel eng:
[ afbeelding ]
dat is laster tochquote:Op maandag 14 december 2009 17:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
welke trein was dat?
Dit wel eng:
[ afbeelding ]
Van Amersfoort naar Leeuwarden.quote:Op maandag 14 december 2009 17:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
welke trein was dat?
Dit wel eng:
[ afbeelding ]
Jij bent zo scherp altijd. Kut!quote:Op maandag 14 december 2009 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-met-kurk-droog-willen-daten-om-hem-daarna-woest-hard-te-palen-in-de-plees-van-de-trein.
Dat is zijn chick toch.quote:Op maandag 14 december 2009 17:21 schreef kurk_droog het volgende:
Nee was andere trein..
Daar staat dat wijf met dikke tetten op toch? :")
omdat ik het ermee eens benquote:Op maandag 14 december 2009 17:21 schreef reetveter het volgende:
K_D waarom post je dat in mijn fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |