Ja bij mij is het eigenlijk zoquote:Op maandag 14 december 2009 01:36 schreef Fascination het volgende:
Maisnon is volgens mij zo iemand die zelfs in ruzies nog lief blijft.
Dat respect ook wat hij krijgt. Wat een treurigheid.quote:Op maandag 14 december 2009 11:37 schreef Skylark. het volgende:
http://moker-1-8-7.hyves.nl/fotos/750502096/0/w1gT/
![]()
.
Geef hem de auto mee.quote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdomme, omdat die kankerhuisgenoot van mij zn rekeningen niet betaald maar wel een auto koopt krijg ik een deurwaarder op mn dak
Ja zou ik haast doenquote:
pauper rook gewoon bij zo'n paalquote:Op maandag 14 december 2009 13:54 schreef Allure_ het volgende:
Zo'n lul de behanger conducteur wilde me een boete geven omdat ik 3 stappen te ver van de rook paal af stond. Volgens mij is ie niet eens bevoegd om dat te doen dus ik lachte m een beetje uit. Zegt ie 'ja wat zit je nou stom te lachen ik geef je zo een boete van 65 euro!'
Nigga please.
misschien wou die alleen je 06 hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik stond ook bij zo'n kanker paal:(! Die kerel had duidelijk niks te doen.
en jij bent ?quote:
Mogen die lui welquote:Op maandag 14 december 2009 13:54 schreef Allure_ het volgende:
Zo'n lul de behanger conducteur wilde me een boete geven omdat ik 3 stappen te ver van de rook paal af stond. Volgens mij is ie niet eens bevoegd om dat te doen dus ik lachte m een beetje uit. Zegt ie 'ja wat zit je nou stom te lachen ik geef je zo een boete van 65 euro!'
Nigga please.
Mijn ochtend was echt ongeveer zo kutquote:Op maandag 14 december 2009 15:22 schreef Siniti het volgende:
Dit was echt de ergste maandag ochtend in jaren. Eerste wordt ik om 5 uur wakker met een barstende koppijn, terwijl ik om 7 uur pas op moet voor herkansing. Ik wordt dan om 7 uur wakker, nog steeds barstende koppijn en verschrikkelijk moe. Ik denk dus ik gooi er snel een broodje vlokken in, zijn de vlokken op. Ik dus 's ochtends vroeg pindakaas gegeten. Daarna snel glas chocomelk en ik neem snel een rolletje Mentos mint mee. Ik ga naar de bushalte, ik mis op de seconde mijn bus, sta daar 10 minuten langer in de vrieskou te kleumen tot de volgende eraan komt. Ik ga in die bus zitten, komt er de volgende bus een Antilliaan met een fucking pistool de bus binnen die helemaal achteraan tegenover mij gaat zitten. Met zijn pistool open en bloot. Best ongemakkelijk. Dan denk ik ik ga mijn adem eens verfrissen met een Mentos mint, heb ik een pakje neukende Mentos chlorophylle gepakt, wat de fuck is dat überhaupt? Na een tijdje kom ik eindelijk op school aan, ga aan mijn tentamen beginnen. De koppijn word vanaf nu steeds erger, maar het tentamen ging nog redelijk. Ben ik midden in mijn tentamen, besluit mijn GR zijn RAM opeens te resetten. Dag, lieve digitale spiekbriefjes. Tweede helft tentamen was stuk moeilijk en ik was pas om 11:30 klaar
.
Dat is ook tamelijk onprettigquote:Op maandag 14 december 2009 15:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn ochtend was echt ongeveer zo kut
Ik sliep pas rond half 3 en werd om 1 minuut voor 7 wakker. Mijn wekker ging om 7uOmdat ik 06 zag staan leefde ik in de veronderstelling dat ik nog een goed uur kon pitten. Niet dus
. Het was veel te koud om op te staan dus heb ik de verwarming aangetyft op het hoogst. Kwartier later eruit gegaan ( niet mee rkoud jewaidsz) en gaan douchen. Snel aankleden met nog een paar minuten rennend naar de bus. Wil ik de bus instappen besef ik dat ik mijn rekenmachine vergeten ben
. Dikke pot kanker dus. Ik snel terugrennen en de volgende bus pakken. Valt die bus midden op zijn route gewoon fucking uit
. Die buschauffeur, welke ongeveer 180 kilo woog en het verstand had van een zak pepernoten, had geen idee hoe die dit moest oplossen
. 15 minuten stil gestaan en ik vol in de stress of ik mijn herkansing wel zou halen
![]()
![]()
Kom ik 2 minuten voor half 9 aan in het lokaal.
BLIJKT HET EEN FUCKING ANDERE HERKANSING TE ZIJN EN HAD IK PAS OM 11 UUR![]()
. Uiteraad had ik geen boek bij me zodat ik kon leren. Nee, dat soort dingen vergeet ik ook
.
Herkansing wel goed gemaakt though.
quote:
Stel je niet aan, mietje. Het is nu tenminste lekker weer, dit heb ik 100x keer liever als die regenachtige winterdagen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef Lakitu het volgende:
Het is khenkerkoud. Tot zover het weerbericht.
Nee, op de fiets ga je dood van de kou nu. Als het regent, pak ik gewoon de tram. Plus is het warmer. Dus.quote:Op maandag 14 december 2009 16:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Stel je niet aan, mietje. Het is nu tenminste lekker weer, dit heb ik 100x keer liever als die regenachtige winterdagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |