quote:
Stel je niet aan, mietje. Het is nu tenminste lekker weer, dit heb ik 100x keer liever als die regenachtige winterdagen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef Lakitu het volgende:
Het is khenkerkoud. Tot zover het weerbericht.
Nee, op de fiets ga je dood van de kou nu. Als het regent, pak ik gewoon de tram. Plus is het warmer. Dus.quote:Op maandag 14 december 2009 16:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Stel je niet aan, mietje. Het is nu tenminste lekker weer, dit heb ik 100x keer liever als die regenachtige winterdagen.
O, ik vind het echt heerlijk. Plus je krijgt van die mooie rooie wangetjes van deze temperaturen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, op de fiets ga je dood van de kou nu. Als het regent, pak ik gewoon de tram. Plus is het warmer. Dus.
Vooral gezicht ja, ik heb chille handschoenen + chille mutsquote:Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef kurk_droog het volgende:
Laat staan mijn vingers en gezicht![]()
Beter bivak muts op
Waarom pak je nu dan niet de tram?quote:Op maandag 14 december 2009 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, op de fiets ga je dood van de kou nu. Als het regent, pak ik gewoon de tram. Plus is het warmer. Dus.
Omdat dat pussy is als het niet regent, en ik niet zo ver moet.quote:Op maandag 14 december 2009 16:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waarom pak je nu dan niet de tram?
Pussy of niet. Luiheid voor alles.quote:Op maandag 14 december 2009 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat dat pussy is als het niet regent, en ik niet zo ver moet.
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Pussy of niet. Luiheid voor alles.
Ik moet even vest retourneren en dan kan ik ook handschoenen kopen. Muts misschien ook want in rotterdam is <<--- die niet altijd handigquote:Op maandag 14 december 2009 16:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vooral gezicht ja, ik heb chille handschoenen + chille muts
Dat dus.quote:Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Pussy of niet. Luiheid voor alles.
Ik heb vandaag al 26 km gefietst.quote:Op maandag 14 december 2009 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die 26 km moeten fietsen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 26 km gefietst.
Pussy.
Uur en een kwartier ong.quote:Op maandag 14 december 2009 16:42 schreef kurk_droog het volgende:
26km fietsen.. dan ben je gewoon 1.5uur onderweg
Ik moest vroeger ook 2x 15 km op een dag fietsen. Nadeel van het wonen in een dorp. Ik was dan ook blij toen ik op mijn 16e een scooter kreeg.quote:Op maandag 14 december 2009 16:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 26 km gefietst.
Pussy.
Het is ook de afstand Arnhem - Nijmegen en ik denk dat ik zelfs sneller ben met de fiets door dat gekloot aan de Waalbrugquote:Op maandag 14 december 2009 16:44 schreef S.Seagal het volgende:
Dat is de afstand van hier naar Leeuwarden. Ik heb een gevoel of kan je niet eens zo'n afstand afleggen op de fiets. Klinkt zo onbereikbaar.
Ja echt, godverdomme zeg ik dacht dat ik dood ging.quote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef Lakitu het volgende:
Het is khenkerkoud. Tot zover het weerbericht.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:42 schreef kurk_droog het volgende:
26km fietsen.. dan ben je gewoon 1.5uur onderweg
Inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |