Neuh hoorquote:Op zondag 13 december 2009 22:38 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Als ik het zo lees zijn wij een stelletje laatkomers
Dat zal het zijn jaquote:Op zondag 13 december 2009 22:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Neuh hoor
We waren gewoon wat kieskeuriger
Was dit voor of na je ongelukquote:Op zondag 13 december 2009 23:25 schreef Len93 het volgende:
Tijdens de zomervakantie, ik was net 14, zonsondergang op het Drontermeer.
wat was er dan?quote:Op zondag 13 december 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Dit topic hebben we eerder gehad.
Euhm. 16. Discotheek. Echt rampzalig.
Ik beantwoord deze vraag niet, ik kom er slecht uit te zien als ik hier antwoord op geefquote:Op zondag 13 december 2009 23:52 schreef GasTurbine het volgende:
Een leukere vroag: hoeveel zoenpartners heb je gehad!11!1!111!!!11!
Ik 5
Als je dan toch de slowchat weggooit, zet dan meteen deel 2 in de TTquote:Op maandag 14 december 2009 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
Nat en hard en viesik was 14 trouwens.
Ooh en ik was daarna echt volledig van de kaarthad een superraar gevoel in m'n hele lichaam
!
Vooruitquote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als je dan toch de slowchat weggooit, zet dan meteen deel 2 in de TT
Breathtaking inderdaadquote:Op maandag 14 december 2009 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
Nat en hard en viesik was 14 trouwens.
Ooh en ik was daarna echt volledig van de kaarthad een superraar gevoel in m'n hele lichaam
!
Anderhalf jaar na mijn ongeluk.quote:Op zondag 13 december 2009 23:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Was dit voor of na je ongeluk?
Wat voor operatie heb je gehad dan ?quote:Op maandag 14 december 2009 19:32 schreef Len93 het volgende:
[..]
Anderhalf jaar na mijn ongeluk.
Ik was klein en moddervet, nog in mijn herstelperiode.
Bewijst maar weer 'ns dat liefde niet alleen maar om het uiterlijk gaat.![]()
De relatie duurde 24 dagen.
Len's Topique, waar niet op teentjes getrapt wordt.quote:Op maandag 14 december 2009 19:47 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Wat voor operatie heb je gehad dan ?
Wat een verhaal..quote:Op maandag 14 december 2009 19:49 schreef Len93 het volgende:
[..]
Len's Topique, waar niet op teentjes getrapt wordt.
haha, baasquote:Op zondag 13 december 2009 23:15 schreef Rechterbal het volgende:
ik was 16. Superdronken op een festivalcamping. Ik deed tegenover het meisje dat ik al erg aanvaren was. Ik heb wat met haar tietjes gespeeld en zij heeft wat aan me lul getrokken. Toen dacht ik dat het wel eens fijn zou zijn om haar te zoenen.
geen zweet, gewoon ballen tonen!:Pquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:24 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik moet de eerste zoen nog krijgen.
Ben 17.
Op welke manieer??quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:51 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
geen zweet, gewoon ballen tonen!:P
nou,gewoon, je broek naar beneden trekkenquote:
ksnapte m wel hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:44 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
nou,gewoon, je broek naar beneden trekken![]()
door gewoon op een chick af te durven stappen toch.
niet krijgen, maar gevenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
moet ik nog krijgen..
ze is een meisje volgens mij, dus dan hoort het wel 'krijgen' te zijn.. lijkt me tenminste logisch voor iemand die 'nadiaschoonheid' heetquote:
Omdat Fokkers alleen maar met vadsige wijven of met uitschot zoenen.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:12 schreef remmertjuh het volgende:
Waarom was 75 procent dronken bij hun eerste zoen
Omdat ze toen eindelijk een meisje durften te benaderen?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:12 schreef remmertjuh het volgende:
Waarom was 75 procent dronken bij hun eerste zoen
dat dusquote:Op woensdag 16 december 2009 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat ze toen eindelijk een meisje durften te benaderen?
d/t - fouten.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat ze toen eindelijk een meisje durften te benaderen?
Klinkt vetquote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef 08gnoT. het volgende:
16, tijdens ziekenhuisopname, met kamergenoot
Romantischquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:06 schreef ziggeh het volgende:
16 in de treinin de stoeltjes tegenover de WC, weg van de drukke coupé
Ik ben later iigquote:Op zondag 13 december 2009 22:38 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Als ik het zo lees zijn wij een stelletje laatkomers
Mooi achterlijk van je, je zou je ogen uit je kop moeten schamen. Werkelijk.quote:Op maandag 21 december 2009 23:38 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Mijn eerste zoen was ehh, ik weet niet. Ik heb er best wel spijt van.
Ik was 14 en hield van spannende dingen, en ik ontmoete un jongen op ut zwembad en huppla, meteen gezoend haha. Dat was me eerste zoen, en hij kon ut wel goed, vond ik dan. Maar had ut liever gedaan met iemand waar ik echt van hield maarja, daar dacht ik niet echt aan op dat moment.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:21 schreef Knoflook het volgende:
Gewoon n kus al vrij jong maar echt kussen... Can't talk about it. Voordat ik er were op word gewezen door haar zelf op fok. Volgens mij komt ze ook vaak in pub.
Al probeerde ze me eerst dronken te voeren.
... Vrouwen
Ja .... maar... nee maar ja ...quote:Op woensdag 23 december 2009 22:52 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Je was geheel vrijwillig dronken!!!
saved by the bell![]()
Ik denk, dat ze denken, dat ik jou ontgroent hebquote:Op woensdag 23 december 2009 22:53 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Ja .... maar... nee maar ja ...
Dat je dat laatste nog weet !!![]()
Wat zou de rest nu wel denken hahah.
Nah, valt wel mee.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:48 schreef Kerol het volgende:
Moet nog, ben 18Genoeg kansen gehad maar nooit echt genomen, simpelweg omdat ik bang ben/was om het fout te doen, en op deze leeftijd gaat menig vrouw er toch van uit dat je het wel onder de knie hebt
?
Dank je voor de subtiele woorden.... KLEINEquote:Op donderdag 24 december 2009 00:16 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Ik denk, dat ze denken, dat ik jou ontgroent heb
Onzekere drommel.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:52 schreef Lauwemens het volgende:
Nou, gister op het perron :$. Wie mijn topic las wist dat ik eraan twijfelde, en ik deed het toch. Ze zei dat ze het lekker vond en dat ik een goede zoener ben(A).
Was ie wel een beetje lekker?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:34 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Dank je voor de subtiele woorden.... KLEINE
Geen zorgen, mijn eerste kus was ook best wel een mislukking. Heb nu sinds kort een vriendin maar eerste zoen was ook niet geweldig (18). Alles toch nog goedgekomen! Eerste kus is echt niet zo belangrijk. En veel meiden willen je het heus wel 'leren'.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:48 schreef Kerol het volgende:
Moet nog, ben 18Genoeg kansen gehad maar nooit echt genomen, simpelweg omdat ik bang ben/was om het fout te doen, en op deze leeftijd gaat menig vrouw er toch van uit dat je het wel onder de knie hebt
?
Wat een avontuur zegquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:20 schreef tong80 het volgende:
Ik was twaalf en had verkering met Ans op de camping. Ik zat naast haar en we wisten allebei dat we een keer moesten kussen. Maar ik durfde niet. Plots draaide ik me naar haar om en duwde mijn tong in haar strot. Ze stikte bijna. Gelukkig had ze al haar C diploma reddendzwemmen en na 5 minuten kon ze weer door haar neus ademen.
Wat een romantiekquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:20 schreef tong80 het volgende:Plots draaide ik me naar haar om en duwde mijn tong in haar strot. Ze stikte bijna. Gelukkig had ze al haar C diploma reddendzwemmen en na 5 minuten kon ze weer door haar neus ademen.
welk zieken huisquote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef 08gnoT. het volgende:
16, tijdens ziekenhuisopname, met kamergenoot
Heb je spijt omdat ze niet kon zoenen of heb je spijt omdat het gewoon nergens op sloeg?quote:Op zondag 27 december 2009 00:59 schreef maarten66 het volgende:
ik was 16 dronken in een cafeetje en spijt van, ze was een goede vervanger voor de wasmachine hierzo
beidequote:Op zondag 27 december 2009 18:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heb je spijt omdat ze niet kon zoenen of heb je spijt omdat het gewoon nergens op sloeg?
Troost je ik ben 20quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:24 schreef Stroopwafels het volgende:
Ben 17.
En je bent nu? 12?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:42 schreef melsves het volgende:
Perfect egt heerlijk zij had al gezoent dus was egt heell goed
Bij mij op me kamer
11 jaar
Nee liever het 2equote:Op maandag 28 december 2009 21:10 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Troost je ik ben 20![]()
Heb gelukkig wel 1,5 jaar een vriendin gehad maar toen was ik 12/13 dus eerst dachten we er helemaal niet aan en toen we er aan dachten kreeg ze pfeiffer. (Van het drinken uit andermans glas... althans dat deed ze mij geloven![]()
![]()
) .
Liever niet gezoend dan niet meer weten wie je wel en niet gezoend hebt
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:24 schreef Stroopwafels het volgende:
Ben 17.
Want? Who cares hoe ze nu is, als ze toen goed was is het toch bestquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:54 schreef Sebas1804 het volgende:
Ik was helemaal in de wolken, het was heerlijk
maar nu heb ik er spijt van dat ik ooit met haar heb gehad...!
Aaaw, lievvquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:57 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Jij wel, de kus kreeg ik niet echt mee.![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 22:34 schreef BrandX het volgende:
na gym onderweg naar de dependance, ik was 8
ja. Begin dan toch te denken of er iets mis is of niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:00 schreef Strobe het volgende:
[..]
Schuldig. Vind ik best kut eigenlijk..
Dan zijn er nog maar 2 opties.quote:Op maandag 28 december 2009 21:10 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Troost je ik ben 20![]()
Heb gelukkig wel 1,5 jaar een vriendin gehad maar toen was ik 12/13 dus eerst dachten we er helemaal niet aan en toen we er aan dachten kreeg ze pfeiffer. (Van het drinken uit andermans glas... althans dat deed ze mij geloven![]()
![]()
) .
Liever niet gezoend dan niet meer weten wie je wel en niet gezoend hebt
Heeft ze in je tong gebeten?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:29 schreef Vono het volgende:
toen ik 12 was, ofzo. schoolplein. was echt vreselijk trouwens
Vertelquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:29 schreef Vono het volgende:
toen ik 12 was, ofzo. schoolplein. was echt vreselijk trouwens
Dan ben je aseksueel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:20 schreef Vono het volgende:
Haha, is niet echt een spannend verhaal. ik vond het gewoon niks aan
Je hebt me door.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja. Begin dan toch te denken of er iets mis is of niet.
Ik denk van wel, maar hij zei dat hij niks ervoor voelde toen hij kuste met een meisje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zoenen gay mannen niet dan, wou je zeggen?
Mijn probleem is dat ik te kieskeurig ben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Dan zijn er nog maar 2 opties.
1. Je bent strenggelovig.
2. Je kent het woord uitgaan niet.
succes dermee, het wordt wel tijd hequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:23 schreef Lamboboy het volgende:
Ik ben nu 16 en heb de eerste keer nog niet gehad![]()
heb wel met een meisje gehad rond mijn 12e, maar nog niet getongzoend... wel kus gehad XD
Maar binnenkort gaat daar natuurlijk verandering komen.. heb al iemand op het oog
nou, ik heb toch gezegd dat ik het toen niet zoveel aan vond. heb je toevallig een zus? die wil ik wel even alle hoeken van de kamer laten zien, geen probleem! zal ik je eens laten zien hoe "gay" ik benquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:10 schreef Vono het volgende:
[..]
nou, ik heb toch gezegd dat ik het toen niet zoveel aan vond. heb je toevallig een zus broer? die wil ik wel even alle hoeken van de kamer laten zien, geen probleem! zal ik je eens laten zien hoe "gay" ik ben
je bent nu 14 en hebt nog geen vriendin gehad? Of heb je op je 14e met een random wijf gezoend, en heb je nog geen vriendin gehad?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:45 schreef FFSletop het volgende:
14, heb nog nooit een vriendin gehad.
Best triest als ik alles zo lees
Dat eerste gelukkigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
je bent nu 14 en hebt nog geen vriendin gehad? Of heb je op je 14e met een random wijf gezoend, en heb je nog geen vriendin gehad?
Is trouwens beide niet raar ofzo
Ik heb nooit gezegd dat ik dat raar vindtquote:
Je ego krijgt al een klap op je 14e? alstjeblieft zeg. Als je over 2 jaar nog geen succes hebt geboekt, open dan maar een topic erover.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:56 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik dat raar vindt
Maar sommige mensen zeggen dat het nog wel ff gaat duren voordat ik een vriendin krijg... Trek ik me weinig van aan maar op de een of andere manier krijgt je ego wel een klap.
Ik was ook eind 14, vond het toen ook shit destijdsquote:Op zondag 10 januari 2010 16:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je ego krijgt al een klap op je 14e? alstjeblieft zeg. Als je over 2 jaar nog geen succes hebt geboekt, open dan maar een topic erover.
Maak daar even 6 van ofzo. Waarom zou je voor je 16e een vriendin moeten hebben, wtf? Waarom uberhaupt? Als je je toch goed vermaakt zonder is het toch best?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je ego krijgt al een klap op je 14e? alstjeblieft zeg. Als je over 2 jaar nog geen succes hebt geboekt, open dan maar een topic erover.
No worries! ik heb ook maar 2 officiële vriendinnen gehad. ik vind het vrijgezellen leven momenteel veel beter.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:45 schreef FFSletop het volgende:
14, heb nog nooit een vriendin gehad.
Best triest als ik alles zo lees
Mijn zusje niet, die kreeg een week huisarrest omdat me ouders haar te jong vondenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik was 12, met me eerste echte vriendje..
ben er een week helemaal blij van geweest.. haha
spannenddddquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:18 schreef Opkloter het volgende:
oudjaarsdag pas, 18 jaar (ik weet t) met vrou van 21 was lam, dus voelde niet veel
haha dat is vet zieligquote:Op maandag 11 januari 2010 22:39 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Mijn zusje niet, die kreeg een week huisarrest omdat me ouders haar te jong vonden
Een woord wat bij vele niet in hun woordenboek geschreven staatquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:45 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik te kieskeurig ben.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:01 schreef Avey het volgende:
Ik was 15 ofzo, was niet echt een big deal. Wel een leuk meisje, helaas daarna nooit weer gezien
Nope ben te oud voor jou..quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:31 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Jij had het wel willen zijnofniet
![]()
Jekentmeniet nadia
Jep. Eerste zoen met een jongen zal nooit komen.quote:
ben je al 12 dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nope ben te oud voor jou..
wat heeft leeftijd daar nou mee te makenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nope ben te oud voor jou..
Hahah ga maar eerst goed oefenen dan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:37 schreef Opkloter het volgende:
[..]
wat heeft leeftijd daar nou mee te maken![]()
jij zult er geen spijt van krijgen mijn tongkunsten te ontdekken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Jep. Eerste zoen met een jongen zal nooit komen.
ik ben goed, ik zeg t jequote:Op donderdag 14 januari 2010 09:38 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah ga maar eerst goed oefenen dan!
Haha geloof er niks van..en btw ik zoen niet met kinderen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:38 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ik ben goed, ik zeg t je![]()
Heb al wat vrouwtjes nat gemaakt
ik ben 18, dus officieel geen kind meerquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:40 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Haha geloof er niks van..en btw ik zoen niet met kinderen.
Hahah klopt ..ik moet nog mijn eerste zoen krijgen..maar dat wil ik wel met een MAN doen en niet met een kind.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:43 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ik ben 18, dus officieel geen kind meer![]()
ik heb trouwens het idee dat jij sowiezo niet zoent, tenzij je getrouwt bent
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah klopt ..ik moet nog mijn eerste zoen krijgen..maar dat wil ik wel met een MAN doen en niet met een kind.
Heb jij een vriendin van 21jaar???hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:47 schreef Opkloter het volgende:
[..]
![]()
je bent trouwens maar 1 jaartje ouder dan mn vriendin
dus zoveel maakt het niet uit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat ik me volwassen gedraag tegen vrouwen die ik interessant vind,quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Heb jij een vriendin van 21jaar???hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Hahah goed..wees goed voor haar dan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:49 schreef Opkloter het volgende:
[..]
omdat ik me volwassen gedraag tegen vrouwen die ik interessant vind,had je niet verwacht he
![]()
geile nadia
omdat ik kick op vrouwen die wat ouder zijn dan mijquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:51 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah goed..wees goed voor haar dan!
En waarom dat geile nadia erbij???
foto?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:52 schreef Opkloter het volgende:
[..]
omdat ik kick op vrouwen die wat ouder zijn dan mij![]()
![]()
![]()
ik ben trouwens altijd goed voor vrouwen
Hahah jawell..maar we zullen niet bij elkaar staan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:58 schreef Opkloter het volgende:
[..]
![]()
zie je wel dat je mij wel goed vind
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent gevleidquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:59 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah jawell..maar we zullen niet bij elkaar staan.
Hahah klopt maar jij valt toch ook blondjes las ik laatst.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:02 schreef Opkloter het volgende:
[..]
je bent gevleid![]()
nee sorry, ik ben niet praktiserend.jammer hé
mn vriendin is half italiaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:04 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah klopt maar jij valt toch ook blondjes las ik laatst.
foto van je vriendin?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:06 schreef Opkloter het volgende:
[..]
mn vriendin is half italiaan, dus heeft zwarte haren
, maar blondines hebben ook zeer veel aantrekkingskracht op mij ja.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:09 schreef Opkloter het volgende:
ga ik zo niet hier in het forum zetten...is niet netjes
(waarom ben je zo nieuwschierig ;p)
is een echte classy meidquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:10 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Wou ff voor je goed keuren![]()
Een pm??quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:12 schreef Opkloter het volgende:
[..]
is een echte classy meid, dus valt niet veel op aan te merken, ....stuur anders maar een pm
Hahah ja ken ik wel gekk.maar ik bedoelde meer waarom??quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:15 schreef Opkloter het volgende:
personal message ( dat icoontje met da envelopje naast het msn icoontje enzo)
om mijn vriendin goed te keurenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah ja ken ik wel gekk.maar ik bedoelde meer waarom??
Oh ok hahah ik dacht dat je me wou versierenn..quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:18 schreef Opkloter het volgende:
[..]
om mijn vriendin goed te keuren
ook, geloof dat jij dat wel leuk vindquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:18 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Oh ok hahah ik dacht dat je me wou versierenn..
Hahah neee,,daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:25 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ook, geloof dat jij dat wel leuk vind
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:25 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah neee,,daar doe ik niet aan.
Maaruhh je heb teen prachtige mooie vriendin..ik zou nooit aan haar kunnen tippen wahah
Waarom vind je mij geen man dan, wat doe ik foutquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:38 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee zij is een vrouw jij geen Man..
Hahah nee was maar een grapje..jij bent een hele lieve NL man..quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:47 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Waarom vind je mij geen man dan, wat doe ik fout
dankjewel schoonheid (ik weet niet waar je uit komt)quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah nee was maar een grapje..jij bent een hele lieve NL man..
Huh..waar uit kom??quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:50 schreef Opkloter het volgende:
[..]
dankjewel schoonheid (ik weet niet waar je uit komt)
Oh ik ben Marokkaansequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:00 schreef Opkloter het volgende:
[..]
welk land, jij bent niet nederlands van origine
nee, ik ben geen moslim, maar dat sluit niet uit dat ik op nadia kickquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Mensen die op FOK een mogelijk stelletje worden
haha, ok manquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:43 schreef nijnja het volgende:
O - N - T - O - P - I - C
Laatste waarschuwing, een beetje gepraat erover kan prima, maar ik zie hier de logica niet echt meer van in.
Go on
Jij bent ook wel een chick, nogal logisch dat iedereen komt kijkenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:26 schreef LindePSV het volgende:
uhh ranzig xD ik was 10 en dr kwam zo'n hele groep mensen omheen staan
toppunt van romantiek..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de was doen?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:41 schreef kaasindekoelkast het volgende:
12, ze was zo'nwasmachine![]()
Wat moest ik daar nou mee![]()
En ga niet posten, de was doen. zoiets zou mn pa zeggen![]()
helemaal top!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:08 schreef anigav het volgende:
18e verjaardag
kreeg hem van me zus, wat die vond me zielig.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:08 schreef anigav het volgende:
18e verjaardag
en vond je haar een wasmachine?:')quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:08 schreef anigav het volgende:
18e verjaardag
Alsof je toen vergelijkingsmateriaal hadquote:Op zondag 31 januari 2010 18:41 schreef kaasindekoelkast het volgende:
12, ze was zo'nwasmachine![]()
Wat moest ik daar nou mee![]()
En ga niet posten, de was doen. zoiets zou mn pa zeggen![]()
ik hoor met iemand van het nicolaas?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:19 schreef TiMPiN het volgende:
Ik weet, en dat meen ik serieus, niet met wie ik voor het eerst gezoend heb. Zal wel in een dronken bui zijn geweest
lol inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:28 schreef Blondiii het volgende:
Vindt serieus iemand dit interessant?
TS waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:28 schreef Blondiii het volgende:
Nohh wat liefffffquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:43 schreef Totaalzinloos het volgende:
Ik denk zo'n 2 dagen geleden nu, en ik ben net 15.
En het was geweldig.
In een draaimolen als een wasmachine en ze zoog?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:43 schreef TC_Artemis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meh.
13217 viewsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:28 schreef Blondiii het volgende:
Truequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:30 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Ik had hier btw al genoeg wasmachine reacties gelezen, dus dat deed ik iig niet
Het gaat toch om die van jou en om die van de ander?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:57 schreef Totaalzinloos het volgende:
Het was ook mijn eerste keer, niet die van haar
En hoelang is dat geleden? Dat mis ik eventjesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:46 schreef Daniane het volgende:
Was zeker niet slecht.
Hij was dan ook meer ervaren. (2 jaar ouder)
en keek nogal verbaasd toen ik zei dat het mn 1e was.
Almost a year!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:49 schreef mstr het volgende:
[..]
En hoelang is dat geleden? Dat mis ik eventjes
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haha no he wasn't.
en jij denkt best slecht over mij dus.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:43 schreef TC_Artemis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:39 schreef Laxaties het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]Dat zal wel met zulke orkaanskills jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:39 schreef Laxaties het volgende:Ejaculeerde je toen ook onzin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Dat ga ik overtreffen denk ik..quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik was wel lekker laat met 19 lees ik al![]()
Achja ik mocht niet klagen over de verdere verloop sindsdienquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ga ik overtreffen denk ik..nog 3 jaar!
Daarna is dr ook niet veel gebeurdquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achja ik mocht niet klagen over de verdere verloop sindsdien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |