welk zieken huisquote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef 08gnoT. het volgende:
16, tijdens ziekenhuisopname, met kamergenoot
Heb je spijt omdat ze niet kon zoenen of heb je spijt omdat het gewoon nergens op sloeg?quote:Op zondag 27 december 2009 00:59 schreef maarten66 het volgende:
ik was 16 dronken in een cafeetje en spijt van, ze was een goede vervanger voor de wasmachine hierzo
beidequote:Op zondag 27 december 2009 18:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heb je spijt omdat ze niet kon zoenen of heb je spijt omdat het gewoon nergens op sloeg?
Troost je ik ben 20quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:24 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik moet de eerste zoen nog krijgen.
Ben 17.
En je bent nu? 12?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:42 schreef melsves het volgende:
Perfect egt heerlijk zij had al gezoent dus was egt heell goed
Bij mij op me kamer
11 jaar
Nee liever het 2equote:Op maandag 28 december 2009 21:10 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Troost je ik ben 20![]()
Heb gelukkig wel 1,5 jaar een vriendin gehad maar toen was ik 12/13 dus eerst dachten we er helemaal niet aan en toen we er aan dachten kreeg ze pfeiffer. (Van het drinken uit andermans glas... althans dat deed ze mij geloven![]()
![]()
) .
Liever niet gezoend dan niet meer weten wie je wel en niet gezoend hebt
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:24 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik moet de eerste zoen nog krijgen.
Ben 17.
Want? Who cares hoe ze nu is, als ze toen goed was is het toch bestquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:54 schreef Sebas1804 het volgende:
Ik was helemaal in de wolken, het was heerlijk
maar nu heb ik er spijt van dat ik ooit met haar heb gehad...!
Aaaw, lievvquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:57 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Jij wel, de kus kreeg ik niet echt mee.![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 22:34 schreef BrandX het volgende:
na gym onderweg naar de dependance, ik was 8
ja. Begin dan toch te denken of er iets mis is of niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:00 schreef Strobe het volgende:
[..]
Schuldig. Vind ik best kut eigenlijk..
Dan zijn er nog maar 2 opties.quote:Op maandag 28 december 2009 21:10 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Troost je ik ben 20![]()
Heb gelukkig wel 1,5 jaar een vriendin gehad maar toen was ik 12/13 dus eerst dachten we er helemaal niet aan en toen we er aan dachten kreeg ze pfeiffer. (Van het drinken uit andermans glas... althans dat deed ze mij geloven![]()
![]()
) .
Liever niet gezoend dan niet meer weten wie je wel en niet gezoend hebt
Heeft ze in je tong gebeten?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:29 schreef Vono het volgende:
toen ik 12 was, ofzo. schoolplein. was echt vreselijk trouwens
Vertelquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:29 schreef Vono het volgende:
toen ik 12 was, ofzo. schoolplein. was echt vreselijk trouwens
Dan ben je aseksueel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:20 schreef Vono het volgende:
Haha, is niet echt een spannend verhaal. ik vond het gewoon niks aan
Je hebt me door.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja. Begin dan toch te denken of er iets mis is of niet.
Ik denk van wel, maar hij zei dat hij niks ervoor voelde toen hij kuste met een meisje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zoenen gay mannen niet dan, wou je zeggen?
Mijn probleem is dat ik te kieskeurig ben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Dan zijn er nog maar 2 opties.
1. Je bent strenggelovig.
2. Je kent het woord uitgaan niet.
succes dermee, het wordt wel tijd hequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:23 schreef Lamboboy het volgende:
Ik ben nu 16 en heb de eerste keer nog niet gehad![]()
heb wel met een meisje gehad rond mijn 12e, maar nog niet getongzoend... wel kus gehad XD
Maar binnenkort gaat daar natuurlijk verandering komen.. heb al iemand op het oog
nou, ik heb toch gezegd dat ik het toen niet zoveel aan vond. heb je toevallig een zus? die wil ik wel even alle hoeken van de kamer laten zien, geen probleem! zal ik je eens laten zien hoe "gay" ik benquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:10 schreef Vono het volgende:
[..]
nou, ik heb toch gezegd dat ik het toen niet zoveel aan vond. heb je toevallig een zus broer? die wil ik wel even alle hoeken van de kamer laten zien, geen probleem! zal ik je eens laten zien hoe "gay" ik ben
je bent nu 14 en hebt nog geen vriendin gehad? Of heb je op je 14e met een random wijf gezoend, en heb je nog geen vriendin gehad?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:45 schreef FFSletop het volgende:
14, heb nog nooit een vriendin gehad.
Best triest als ik alles zo lees
Dat eerste gelukkigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
je bent nu 14 en hebt nog geen vriendin gehad? Of heb je op je 14e met een random wijf gezoend, en heb je nog geen vriendin gehad?
Is trouwens beide niet raar ofzo
Ik heb nooit gezegd dat ik dat raar vindtquote:
Je ego krijgt al een klap op je 14e? alstjeblieft zeg. Als je over 2 jaar nog geen succes hebt geboekt, open dan maar een topic erover.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:56 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik dat raar vindt
Maar sommige mensen zeggen dat het nog wel ff gaat duren voordat ik een vriendin krijg... Trek ik me weinig van aan maar op de een of andere manier krijgt je ego wel een klap.
Ik was ook eind 14, vond het toen ook shit destijdsquote:Op zondag 10 januari 2010 16:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je ego krijgt al een klap op je 14e? alstjeblieft zeg. Als je over 2 jaar nog geen succes hebt geboekt, open dan maar een topic erover.
Maak daar even 6 van ofzo. Waarom zou je voor je 16e een vriendin moeten hebben, wtf? Waarom uberhaupt? Als je je toch goed vermaakt zonder is het toch best?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je ego krijgt al een klap op je 14e? alstjeblieft zeg. Als je over 2 jaar nog geen succes hebt geboekt, open dan maar een topic erover.
No worries! ik heb ook maar 2 officiële vriendinnen gehad. ik vind het vrijgezellen leven momenteel veel beter.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:45 schreef FFSletop het volgende:
14, heb nog nooit een vriendin gehad.
Best triest als ik alles zo lees
Mijn zusje niet, die kreeg een week huisarrest omdat me ouders haar te jong vondenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik was 12, met me eerste echte vriendje..
ben er een week helemaal blij van geweest.. haha
spannenddddquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:18 schreef Opkloter het volgende:
oudjaarsdag pas, 18 jaar (ik weet t) met vrou van 21 was lam, dus voelde niet veel
haha dat is vet zieligquote:Op maandag 11 januari 2010 22:39 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Mijn zusje niet, die kreeg een week huisarrest omdat me ouders haar te jong vonden
Een woord wat bij vele niet in hun woordenboek geschreven staatquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:45 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik te kieskeurig ben.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:01 schreef Avey het volgende:
Ik was 15 ofzo, was niet echt een big deal. Wel een leuk meisje, helaas daarna nooit weer gezien
Nope ben te oud voor jou..quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:31 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Jij had het wel willen zijnofniet
![]()
Jekentmeniet nadia
Jep. Eerste zoen met een jongen zal nooit komen.quote:
ben je al 12 dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nope ben te oud voor jou..
wat heeft leeftijd daar nou mee te makenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nope ben te oud voor jou..
Hahah ga maar eerst goed oefenen dan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:37 schreef Opkloter het volgende:
[..]
wat heeft leeftijd daar nou mee te maken![]()
jij zult er geen spijt van krijgen mijn tongkunsten te ontdekken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Jep. Eerste zoen met een jongen zal nooit komen.
ik ben goed, ik zeg t jequote:Op donderdag 14 januari 2010 09:38 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah ga maar eerst goed oefenen dan!
Haha geloof er niks van..en btw ik zoen niet met kinderen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:38 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ik ben goed, ik zeg t je![]()
Heb al wat vrouwtjes nat gemaakt
ik ben 18, dus officieel geen kind meerquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:40 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Haha geloof er niks van..en btw ik zoen niet met kinderen.
Hahah klopt ..ik moet nog mijn eerste zoen krijgen..maar dat wil ik wel met een MAN doen en niet met een kind.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:43 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ik ben 18, dus officieel geen kind meer![]()
ik heb trouwens het idee dat jij sowiezo niet zoent, tenzij je getrouwt bent
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah klopt ..ik moet nog mijn eerste zoen krijgen..maar dat wil ik wel met een MAN doen en niet met een kind.
Heb jij een vriendin van 21jaar???hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:47 schreef Opkloter het volgende:
[..]
![]()
je bent trouwens maar 1 jaartje ouder dan mn vriendin
dus zoveel maakt het niet uit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat ik me volwassen gedraag tegen vrouwen die ik interessant vind,quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Heb jij een vriendin van 21jaar???hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Hahah goed..wees goed voor haar dan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:49 schreef Opkloter het volgende:
[..]
omdat ik me volwassen gedraag tegen vrouwen die ik interessant vind,had je niet verwacht he
![]()
geile nadia
omdat ik kick op vrouwen die wat ouder zijn dan mijquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:51 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah goed..wees goed voor haar dan!
En waarom dat geile nadia erbij???
foto?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:52 schreef Opkloter het volgende:
[..]
omdat ik kick op vrouwen die wat ouder zijn dan mij![]()
![]()
![]()
ik ben trouwens altijd goed voor vrouwen
Hahah jawell..maar we zullen niet bij elkaar staan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:58 schreef Opkloter het volgende:
[..]
![]()
zie je wel dat je mij wel goed vind
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent gevleidquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:59 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah jawell..maar we zullen niet bij elkaar staan.
Hahah klopt maar jij valt toch ook blondjes las ik laatst.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:02 schreef Opkloter het volgende:
[..]
je bent gevleid![]()
nee sorry, ik ben niet praktiserend.jammer hé
mn vriendin is half italiaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:04 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah klopt maar jij valt toch ook blondjes las ik laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |