Jep. Eerste zoen met een jongen zal nooit komen.quote:
ben je al 12 dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nope ben te oud voor jou..
wat heeft leeftijd daar nou mee te makenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nope ben te oud voor jou..
Hahah ga maar eerst goed oefenen dan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:37 schreef Opkloter het volgende:
[..]
wat heeft leeftijd daar nou mee te maken![]()
jij zult er geen spijt van krijgen mijn tongkunsten te ontdekken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Jep. Eerste zoen met een jongen zal nooit komen.
ik ben goed, ik zeg t jequote:Op donderdag 14 januari 2010 09:38 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah ga maar eerst goed oefenen dan!
Haha geloof er niks van..en btw ik zoen niet met kinderen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:38 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ik ben goed, ik zeg t je![]()
Heb al wat vrouwtjes nat gemaakt
ik ben 18, dus officieel geen kind meerquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:40 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Haha geloof er niks van..en btw ik zoen niet met kinderen.
Hahah klopt ..ik moet nog mijn eerste zoen krijgen..maar dat wil ik wel met een MAN doen en niet met een kind.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:43 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ik ben 18, dus officieel geen kind meer![]()
ik heb trouwens het idee dat jij sowiezo niet zoent, tenzij je getrouwt bent
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah klopt ..ik moet nog mijn eerste zoen krijgen..maar dat wil ik wel met een MAN doen en niet met een kind.
Heb jij een vriendin van 21jaar???hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:47 schreef Opkloter het volgende:
[..]
![]()
je bent trouwens maar 1 jaartje ouder dan mn vriendin
dus zoveel maakt het niet uit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat ik me volwassen gedraag tegen vrouwen die ik interessant vind,quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Heb jij een vriendin van 21jaar???hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Hahah goed..wees goed voor haar dan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:49 schreef Opkloter het volgende:
[..]
omdat ik me volwassen gedraag tegen vrouwen die ik interessant vind,had je niet verwacht he
![]()
geile nadia
omdat ik kick op vrouwen die wat ouder zijn dan mijquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:51 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah goed..wees goed voor haar dan!
En waarom dat geile nadia erbij???
foto?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:52 schreef Opkloter het volgende:
[..]
omdat ik kick op vrouwen die wat ouder zijn dan mij![]()
![]()
![]()
ik ben trouwens altijd goed voor vrouwen
Hahah jawell..maar we zullen niet bij elkaar staan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:58 schreef Opkloter het volgende:
[..]
![]()
zie je wel dat je mij wel goed vind
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent gevleidquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:59 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah jawell..maar we zullen niet bij elkaar staan.
Hahah klopt maar jij valt toch ook blondjes las ik laatst.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:02 schreef Opkloter het volgende:
[..]
je bent gevleid![]()
nee sorry, ik ben niet praktiserend.jammer hé
mn vriendin is half italiaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:04 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah klopt maar jij valt toch ook blondjes las ik laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |