foto van je vriendin?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:06 schreef Opkloter het volgende:
[..]
mn vriendin is half italiaan, dus heeft zwarte haren
, maar blondines hebben ook zeer veel aantrekkingskracht op mij ja.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:09 schreef Opkloter het volgende:
ga ik zo niet hier in het forum zetten...is niet netjes
(waarom ben je zo nieuwschierig ;p)
is een echte classy meidquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:10 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Wou ff voor je goed keuren![]()
Een pm??quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:12 schreef Opkloter het volgende:
[..]
is een echte classy meid, dus valt niet veel op aan te merken, ....stuur anders maar een pm
Hahah ja ken ik wel gekk.maar ik bedoelde meer waarom??quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:15 schreef Opkloter het volgende:
personal message ( dat icoontje met da envelopje naast het msn icoontje enzo)
om mijn vriendin goed te keurenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah ja ken ik wel gekk.maar ik bedoelde meer waarom??
Oh ok hahah ik dacht dat je me wou versierenn..quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:18 schreef Opkloter het volgende:
[..]
om mijn vriendin goed te keuren
ook, geloof dat jij dat wel leuk vindquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:18 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Oh ok hahah ik dacht dat je me wou versierenn..
Hahah neee,,daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:25 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ook, geloof dat jij dat wel leuk vind
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:25 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah neee,,daar doe ik niet aan.
Maaruhh je heb teen prachtige mooie vriendin..ik zou nooit aan haar kunnen tippen wahah
Waarom vind je mij geen man dan, wat doe ik foutquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:38 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee zij is een vrouw jij geen Man..
Hahah nee was maar een grapje..jij bent een hele lieve NL man..quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:47 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Waarom vind je mij geen man dan, wat doe ik fout
dankjewel schoonheid (ik weet niet waar je uit komt)quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah nee was maar een grapje..jij bent een hele lieve NL man..
Huh..waar uit kom??quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:50 schreef Opkloter het volgende:
[..]
dankjewel schoonheid (ik weet niet waar je uit komt)
Oh ik ben Marokkaansequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:00 schreef Opkloter het volgende:
[..]
welk land, jij bent niet nederlands van origine
nee, ik ben geen moslim, maar dat sluit niet uit dat ik op nadia kickquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Mensen die op FOK een mogelijk stelletje worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |