foto van je vriendin?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:06 schreef Opkloter het volgende:
[..]
mn vriendin is half italiaan, dus heeft zwarte haren
, maar blondines hebben ook zeer veel aantrekkingskracht op mij ja.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:09 schreef Opkloter het volgende:
ga ik zo niet hier in het forum zetten...is niet netjes
(waarom ben je zo nieuwschierig ;p)
is een echte classy meidquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:10 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Wou ff voor je goed keuren![]()
Een pm??quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:12 schreef Opkloter het volgende:
[..]
is een echte classy meid, dus valt niet veel op aan te merken, ....stuur anders maar een pm
Hahah ja ken ik wel gekk.maar ik bedoelde meer waarom??quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:15 schreef Opkloter het volgende:
personal message ( dat icoontje met da envelopje naast het msn icoontje enzo)
om mijn vriendin goed te keurenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah ja ken ik wel gekk.maar ik bedoelde meer waarom??
Oh ok hahah ik dacht dat je me wou versierenn..quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:18 schreef Opkloter het volgende:
[..]
om mijn vriendin goed te keuren
ook, geloof dat jij dat wel leuk vindquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:18 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Oh ok hahah ik dacht dat je me wou versierenn..
Hahah neee,,daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:25 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ook, geloof dat jij dat wel leuk vind
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:25 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah neee,,daar doe ik niet aan.
Maaruhh je heb teen prachtige mooie vriendin..ik zou nooit aan haar kunnen tippen wahah
Waarom vind je mij geen man dan, wat doe ik foutquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:38 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee zij is een vrouw jij geen Man..
Hahah nee was maar een grapje..jij bent een hele lieve NL man..quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:47 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Waarom vind je mij geen man dan, wat doe ik fout
dankjewel schoonheid (ik weet niet waar je uit komt)quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah nee was maar een grapje..jij bent een hele lieve NL man..
Huh..waar uit kom??quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:50 schreef Opkloter het volgende:
[..]
dankjewel schoonheid (ik weet niet waar je uit komt)
Oh ik ben Marokkaansequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:00 schreef Opkloter het volgende:
[..]
welk land, jij bent niet nederlands van origine
nee, ik ben geen moslim, maar dat sluit niet uit dat ik op nadia kickquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Mensen die op FOK een mogelijk stelletje worden
haha, ok manquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:43 schreef nijnja het volgende:
O - N - T - O - P - I - C
Laatste waarschuwing, een beetje gepraat erover kan prima, maar ik zie hier de logica niet echt meer van in.
Go on
Jij bent ook wel een chick, nogal logisch dat iedereen komt kijkenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:26 schreef LindePSV het volgende:
uhh ranzig xD ik was 10 en dr kwam zo'n hele groep mensen omheen staan
toppunt van romantiek..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de was doen?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:41 schreef kaasindekoelkast het volgende:
12, ze was zo'nwasmachine![]()
Wat moest ik daar nou mee![]()
En ga niet posten, de was doen. zoiets zou mn pa zeggen![]()
helemaal top!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:08 schreef anigav het volgende:
18e verjaardag
kreeg hem van me zus, wat die vond me zielig.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:08 schreef anigav het volgende:
18e verjaardag
en vond je haar een wasmachine?:')quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:08 schreef anigav het volgende:
18e verjaardag
Alsof je toen vergelijkingsmateriaal hadquote:Op zondag 31 januari 2010 18:41 schreef kaasindekoelkast het volgende:
12, ze was zo'nwasmachine![]()
Wat moest ik daar nou mee![]()
En ga niet posten, de was doen. zoiets zou mn pa zeggen![]()
ik hoor met iemand van het nicolaas?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:19 schreef TiMPiN het volgende:
Ik weet, en dat meen ik serieus, niet met wie ik voor het eerst gezoend heb. Zal wel in een dronken bui zijn geweest
lol inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:28 schreef Blondiii het volgende:
Vindt serieus iemand dit interessant?
TS waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:28 schreef Blondiii het volgende:
Nohh wat liefffffquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:43 schreef Totaalzinloos het volgende:
Ik denk zo'n 2 dagen geleden nu, en ik ben net 15.
En het was geweldig.
In een draaimolen als een wasmachine en ze zoog?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:43 schreef TC_Artemis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meh.
13217 viewsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:28 schreef Blondiii het volgende:
Truequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:30 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Ik had hier btw al genoeg wasmachine reacties gelezen, dus dat deed ik iig niet
Het gaat toch om die van jou en om die van de ander?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:57 schreef Totaalzinloos het volgende:
Het was ook mijn eerste keer, niet die van haar
En hoelang is dat geleden? Dat mis ik eventjesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:46 schreef Daniane het volgende:
Was zeker niet slecht.
Hij was dan ook meer ervaren. (2 jaar ouder)
en keek nogal verbaasd toen ik zei dat het mn 1e was.
Almost a year!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:49 schreef mstr het volgende:
[..]
En hoelang is dat geleden? Dat mis ik eventjes
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haha no he wasn't.
en jij denkt best slecht over mij dus.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:43 schreef TC_Artemis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:39 schreef Laxaties het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]Dat zal wel met zulke orkaanskills jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:39 schreef Laxaties het volgende:Ejaculeerde je toen ook onzin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Dat ga ik overtreffen denk ik..quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik was wel lekker laat met 19 lees ik al![]()
Achja ik mocht niet klagen over de verdere verloop sindsdienquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ga ik overtreffen denk ik..nog 3 jaar!
Daarna is dr ook niet veel gebeurdquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achja ik mocht niet klagen over de verdere verloop sindsdien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |