quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:16 schreef Rookert het volgende:
Open een Flickr pagina hiervoor.
Tering wat een foto's![]()
Post trouwens wat meisjes van 17+ jaar
smoesjesquote:Op zondag 13 december 2009 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
Sorry, was even bezig met iets, had niet eens door dat ik als laatste had gepost.
Vind deze meer op een chinees lijken dan de ander, je nichtje had nog wel iets "Turks".quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
weet ik zie het je regelmatig doen, maar kon het niet laten je te plagen
Komt door zijn huidskleur. Al deze foto's zijn gemaakt in de zomer, daarom dat ze allemaal ook zo donker zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vind deze meer op een chinees lijken dan de ander, je nichtje had nog wel iets "Turks".
Welnee! Met dank aan Maisnon, de echte artieste.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welnee! Met dank aan Maisnon, de echte artiest.
hoe dan ook, ik vind hem tof. Credits wie credits toekomtquote:Op zondag 13 december 2009 22:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welnee! Met dank aan Maisnon, de echte artiest.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
Sorry, was even bezig met iets, had niet eens door dat ik als laatste had gepost.
Wie is Emel eigenlijk? Ik heb haar nooit op een forum gezienquote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Arme IHVK, die had er al zo'n zin in
Ik heb niet gezegd dat het niet zou kunnen? Ik lachte om iets anders. Ik weet niet waar het woordje barbar vandaan komt, daarom houd ik ook mijn mond.quote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef Gratau het volgende:
@borte
waarom zou het niet kunnen? griekse mensen gingen handel drijven met de skythen en de hunnen (verwanten van de turken) aan de krim en oekraïne. volkeren uit die gebieden praten veel met de 'ar', zoals bar, oud turks wat nu var is. zo had je veel meer woorden die op 'ar' eindigen, wat typisch turks is.
alles kan
Bilmiyorem heet Emel?quote:Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef siddha het volgende:
[..]
Wie is Emel eigenlijk? Ik heb haar nooit op een forum gezien
Weet niet, schijnt voor mijn tijd een poster te zijn geweest. Je wil niet weten in wat voor toestand ik de mensen hier aantrof.quote:Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef siddha het volgende:
[..]
Wie is Emel eigenlijk? Ik heb haar nooit op een forum gezien
Marokko werd vroeger Barbarije genoemd.quote:Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef IHVK het volgende:
Het werd al door de klassieke Grieken (honderden jaren voor Christus) gebruikt om 'niet-Grieken' (voornamelijk Perzen) aan te duiden. Ik heb ooit een tekst vertaald (ik had 2 jaar Grieks) dus weet het vrijwel zeker.
Lang voor de Turken überhaupt van Aanatolië hadden gehoord dus. De kans dat het een Turks woord is is eigenlijk 0.
Emel noemde ik altijd 'abla'. Ze was wel tof hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 22:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Weet niet, schijnt voor mijn tijd een poster te zijn geweest. Je wil niet weten in wat voor toestand ik de mensen hier aantrof.
Waarom is ze er nu niet meer?quote:Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Emel noemde ik altijd 'abla'. Ze was wel tof hoor.
Ja, zij is de chinees van onze familie in nederlandquote:Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
Met beetje spleetogen! Mooi meisje.
Ze had een behoorlijke leegte achtergelaten, zeg ik toch.quote:Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedere Turk wel een Chinees in de familie, net zoals iedere Turk ook wel een blonde in de fam heeft.quote:Op zondag 13 december 2009 22:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, zij is de chinees van onze familie in nederland
Te druk met haar eigen leven.quote:
ik had gehoopt dat jij als turkoloog er meer van zou wetenquote:Op zondag 13 december 2009 22:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het niet zou kunnen? Ik lachte om iets anders. Ik weet niet waar het woordje barbar vandaan komt, daarom houd ik ook mijn mond.
Oh ik interpreteerde het verkeerd.quote:Op zondag 13 december 2009 22:35 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ze had een behoorlijke leegte achtergelaten, zeg ik toch.
Een psycholoog? Misschien had ze mij kunnen helpen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Te druk met haar eigen leven.
Ze was eerst mod geworden van R&P (ze was pyscholoog )
maar goed langzaam heeft ze het afgebouwd.
Verder weet ik het niet.
In het Griekse tijden al werd een vorm van Turks gesproken, bv. de Amazones waar de Grieken gewaag van maakten (bv Homerus) praatten een vorm van Turks en er was veel meer contacten tussen centraal aziatische turkse volkeren en de grieken, maar ik denk wel dat je gelijk hebt, maar het is niet 100%quote:Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef IHVK het volgende:
Het werd al door de klassieke Grieken (honderden jaren voor Christus) gebruikt om 'niet-Grieken' (voornamelijk Perzen) aan te duiden. Ik heb ooit een tekst vertaald (ik had 2 jaar Grieks) dus weet het vrijwel zeker.
Lang voor de Turken überhaupt van Aanatolië hadden gehoord dus. De kans dat het een Turks woord is is eigenlijk 0.
Turkoloog.quote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef Gratau het volgende:
[..]
ik had gehoopt dat jij als turkoloog er meer van zou weten
Precies, typisch Turks dus.quote:Op zondag 13 december 2009 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedere Turk wel een Chinees in de familie, net zoals iedere Turk ook wel een blonde in de fam heeft.
Ga naar een psycholoog!quote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een psycholoog? Misschien had ze mij kunnen helpen.![]()
![]()
![]()
Ja ik was de Amazonen inderdaad vergeten.quote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef siddha het volgende:
[..]
In het Griekse tijden al werd een vorm van Turks gesproken, bv. de Amazones waar de Grieken gewaag van maakten (bv Homerus) praatten een vorm van Turks en er was veel meer contacten tussen centraal aziatische turkse volkeren en de grieken, maar ik denk wel dat je gelijk hebt, maar het is niet 100%
Volgens Heroditus waren Scythen de voorouders van de Turken voordat ze zich opsplitsten in verschillende groepen. Vandaag de dag denken historici dat ze Iraniers waren, maar wij weten beter.quote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef siddha het volgende:
[..]
In het Griekse tijden al werd een vorm van Turks gesproken, bv. de Amazones waar de Grieken gewaag van maakten (bv Homerus) praatten een vorm van Turks en er was veel meer contacten tussen centraal aziatische turkse volkeren en de grieken, maar ik denk wel dat je gelijk hebt, maar het is niet 100%
Barbaros Hayreddinquote:Op zondag 13 december 2009 22:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik was de Amazonen inderdaad vergeten.
Maar goed blijft inderdaad een kleine kans.
Het is volgens mij ook barbaros. De griekse term.
Beter dan historici?quote:Op zondag 13 december 2009 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens Heroditus waren Scythen de voorouders van de Turken voordat ze zich opsplitsten in verschillende groepen. Vandaag de dag denken historici dat ze Iraniers waren, maar wij weten beter.
Wanneer is ze weggegaan dan? Laatste twee jaar heb ik goed gekeken naar de Turken, maar Emel zag ik dus nooitquote:Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vertel?quote:Op zondag 13 december 2009 22:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Weet niet, schijnt voor mijn tijd een poster te zijn geweest. Je wil niet weten in wat voor toestand ik de mensen hier aantrof.
Weet niet precies, maar goed de eerste 20 delen staan in de OP.quote:Op zondag 13 december 2009 22:39 schreef siddha het volgende:
[..]
Wanneer is ze weggegaan dan? Laatste twee jaar heb ik goed gekeken naar de Turken, maar Emel zag ik dus nooit
Heroditus was ook een historicus. Verder zijn er genoeg historici die het tegendeel beweren hoor, maar die krijgen geen aandacht.quote:
Knap meisjequote:Op zondag 13 december 2009 22:31 schreef Ayca het volgende:
Speciaal voor Rookert, 17+:
[ afbeelding ]
nicht
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh ik interpreteerde het verkeerd.![]()
Gelukkig ben jij er nu.
Onderzoeken? Nee. Ik ben wel van plan om binnenkort naar de huisarts te gaan, maar ik durf niet.quote:Op zondag 13 december 2009 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, ben jij nog naar de dokter geweest om je te laten onderzoeken?
Ik heb het ook een tijdje gewild, maar ik durf ook nietquote:Op zondag 13 december 2009 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Onderzoeken? Nee. Ik ben wel van plan om binnenkort naar de huisarts te gaan, maar ik durf niet.
Mijn oom is toffer met zijn 3 hilal geweer.quote:Op zondag 13 december 2009 22:42 schreef Ayca het volgende:
Mag ik nu geen foto's meer plaatsen?![]()
ach nog eentje dan:
[ afbeelding ]
een echte Turkse man![]()
(oom)
lol
Ik heb zelf van een Turkse archeoloog gehoord dat Barbaros Hayrettin (roodbaard) oorspronkelijk in Vlissingen geboren is, maar dat hij volledig geassimileerd een Turkse naam en islamitische geloof overnam en onder de ottomaanse bewind een pasja werdquote:
Ik weet niet wat ik zou moeten zeggen. Ja, hallo, ik denk dat ik ADHD/ADD heb? Dan moet je weer gaan uitleggen waarom en balbalblabla. Echt totaal geen zin in.quote:Op zondag 13 december 2009 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb het ook een tijdje gewild, maar ik durf ook niet. Ook omdat i khet in het begin zelf heb geweigerd.
hij lijkt dus echt niet op de meeste Turkse mannen die ik hier ziequote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn oom is toffer met zijn 3 hilal geweer.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 22:42 schreef Ayca het volgende:
Mag ik nu geen foto's meer plaatsen?![]()
ach nog eentje dan:
[ afbeelding ]
een echte Turkse man![]()
(oom)
lol
emel WAS jij BENTquote:
De kans is groter dat een Ottomaanse Pasa een niet Turk was dan dat hij een Turk was.quote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb zelf van een Turkse archeoloog gehoord dat Barbaros Hayrettin (roodbaard) oorspronkelijk in Vlissingen geboren is, maar dat hij volledig geassimileerd een Turkse naam en islamitische geloof overnam en onder de ottomaanse bewind een pasja werd
ik had het over de krim en oekraïne waar voornamelijk de skythen en de hunnen woonden. hier vestigden de grieken, 6e eeuw voor christus, om handel te drijven. de grieken hadden nooit gehoord van hun taal en begreep hun ook niet. ekmek bar, uzum bar, en andere woorden met 'ar; erin verwerkt. hoe noem jij mensen met bar bar ar ar bar ar? waar komt anders het woordje 'bar' vandaan?quote:Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef IHVK het volgende:
Check zijn geweer, hoeveel bewijs heb je nog nodig om te geloven dat hij een Turk is?quote:Op zondag 13 december 2009 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij lijkt dus echt niet op de meeste Turkse mannen die ik hier zie
quote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb zelf van een Turkse archeoloog gehoord dat Barbaros Hayrettin (roodbaard) oorspronkelijk in Vlissingen geboren is, maar dat hij volledig geassimileerd een Turkse naam en islamitische geloof overnam en onder de ottomaanse bewind een pasja werd
Gewoon beetje praten is toch prima? Arts is allang blij dat ie geen aambeien hoeft te behandelenquote:Op zondag 13 december 2009 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zou moeten zeggen. Ja, hallo, ik denk dat ik ADHD/ADD heb? Dan moet je weer gaan uitleggen waarom en balbalblabla. Echt totaal geen zin in.
Zo stelde ik het me dus ook voor. M'n huisarts is Turks en dan moet ik helemaal lachen (vraag me niet wrmquote:Op zondag 13 december 2009 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zou moeten zeggen. Ja, hallo, ik denk dat ik ADHD/ADD heb? Dan moet je weer gaan uitleggen waarom en balbalblabla. Echt totaal geen zin in.
Zou kunnen hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef Gratau het volgende:
[..]
ik had het over de krim en oekraïne waar voornamelijk de skythen en de hunnen woonden. hier vestigden de grieken, 6e eeuw voor christus, om handel te drijven. de grieken hadden nooit gehoord van hun taal en begreep hun ook niet. ekmek bar, uzum bar, en andere woorden met 'ar; erin verwerkt. hoe noem jij mensen met bar bar ar ar bar ar? waar komt anders het woordje 'bar' vandaan?
'Barbar kelimesi eski Yunanca'da Yunan olmayan anlamında (bar-bar-bar) kullanılmıştır.'
Voor mij is dat een hele grote stap. Ik praat niet graag over mezelf.quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gewoon beetje praten is toch prima? Arts is allang blij dat ie geen aambeien hoeft te behandelen
Je bent een soort mama, van de groep gewordenquote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
Algehele ontreddering en malaise is nog lichtjes uitgedrukt.
Damn, een Turk. Dat is pas erg.quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zo stelde ik het me dus ook voor. M'n huisarts is Turks en dan moet ik helemaal lachen (vraag me niet wrm).
vernoemd worden naar een piraatquote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
heb 2 familieleden die ernaar zijn vernoemd, de een heet Barbaros, de ander Hayrettin
ik bedoel z'n gezichtquote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Check zijn geweer, hoeveel bewijs heb je nog nodig om te geloven dat hij een Turk is?
Het is een getrouwd stel, maar ze zijn wel grappig.quote:Op zondag 13 december 2009 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn, een Turk. Dat is pas erg.
wat heb ik nou weer gedaan?quote:
Don't push it, ben nog niet toe aan kinderen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef siddha het volgende:
[..]
Je bent een soort mama, van de groep geworden
Je bent toch een vrouw?quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor mij is dat een hele grote stap. Ik praat niet graag over mezelf.
Ik vind hem een grieks uiterlijk hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Check zijn geweer, hoeveel bewijs heb je nog nodig om te geloven dat hij een Turk is?
hijlijkt op een Hongaarse man die ik kenquote:Op zondag 13 december 2009 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Om eerlijk te zeggen vind ik hem juist wel gewoon op een Turk lijken?
na de 30 gaat het snel hoor voor vrouwen danquote:Op zondag 13 december 2009 22:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Don't push it, ben nog niet toe aan kinderen.
HOE DURF JE?quote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik vind hem een grieks uiterlijk hebben
je zegt Emel was coolquote:
Eerst oefenen op FOK en later echte kinderenquote:Op zondag 13 december 2009 22:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Don't push it, ben nog niet toe aan kinderen.
Mijn halve familie zit bij de politie in Izmir.quote:Op zondag 13 december 2009 22:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij wel![]()
zit in Izmir, polis, hebben?
We zijn ook Anatolisch hequote:
ikke niet begrijpquote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je zegt Emel was cool
ik zeg:![]()
jij zegt:
en toen
emel WAS cool en jij BENT cool
op een manier van: stil, zo goed?
Emel for presidentquote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je zegt Emel was cool
ik zeg:![]()
jij zegt:
en toen
emel WAS cool en jij BENT cool
op een manier van: stil, zo goed?
quote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
na de 30 gaat het snel hoor voor vrouwen dan
biologie zuigt nu eenmaalquote:
houd toch met alle zout mensen...quote:
Oh doe maar niet danquote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mijn halve familie zit bij de politie in Izmir.Grote kans dat ie een bekende blijkt te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken een Turkse jongen die Emiel heetquote:Op zondag 13 december 2009 22:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Emel for president![]()
Ik las de 1e keer dat ik je naam zag Emielen dat is een hele lelijke naam voor een jongen
Yep, ik heb een oma die zeker een Armeen was, maar vergeet niet dat Adana gesticht is door de Grieken en ook heel lange tijd een centrum werd vanwege Antiochie, die een eigen bisschop had en pas daarna zijn de armeniers in picture gekomenquote:Op zondag 13 december 2009 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet Grieks. Trabzon is Grieks, niet Adana.![]()
Wij zijn Ermeni.
Ermenilerquote:Op zondag 13 december 2009 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet Grieks. Trabzon is Grieks, niet Adana.![]()
Wij zijn Ermeni.
misschien als je het in jip en janneke taal uitlegtquote:
daar schaar ik me ook bijquote:Op zondag 13 december 2009 22:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik doe niet aan leeftijden zeggen, net zoals ik ook niet aan verjaardagen vieren doe.
Klopt, maar alsnog woonden er niet veel Grieken in Adana. Het merendeel was Ermeni. Trouwens, Kozan was altijd de hoofdstad van Cilicia, toen werd het sis genoemd. Mijn opa en oma noemen het nog steeds Sis.quote:Op zondag 13 december 2009 22:57 schreef siddha het volgende:
[..]
Yep, ik heb een oma die zeker een Armeen was, maar vergeet niet dat Adana gesticht is door de Grieken en ook heel lange tijd een centrum werd vanwege Antiochie, die een eigen bisschop had en pas daarna zijn de armeniers in picture gekomen
Ik doe ook niet aan verjaardagen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik doe niet aan leeftijden zeggen, net zoals ik ook niet aan verjaardagen vieren doe.
ik zal het proberenquote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
misschien als je het in jip en janneke taal uitlegt
beste jaren van een vrouw zit volgens mij tussen 30 en 35quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo bedoelde ik het helemaal niet.
bij ons houden ze van armenen en koerdenquote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef Ayca het volgende:
Ermeniler![]()
je moet niet weten wat er bij ons thuis allemaal gezegd wordt over armenen en koeren![]()
Yeah right.quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
bij ons houden ze van armenen en koerden
Ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef siddha het volgende:
[..]
beste jaren van een vrouw zit volgens mij tussen 30 en 35
Vind je mij dan ook cool? Nee zekerquote:Op zondag 13 december 2009 23:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Als je ook niet van oud en nieuw feestjes houd, vind ik je pas echt 'kewel'.
haha, dat was niet de bedoeling neequote:Op zondag 13 december 2009 22:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zal het proberen![]()
Jij zei dat Emel cool was, ik reageerde daarop met "", jij reageerde daarop met "
". Dat kwam over als: jij bent lekker niet cool.
Toen zei jij: Emel WAS cool en jij BENt cool, zo goed?Dat kwam over als: je bent niet cool, maar je moet gewoon stil zijn.
Nee? Vind je het ook belachelijk om iets te vieren wat een biologisch feit is? Zo stompzinnig?quote:Op zondag 13 december 2009 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan verjaardagen.
quote:Op zondag 13 december 2009 23:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nee? Vind je het ook belachelijk om iets te vieren wat een biologisch feit is? Zo stompzinnig?
kijk, dat "zo beter" doet het hem, komt over als, ik pas me wel aan aan jou, ookal meen ik het nietquote:Op zondag 13 december 2009 23:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
haha, dat was niet de bedoeling nee![]()
Emel (die oude emel) WAS cool en jij (bilmiyorem) BENt cool
zo beter?
bij dezequote:Op zondag 13 december 2009 23:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Als je ook niet van oud en nieuw feestjes houd, vind ik je pas echt 'kewel'.
De oma van mijn vader, maar serieus, zo vaak hoor ik ze niet over Armenen. Koerd kunnen ze eigenlijk ook wel zijn, want die kwamen en komen voor in Kars.quote:Op zondag 13 december 2009 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, en al helemaal niet als jouw oma is gevlucht uit Kars.
Tuurlijk wel, jij bent een hele kewle meid.quote:Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vind je mij dan ook cool? Nee zeker
Ik houd sinds een tijdje niet meer van verjaardagen en oud en nieuw.
Bij ons (in Turkije) niet hoor en vooral de Koerden moeten het dan ontgelden, bij ons mag iedereen met iedereen trouwen maar als het toevallig een koerd is, krijg je wel grote problemenquote:
aah zo liefquote:Op zondag 13 december 2009 23:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, jij bent een hele kewle meid.Maar waarom sinds een tijdje?
neequote:Op zondag 13 december 2009 23:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, je haat ze, en hoopt dat ze allemaal worden afgeslacht natuurlijk
Ja wat is dat tussen Arabieren en Koerden? Alle Adanalilar van Nusayri/Arabische afkomst die ik ken mogen Koerden echt niet.quote:Op zondag 13 december 2009 23:05 schreef siddha het volgende:
[..]
Bij ons (in Turkije) niet hoor en vooral de Koerden moeten het dan ontgelden, bij ons mag iedereen met iedereen trouwen maar als het toevallig een koerd is, krijg je wel grote problemen
Krijg je met die onvrede, die gast moet een keer wakker worden, triest dat het zo moet, maar kan geen kwaad denk ik.quote:Op zondag 13 december 2009 23:06 schreef IHVK het volgende:
http://www.joop.nl/wereld(...)berlusconi_geslagen/
![]()
Ik heb niks met Berlusconi, maar dit is wel triest.
Je krijgt minder cadeautjes he, materialistquote:Op zondag 13 december 2009 23:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
aah zo lief![]()
Weet ik eigenlijk niet, vroeger vond ik m'n eigen verjaardag heel leuk, sinds een tijdje (=4/5 jaar) vind ik het niet zo leuk meer als vroeger.
ouch!quote:Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef Gratau het volgende:
[..]
03-01-1979
sorry als ik het feestje verpest
Berlusconi.quote:Op zondag 13 december 2009 23:06 schreef IHVK het volgende:
http://www.joop.nl/wereld(...)berlusconi_geslagen/
![]()
Ik heb niks met Berlusconi, maar dit is wel triest.
neequote:Op zondag 13 december 2009 23:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je krijgt minder cadeautjes he, materialist
vrouwen.... is ook nooit goed hehquote:Op zondag 13 december 2009 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kijk, dat "zo beter" doet het hem, komt over als, ik pas me wel aan aan jou, ookal meen ik het nietneyse
Nouja, mijn familie heeft toch wel een afkeer tegen armenen (en dat is nog zacht uitgedrukt) maar daar is dan wel een reden voorquote:
en wil je zeggen wat?quote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nouja, mijn familie heeft toch wel een afkeer tegen armenen (en dat is nog zacht uitgedrukt) maar daar is dan wel een reden voor
Noesiris zijn geen Arabieren, maar ik weet het ook niet waarom ze elkaar niet mogen misschien omdat in de twintiger jaren veel Armeniers gevlucht waren uit de oosten waar veel koerden Armeniers zaten af te afslchten, maar noesaris trouwen veel met turken en ook veel met christenen maar niet met koerdenquote:Op zondag 13 december 2009 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja wat is dat tussen Arabieren en Koerden? Alle Adanalilar van Nusayri/Arabische afkomst die ik ken mogen Koerden echt niet.
Mijn familie is van oorsprong links, mijn opa enzo hebben een hekel aan grijze wolven. Vroeger maakte het dus helemaal niet uit of je met een Koerd of moslim Armeen trouwde. Zolang ze moslim waren werden ze niet gezien als een apart volk. Behalve zigeuners, die haat mijn opa wel.
Same here. Armenen hebben ons vroeger teveel aangericht om van ze te houden.quote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nouja, mijn familie heeft toch wel een afkeer tegen armenen (en dat is nog zacht uitgedrukt) maar daar is dan wel een reden voor
quote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
met vrouwen niet nee, maar je weet dat ik geen vrouw ben
dat is gelukkig niet te ruiken iig vanaf hierquote:
Duitsers en Joden haten elkaar toch ook niet?quote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Same here. Armenen hebben ons vroeger teveel aangericht om van ze te houden.
Oh oke, maar zo worden ze wel gezien, vandaar.quote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef siddha het volgende:
[..]
Noesiris zijn geen Arabieren, maar ik weet het ook niet waarom ze elkaar niet mogen misschien omdat in de twintiger jaren veel Armeniers gevlucht waren uit de oosten waar veel koerden Armeniers zaten af te afslchten, maar noesaris trouwen veel met turken en ook veel met christenen maar niet met koerden
rokers, drinkersquote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat is gelukkig niet te ruiken iig vanaf hier
Zo bedoelde ik het niet. Mijn familie, en dan vooral de ouderen, van hun kun je niet verwachten dat ze van Armenen gaan houden.quote:Op zondag 13 december 2009 23:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Duitsers en Joden haten elkaar toch ook niet?
zeggen de armenen vandaag de dagquote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turken hebben ons vroeger teveel aangericht om van ze te houden.
jawelquote:Op zondag 13 december 2009 23:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Rokers zijn verslaafd![]()
Misgun me mijn biertje niet
Nee oké, maar de jonge generatie moet daar een beetje mee afrekenen eigenlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Mijn familie, en dan vooral de ouderen, van hun kun je niet verwachten dat ze van Armenen gaan houden.
Dit was bij mij een fase in m'n leven, ongeveer 2 jaar, nu gelukkig afgelopen. Nu begint m'n zusje.quote:Op zondag 13 december 2009 23:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee oké, maar de jonge generatie moet daar een beetje mee afrekenen eigenlijk.
Je kan niet hele volkeren haten, je moet mensen be(ver)oordelen op andere dingen. En individueel. Dus niet in groepjes. (blijft wel lastig altijd, want het is in de aard van de mens om te generaliseren)
oorlog zuigtquote:Op zondag 13 december 2009 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh oke, maar zo worden ze wel gezien, vandaar.![]()
Maar Armenen hebben Turken ook afgeslacht? Bij ons in Kozan weet iedereen dat, mijn oma vertelde mij bijvoorbeeld dat er in Saimbeyli en Kozan vrouwen werden verkracht voor de ogen van hun mannen en later werden die mannen afgeslacht voor de ogen van hun vrouwen. Of Turken die levend werden verbrand in ovens.. En nog meer van zulke gruwelijke verhalen.
Doe ik ook niet.quote:Op zondag 13 december 2009 23:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee oké, maar de jonge generatie moet daar een beetje mee afrekenen eigenlijk.
Je kan niet hele volkeren haten, je moet mensen be(ver)oordelen op andere dingen. En individueel. Dus niet in groepjes. (blijft wel lastig altijd, want het is in de aard van de mens om te generaliseren)
Wat een prestatie! Welterusten.quote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef Rookert het volgende:
Maar ik ga voor het eerst in 7 dagen vóór 12 uur slapen mensen![]()
Doei, eenen een
voor wie het wil
what goes around comes aroundquote:Op zondag 13 december 2009 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zijn dan ook veel Armenen afgemaakt.
quote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef Rookert het volgende:
Doei, eenen een
voor wie het wil
aaaaaaawwwwquote:
Ja maar goed het is oorlog alles verloopt buiten proportie. Een Armeense familie in Anatolië die niks met Kozan te maken heeft wordt ook eventjes vermoord.quote:Op zondag 13 december 2009 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://tr.wikipedia.org/wiki/Kozan_katliam%C4%B1
quote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef Rookert het volgende:
Doei, eenen een
voor wie het wil
Mijn vader, mijn oom en mijn nichten spelen allemaal Farmville. Mijn vader is het *nu* aan het spelen.quote:
schoonfamilie van ons, igdirlilar, hebben ook dit soort verhalenquote:Op zondag 13 december 2009 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://tr.wikipedia.org/wiki/Kozan_katliam%C4%B1
Een naburig dorpje bij ons in de buurt had dus verhalen andersom. Die waren ook wel schokkend.quote:Op zondag 13 december 2009 23:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
schoonfamilie van ons, igdirlilar, hebben ook dit soort verhalen
omgquote:Op zondag 13 december 2009 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn vader, mijn oom en mijn nichten spelen allemaal Farmville. Mijn vader is het *nu* aan het spelen.
De 7 broers van de opa van een vriend van mij (igdirli) zijn allemaal afgemaakt.quote:Op zondag 13 december 2009 23:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
schoonfamilie van ons, igdirlilar, hebben ook dit soort verhalen
wanneer ik weer een inivte kan versturen zal ik dat doenquote:Op zondag 13 december 2009 23:23 schreef Gratau het volgende:
slayage kun je mij ook nog invite voor die torrentleech?
devicipinar?quote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een naburig dorpje bij ons in de buurt had dus verhalen andersom. Die waren ook wel schokkend.
ok thnx, ik ben pitte latersquote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
wanneer ik weer een inivte kan versturen zal ik dat doen
Tja van zo iemand kan je natuurlijk nooit vragen of ze genuanceerd naar de situatie willen kijken.quote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De 7 broers van de opa van een vriend van mij (igdirli) zijn allemaal afgemaakt.
jup! ik moet zo oogsten, ik ruim elke keer de bladeren op in je tuin dame!!!quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 23:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kuch. Wie is zo levensmoe dat ze zoiets durven?!
Idd dit soort verhalenquote:Op zondag 13 december 2009 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh oke, maar zo worden ze wel gezien, vandaar.![]()
Maar Armenen hebben Turken ook afgeslacht? Bij ons in Kozan weet iedereen dat, mijn oma vertelde mij bijvoorbeeld dat er in Saimbeyli en Kozan vrouwen werden verkracht voor de ogen van hun mannen en later werden die mannen afgeslacht voor de ogen van hun vrouwen. Of Turken die levend werden verbrand in ovens.. En nog meer van zulke gruwelijke verhalen.
Hij zelf is helemaal niet racistisch of zo, maar kan zich erg kwaad maken wanneer Armenen Turken uitmaken voor moordenaars enzo, begrijpelijk ook.quote:Op zondag 13 december 2009 23:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja van zo iemand kan je natuurlijk nooit vragen of ze genuanceerd naar de situatie willen kijken.
Dat lijkt me logisch
je zou toch stoppen? verdien je daar iets mee?quote:Op zondag 13 december 2009 23:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
jup! ik moet zo oogsten, ik ruim elke keer de bladeren op in je tuin dame!!!
ga je ooit stoppen?quote:Op zondag 13 december 2009 23:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
jup! ik moet zo oogsten, ik ruim elke keer de bladeren op in je tuin dame!!!
quote:Op zondag 13 december 2009 23:27 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja, te laat mannetje. Ik heb het allang genoteerd.
Ik ook niet, er was wel een andere die ik heel mooi vond in de hermitage, maar kan 'm niet terugvinden. Eentje van licht katoen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mooi, geloof niet dat ik die in de Hermitage heb gezien.
Van Igdirlilar hoor ik echt veel van dit soort verhalen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Idd dit soort verhalenhele dorpen zijn verwoest, kinderen vermoord.
Vandaar dat ik het ook niet zo vreemd vind dat ze een haat hebben tegen armenen.
Wij zijn trouwens igdirli![]()
Hoelang duurt dat? kan je er daarna eentje naar mij sturenquote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
wanneer ik weer een inivte kan versturen zal ik dat doen
het schijnt idd geen taboe onderwerp te zijn in het oosten, ik ben zelf ispartali en ken die verhalen helemaal niet, zoals de meeste turken, maar via via hoor je wel eens wat dusquote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een naburig dorpje bij ons in de buurt had dus verhalen andersom. Die waren ook wel schokkend.
Hierdoor vraag ik me af wat ik ben. De oma van mijn vader is gevlucht voor de Russen, uit Kars, maar ik heb gehoord dat ze nogal apart Turks sprak, dus voor hetzelfde geld was ze geen Turkse.quote:Op zondag 13 december 2009 23:33 schreef IHVK het volgende:
Toch wel raar al die eeuwen samen in vrede geleefd. Toen Turken van de Russen vluchtten (naar Centraal Analotië bijvoorbeeld) gingen er ook Armenen met hun mee. Ergens is er iets misgegaan.
Heb jij ook zo'n tof Azeri accent?quote:Op zondag 13 december 2009 23:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het ook niet zo vreemd vind dat ze een haat hebben tegen armenen.
quote:Op zondag 13 december 2009 23:33 schreef IHVK het volgende:
Toch wel raar al die eeuwen samen in vrede geleefd. Toen Turken van de Russen vluchtten (naar Centraal Analotië bijvoorbeeld) gingen er ook Armenen met hun mee. Ergens is er iets misgegaan.
nog een paar dingen die ik wil en dan waarschijnlijkquote:
ik ken maar 2 ispartalar in heel Nederlandquote:Op zondag 13 december 2009 23:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
het schijnt idd geen taboe onderwerp te zijn in het oosten, ik ben zelf ispartali en ken die verhalen helemaal niet, zoals de meeste turken, maar via via hoor je wel eens wat dus
Die mensen uit dat dorp zijn dus oorspronkelijk uit Erzurum/Kars. En het is inderdaad geen taboe daar.quote:Op zondag 13 december 2009 23:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
het schijnt idd geen taboe onderwerp te zijn in het oosten, ik ben zelf ispartali en ken die verhalen helemaal niet, zoals de meeste turken, maar via via hoor je wel eens wat dus
Turken hebben allemaal een ander accent. Maar je oma weet zelf toch wel wat ze was?quote:Op zondag 13 december 2009 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hierdoor vraag ik me af wat ik ben. De oma van mijn vader is gevlucht voor de Russen, uit Kars, maar ik heb gehoord dat ze nogal apart Turks sprak, dus voor hetzelfde geld was ze geen Turkse.
het nationalisme dat uit europa is over komen waaienquote:Op zondag 13 december 2009 23:33 schreef IHVK het volgende:
Ik ken de verhalen alleen andersom.quote:Op zondag 13 december 2009 23:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wat vond je van de schilderijen? Ik vond de gezichtjes zo veel fijner en mooier, dan de vrouwen op een gemiddeld Hollands doek.quote:Op zondag 13 december 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ook niet, er was wel een andere die ik heel mooi vond in de hermitage, maar kan 'm niet terugvinden. Eentje van licht katoen.
Ja jammer dat hij is vermoord.quote:
Zij was toen de enige van de familie die zo sprak, dus echt afwijkend van de rest.quote:Op zondag 13 december 2009 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turken hebben allemaal een ander accent. Maar je oma weet zelf toch wel wat ze was?
mijn schoonzus is igdirliquote:Op zondag 13 december 2009 23:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zij kwam uit een heel ander gebied, like dah?quote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zij was toen de enige van de familie die zo sprak, dus echt afwijkend van de rest.
Ik weet het ook pas sinds kort, heb m'n oma er nog niet over gesproken. Van de andere kant van m'n familie, moeders moeder, weet ik ook niets, omdat zij niet bij haar moeder is opgegroeid. Lekker duidelijke informatie, ga morgen wel vragen aan de vader van m'n moeder.
Hahaquote:Op zondag 13 december 2009 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n tof Azeri accent?
kan wel effe durenquote:Op zondag 13 december 2009 23:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoelang duurt dat? kan je er daarna eentje naar mij sturen
ik ben zelf heel erg rancuneus, niet 1 van mijn betere karaktereigenschappenquote:Op zondag 13 december 2009 23:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Sorry, heb wel een beetje laz damari, duurt heeeel lang voordat ik iemand kan vergeven.
Vond ze schitterend, ben lang bij 1 schilderij blijven staan, had jammer genoeg niet zoveel tijd om alles lang te bekijken.quote:Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wat vond je van de schilderijen? Ik vond de gezichtjes zo veel fijner en mooier, dan de vrouwen op een gemiddeld Hollands doek.
Vader en moeder van m'n oma kwamen beide uit Kars, dus ik denk dat het heel goed zou kunnen dat ze een Armeen of Koerd was.quote:Op zondag 13 december 2009 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zij kwam uit een heel ander gebied, like dah?
Misschien was ze ook Azeriquote:Op zondag 13 december 2009 23:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vader en moeder van m'n oma kwamen beide uit Kars, dus ik denk dat het heel goed zou kunnen dat ze een Armeen of Koerd was.
ls je naar de balkan zaat, zal een servier vertellen wat de kroaten en moslimis hun allemaal hebben aangedaan, zal een kroaat vertellen wat de serviers en moslims hen hebben aangedaan en zullen de moslims vertellen wat de kroaten en serviers hun hebben aangedaanquote:Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken de verhalen alleen andersom.
Komen/kwamen die veel voor in Kars? Weet niet wat ze was, behalve dat ze geen Turk was.quote:
That's hot.quote:Op zondag 13 december 2009 23:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahanou accent zou ik het niet willen noemen, maar wel dat ik (onbewust) bepaalde woorden anders uitspreek/andere woorden gebruik
Als je een kind vraagt wie nou schuldig was aan de ruzie, dan is het altijd de tegenpartij. Zelfde verhaal.quote:Op zondag 13 december 2009 23:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
ls je naar de balkan zaat, zal een servier vertellen wat de kroaten en moslimis hun allemaal hebben aangedaan, zal een kroaat vertellen wat de serviers en moslims hen hebben aangedaan en zullen de moslims vertellen wat de kroaten en serviers hun hebben aangedaan
zo zijn wij mensen nu eenmaal, wij zijn zelf altijd het slachtoffer nooit de beul
Zou me niets verbazen als rancuneus zijn iets 'Turks' is, gewoon genetisch.quote:Op zondag 13 december 2009 23:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben zelf heel erg rancuneus, niet 1 van mijn betere karaktereigenschappenmaar het was echt niet gemeen bedoeld
Ik geef wel toe.quote:Op zondag 13 december 2009 23:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als je een kind vraagt wie nou schuldig was aan de ruzie, dan is het altijd de tegenpartij. Zelfde verhaal.
quote:
Ookquote:Op zondag 13 december 2009 23:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Komen/kwamen die veel voor in Kars? Weet niet wat ze was, behalve dat ze geen Turk was.
Ligt ook wel dichtbij Igdir, jammer dat ik niet zoveel weet over onze afkomst.quote:
Weet je toevallig waar ze vandaan komen?quote:Op zondag 13 december 2009 23:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
schoonzus is azeri, haar ouders praten wel grappig![]()
nu effe oogsten
Ik ga er een laten doen via 23andme.quote:Op zondag 13 december 2009 23:52 schreef IHVK het volgende:
http://www.dnaheritage.com/
Wie zou zo een test laten doen ooit?
Stiekem ben ik gewoon best wel benieuwd.
ik wil het wel laten doenquote:Op zondag 13 december 2009 23:52 schreef IHVK het volgende:
hoeveel kost het daar?quote:Op zondag 13 december 2009 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga er een laten doen via 23andme.
ik wil het ook laten doenquote:
Die nieuwsgierigheid heb ik totaal niet. Waarschijnlijk blijkt daar niets bijzonders uit, iedereen is gewoon een mens. Niks unieks, niemand is bijzonder.quote:Op zondag 13 december 2009 23:52 schreef IHVK het volgende:
Ja weet je zo denk ik er normaal ook over.quote:Op zondag 13 december 2009 23:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Die nieuwsgierigheid heb ik totaal niet. Waarschijnlijk blijkt daar niets bijzonders uit, iedereen is gewoon een mens. Niks unieks, niemand is bijzonder.
Ik zou het alleen doen als ik teveel geld over had trouwens.quote:Op zondag 13 december 2009 23:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wordt waarschijnlijk wel rondjes rennen in huis: kizim, para bol geldi galiba
Ik heb geen geld te veel, maar wel geld over en ik weet niet waar ik het aan moet uitgeven.quote:Op zondag 13 december 2009 23:59 schreef IHVK het volgende:
Ik zou het alleen doen als ik teveel geld over had trouwens.
Unicefquote:Op zondag 13 december 2009 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb geen geld te veel, maar wel geld over en ik weet niet waar ik het aan moet uitgeven.
hele last van mij schoudersquote:Op zondag 13 december 2009 23:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als rancuneus zijn iets 'Turks' is, gewoon genetisch.![]()
Ok, ik ben in een goede bui vandaag, we zijn weer vriendjes.
dat wilde ik vragenquote:
ik pasquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 00:04 schreef Ayca het volgende:
He wut waarom krijgt IHVK wel een kansje vind me zeker niet meer aardig door die site
![]()
Laat ook maar ik heb jouw geld niet nodig
ze hadden het ooit verteld maar kan me effe niet de naam de koy voor de geest halenquote:Op zondag 13 december 2009 23:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet je toevallig waar ze vandaan komen?![]()
oh en dat farmvile (ofzo) is dat leuk?
Slayage je laat me zo erg lachen hequote:Op maandag 14 december 2009 00:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze hadden het ooit verteld maar kan me effe niet de naam de koy voor de geest halen
farmville is UBER KEWL!!!! zelfs de vader van IHK speelt![]()
het is echt leuk, als je een facebookaccout hebt moet je het zeker proberen het is heel simpel, maar zo verslavend, nu is het helemaal leuk, kerst, sneeuw, kerstbomen, kerstcadeaus, sneeuwpoppen, snoep, op het moment is het extra leuk vind ik
Ah ok andere website. Ziet er wel betrouwbaarder uit. Maar goed je geeft wel even je DNA aan een bedrijf, dat is op zich niet zo een fijne gedachte.quote:Op maandag 14 december 2009 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
https://www.23andme.com/. Ancestry Edition.
273 euro, volgens Google.quote:Op maandag 14 december 2009 00:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
400 dollar, ongeveer 260-270 euro
wat kan er allemaal gebeuren?quote:Op maandag 14 december 2009 00:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah ok andere website. Ziet er wel betrouwbaarder uit. Maar goed je geeft wel even je DNA aan een bedrijf, dat is op zich niet zo een fijne gedachte.
bijna goedquote:Op maandag 14 december 2009 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
273 euro, volgens Google.
Best te doen, eigenlijk. Wel een lap geld, dat wel.
zargons paquote:Op maandag 14 december 2009 00:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze hadden het ooit verteld maar kan me effe niet de naam de koy voor de geest halen
farmville is UBER KEWL!!!! zelfs de vader van IHK speelt![]()
het is echt leuk, als je een facebookaccout hebt moet je het zeker proberen het is heel simpel, maar zo verslavend, nu is het helemaal leuk, kerst, sneeuw, kerstbomen, kerstcadeaus, sneeuwpoppen, snoep, op het moment is het extra leuk vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |