Beter dan historici?quote:Op zondag 13 december 2009 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens Heroditus waren Scythen de voorouders van de Turken voordat ze zich opsplitsten in verschillende groepen. Vandaag de dag denken historici dat ze Iraniers waren, maar wij weten beter.
Wanneer is ze weggegaan dan? Laatste twee jaar heb ik goed gekeken naar de Turken, maar Emel zag ik dus nooitquote:Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Emel noemde ik altijd 'abla'. Ze was wel tof hoor.
Vertel?quote:Op zondag 13 december 2009 22:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Weet niet, schijnt voor mijn tijd een poster te zijn geweest. Je wil niet weten in wat voor toestand ik de mensen hier aantrof.
Weet niet precies, maar goed de eerste 20 delen staan in de OP.quote:Op zondag 13 december 2009 22:39 schreef siddha het volgende:
[..]
Wanneer is ze weggegaan dan? Laatste twee jaar heb ik goed gekeken naar de Turken, maar Emel zag ik dus nooit
Heroditus was ook een historicus. Verder zijn er genoeg historici die het tegendeel beweren hoor, maar die krijgen geen aandacht.quote:
Knap meisjequote:Op zondag 13 december 2009 22:31 schreef Ayca het volgende:
Speciaal voor Rookert, 17+:
[ afbeelding ]
nicht
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh ik interpreteerde het verkeerd.![]()
Gelukkig ben jij er nu.
Onderzoeken? Nee. Ik ben wel van plan om binnenkort naar de huisarts te gaan, maar ik durf niet.quote:Op zondag 13 december 2009 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, ben jij nog naar de dokter geweest om je te laten onderzoeken?
Ik heb het ook een tijdje gewild, maar ik durf ook nietquote:Op zondag 13 december 2009 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Onderzoeken? Nee. Ik ben wel van plan om binnenkort naar de huisarts te gaan, maar ik durf niet.
Mijn oom is toffer met zijn 3 hilal geweer.quote:Op zondag 13 december 2009 22:42 schreef Ayca het volgende:
Mag ik nu geen foto's meer plaatsen?![]()
ach nog eentje dan:
[ afbeelding ]
een echte Turkse man![]()
(oom)
lol
Ik heb zelf van een Turkse archeoloog gehoord dat Barbaros Hayrettin (roodbaard) oorspronkelijk in Vlissingen geboren is, maar dat hij volledig geassimileerd een Turkse naam en islamitische geloof overnam en onder de ottomaanse bewind een pasja werdquote:
Ik weet niet wat ik zou moeten zeggen. Ja, hallo, ik denk dat ik ADHD/ADD heb? Dan moet je weer gaan uitleggen waarom en balbalblabla. Echt totaal geen zin in.quote:Op zondag 13 december 2009 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb het ook een tijdje gewild, maar ik durf ook niet. Ook omdat i khet in het begin zelf heb geweigerd.
hij lijkt dus echt niet op de meeste Turkse mannen die ik hier ziequote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn oom is toffer met zijn 3 hilal geweer.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 22:42 schreef Ayca het volgende:
Mag ik nu geen foto's meer plaatsen?![]()
ach nog eentje dan:
[ afbeelding ]
een echte Turkse man![]()
(oom)
lol
emel WAS jij BENTquote:
De kans is groter dat een Ottomaanse Pasa een niet Turk was dan dat hij een Turk was.quote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb zelf van een Turkse archeoloog gehoord dat Barbaros Hayrettin (roodbaard) oorspronkelijk in Vlissingen geboren is, maar dat hij volledig geassimileerd een Turkse naam en islamitische geloof overnam en onder de ottomaanse bewind een pasja werd
ik had het over de krim en oekraïne waar voornamelijk de skythen en de hunnen woonden. hier vestigden de grieken, 6e eeuw voor christus, om handel te drijven. de grieken hadden nooit gehoord van hun taal en begreep hun ook niet. ekmek bar, uzum bar, en andere woorden met 'ar; erin verwerkt. hoe noem jij mensen met bar bar ar ar bar ar? waar komt anders het woordje 'bar' vandaan?quote:Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef IHVK het volgende:
Het werd al door de klassieke Grieken (honderden jaren voor Christus) gebruikt om 'niet-Grieken' (voornamelijk Perzen) aan te duiden. Ik heb ooit een tekst vertaald (ik had 2 jaar Grieks) dus weet het vrijwel zeker.
Lang voor de Turken überhaupt van Aanatolië hadden gehoord dus. De kans dat het een Turks woord is is eigenlijk 0.
Check zijn geweer, hoeveel bewijs heb je nog nodig om te geloven dat hij een Turk is?quote:Op zondag 13 december 2009 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij lijkt dus echt niet op de meeste Turkse mannen die ik hier zie
quote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb zelf van een Turkse archeoloog gehoord dat Barbaros Hayrettin (roodbaard) oorspronkelijk in Vlissingen geboren is, maar dat hij volledig geassimileerd een Turkse naam en islamitische geloof overnam en onder de ottomaanse bewind een pasja werd
Gewoon beetje praten is toch prima? Arts is allang blij dat ie geen aambeien hoeft te behandelenquote:Op zondag 13 december 2009 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zou moeten zeggen. Ja, hallo, ik denk dat ik ADHD/ADD heb? Dan moet je weer gaan uitleggen waarom en balbalblabla. Echt totaal geen zin in.
Zo stelde ik het me dus ook voor. M'n huisarts is Turks en dan moet ik helemaal lachen (vraag me niet wrmquote:Op zondag 13 december 2009 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zou moeten zeggen. Ja, hallo, ik denk dat ik ADHD/ADD heb? Dan moet je weer gaan uitleggen waarom en balbalblabla. Echt totaal geen zin in.
Zou kunnen hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef Gratau het volgende:
[..]
ik had het over de krim en oekraïne waar voornamelijk de skythen en de hunnen woonden. hier vestigden de grieken, 6e eeuw voor christus, om handel te drijven. de grieken hadden nooit gehoord van hun taal en begreep hun ook niet. ekmek bar, uzum bar, en andere woorden met 'ar; erin verwerkt. hoe noem jij mensen met bar bar ar ar bar ar? waar komt anders het woordje 'bar' vandaan?
'Barbar kelimesi eski Yunanca'da Yunan olmayan anlamında (bar-bar-bar) kullanılmıştır.'
Voor mij is dat een hele grote stap. Ik praat niet graag over mezelf.quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gewoon beetje praten is toch prima? Arts is allang blij dat ie geen aambeien hoeft te behandelen
Je bent een soort mama, van de groep gewordenquote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
Algehele ontreddering en malaise is nog lichtjes uitgedrukt.
Damn, een Turk. Dat is pas erg.quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zo stelde ik het me dus ook voor. M'n huisarts is Turks en dan moet ik helemaal lachen (vraag me niet wrm).
vernoemd worden naar een piraatquote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
heb 2 familieleden die ernaar zijn vernoemd, de een heet Barbaros, de ander Hayrettin
ik bedoel z'n gezichtquote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Check zijn geweer, hoeveel bewijs heb je nog nodig om te geloven dat hij een Turk is?
Het is een getrouwd stel, maar ze zijn wel grappig.quote:Op zondag 13 december 2009 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn, een Turk. Dat is pas erg.
wat heb ik nou weer gedaan?quote:
Don't push it, ben nog niet toe aan kinderen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef siddha het volgende:
[..]
Je bent een soort mama, van de groep geworden
Je bent toch een vrouw?quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor mij is dat een hele grote stap. Ik praat niet graag over mezelf.
Ik vind hem een grieks uiterlijk hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Check zijn geweer, hoeveel bewijs heb je nog nodig om te geloven dat hij een Turk is?
hijlijkt op een Hongaarse man die ik kenquote:Op zondag 13 december 2009 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Om eerlijk te zeggen vind ik hem juist wel gewoon op een Turk lijken?
na de 30 gaat het snel hoor voor vrouwen danquote:Op zondag 13 december 2009 22:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Don't push it, ben nog niet toe aan kinderen.
HOE DURF JE?quote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik vind hem een grieks uiterlijk hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |