quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:16 schreef Rookert het volgende:
Open een Flickr pagina hiervoor.
Tering wat een foto's![]()
Post trouwens wat meisjes van 17+ jaar
smoesjesquote:Op zondag 13 december 2009 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
Sorry, was even bezig met iets, had niet eens door dat ik als laatste had gepost.
Vind deze meer op een chinees lijken dan de ander, je nichtje had nog wel iets "Turks".quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
weet ik zie het je regelmatig doen, maar kon het niet laten je te plagen
Komt door zijn huidskleur. Al deze foto's zijn gemaakt in de zomer, daarom dat ze allemaal ook zo donker zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vind deze meer op een chinees lijken dan de ander, je nichtje had nog wel iets "Turks".
Welnee! Met dank aan Maisnon, de echte artieste.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welnee! Met dank aan Maisnon, de echte artiest.
hoe dan ook, ik vind hem tof. Credits wie credits toekomtquote:Op zondag 13 december 2009 22:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welnee! Met dank aan Maisnon, de echte artiest.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
Sorry, was even bezig met iets, had niet eens door dat ik als laatste had gepost.
Wie is Emel eigenlijk? Ik heb haar nooit op een forum gezienquote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Arme IHVK, die had er al zo'n zin in
Ik heb niet gezegd dat het niet zou kunnen? Ik lachte om iets anders. Ik weet niet waar het woordje barbar vandaan komt, daarom houd ik ook mijn mond.quote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef Gratau het volgende:
@borte
waarom zou het niet kunnen? griekse mensen gingen handel drijven met de skythen en de hunnen (verwanten van de turken) aan de krim en oekraïne. volkeren uit die gebieden praten veel met de 'ar', zoals bar, oud turks wat nu var is. zo had je veel meer woorden die op 'ar' eindigen, wat typisch turks is.
alles kan
Bilmiyorem heet Emel?quote:Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef siddha het volgende:
[..]
Wie is Emel eigenlijk? Ik heb haar nooit op een forum gezien
Weet niet, schijnt voor mijn tijd een poster te zijn geweest. Je wil niet weten in wat voor toestand ik de mensen hier aantrof.quote:Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef siddha het volgende:
[..]
Wie is Emel eigenlijk? Ik heb haar nooit op een forum gezien
Marokko werd vroeger Barbarije genoemd.quote:Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef IHVK het volgende:
Het werd al door de klassieke Grieken (honderden jaren voor Christus) gebruikt om 'niet-Grieken' (voornamelijk Perzen) aan te duiden. Ik heb ooit een tekst vertaald (ik had 2 jaar Grieks) dus weet het vrijwel zeker.
Lang voor de Turken überhaupt van Aanatolië hadden gehoord dus. De kans dat het een Turks woord is is eigenlijk 0.
Emel noemde ik altijd 'abla'. Ze was wel tof hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 22:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Weet niet, schijnt voor mijn tijd een poster te zijn geweest. Je wil niet weten in wat voor toestand ik de mensen hier aantrof.
Waarom is ze er nu niet meer?quote:Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Emel noemde ik altijd 'abla'. Ze was wel tof hoor.
Ja, zij is de chinees van onze familie in nederlandquote:Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
Met beetje spleetogen! Mooi meisje.
Ze had een behoorlijke leegte achtergelaten, zeg ik toch.quote:Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Emel noemde ik altijd 'abla'. Ze was wel tof hoor.
Volgens mij heeft iedere Turk wel een Chinees in de familie, net zoals iedere Turk ook wel een blonde in de fam heeft.quote:Op zondag 13 december 2009 22:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, zij is de chinees van onze familie in nederland
Te druk met haar eigen leven.quote:
ik had gehoopt dat jij als turkoloog er meer van zou wetenquote:Op zondag 13 december 2009 22:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het niet zou kunnen? Ik lachte om iets anders. Ik weet niet waar het woordje barbar vandaan komt, daarom houd ik ook mijn mond.
Oh ik interpreteerde het verkeerd.quote:Op zondag 13 december 2009 22:35 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ze had een behoorlijke leegte achtergelaten, zeg ik toch.
Een psycholoog? Misschien had ze mij kunnen helpen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Te druk met haar eigen leven.
Ze was eerst mod geworden van R&P (ze was pyscholoog )
maar goed langzaam heeft ze het afgebouwd.
Verder weet ik het niet.
In het Griekse tijden al werd een vorm van Turks gesproken, bv. de Amazones waar de Grieken gewaag van maakten (bv Homerus) praatten een vorm van Turks en er was veel meer contacten tussen centraal aziatische turkse volkeren en de grieken, maar ik denk wel dat je gelijk hebt, maar het is niet 100%quote:Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef IHVK het volgende:
Het werd al door de klassieke Grieken (honderden jaren voor Christus) gebruikt om 'niet-Grieken' (voornamelijk Perzen) aan te duiden. Ik heb ooit een tekst vertaald (ik had 2 jaar Grieks) dus weet het vrijwel zeker.
Lang voor de Turken überhaupt van Aanatolië hadden gehoord dus. De kans dat het een Turks woord is is eigenlijk 0.
Turkoloog.quote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef Gratau het volgende:
[..]
ik had gehoopt dat jij als turkoloog er meer van zou weten
Precies, typisch Turks dus.quote:Op zondag 13 december 2009 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedere Turk wel een Chinees in de familie, net zoals iedere Turk ook wel een blonde in de fam heeft.
Ga naar een psycholoog!quote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een psycholoog? Misschien had ze mij kunnen helpen.![]()
![]()
![]()
Ja ik was de Amazonen inderdaad vergeten.quote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef siddha het volgende:
[..]
In het Griekse tijden al werd een vorm van Turks gesproken, bv. de Amazones waar de Grieken gewaag van maakten (bv Homerus) praatten een vorm van Turks en er was veel meer contacten tussen centraal aziatische turkse volkeren en de grieken, maar ik denk wel dat je gelijk hebt, maar het is niet 100%
Volgens Heroditus waren Scythen de voorouders van de Turken voordat ze zich opsplitsten in verschillende groepen. Vandaag de dag denken historici dat ze Iraniers waren, maar wij weten beter.quote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef siddha het volgende:
[..]
In het Griekse tijden al werd een vorm van Turks gesproken, bv. de Amazones waar de Grieken gewaag van maakten (bv Homerus) praatten een vorm van Turks en er was veel meer contacten tussen centraal aziatische turkse volkeren en de grieken, maar ik denk wel dat je gelijk hebt, maar het is niet 100%
Barbaros Hayreddinquote:Op zondag 13 december 2009 22:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik was de Amazonen inderdaad vergeten.
Maar goed blijft inderdaad een kleine kans.
Het is volgens mij ook barbaros. De griekse term.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |