abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75598887
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:29 schreef IHVK het volgende:

[..]

Tja van zo iemand kan je natuurlijk nooit vragen of ze genuanceerd naar de situatie willen kijken.
Dat lijkt me logisch
Hij zelf is helemaal niet racistisch of zo, maar kan zich erg kwaad maken wanneer Armenen Turken uitmaken voor moordenaars enzo, begrijpelijk ook.
pi_75598892
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

jup! ik moet zo oogsten, ik ruim elke keer de bladeren op in je tuin dame!!!
je zou toch stoppen? verdien je daar iets mee?
Ik ben een pure Turk.
pi_75598895
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

jup! ik moet zo oogsten, ik ruim elke keer de bladeren op in je tuin dame!!!
ga je ooit stoppen?
pi_75598899
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:27 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ja, te laat mannetje. Ik heb het allang genoteerd.

ik wil het goed maken

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75598938
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ] mooi he?
Mooi, geloof niet dat ik die in de Hermitage heb gezien.
pi_75598948
Toch wel raar al die eeuwen samen in vrede geleefd. Toen Turken van de Russen vluchtten (naar Centraal Analotië bijvoorbeeld) gingen er ook Armenen met hun mee. Ergens is er iets misgegaan.
pi_75598955
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:32 schreef Min-e het volgende:

[..]

Mooi, geloof niet dat ik die in de Hermitage heb gezien.
Ik ook niet, er was wel een andere die ik heel mooi vond in de hermitage, maar kan 'm niet terugvinden. Eentje van licht katoen.
Ik ben een pure Turk.
pi_75598957
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:30 schreef Ayca het volgende:

[..]

Idd dit soort verhalen hele dorpen zijn verwoest, kinderen vermoord.
Vandaar dat ik het ook niet zo vreemd vind dat ze een haat hebben tegen armenen.

Wij zijn trouwens igdirli
Van Igdirlilar hoor ik echt veel van dit soort verhalen.
pi_75598992
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

wanneer ik weer een inivte kan versturen zal ik dat doen
Hoelang duurt dat? kan je er daarna eentje naar mij sturen
pi_75598993
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik wil het goed maken

Sorry, heb wel een beetje laz damari, duurt heeeel lang voordat ik iemand kan vergeven.
pi_75599001
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef IHVK het volgende:

[..]

Een naburig dorpje bij ons in de buurt had dus verhalen andersom. Die waren ook wel schokkend.
het schijnt idd geen taboe onderwerp te zijn in het oosten, ik ben zelf ispartali en ken die verhalen helemaal niet, zoals de meeste turken, maar via via hoor je wel eens wat dus
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75599002
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:33 schreef IHVK het volgende:
Toch wel raar al die eeuwen samen in vrede geleefd. Toen Turken van de Russen vluchtten (naar Centraal Analotië bijvoorbeeld) gingen er ook Armenen met hun mee. Ergens is er iets misgegaan.
Hierdoor vraag ik me af wat ik ben. De oma van mijn vader is gevlucht voor de Russen, uit Kars, maar ik heb gehoord dat ze nogal apart Turks sprak, dus voor hetzelfde geld was ze geen Turkse.
Ik ben een pure Turk.
pi_75599004
quote:

[..]

Vandaar dat ik het ook niet zo vreemd vind dat ze een haat hebben tegen armenen.

Heb jij ook zo'n tof Azeri accent?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2009 23:35:31 ]
pi_75599018
quote:
pi_75599033
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:31 schreef IHVK het volgende:

[..]

ga je ooit stoppen?
nog een paar dingen die ik wil en dan waarschijnlijk

maar nu is het kerst!!! dus voorlopig nog niet
-Rabia Al-Basri
pi_75599039
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

het schijnt idd geen taboe onderwerp te zijn in het oosten, ik ben zelf ispartali en ken die verhalen helemaal niet, zoals de meeste turken, maar via via hoor je wel eens wat dus
ik ken maar 2 ispartalar in heel Nederland
Ik ben een pure Turk.
pi_75599043
quote:

[..]

Die mensen uit dat dorp zijn dus oorspronkelijk uit Erzurum/Kars. En het is inderdaad geen taboe daar.
pi_75599046
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hierdoor vraag ik me af wat ik ben. De oma van mijn vader is gevlucht voor de Russen, uit Kars, maar ik heb gehoord dat ze nogal apart Turks sprak, dus voor hetzelfde geld was ze geen Turkse.
Turken hebben allemaal een ander accent. Maar je oma weet zelf toch wel wat ze was?
pi_75599072
quote:
het nationalisme dat uit europa is over komen waaien
-Rabia Al-Basri
pi_75599076
quote:

[..]

Ik ken de verhalen alleen andersom.
pi_75599085
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik ook niet, er was wel een andere die ik heel mooi vond in de hermitage, maar kan 'm niet terugvinden. Eentje van licht katoen.
Wat vond je van de schilderijen? Ik vond de gezichtjes zo veel fijner en mooier, dan de vrouwen op een gemiddeld Hollands doek.
pi_75599123
quote:
Ja jammer dat hij is vermoord.
HIj leek me echt iemand die constructief aan een oplossing werkte.
pi_75599141
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:36 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Turken hebben allemaal een ander accent. Maar je oma weet zelf toch wel wat ze was?
Zij was toen de enige van de familie die zo sprak, dus echt afwijkend van de rest.
Ik weet het ook pas sinds kort, heb m'n oma er nog niet over gesproken. Van de andere kant van m'n familie, moeders moeder, weet ik ook niets, omdat zij niet bij haar moeder is opgegroeid. Lekker duidelijke informatie, ga morgen wel vragen aan de vader van m'n moeder.
Ik ben een pure Turk.
pi_75599154
quote:

[..]

mijn schoonzus is igdirli
-Rabia Al-Basri
pi_75599179
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Zij was toen de enige van de familie die zo sprak, dus echt afwijkend van de rest.
Ik weet het ook pas sinds kort, heb m'n oma er nog niet over gesproken. Van de andere kant van m'n familie, moeders moeder, weet ik ook niets, omdat zij niet bij haar moeder is opgegroeid. Lekker duidelijke informatie, ga morgen wel vragen aan de vader van m'n moeder.
Zij kwam uit een heel ander gebied, like dah?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')