Je krijgt minder cadeautjes he, materialistquote:Op zondag 13 december 2009 23:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
aah zo lief![]()
Weet ik eigenlijk niet, vroeger vond ik m'n eigen verjaardag heel leuk, sinds een tijdje (=4/5 jaar) vind ik het niet zo leuk meer als vroeger.
ouch!quote:Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef Gratau het volgende:
[..]
03-01-1979
sorry als ik het feestje verpest
Berlusconi.quote:Op zondag 13 december 2009 23:06 schreef IHVK het volgende:
http://www.joop.nl/wereld(...)berlusconi_geslagen/
![]()
Ik heb niks met Berlusconi, maar dit is wel triest.
neequote:Op zondag 13 december 2009 23:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je krijgt minder cadeautjes he, materialist
vrouwen.... is ook nooit goed hehquote:Op zondag 13 december 2009 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kijk, dat "zo beter" doet het hem, komt over als, ik pas me wel aan aan jou, ookal meen ik het nietneyse
Nouja, mijn familie heeft toch wel een afkeer tegen armenen (en dat is nog zacht uitgedrukt) maar daar is dan wel een reden voorquote:
en wil je zeggen wat?quote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nouja, mijn familie heeft toch wel een afkeer tegen armenen (en dat is nog zacht uitgedrukt) maar daar is dan wel een reden voor
Noesiris zijn geen Arabieren, maar ik weet het ook niet waarom ze elkaar niet mogen misschien omdat in de twintiger jaren veel Armeniers gevlucht waren uit de oosten waar veel koerden Armeniers zaten af te afslchten, maar noesaris trouwen veel met turken en ook veel met christenen maar niet met koerdenquote:Op zondag 13 december 2009 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja wat is dat tussen Arabieren en Koerden? Alle Adanalilar van Nusayri/Arabische afkomst die ik ken mogen Koerden echt niet.
Mijn familie is van oorsprong links, mijn opa enzo hebben een hekel aan grijze wolven. Vroeger maakte het dus helemaal niet uit of je met een Koerd of moslim Armeen trouwde. Zolang ze moslim waren werden ze niet gezien als een apart volk. Behalve zigeuners, die haat mijn opa wel.
Same here. Armenen hebben ons vroeger teveel aangericht om van ze te houden.quote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nouja, mijn familie heeft toch wel een afkeer tegen armenen (en dat is nog zacht uitgedrukt) maar daar is dan wel een reden voor
quote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
met vrouwen niet nee, maar je weet dat ik geen vrouw ben
dat is gelukkig niet te ruiken iig vanaf hierquote:
Duitsers en Joden haten elkaar toch ook niet?quote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Same here. Armenen hebben ons vroeger teveel aangericht om van ze te houden.
Oh oke, maar zo worden ze wel gezien, vandaar.quote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef siddha het volgende:
[..]
Noesiris zijn geen Arabieren, maar ik weet het ook niet waarom ze elkaar niet mogen misschien omdat in de twintiger jaren veel Armeniers gevlucht waren uit de oosten waar veel koerden Armeniers zaten af te afslchten, maar noesaris trouwen veel met turken en ook veel met christenen maar niet met koerden
rokers, drinkersquote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat is gelukkig niet te ruiken iig vanaf hier
Zo bedoelde ik het niet. Mijn familie, en dan vooral de ouderen, van hun kun je niet verwachten dat ze van Armenen gaan houden.quote:Op zondag 13 december 2009 23:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Duitsers en Joden haten elkaar toch ook niet?
zeggen de armenen vandaag de dagquote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turken hebben ons vroeger teveel aangericht om van ze te houden.
jawelquote:Op zondag 13 december 2009 23:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Rokers zijn verslaafd![]()
Misgun me mijn biertje niet
Nee oké, maar de jonge generatie moet daar een beetje mee afrekenen eigenlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Mijn familie, en dan vooral de ouderen, van hun kun je niet verwachten dat ze van Armenen gaan houden.
Dit was bij mij een fase in m'n leven, ongeveer 2 jaar, nu gelukkig afgelopen. Nu begint m'n zusje.quote:Op zondag 13 december 2009 23:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee oké, maar de jonge generatie moet daar een beetje mee afrekenen eigenlijk.
Je kan niet hele volkeren haten, je moet mensen be(ver)oordelen op andere dingen. En individueel. Dus niet in groepjes. (blijft wel lastig altijd, want het is in de aard van de mens om te generaliseren)
oorlog zuigtquote:Op zondag 13 december 2009 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh oke, maar zo worden ze wel gezien, vandaar.![]()
Maar Armenen hebben Turken ook afgeslacht? Bij ons in Kozan weet iedereen dat, mijn oma vertelde mij bijvoorbeeld dat er in Saimbeyli en Kozan vrouwen werden verkracht voor de ogen van hun mannen en later werden die mannen afgeslacht voor de ogen van hun vrouwen. Of Turken die levend werden verbrand in ovens.. En nog meer van zulke gruwelijke verhalen.
Doe ik ook niet.quote:Op zondag 13 december 2009 23:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee oké, maar de jonge generatie moet daar een beetje mee afrekenen eigenlijk.
Je kan niet hele volkeren haten, je moet mensen be(ver)oordelen op andere dingen. En individueel. Dus niet in groepjes. (blijft wel lastig altijd, want het is in de aard van de mens om te generaliseren)
Wat een prestatie! Welterusten.quote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef Rookert het volgende:
Maar ik ga voor het eerst in 7 dagen vóór 12 uur slapen mensen![]()
Doei, eenen een
voor wie het wil
what goes around comes aroundquote:Op zondag 13 december 2009 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zijn dan ook veel Armenen afgemaakt.
quote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef Rookert het volgende:
Maar ik ga voor het eerst in 7 dagen vóór 12 uur slapen mensen![]()
Doei, eenen een
voor wie het wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |