quote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo bedoelde ik het helemaal niet.
bij ons houden ze van armenen en koerdenquote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef Ayca het volgende:
Ermeniler![]()
je moet niet weten wat er bij ons thuis allemaal gezegd wordt over armenen en koeren![]()
Yeah right.quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
bij ons houden ze van armenen en koerden
Ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef siddha het volgende:
[..]
beste jaren van een vrouw zit volgens mij tussen 30 en 35
Vind je mij dan ook cool? Nee zekerquote:Op zondag 13 december 2009 23:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Als je ook niet van oud en nieuw feestjes houd, vind ik je pas echt 'kewel'.
haha, dat was niet de bedoeling neequote:Op zondag 13 december 2009 22:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zal het proberen![]()
Jij zei dat Emel cool was, ik reageerde daarop met "", jij reageerde daarop met "
". Dat kwam over als: jij bent lekker niet cool.
Toen zei jij: Emel WAS cool en jij BENt cool, zo goed?Dat kwam over als: je bent niet cool, maar je moet gewoon stil zijn.
Nee? Vind je het ook belachelijk om iets te vieren wat een biologisch feit is? Zo stompzinnig?quote:Op zondag 13 december 2009 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan verjaardagen.
quote:Op zondag 13 december 2009 23:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nee? Vind je het ook belachelijk om iets te vieren wat een biologisch feit is? Zo stompzinnig?
kijk, dat "zo beter" doet het hem, komt over als, ik pas me wel aan aan jou, ookal meen ik het nietquote:Op zondag 13 december 2009 23:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
haha, dat was niet de bedoeling nee![]()
Emel (die oude emel) WAS cool en jij (bilmiyorem) BENt cool
zo beter?
bij dezequote:Op zondag 13 december 2009 23:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Als je ook niet van oud en nieuw feestjes houd, vind ik je pas echt 'kewel'.
De oma van mijn vader, maar serieus, zo vaak hoor ik ze niet over Armenen. Koerd kunnen ze eigenlijk ook wel zijn, want die kwamen en komen voor in Kars.quote:Op zondag 13 december 2009 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, en al helemaal niet als jouw oma is gevlucht uit Kars.
Tuurlijk wel, jij bent een hele kewle meid.quote:Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vind je mij dan ook cool? Nee zeker
Ik houd sinds een tijdje niet meer van verjaardagen en oud en nieuw.
Bij ons (in Turkije) niet hoor en vooral de Koerden moeten het dan ontgelden, bij ons mag iedereen met iedereen trouwen maar als het toevallig een koerd is, krijg je wel grote problemenquote:
aah zo liefquote:Op zondag 13 december 2009 23:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, jij bent een hele kewle meid.Maar waarom sinds een tijdje?
neequote:Op zondag 13 december 2009 23:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, je haat ze, en hoopt dat ze allemaal worden afgeslacht natuurlijk
Ja wat is dat tussen Arabieren en Koerden? Alle Adanalilar van Nusayri/Arabische afkomst die ik ken mogen Koerden echt niet.quote:Op zondag 13 december 2009 23:05 schreef siddha het volgende:
[..]
Bij ons (in Turkije) niet hoor en vooral de Koerden moeten het dan ontgelden, bij ons mag iedereen met iedereen trouwen maar als het toevallig een koerd is, krijg je wel grote problemen
Krijg je met die onvrede, die gast moet een keer wakker worden, triest dat het zo moet, maar kan geen kwaad denk ik.quote:Op zondag 13 december 2009 23:06 schreef IHVK het volgende:
http://www.joop.nl/wereld(...)berlusconi_geslagen/
![]()
Ik heb niks met Berlusconi, maar dit is wel triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |