je zegt Emel was coolquote:
Eerst oefenen op FOK en later echte kinderenquote:Op zondag 13 december 2009 22:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Don't push it, ben nog niet toe aan kinderen.
Mijn halve familie zit bij de politie in Izmir.quote:Op zondag 13 december 2009 22:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij wel![]()
zit in Izmir, polis, hebben?
We zijn ook Anatolisch hequote:
ikke niet begrijpquote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je zegt Emel was cool
ik zeg:![]()
jij zegt:
en toen
emel WAS cool en jij BENT cool
op een manier van: stil, zo goed?
Emel for presidentquote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je zegt Emel was cool
ik zeg:![]()
jij zegt:
en toen
emel WAS cool en jij BENT cool
op een manier van: stil, zo goed?
quote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
na de 30 gaat het snel hoor voor vrouwen dan
biologie zuigt nu eenmaalquote:
houd toch met alle zout mensen...quote:
Oh doe maar niet danquote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mijn halve familie zit bij de politie in Izmir.Grote kans dat ie een bekende blijkt te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken een Turkse jongen die Emiel heetquote:Op zondag 13 december 2009 22:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Emel for president![]()
Ik las de 1e keer dat ik je naam zag Emielen dat is een hele lelijke naam voor een jongen
Yep, ik heb een oma die zeker een Armeen was, maar vergeet niet dat Adana gesticht is door de Grieken en ook heel lange tijd een centrum werd vanwege Antiochie, die een eigen bisschop had en pas daarna zijn de armeniers in picture gekomenquote:Op zondag 13 december 2009 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet Grieks. Trabzon is Grieks, niet Adana.![]()
Wij zijn Ermeni.
Ermenilerquote:Op zondag 13 december 2009 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet Grieks. Trabzon is Grieks, niet Adana.![]()
Wij zijn Ermeni.
misschien als je het in jip en janneke taal uitlegtquote:
daar schaar ik me ook bijquote:Op zondag 13 december 2009 22:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik doe niet aan leeftijden zeggen, net zoals ik ook niet aan verjaardagen vieren doe.
Klopt, maar alsnog woonden er niet veel Grieken in Adana. Het merendeel was Ermeni. Trouwens, Kozan was altijd de hoofdstad van Cilicia, toen werd het sis genoemd. Mijn opa en oma noemen het nog steeds Sis.quote:Op zondag 13 december 2009 22:57 schreef siddha het volgende:
[..]
Yep, ik heb een oma die zeker een Armeen was, maar vergeet niet dat Adana gesticht is door de Grieken en ook heel lange tijd een centrum werd vanwege Antiochie, die een eigen bisschop had en pas daarna zijn de armeniers in picture gekomen
Ik doe ook niet aan verjaardagen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik doe niet aan leeftijden zeggen, net zoals ik ook niet aan verjaardagen vieren doe.
ik zal het proberenquote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
misschien als je het in jip en janneke taal uitlegt
beste jaren van een vrouw zit volgens mij tussen 30 en 35quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |