quote:Op zondag 13 december 2009 19:40 schreef Fuente het volgende:
Ja heel goedMerel is een blijke speklap
Vandaag haar verjaardag met familie gevierd en dat ging super (voorheen was ze snel overprikkeld, wat wordt eigenlijk steeds minder gelukkig, vandaag paar keer gehuild, maar geen uren).
En ze is heerlijk verwend met leuke cadeaus, dus we zijn weer blij
gefeliciteerd damesquote:Op zondag 13 december 2009 08:37 schreef Fuente het volgende:
Hoi!
Merel is afgelopen week 1 geworden, dus we komen hier eens loeren
Het pakpapierquote:Op zondag 13 december 2009 19:55 schreef bodpa09 het volgende:
Wat vond Merel het mooiste cadeau, Fuente?
Bijtukken?quote:Op maandag 14 december 2009 09:45 schreef Marie79 het volgende:
Och arme Koen... en arme LL![]()
Jij ook zeker toch wel bijtukken?
Ik ga een zielig mannetje bij de deur plukken, die staat klem tegen de deur aan en kan geen kant meer uit. En dan eendjes voeren en boodschappen doen!
Wat ik al dacht, mijnheer heeft weer een oorontsteking.quote:Op maandag 14 december 2009 09:26 schreef Marie79 het volgende:
Gefeliciteerd Merel en Fuente!
Het klinkt wel enigszins bekend bodpa, Maarten wordt af en toe ook wakker (wel de meest uiteenlopende tijden) en slaapt vaak alleen verder als hij tussen ons in ligt. En soms gaat hij liggen keten bij ons en gaat hij weer naar zijn eigen bed en slaapt daar weer verder. Buiten dat slaapt hij wel vaker uit, vanmorgen ook weer tot kwart voor 9 (en ik dus ook).
Modjes? Maarten staat nog niet in deze lijst zag ik net. 18 november 2008, Maarten Alexander. Mijn dank is groot
Ahá!quote:Op maandag 14 december 2009 17:26 schreef DaviniaHR het volgende:
free, doorkomende tanden geeft ook oorgrijpklachten, he?
Maarten heeft zijn piemel ook ontdekt we noemen hem soms piemelpeuteraarquote:
Yay, die van jou doet het ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
21 keer gevallen vandaag..ik dacht dat jongens altijd wild waren en meisjes heel zoet en voorzichtig enzo?
Maarten kan er dan heel verzadigd bij kijken...quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
Hier gaat dat handje even naar beneden, voelt even zachtjes en gaat dan schaterlachen
wat leuk!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:54 schreef Books het volgende:
We hebben 1 losse stap gezien stuiter stuiter stuiter en daarna ging ze snel zitten en je zag haar denken van huh?
Leuk stukje trouwens Troel.
nope, meisjes ook. tsjekquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:40 schreef Ticootje het volgende:
Niet alleen jongetjes voelen even beneden als de luier uit is hoor.
yep, checkquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:11 schreef simmu het volgende:
[..]
nope, meisjes ook. tsjek![]()
liefst wanneer er een flinke klodder poep zit!
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:07 schreef freecell het volgende:
No check
Het interesseert hem geen bal, dat piemeltje
Af en toe moet hij lachen als ik hem schoonpoets, maar hij reageert veel heftiger op aan zijn liezen zitten, daar is hij zó kieteligWel onhandig met crème smeren en schoonmaken. Heb je een hikkend, kronkelend jochie op je aankleedkussen.
Nou idd, ik weet van Sara dat ze echt een hele periode ontzettend veel aan het frunniken is geweest.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:40 schreef Ticootje het volgende:
Niet alleen jongetjes voelen even beneden als de luier uit is hoor.
Hier ook sinds 2 dagen weer vuurrode wangetjes en hangerig. Ook het eten gaat weer wat minder de laatste paar dagen. Zou met de kiesjes te maken kunnen hebben, maarja dat is toch vaak gokkenquote:Op zondag 20 december 2009 20:01 schreef Marie79 het volgende:
Mama is zeker goed![]()
Wat we dachten afgelopen dagen klopt hoor, hij krijgt tandje nr. 5 en 6. Hij had vrijdag koorts en was erg jengelig en ook had hij afgelopen week al 2 vuurrode wangetjes... Ik ben blij dat het deze keer 'maar' de tandjes waren en niet weer een of ander virusje.
En die is als één-jarige geboren?quote:Op maandag 21 december 2009 19:24 schreef peleetje het volgende:
Mag ik ook wat zeggen... als man zijnde (zie hier allemaal vrouwen)
Maar ik heb sinds kort een heel lief nichtje!
oowja... nu je het zegt!quote:Op maandag 21 december 2009 19:27 schreef freecell het volgende:
[..]
En die is als één-jarige geboren?
(GEFELICITEERD! Er is een topic voor trotse ooms en tantes en er is ook een topic voor baby'tjes)
Voor je neefje kun je weer een topic verder terecht, het peutertopic, die is van 2 tot 4 jaarquote:Op maandag 21 december 2009 19:30 schreef peleetje het volgende:
[..]
oowja... nu je het zegt!
ik zit ook helemaal niet in de kinder business. Peuter, dreumes, kleuter... ingewikkeld allemaal!
Maar mijn neefje is 2 dus![]()
Tegen koud; Wollen ondergoed van Petit Bateauquote:Op maandag 21 december 2009 09:10 schreef simmu het volgende:
hier slaapperikelen. maar volgens mij heeft ze het 's nachts gewoon koud (het wordt boven zo'n 13 graden). dus we hebben haar in (op volgorde): flanellen pijama, joggingpakje, slaapzakje, dekentje![]()
maar tis al weken pet 's nachts. gelukkig laat ze zich wel vlot troosten & terug instoppen. en volgens mij is het echt tandjes ellende. vuurrode wangetjes, hoop kwijlen weer en luiers waar je *U* tegen zegt! en dan is het hier best een chaos de laatste weken, met papa die werkt of weg is, veel bezoek, nu en dan een oppas. dat helpt allemaal niet he.
hoi!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
Vooral omdat ik een zoontje heb van alweer 16 maanden en ik het erg leuk vind om af en toe mee te babbelen over wat ze voor leuke dingen doen allemaal
Hij heet Thijs en hij is op 08-08-08 geboren (knap van hem he)quote:
Ik weet niet of het oorpijn is eigenlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 19:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
HoiAlles goed hier, druk met werk/ reistijden dus veeel minder tijd voor internet
Met Dana gaat het goed, was vorige week ziek, maar nu gelukkig weer helemaal zichzelf en enorm schattig!!
Arme Koen, hopelijk voelt ie zich morgen weer beter. Oordpijn is zo rot!
Direct met neusspray beginnen!
Fijne kerstdagen allemaal!!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 08:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:hoort ie zichzelf natuurlijk galmen, kan me voorstellen dat dat leuk klinkt
hopenlijk is ie al vrolijker
Twee-stemmig klinkt natuurlijk ook veel mooierquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:29 schreef freecell het volgende:
Met je oren dubbel zingen ís ook gewoon leuk
uhm, schat, slecht nieuws voor je: verstandskiezen wel. bij mij moesten die er ergens in mijn 20's opeens toch uit omdat alles in mijn mond scheef ging en die krengen steeds ontstoken raakten en niet goed door wilden komenquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:43 schreef freecell het volgende:
Ik ben zo blij dat al die kiezen er op een gegeven moment gewoon zijnHet gaat niet door tot ze 18 zijn zeg maar
Oeh ja leuk (*kucht* Waar hier bijna iedereen nog in pyjama rondlooptquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:02 schreef simmu het volgende:
morgen trouwens foto's van selene in heur feestjurkje
neejoh, ik zit nu in joggingpak hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh ja leuk (*kucht* Waar hier bijna iedereen nog in pyjama rondloopt)
Heeel herkenbaarquote:Op maandag 28 december 2009 22:20 schreef freecell het volgende:
Bekend verschijnsel.
En dan TARA: hoezo pieperig? Hij is toch hartstikke makkelijk
JANU
WEL!
gefeliciteerd julliequote:Op woensdag 30 december 2009 20:58 schreef DJMO het volgende:
ik kom me "melden" Met Jan! Hij is vijf dagen lang gruwelijk verwend voor kerst én zijn verjaardag.. Zijn taart moest ie niet, dat vloog de kamer door (nou is het toch al geen snoepkont gelukkig) en is hij de laatste dagen snel jengelig in mijn ogen. Kwam er vanavond achter dat zijn vierde kies (eindelijk) door is .. hopelijk is het geweld nu een poosje over ...
verder is het gewoon nog steeds een blij tevreden jongetje wat niet weet wat huilen is, maar des te beter kan slaan en haren trekken(iemand daar nog tips voor, behalve het continu corrigeren met nee zeggen en aaien voordoen) ??
[ afbeelding ]
*hoi*
volgens mij was Amber een jaar toen we voor het eerst naar Kidsplayground gingen.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:05 schreef bodpa09 het volgende:
Ook hier gefeliciteerd met Jan DJMO!
Ik denk dat ik hem niet zou meenemen. Als hij gaat huilen of gillen kan dat erg vervelend zijn voor andere aanwezigen. Maar als hij dat nooit doet, altijd zoet op schoot blijft zitten of in zijn wagen, dan kan het misschien wel. In elk geval gecondoleerd.
Weet iemand hier misschien vanaf hoe oud Balorig leuk is?
Ah, dat verklaart! Hij loopt sinds een maand. En die pirouettes die hij wil maken gaan steeds mis.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:49 schreef freecell het volgende:
Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat hij het vaakst viel in de eerste drie maanden dat hij kon lopen. Hij valt steeds minder. Ook met klimmen en dergelijke.
Dat dusquote:Op donderdag 31 december 2009 18:55 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart! Hij loopt sinds een maand. En die pirouettes die hij wil maken gaan steeds mis.
Hier wordt ook nog wel veel in de ruimte gekletst hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 19:59 schreef bodpa09 het volgende:
Da's idd best lollig ja! Hoe oud was Leander toen hij je een beetje na begon te kletsen? Hier is het nog vnl koeterwaals, al zegt ie wel pappa, mamma en tuitu (buiten). Hij kletst veel, maar bijna niks verstaanbaars.
Hij moet nog 13 maanden worden (2 nachtjesquote:Op donderdag 31 december 2009 20:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier wordt ook nog wel veel in de ruimte gekletst hoor
Maar vanaf een maandje of 14/15 kwamen er steeds meer woordjes
Wat zijn ze leuk hè?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:32 schreef krijtlijk het volgende:
Mijn mannetje word over 3 maandjes alweer 2 maar hij noemt mij nog steeds papa. Verder kan hij allerlei dierennamen opnoemen en andere woordjes en hij zegt hoppakee, maar mama zeggen ho maar
quote:Op zondag 3 januari 2010 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
Boem
Dik (wat is oma?)
Fles (niet drinkfles maar ding aan t plavond die erg boeiend is
Mama
Papa
Die
ik heet meestal ook papa trouwensquote:Op zondag 3 januari 2010 10:29 schreef Fuente het volgende:
[..]
![]()
Merel zegt:
mama
papa
whap (is: ik wil eten, nu!)
Ham ham (is: lekker eten)
Saja (is: Sara)
die
ompa (= opa en oma tegelijk, ze noemt ze beide ompa)
Wij doen gewoon alsof ham en whap ook woorden zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 10:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heet meestal ook papa trouwens
als ze wil drinken doet ze HMMMMMMMMMMMMM, maar eh dat is geen woord![]()
ik dacht 8 in totaal + dan vier hoektanden (en later nog je verstandskiezen). Bij Jan is nr. vier sinds een paar dagen helemaal door nu en van mij mag het nu ook wel even stoppen, maar hij kwijlt er nog lustig op los...quote:Op zondag 3 januari 2010 20:43 schreef freecell het volgende:
Hoeveel kiezen krijgen ze eigenlijk? Want Leander is met kies 4 bezig nu. Komen er dan direct weer 4 achter of komen die pas veel later?
hier staan de hoektanden op doorbreken terwijl ze pas 2 ondertandjes heeft en verder nietsquote:Op maandag 4 januari 2010 08:42 schreef freecell het volgende:
De hoektanden zijn hier op één na allemaal al door. Die waren er eerder dan de kiezen
gefeliciteerd julliequote:Op maandag 4 januari 2010 15:42 schreef cattie het volgende:![]()
Fee is 1 jaar! Mijn kleine meisje wordt groot. Ze ontwikkelt zich goed. Ze staat en loopt langs dingen (nog niet los), eet goed, groeit goed. Drinkt nog lekker bij mij. Het is een eenkennig schatje.
quote:
kshhhhhhht weg hierquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:09 schreef Estrys het volgende:
Wij zijn al zo'n beetje dreumes denk ik heSeb slaapt soms 2 keer: 's ochtends 1 uur en 's middags 2,5 uur en soms 3,5 uur in 1 keer. Dat wisselt. Op het kdv slaapt hij slechter omdat hij met andere kindjes op een kamer ligt.
gefeliciteerd julliequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier ligt de jarige job lekker te slapen. Ze vond de ballonnen geweldig, de slingers ook. Alleen het kaarsje begreep ze nietMaar ach, de foto's zijn gemaakt.
En ze heeft een boel cadeautjes gekregen, dus daar kan ze weer een paar jaar op voort.
tja, dat is een goede vraag, dat kon hij niet echt uitleggen. Ik vind persoonlijk dat je er rustig mee kunt beginnen als een kindje interesse toont en het zelf begint aan te geven. Dat wilt niet zeggen dat ze binnen 2 weken netjes op het potje moet gaan en ik geen luiers meer koop. Maar het potje in het zicht laten staan en uitleggen waar het voor is enzo kan geen kwaad lijkt me.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:51 schreef freecell het volgende:
Waarom vind je vriend het nog te vroeg Bla?
Zinnelijk?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:58 schreef Ticootje het volgende:
Hoeveel kindjes zijn hier al bezig met het potje of de wc?
Jennifer vindt de wc helemaal fantastisch, ook op het kdv. Niet dat ze erop plast of poept, maar erop zitten en daarna afvegen is het helemaal tegenwoordig. Is dit het begin naar zinnelijk.
*grinnik*quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zinnelijk?. Lijkt me niet zo'n goede fetish, de wc, Tico
.
Het stond ook al zo raarquote:
Afgelopen jaar was Jen 1,5 op de camping en had ze toch nog niet echt intresse voor een potje. Dus voor jen werkte dat niet. Maar elk kind is anders, misschien vindt Seb het wel leuk over een half jaartje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:00 schreef Estrys het volgende:
Wanneer begin je met zindelijkheidstraining ( nou klinkt het als voor honden) zouden wij dat ook van de zomer kunnen doen? Lijkt me echt zo'n ding voor in Italië op de camping :-P
Wow, dat scheelt veel zeg!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:07 schreef freecell het volgende:
Wha, wat is Lotte dan al grootDe laatste keer was Leander iets van 8 KG en veel meer dan 8,5 zal het nu wel niet zijn
Klein monstertje
geen zorg, het duurt nog een jaar of 20 voordat ze soepeltjes "ja" doetquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:07 schreef Kleurdoos het volgende:
hahah DE WIELEN VAN DE BUS doen helemaal nietswant het sneeuwt
en ehm
ik vind t zo ontzettend lief dat Elin 'nee' kent
Nee nee (GEEN nai MEER) IK PAKTE NET R KOEKJE AF OMDAT ZE PROPTE (en nu drukte ze op mn caps) en toen deed ze NEE NEE NEE en schudden
Jou kind zegt nee nee, de mijne zegt alleen maar jahquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:07 schreef Kleurdoos het volgende:
hahah DE WIELEN VAN DE BUS doen helemaal nietswant het sneeuwt
en ehm
ik vind t zo ontzettend lief dat Elin 'nee' kent
Nee nee (GEEN nai MEER) IK PAKTE NET R KOEKJE AF OMDAT ZE PROPTE (en nu drukte ze op mn caps) en toen deed ze NEE NEE NEE en schudden
moeten we hem nog leren er een r tussen te zetten ;-Pquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:08 schreef bodpa09 het volgende:
Altijd handig een kind dat tut zegt. Voor als je schoonmoeder komt bijvoorbeeld.
beterschap voor het arme wurm! hopelijk snel weg met een beetje uitziekenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:41 schreef freecell het volgende:
Grasjes eng inderdaad.... Wel goed
Hier een ziek jochie. Normaal bijna nooit ziek en nu wakker worden met 38,5 en óveral snot. En na een paracatamolletje nog steeds 38,5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |