abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76268661
Ik twijfel nu toch of ik Dana uit bed moet halen of niet. Normaal raakt ze heel erg overstuur als je dr wakker maakt, dat is echt een NO GO.

Maar ik weet niet hoe erg het vuurwerk hier is aangezien we hier vorig jaar nog niet woonde, en als ze wakker schrikt is ze ook overstuur....
pi_76269027
Ik laat het aan jen over. Ze wordt vast wakker, dan mag ze in de doek tutten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_76269226
wij wachten het gewoon af. ik zal wel halverwege de avond duttend op de bank eindigen, aan sangdrax de taak om het hele spul te kalmeren als iedereen wakker schrikt hier (katjes zijn ook bang van vuurwerk hier)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76269306
Katjes?? Die heb ik nog niet gezien vandaag.
pi_76271312
Zucht. Moesten we een tijdje geleden een nachtje in het ziekenhuis blijven omdat M. van de bank was gevallen, deze week is hij van het bed gekieperd, een keer bijna van de commode, heeft hij drie keer met zijn vingers tussen de deur gezeten en net viel hij bij het buiten lopen vol op zijn snufferd. Hij stak zijn hoofd uit ipv zijn handen. Nu een ei op zijn voorhoofd en een ontvelde neus. En het is niet zo dat we niet om hem letten, kind is gewoon watervlug. Zijn die van jullie ook zulke brokkenpiloten?

Wij wachten even af wat hij doet vannacht, denk wel dat we hem wat extra wakker maken, voor de zekerheid. Dus misschien ook wel rond 12-en.

[ Bericht 2% gewijzigd door bodpa09 op 31-12-2009 17:35:04 ]
pi_76271997
Nee hier geen brokkenpiloot. Wel een giftige driftkikker. Werkelijk om alles ...
pi_76272420
Brokkenpiloot check
NIet zo dat we met hem naar de dokter moeten, maar wel genoeg om chronisch blauw te zijn
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 31 december 2009 @ 18:13:28 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_76272847
Jan heeft welgeteld nog maar één keer een tand door zijn lip gehad .. of ik ben te beschermend of hij is gewoon redelijk voorzichtig

heel fijn uiteinde allemaal!!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_76273766
Tyler stoot zich vaak, valt soms. Hij denkt dat hij heel veel kan en dat is vaak niet zo.
Ook paar keer handje/vinger tussen la of deur. Gelukkig is het zo weer over en zit hij dan niet helemaal klem. LA en deur kunnen mini stukje open door de beveiliging en daar komt hij tussen te zitten. In bed horen we vaak BOINK!
pi_76273987
Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat hij het vaakst viel in de eerste drie maanden dat hij kon lopen. Hij valt steeds minder. Ook met klimmen en dergelijke.
pi_76274081
Bij onze 4 maands afspraak bij het CB zei de arts al dat we ons geen zorgen over eten moesten maken, maar dat veiligheid bij M. de hoogste prioriteit is. Een rap mannetje dat wil, moet en zal. Onze huisarts noemt hem een wildebras en verwacht dat we regelmatig bij hem zullen zitten. Het is een schatteboutje, daar niet van hoor, maar iets minder schade aan zich zelf toebrengen mag best.

Sterkte met Jen Ticootje, zo'n driftkikkertje is energieslopend.
pi_76274144
quote:
Op donderdag 31 december 2009 18:49 schreef freecell het volgende:
Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat hij het vaakst viel in de eerste drie maanden dat hij kon lopen. Hij valt steeds minder. Ook met klimmen en dergelijke.
Ah, dat verklaart! Hij loopt sinds een maand. En die pirouettes die hij wil maken gaan steeds mis.
pi_76274163
Het is een fase..

Nu is ook alles auw... Ze begint bij alles auw te roepen. Maar die driftbuien, pff dat mag wel wat minder.
pi_76275451
zo. worstjesfeest hier weer gehad deze keer met kikkererwtensalade en kruidenboter met stokbrood en goed nieuws voor selene met de lunch morgen; er zijn worstjes over

volgende keer moest ik maar niet binnen selene's gezichtsveld mijn tong uitsteken naar sangdrax
pi_76275595
quote:
Op donderdag 31 december 2009 18:55 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart! Hij loopt sinds een maand. En die pirouettes die hij wil maken gaan steeds mis.
Dat dus
En struikelen over álles wat voor de voeten ligt

Hier steeds meer woordjes. Ik vandaag: 'gaan we met de auto? Of op de...' Leander: Tiets!
Ik:

En waar op, onder, af, in, uit,achter ed allemaal AB! was is het nu:
Op! Uit! Af! en Dicht!
Best lollig
pi_76275853
Da's idd best lollig ja! Hoe oud was Leander toen hij je een beetje na begon te kletsen? Hier is het nog vnl koeterwaals, al zegt ie wel pappa, mamma en tuitu (buiten). Hij kletst veel, maar bijna niks verstaanbaars.
pi_76276008
quote:
Op donderdag 31 december 2009 19:59 schreef bodpa09 het volgende:
Da's idd best lollig ja! Hoe oud was Leander toen hij je een beetje na begon te kletsen? Hier is het nog vnl koeterwaals, al zegt ie wel pappa, mamma en tuitu (buiten). Hij kletst veel, maar bijna niks verstaanbaars.
Hier wordt ook nog wel veel in de ruimte gekletst hoor

Maar vanaf een maandje of 14/15 kwamen er steeds meer woordjes
pi_76276218
selene doet sinds vandaag "boem! "

verder praat ze nog niet veel. ze noemt sangdrax nu ook mama
pi_76276367
Leander zei papa tegen TARA. Eerder dan mama tegen mij. Maar sinds een maandje is papa ook mama geworden
pi_76276502
Ow en vuurwerk is hier *BOP!*
en hij vindt het wel tof geloof ik

En als ik fluit gaat hij heel hoog 'uuuuuu'zingen in verschillende toonhoogten
  donderdag 31 december 2009 @ 20:32:59 #171
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_76276674
Mijn mannetje word over 3 maandjes alweer 2 maar hij noemt mij nog steeds papa. Verder kan hij allerlei dierennamen opnoemen en andere woordjes en hij zegt hoppakee, maar mama zeggen ho maar
pi_76276679
quote:
Op donderdag 31 december 2009 20:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Hier wordt ook nog wel veel in de ruimte gekletst hoor

Maar vanaf een maandje of 14/15 kwamen er steeds meer woordjes
Hij moet nog 13 maanden worden (2 nachtjes ), we wachten het wel af. Het lijkt me leuk, zo'n echt pratend kind.
pi_76276790
quote:
Op donderdag 31 december 2009 20:32 schreef krijtlijk het volgende:
Mijn mannetje word over 3 maandjes alweer 2 maar hij noemt mij nog steeds papa. Verder kan hij allerlei dierennamen opnoemen en andere woordjes en hij zegt hoppakee, maar mama zeggen ho maar
Wat zijn ze leuk hè?
  donderdag 31 december 2009 @ 21:15:33 #174
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_76277664
Heel leuk

En als hij bumba kijkt dan roept hij obaa obaa in plaats van bumba bumba. En de opa's: hoor je dat, hij zegt opa
Ze moesten eens weten
  vrijdag 1 januari 2010 @ 09:26:38 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_76286385
BE Nog gefeliciteerd

En tot snel in het volgende topic
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties