Ah, dat verklaart! Hij loopt sinds een maand. En die pirouettes die hij wil maken gaan steeds mis.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:49 schreef freecell het volgende:
Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat hij het vaakst viel in de eerste drie maanden dat hij kon lopen. Hij valt steeds minder. Ook met klimmen en dergelijke.
Dat dusquote:Op donderdag 31 december 2009 18:55 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart! Hij loopt sinds een maand. En die pirouettes die hij wil maken gaan steeds mis.
Hier wordt ook nog wel veel in de ruimte gekletst hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 19:59 schreef bodpa09 het volgende:
Da's idd best lollig ja! Hoe oud was Leander toen hij je een beetje na begon te kletsen? Hier is het nog vnl koeterwaals, al zegt ie wel pappa, mamma en tuitu (buiten). Hij kletst veel, maar bijna niks verstaanbaars.
Hij moet nog 13 maanden worden (2 nachtjesquote:Op donderdag 31 december 2009 20:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier wordt ook nog wel veel in de ruimte gekletst hoor
Maar vanaf een maandje of 14/15 kwamen er steeds meer woordjes
Wat zijn ze leuk hè?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:32 schreef krijtlijk het volgende:
Mijn mannetje word over 3 maandjes alweer 2 maar hij noemt mij nog steeds papa. Verder kan hij allerlei dierennamen opnoemen en andere woordjes en hij zegt hoppakee, maar mama zeggen ho maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |