quote:Op zondag 13 december 2009 19:40 schreef Fuente het volgende:
Ja heel goedMerel is een blijke speklap
Vandaag haar verjaardag met familie gevierd en dat ging super (voorheen was ze snel overprikkeld, wat wordt eigenlijk steeds minder gelukkig, vandaag paar keer gehuild, maar geen uren).
En ze is heerlijk verwend met leuke cadeaus, dus we zijn weer blij
gefeliciteerd damesquote:Op zondag 13 december 2009 08:37 schreef Fuente het volgende:
Hoi!
Merel is afgelopen week 1 geworden, dus we komen hier eens loeren
Het pakpapierquote:Op zondag 13 december 2009 19:55 schreef bodpa09 het volgende:
Wat vond Merel het mooiste cadeau, Fuente?
Bijtukken?quote:Op maandag 14 december 2009 09:45 schreef Marie79 het volgende:
Och arme Koen... en arme LL![]()
Jij ook zeker toch wel bijtukken?
Ik ga een zielig mannetje bij de deur plukken, die staat klem tegen de deur aan en kan geen kant meer uit. En dan eendjes voeren en boodschappen doen!
Wat ik al dacht, mijnheer heeft weer een oorontsteking.quote:Op maandag 14 december 2009 09:26 schreef Marie79 het volgende:
Gefeliciteerd Merel en Fuente!
Het klinkt wel enigszins bekend bodpa, Maarten wordt af en toe ook wakker (wel de meest uiteenlopende tijden) en slaapt vaak alleen verder als hij tussen ons in ligt. En soms gaat hij liggen keten bij ons en gaat hij weer naar zijn eigen bed en slaapt daar weer verder. Buiten dat slaapt hij wel vaker uit, vanmorgen ook weer tot kwart voor 9 (en ik dus ook).
Modjes? Maarten staat nog niet in deze lijst zag ik net. 18 november 2008, Maarten Alexander. Mijn dank is groot
Ahá!quote:Op maandag 14 december 2009 17:26 schreef DaviniaHR het volgende:
free, doorkomende tanden geeft ook oorgrijpklachten, he?
Maarten heeft zijn piemel ook ontdekt we noemen hem soms piemelpeuteraarquote:
Yay, die van jou doet het ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
21 keer gevallen vandaag..ik dacht dat jongens altijd wild waren en meisjes heel zoet en voorzichtig enzo?
Maarten kan er dan heel verzadigd bij kijken...quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
Hier gaat dat handje even naar beneden, voelt even zachtjes en gaat dan schaterlachen
wat leuk!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:54 schreef Books het volgende:
We hebben 1 losse stap gezien stuiter stuiter stuiter en daarna ging ze snel zitten en je zag haar denken van huh?
Leuk stukje trouwens Troel.
nope, meisjes ook. tsjekquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:40 schreef Ticootje het volgende:
Niet alleen jongetjes voelen even beneden als de luier uit is hoor.
yep, checkquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:11 schreef simmu het volgende:
[..]
nope, meisjes ook. tsjek![]()
liefst wanneer er een flinke klodder poep zit!
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:07 schreef freecell het volgende:
No check
Het interesseert hem geen bal, dat piemeltje
Af en toe moet hij lachen als ik hem schoonpoets, maar hij reageert veel heftiger op aan zijn liezen zitten, daar is hij zó kieteligWel onhandig met crème smeren en schoonmaken. Heb je een hikkend, kronkelend jochie op je aankleedkussen.
Nou idd, ik weet van Sara dat ze echt een hele periode ontzettend veel aan het frunniken is geweest.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:40 schreef Ticootje het volgende:
Niet alleen jongetjes voelen even beneden als de luier uit is hoor.
Hier ook sinds 2 dagen weer vuurrode wangetjes en hangerig. Ook het eten gaat weer wat minder de laatste paar dagen. Zou met de kiesjes te maken kunnen hebben, maarja dat is toch vaak gokkenquote:Op zondag 20 december 2009 20:01 schreef Marie79 het volgende:
Mama is zeker goed![]()
Wat we dachten afgelopen dagen klopt hoor, hij krijgt tandje nr. 5 en 6. Hij had vrijdag koorts en was erg jengelig en ook had hij afgelopen week al 2 vuurrode wangetjes... Ik ben blij dat het deze keer 'maar' de tandjes waren en niet weer een of ander virusje.
En die is als één-jarige geboren?quote:Op maandag 21 december 2009 19:24 schreef peleetje het volgende:
Mag ik ook wat zeggen... als man zijnde (zie hier allemaal vrouwen)
Maar ik heb sinds kort een heel lief nichtje!
oowja... nu je het zegt!quote:Op maandag 21 december 2009 19:27 schreef freecell het volgende:
[..]
En die is als één-jarige geboren?
(GEFELICITEERD! Er is een topic voor trotse ooms en tantes en er is ook een topic voor baby'tjes)
Voor je neefje kun je weer een topic verder terecht, het peutertopic, die is van 2 tot 4 jaarquote:Op maandag 21 december 2009 19:30 schreef peleetje het volgende:
[..]
oowja... nu je het zegt!
ik zit ook helemaal niet in de kinder business. Peuter, dreumes, kleuter... ingewikkeld allemaal!
Maar mijn neefje is 2 dus![]()
Tegen koud; Wollen ondergoed van Petit Bateauquote:Op maandag 21 december 2009 09:10 schreef simmu het volgende:
hier slaapperikelen. maar volgens mij heeft ze het 's nachts gewoon koud (het wordt boven zo'n 13 graden). dus we hebben haar in (op volgorde): flanellen pijama, joggingpakje, slaapzakje, dekentje![]()
maar tis al weken pet 's nachts. gelukkig laat ze zich wel vlot troosten & terug instoppen. en volgens mij is het echt tandjes ellende. vuurrode wangetjes, hoop kwijlen weer en luiers waar je *U* tegen zegt! en dan is het hier best een chaos de laatste weken, met papa die werkt of weg is, veel bezoek, nu en dan een oppas. dat helpt allemaal niet he.
hoi!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
Vooral omdat ik een zoontje heb van alweer 16 maanden en ik het erg leuk vind om af en toe mee te babbelen over wat ze voor leuke dingen doen allemaal
Hij heet Thijs en hij is op 08-08-08 geboren (knap van hem he)quote:
Ik weet niet of het oorpijn is eigenlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 19:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
HoiAlles goed hier, druk met werk/ reistijden dus veeel minder tijd voor internet
Met Dana gaat het goed, was vorige week ziek, maar nu gelukkig weer helemaal zichzelf en enorm schattig!!
Arme Koen, hopelijk voelt ie zich morgen weer beter. Oordpijn is zo rot!
Direct met neusspray beginnen!
Fijne kerstdagen allemaal!!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 08:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:hoort ie zichzelf natuurlijk galmen, kan me voorstellen dat dat leuk klinkt
hopenlijk is ie al vrolijker
Twee-stemmig klinkt natuurlijk ook veel mooierquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:29 schreef freecell het volgende:
Met je oren dubbel zingen ís ook gewoon leuk
uhm, schat, slecht nieuws voor je: verstandskiezen wel. bij mij moesten die er ergens in mijn 20's opeens toch uit omdat alles in mijn mond scheef ging en die krengen steeds ontstoken raakten en niet goed door wilden komenquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:43 schreef freecell het volgende:
Ik ben zo blij dat al die kiezen er op een gegeven moment gewoon zijnHet gaat niet door tot ze 18 zijn zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |