Ik moest vorige week elke dag wegen en dat was natuurlijk reuze interessant. Dus Jen staat nu elke dag op de weegschaal: 11 kilo...quote:Op donderdag 10 december 2009 11:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha lief is dat
Mijn kleine veelvraat heeft zojuist een grote banaan verorberd, en zit nu met smaak nog een appeltje weg te werken. Echt, dat die geen 20 kilo weegt verbaast iedereen
Aan de dikke buik van Jen zou je zeggen dat ze zwaarder is... Maar ze eet al een tijdje waanzinnig slecht 's avonds. Geen peil op te trekken. De ene keer moet ik toch 2x opscheppen de andere keer eet ze geen hap. Die keren dat ze niets eet die zijn er helaas vaker dan dat ik nog eens moet opscheppen.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OhTaartje weegt 12,5 maar die is ook iets langer dus dat zou wel kloppen dan
welke site is dat tico?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik zie dat aarbeielfje wel zitten! Zo zoet
geen idee. selene begint daar nu een beetje succes mee te boeken. dat soort dingen komen wanneer ze komen hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
Had ze lang geslapen Tico?
Oh en Marie, ik had de appel in de magnetron gedaan, heel kort. En met de staafmixer fijn gemaakt, wel met kleine stukjes erin. Kim geeft hem weleens een stukje van haar appel, maar daar stikt hij half in. Vind ik eng.
Vanaf wanneer "moet" hij eik zelf leren eten met de lepel?
maar dat is toch ook aardig! en een ubergaaf jurkjequote:Op vrijdag 11 december 2009 14:02 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik ga het aardbeienjurkje bestellen. Iemand die ik nog ken van school zit nu in Amerika, tot januari. Ik mag het bij hem laten bezorgen!!
(Ik ben een beetje emo denk ik, want ik vind het echt zo aardig dat ik er bijna om moest janken.)
Daro heeft ook thijmsiroop voor kindjes vanaf 0 jaar. En Mila eet het liefst het hele flesje leegquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
We willen daar idd foto's van zien
Hier net een ziek meisje opgehaald bij mijn moeder. Het kdv had al gebeld dat ze opgehaald moest worden ivm koorts en hoesten enzo. Ze heeft idd een naar hoestje en is een beetje kortademig. en heeft echt koortsvlagen. Mogen kindjes onder de 2 nou wel of geen hoestdrankje?
`quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:26 schreef Raissa het volgende:
[..]
Daro heeft ook thijmsiroop voor kindjes vanaf 0 jaar. En Mila eet het liefst het hele flesje leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |