Ah, dat verklaart! Hij loopt sinds een maand. En die pirouettes die hij wil maken gaan steeds mis.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:49 schreef freecell het volgende:
Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat hij het vaakst viel in de eerste drie maanden dat hij kon lopen. Hij valt steeds minder. Ook met klimmen en dergelijke.
Dat dusquote:Op donderdag 31 december 2009 18:55 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart! Hij loopt sinds een maand. En die pirouettes die hij wil maken gaan steeds mis.
Hier wordt ook nog wel veel in de ruimte gekletst hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 19:59 schreef bodpa09 het volgende:
Da's idd best lollig ja! Hoe oud was Leander toen hij je een beetje na begon te kletsen? Hier is het nog vnl koeterwaals, al zegt ie wel pappa, mamma en tuitu (buiten). Hij kletst veel, maar bijna niks verstaanbaars.
Hij moet nog 13 maanden worden (2 nachtjesquote:Op donderdag 31 december 2009 20:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier wordt ook nog wel veel in de ruimte gekletst hoor
Maar vanaf een maandje of 14/15 kwamen er steeds meer woordjes
Wat zijn ze leuk hè?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:32 schreef krijtlijk het volgende:
Mijn mannetje word over 3 maandjes alweer 2 maar hij noemt mij nog steeds papa. Verder kan hij allerlei dierennamen opnoemen en andere woordjes en hij zegt hoppakee, maar mama zeggen ho maar
quote:Op zondag 3 januari 2010 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
Boem
Dik (wat is oma?)
Fles (niet drinkfles maar ding aan t plavond die erg boeiend is
Mama
Papa
Die
ik heet meestal ook papa trouwensquote:Op zondag 3 januari 2010 10:29 schreef Fuente het volgende:
[..]
![]()
Merel zegt:
mama
papa
whap (is: ik wil eten, nu!)
Ham ham (is: lekker eten)
Saja (is: Sara)
die
ompa (= opa en oma tegelijk, ze noemt ze beide ompa)
Wij doen gewoon alsof ham en whap ook woorden zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 10:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heet meestal ook papa trouwens
als ze wil drinken doet ze HMMMMMMMMMMMMM, maar eh dat is geen woord![]()
ik dacht 8 in totaal + dan vier hoektanden (en later nog je verstandskiezen). Bij Jan is nr. vier sinds een paar dagen helemaal door nu en van mij mag het nu ook wel even stoppen, maar hij kwijlt er nog lustig op los...quote:Op zondag 3 januari 2010 20:43 schreef freecell het volgende:
Hoeveel kiezen krijgen ze eigenlijk? Want Leander is met kies 4 bezig nu. Komen er dan direct weer 4 achter of komen die pas veel later?
hier staan de hoektanden op doorbreken terwijl ze pas 2 ondertandjes heeft en verder nietsquote:Op maandag 4 januari 2010 08:42 schreef freecell het volgende:
De hoektanden zijn hier op één na allemaal al door. Die waren er eerder dan de kiezen
gefeliciteerd julliequote:Op maandag 4 januari 2010 15:42 schreef cattie het volgende:![]()
Fee is 1 jaar! Mijn kleine meisje wordt groot. Ze ontwikkelt zich goed. Ze staat en loopt langs dingen (nog niet los), eet goed, groeit goed. Drinkt nog lekker bij mij. Het is een eenkennig schatje.
quote:
kshhhhhhht weg hierquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:09 schreef Estrys het volgende:
Wij zijn al zo'n beetje dreumes denk ik heSeb slaapt soms 2 keer: 's ochtends 1 uur en 's middags 2,5 uur en soms 3,5 uur in 1 keer. Dat wisselt. Op het kdv slaapt hij slechter omdat hij met andere kindjes op een kamer ligt.
gefeliciteerd julliequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier ligt de jarige job lekker te slapen. Ze vond de ballonnen geweldig, de slingers ook. Alleen het kaarsje begreep ze nietMaar ach, de foto's zijn gemaakt.
En ze heeft een boel cadeautjes gekregen, dus daar kan ze weer een paar jaar op voort.
tja, dat is een goede vraag, dat kon hij niet echt uitleggen. Ik vind persoonlijk dat je er rustig mee kunt beginnen als een kindje interesse toont en het zelf begint aan te geven. Dat wilt niet zeggen dat ze binnen 2 weken netjes op het potje moet gaan en ik geen luiers meer koop. Maar het potje in het zicht laten staan en uitleggen waar het voor is enzo kan geen kwaad lijkt me.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:51 schreef freecell het volgende:
Waarom vind je vriend het nog te vroeg Bla?
Zinnelijk?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:58 schreef Ticootje het volgende:
Hoeveel kindjes zijn hier al bezig met het potje of de wc?
Jennifer vindt de wc helemaal fantastisch, ook op het kdv. Niet dat ze erop plast of poept, maar erop zitten en daarna afvegen is het helemaal tegenwoordig. Is dit het begin naar zinnelijk.
*grinnik*quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zinnelijk?. Lijkt me niet zo'n goede fetish, de wc, Tico
.
Het stond ook al zo raarquote:
Afgelopen jaar was Jen 1,5 op de camping en had ze toch nog niet echt intresse voor een potje. Dus voor jen werkte dat niet. Maar elk kind is anders, misschien vindt Seb het wel leuk over een half jaartje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:00 schreef Estrys het volgende:
Wanneer begin je met zindelijkheidstraining ( nou klinkt het als voor honden) zouden wij dat ook van de zomer kunnen doen? Lijkt me echt zo'n ding voor in Italië op de camping :-P
Wow, dat scheelt veel zeg!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:07 schreef freecell het volgende:
Wha, wat is Lotte dan al grootDe laatste keer was Leander iets van 8 KG en veel meer dan 8,5 zal het nu wel niet zijn
Klein monstertje
geen zorg, het duurt nog een jaar of 20 voordat ze soepeltjes "ja" doetquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:07 schreef Kleurdoos het volgende:
hahah DE WIELEN VAN DE BUS doen helemaal nietswant het sneeuwt
en ehm
ik vind t zo ontzettend lief dat Elin 'nee' kent
Nee nee (GEEN nai MEER) IK PAKTE NET R KOEKJE AF OMDAT ZE PROPTE (en nu drukte ze op mn caps) en toen deed ze NEE NEE NEE en schudden
Jou kind zegt nee nee, de mijne zegt alleen maar jahquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:07 schreef Kleurdoos het volgende:
hahah DE WIELEN VAN DE BUS doen helemaal nietswant het sneeuwt
en ehm
ik vind t zo ontzettend lief dat Elin 'nee' kent
Nee nee (GEEN nai MEER) IK PAKTE NET R KOEKJE AF OMDAT ZE PROPTE (en nu drukte ze op mn caps) en toen deed ze NEE NEE NEE en schudden
moeten we hem nog leren er een r tussen te zetten ;-Pquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:08 schreef bodpa09 het volgende:
Altijd handig een kind dat tut zegt. Voor als je schoonmoeder komt bijvoorbeeld.
beterschap voor het arme wurm! hopelijk snel weg met een beetje uitziekenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:41 schreef freecell het volgende:
Grasjes eng inderdaad.... Wel goed
Hier een ziek jochie. Normaal bijna nooit ziek en nu wakker worden met 38,5 en óveral snot. En na een paracatamolletje nog steeds 38,5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |