tja, dat is een goede vraag, dat kon hij niet echt uitleggen. Ik vind persoonlijk dat je er rustig mee kunt beginnen als een kindje interesse toont en het zelf begint aan te geven. Dat wilt niet zeggen dat ze binnen 2 weken netjes op het potje moet gaan en ik geen luiers meer koop. Maar het potje in het zicht laten staan en uitleggen waar het voor is enzo kan geen kwaad lijkt me.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:51 schreef freecell het volgende:
Waarom vind je vriend het nog te vroeg Bla?
Zinnelijk?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:58 schreef Ticootje het volgende:
Hoeveel kindjes zijn hier al bezig met het potje of de wc?
Jennifer vindt de wc helemaal fantastisch, ook op het kdv. Niet dat ze erop plast of poept, maar erop zitten en daarna afvegen is het helemaal tegenwoordig. Is dit het begin naar zinnelijk.
*grinnik*quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zinnelijk?. Lijkt me niet zo'n goede fetish, de wc, Tico
.
Het stond ook al zo raarquote:
Afgelopen jaar was Jen 1,5 op de camping en had ze toch nog niet echt intresse voor een potje. Dus voor jen werkte dat niet. Maar elk kind is anders, misschien vindt Seb het wel leuk over een half jaartje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:00 schreef Estrys het volgende:
Wanneer begin je met zindelijkheidstraining ( nou klinkt het als voor honden) zouden wij dat ook van de zomer kunnen doen? Lijkt me echt zo'n ding voor in Italië op de camping :-P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |