Oeh ja leuk (*kucht* Waar hier bijna iedereen nog in pyjama rondlooptquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:02 schreef simmu het volgende:
morgen trouwens foto's van selene in heur feestjurkje
neejoh, ik zit nu in joggingpak hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh ja leuk (*kucht* Waar hier bijna iedereen nog in pyjama rondloopt)
Heeel herkenbaarquote:Op maandag 28 december 2009 22:20 schreef freecell het volgende:
Bekend verschijnsel.
En dan TARA: hoezo pieperig? Hij is toch hartstikke makkelijk
JANU
WEL!
gefeliciteerd julliequote:Op woensdag 30 december 2009 20:58 schreef DJMO het volgende:
ik kom me "melden" Met Jan! Hij is vijf dagen lang gruwelijk verwend voor kerst én zijn verjaardag.. Zijn taart moest ie niet, dat vloog de kamer door (nou is het toch al geen snoepkont gelukkig) en is hij de laatste dagen snel jengelig in mijn ogen. Kwam er vanavond achter dat zijn vierde kies (eindelijk) door is .. hopelijk is het geweld nu een poosje over ...
verder is het gewoon nog steeds een blij tevreden jongetje wat niet weet wat huilen is, maar des te beter kan slaan en haren trekken(iemand daar nog tips voor, behalve het continu corrigeren met nee zeggen en aaien voordoen) ??
[ afbeelding ]
*hoi*
volgens mij was Amber een jaar toen we voor het eerst naar Kidsplayground gingen.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:05 schreef bodpa09 het volgende:
Ook hier gefeliciteerd met Jan DJMO!
Ik denk dat ik hem niet zou meenemen. Als hij gaat huilen of gillen kan dat erg vervelend zijn voor andere aanwezigen. Maar als hij dat nooit doet, altijd zoet op schoot blijft zitten of in zijn wagen, dan kan het misschien wel. In elk geval gecondoleerd.
Weet iemand hier misschien vanaf hoe oud Balorig leuk is?
Ah, dat verklaart! Hij loopt sinds een maand. En die pirouettes die hij wil maken gaan steeds mis.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:49 schreef freecell het volgende:
Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat hij het vaakst viel in de eerste drie maanden dat hij kon lopen. Hij valt steeds minder. Ook met klimmen en dergelijke.
Dat dusquote:Op donderdag 31 december 2009 18:55 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart! Hij loopt sinds een maand. En die pirouettes die hij wil maken gaan steeds mis.
Hier wordt ook nog wel veel in de ruimte gekletst hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 19:59 schreef bodpa09 het volgende:
Da's idd best lollig ja! Hoe oud was Leander toen hij je een beetje na begon te kletsen? Hier is het nog vnl koeterwaals, al zegt ie wel pappa, mamma en tuitu (buiten). Hij kletst veel, maar bijna niks verstaanbaars.
Hij moet nog 13 maanden worden (2 nachtjesquote:Op donderdag 31 december 2009 20:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier wordt ook nog wel veel in de ruimte gekletst hoor
Maar vanaf een maandje of 14/15 kwamen er steeds meer woordjes
Wat zijn ze leuk hè?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:32 schreef krijtlijk het volgende:
Mijn mannetje word over 3 maandjes alweer 2 maar hij noemt mij nog steeds papa. Verder kan hij allerlei dierennamen opnoemen en andere woordjes en hij zegt hoppakee, maar mama zeggen ho maar
quote:Op zondag 3 januari 2010 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
Boem
Dik (wat is oma?)
Fles (niet drinkfles maar ding aan t plavond die erg boeiend is
Mama
Papa
Die
ik heet meestal ook papa trouwensquote:Op zondag 3 januari 2010 10:29 schreef Fuente het volgende:
[..]
![]()
Merel zegt:
mama
papa
whap (is: ik wil eten, nu!)
Ham ham (is: lekker eten)
Saja (is: Sara)
die
ompa (= opa en oma tegelijk, ze noemt ze beide ompa)
Wij doen gewoon alsof ham en whap ook woorden zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 10:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heet meestal ook papa trouwens
als ze wil drinken doet ze HMMMMMMMMMMMMM, maar eh dat is geen woord![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |