In de huidige peilingen is PVV nog steeds de grootste partij, gevolgd door de VVD.quote:Op zondag 13 december 2009 23:32 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de PVV in staat is een verpletterende overwinning te halen.
Op een vergelijkbaar moment voor de vorige kamerverkiezingen (circa 1,5 voor de tijd) stond e PvdA op dik meer dan 50 zetels in de peilingen en de SP boven de 20. Dat zegt allemaal dus helemaal niks. Zelfs de gigantische overwinning van de PvdA bij de gemeenteraadsverkiezingen bleek geen garantie voor succes bij de volgende kamerverkiezingen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:57 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
In de huidige peilingen is PVV nog steeds de grootste partij, gevolgd door de VVD.
Dus ik zie die overwinning voor rechts ook wel aankomen, deze trend zal zich namelijk nog wel even doortrekken.
Ja ben wel benieuwd waar dat op uit zal draaien. Al denk ik niet dat hij er nieuwe aanhang door binnen zal slepen. Iedereen die z'n populistische prietptraat leuk en lekker vindt zal al wel aangegeven hebben op hem te willen stemmen.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:16 schreef damian5700 het volgende:
Ik denk dat het verwachte mediaspektakel rondom zijn vervolging en het verloop van deze rechtszaak ook de nodige effecten zal gaan opleveren.
Definieer rechts, en waarom zo'n soort kabinet?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:54 schreef Woussie1987 het volgende:
Nederland heeft een rechts kabinet nodig. Laat het kabinet dit jaar maar vallen
Nederland heeft sinds de jaren 70 alleen maar (centrum)rechtse regeringen, dus ik snap niet echt waar je het over hebt. Sowieso is je hele post een beetje uit de lucht gegrepen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:54 schreef Woussie1987 het volgende:
Nederland heeft een rechts kabinet nodig. Laat het kabinet dit jaar maar vallen
Vergeef die knul. Iemand die zichzelf Woussie noemt, weet waarschijnlijk niet beter.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:58 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nederland heeft sinds de jaren 70 alleen maar (centrum)rechtse regeringen, dus ik snap niet echt waar je het over hebt. Sowieso is je hele post een beetje uit de lucht gegrepen.
Stel die jongen niet zulke moeilijke vragen joh!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:08 schreef JoaC het volgende:
[..]
Definieer rechts, en waarom zo'n soort kabinet?
Maar Wilders is juist links. Net als Hitler.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:50 schreef waht het volgende:
[..]
Stel die jongen niet zulke moeilijke vragen joh!!!
Rechts is gewoon Wilders. Omdat die alle problemen zal oplossen.![]()
Links is nogal begaan met armlastigen zolang ze zelf van kunnen profiteren en rechts draait voor de kosten op.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:08 schreef JoaC het volgende:
[..]
Definieer rechts, en waarom zo'n soort kabinet?
Generaliserend gelul. Er zijn zat links stemmende mensen die fiks in de 52% schijf zitten en zich zelf zien als onderdeel van de groep met de "sterkste schouders".quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Links is nogal begaan met armlastigen zolang ze zelf van kunnen profiteren en rechts draait voor de kosten op.
.
Straks bij Nova op Nederland 2.quote:Een journaliste van weekblad HP/De Tijd
infiltreerde in de Tweede-Kamerfractie
van de PVV.Ze kreeg toegang tot Wilders
en werd niet ontmaskerd.
Dus links is de armzalige onderlaag terwijl rechts louter bestaat uit rijken?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Links is nogal begaan met armlastigen zolang ze zelf van kunnen profiteren en rechts draait voor de kosten op.
.
Rechts verspeeld het geld aan bouwprojecten die 10 jaar na oplevering nog geen winst op te leveren om daarna het beetje recht op zorg dat je in welvarende staat van de overheid mag verwachten nog verder uit te kleden,zolang je het over vergelijkbare generalisaties hebt tenminste.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
.
Ik vind dit zo'n onzin. Ze werd aangenomen voor een baantje bij de PVV. Nou, nou, spannend hoor. Ow, ze hield zich enkel bezig met de partij omwille haar carriere, nou, dat is nog nooit eerder vertoond. Hoe heeft dit ooit zo ver kunnen komen?quote:
De eerste de beste typmiep van een tijdschrift kan in notime dicht bij de best bewaakte persoon van het land komen en dat vind je een "lafhartige daad" en "een flauwe BNN actie"?quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:31 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n onzin. Ze werd aangenomen voor een baantje bij de PVV. Nou, nou, spannend hoor. Ow, ze hield zich enkel bezig met de partij omwille haar carriere, nou, dat is nog nooit eerder vertoond. Hoe heeft dit ooit zo ver kunnen komen?
Ik begrijp wel dat het een lafhartige daad van haar is, maar die hele hype eromheen vind ik zo overdreven. Alsof het zogenaamd onmogelijk zou zijn om in contact te komen met een beveiligde politici. Ze heeft niet eens wat boeiends te melden na vier maanden spioneren.
Het klinkt als een flauwe BNN actie.
Ja, ergens gaan werken met de intentie je werkgever zwart te maken is laf. En de actie is zo knullig dat het prima een flauwe BNN actie kon zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:58 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De eerste de beste typmiep van een tijdschrift kan in notime dicht bij de best bewaakte persoon van het land komen en dat vind je een "lafhartige daad" en "een flauwe BNN actie"?
En ze heeft er niet eens om hoeven liegen, deze quote vond ik wel navrant:quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:58 schreef ethiraseth het volgende:
De eerste de beste typmiep van een tijdschrift kan in notime dicht bij de best bewaakte persoon van het land komen en dat vind je een "lafhartige daad" en "een flauwe BNN actie"?
quote:‘Net als iedereen zijn wij heel geïnteresseerd in deze club’, zegt Dijkgraaf, die de komende vier weken de bevindingen van Geurtsen publiceert. ‘De uitkomst rechtvaardigt zeker deze methode. Het levert geen chocoladeletters op de voorpagina op, maar je weet als burger wel waarop je gaat stemmen. Hakenkruizen hangen er bij de PVV niet aan de muur. Maar als je denkt dat een stel intelligente mensen Nederland gaat redden, word je niet gerustgesteld.’
Zwart maken? Een feitelijk verslag is geen zwart maken, mijn beste, en het is zo knullig dat ze het kon afronden zonder dat de PVV tot op het laatst enig idee had. De knulligheid lijkt mij dan toch eerder bij de PVV te liggen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, ergens gaan werken met de intentie je werkgever zwart te maken is laf. En de actie is zo knullig dat het prima een flauwe BNN actie kon zijn.
Daar is toch geen kunst aan. Een afgestudeerde journalist die onthuld journalist te zijn. Zelfs al was er bekend dat ze een nevenfunctie bij HP/De Tijd had, was ze dan ontslagen? Niet als ze gewoon haar werkgever diende, hetgeen waarvoor ze waarschijnlijk de stage en vergoeding kreeg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zwart maken? Een feitelijk verslag is geen zwart maken, mijn beste, en het is zo knullig dat ze het kon afronden zonder dat de PVV tot op het laatst enig idee had. De knulligheid lijkt mij dan toch eerder bij de PVV te liggen.
Als je toch alleen in uitersten kan denken, kan een glas alleen leeg of vol zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus links is de armzalige onderlaag terwijl rechts louter bestaat uit rijken?
Denk niet dat de PVV haar had gehouden als ze had aangegeven een bijbaantje in de journalistiek te hebben. Daar zijn ze niet dol opquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Daar is toch geen kunst aan. Een afgestudeerde journalist die onthuld journalist te zijn. Zelfs al was er bekend dat ze een nevenfunctie bij HP/De Tijd had, was ze dan ontslagen? Niet als ze gewoon haar werkgever diende, hetgeen waarvoor ze waarschijnlijk de stage en vergoeding kreeg.
Geen kunst aan? Mwah, blijkbaar te hoog gegrepen voor de PVVquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:23 schreef Picchia het volgende:
Daar is toch geen kunst aan. Een afgestudeerde journalist die onthuld journalist te zijn. Zelfs al was er bekend dat ze een nevenfunctie bij HP/De Tijd had, was ze dan ontslagen? Niet als ze gewoon haar werkgever diende, hetgeen waarvoor ze waarschijnlijk de stage en vergoeding kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |